Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: İsmail YK , Yeni Sezon , Babanın Oğlu Kemal , Uçak Korkusu , Yaz Tatili

3. Sezonun ilk bölüm ünde Oğuzhan Uğur 'la P!NÇ : İsmail YK , Yeni Sezon , Baba nın Oğlu Kemal , Uçak Korku su , Yaz Tatil i konuk ve konu larıyla sizlerle...
Sosyal Medya Hesaplarımız;
TRvision Kanalımız ► goo.gl/2Vnde5
Instagram ► goo.gl/fz5NeG
Facebook ► facebook.com/babalativi/
Twitter ► goo.gl/7MFzrM

Herunterladen

YORUMLAR

  • küüüür et sen abi :D

    Dogan AkıncıDogan Akıncı3 saatler önce
  • 3.34 ve 3.36 arası soru işareti dönüyor

    Elena FtmaElena Ftma23 saatler önce
  • Babanın Oğlu Kemal'in yeni bölümü ne zaman gelecek ?

    KEMAL YÜCEKAYALARKEMAL YÜCEKAYALAR2 gün önce
  • 💗ismail YK💗

    Yasemin YavuzYasemin Yavuz6 gün önce
  • Kesinlikle kötü örneksin disk layk ipne puşt

    Samet KınaSamet Kına6 gün önce
  • süpersiniz gençleeeeer

    Bekir DEMİRBekir DEMİR9 gün önce
  • Koptum 23:00😂😂

    Ahzucan GerbagaAhzucan Gerbaga14 gün önce
  • abi sen şimdi böyle dedin garanti twitter yasaklanır bi süre :D sigara içecek bahaneleri yok etmek için xD

    AnkaAnka16 gün önce
  • senin aaaaaa

    ümit alkoyunümit alkoyun17 gün önce
  • Kuzum benim ya nasıl hasta olmuş sesi de kötü kurban olurum 🥰 Bende ki bu oğuzhan aşkına ne yapcaz ya çocuğun 1 mt. Boyu var türlü turlu huyu var 😂

    Tuba TUĞTuba TUĞ19 gün önce
  • 16:10 bunu izlerken burada yani otirsuğum yerde (Manisa) deprem oldu, saat 03:26, tüm Manisa'lılara geçmiş olsun

    Arel Beran KaranArel Beran Karan20 gün önce
  • 8:13 abi bu kısımlarda koptum hshdjdnsusbcusjzins

    Melisa AteşMelisa Ateş21 gün önce
  • Abi yeni konuşucu da sansürü kaldır

    Akif DereliAkif Dereli21 gün önce
  • Pezeberk artık bok gibi

    _mervecan_ merve_mervecan_ merve22 gün önce
  • HaBERKler(!) İsim önerisi. Pezeberk iyi değil bence.

    Alper kılıç-cCcAlper kılıç-cCc22 gün önce
  • 56:23 nasıl efsane ama...

    yaşayan son sanat eseriyaşayan son sanat eseri23 gün önce
  • YK bağlama show ...👏👏👏👏🤩🥃

    Turgut YükselTurgut Yüksel23 gün önce
  • AQ ÇOK İYİ YAAA

    Selvernur AltürkSelvernur Altürk23 gün önce
  • pezeberk susssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

    ERKAN ELALDIERKAN ELALDI23 gün önce
  • A

    ERKAN ELALDIERKAN ELALDI23 gün önce
  • B

    ERKAN ELALDIERKAN ELALDI23 gün önce
  • A

    ERKAN ELALDIERKAN ELALDI23 gün önce
  • N

    ERKAN ELALDIERKAN ELALDI23 gün önce
  • N

    ERKAN ELALDIERKAN ELALDI23 gün önce
  • O

    ERKAN ELALDIERKAN ELALDI23 gün önce
  • Ğ

    ERKAN ELALDIERKAN ELALDI23 gün önce
  • L

    ERKAN ELALDIERKAN ELALDI23 gün önce
  • U

    ERKAN ELALDIERKAN ELALDI23 gün önce
  • K

    ERKAN ELALDIERKAN ELALDI23 gün önce
  • E

    ERKAN ELALDIERKAN ELALDI23 gün önce
  • M

    ERKAN ELALDIERKAN ELALDI23 gün önce
  • A

    ERKAN ELALDIERKAN ELALDI23 gün önce
  • L

    ERKAN ELALDIERKAN ELALDI23 gün önce
  • Seksen seksen yüzaltmış Allah Oğuzhan Uğur'u yaratmış 😂😂

    Büşra DağBüşra Dağ23 gün önce
  • ismail yk nın şarkısında bir ağlayıp bir oynuyom lan

    ÇILGIN OYUNCUÇILGIN OYUNCU25 gün önce
  • Çok iyi yaa jdmsensmwmsmsöwmwmeföwööwö

    Adoş _Adoş _25 gün önce
  • Babanın oğlu Kemal in baş harflerini birleştirince B. O. K. Bence ismi bu olsun.

    EMD STUDİOSEMD STUDİOS25 gün önce
  • 57:40 Bu kısımı da katarak söyleyin şarkıyı yani Oğuzhan Uğur o kısımda sesini o raddeye getirsin daha güzel oluyor bence.

    TolgaFlashTRTolgaFlashTR26 gün önce
  • 👍

    35,535,529 gün önce
  • Kemal ağabeyin samimiyeti .. Çok ozlemisiz böyle insanları..

    Seyfi Can TurbeySeyfi Can Turbey29 gün önce
  • Abi tuşlu telefonum çekiyodu depremde trukccelden mesaj geldi ayrıca senin dediğin doğru ama ilk birkaç saniye manyetik alandan çekmez

    Necati Aybeg ÇelikNecati Aybeg Çelik29 gün önce
  • Kemal abinin programinin adi Babanin oglu Kemal "BoK" olsun ne kadar anlatsan da Oğuzhan abinin boktan hikayelerini gecemezsin neyse hepiniz seviliyonuz♥️

    Hakan KıldışHakan KıldışAylar önce
  • Pzeberk kısmını sevmiyoruz

    BURAK ARTAÇBURAK ARTAÇAylar önce
  • Oğuzhan abi kanun milletin garibanindan 5 10 fazla alıp zengine katıyor asgari ücretle yetinemeyen ek iş yapan babalar çocuğunun istedini alamadı diye intihar eden babalar var bunlarında bir videoda anlat lütfen açıkça yazmadım bazı şeyleri ama sen anladın abi lütfen bu yorumu okursun

    Nizamettin ZaferNizamettin ZaferAylar önce
  • babanın oğlu kemalin programı sıpıtmak serbest olsun. çünkü tam bir trakyalı 1 yumruk yediyse iki tane de o ekliyor :) şimdi bana hiç yürümeyin bu yorum için bende Tekirdağlıyım sülalem böyle. Gerçekten uzun zamandır hiç bukadar gülmemiştim Sevdik seni babanınoğlukemal

    Sevim YıldızSevim YıldızAylar önce
  • Oğuzhan sen sg kemal gelsin

    THE Arda TvTHE Arda TvAylar önce
  • Bizim otele gelseydiniz sidede

    Yasin SelçukYasin SelçukAylar önce
  • İsmail YK taramalı tüfek gibi konuşuyor

    Melike ZtrkMelike ZtrkAylar önce
  • İsmail YK adamdır adam adaşım

    İsmail Aydoğduİsmail AydoğduAylar önce
  • Ulan buda acun abi gibi siyah tisort sort giymeye basladi

    Melih SütçüMelih SütçüAylar önce
  • Babanın Oğlu Kemal programının adı bence baş harfleri olsun yani BOK

    afyonlu efe03afyonlu efe03Aylar önce
  • Pezeberk o görüntüleri biz de görsek

    Horrible EyesHorrible EyesAylar önce
  • ✱ Aile Ortamı, Tek Kural Saygı. ✱ Daha Yeni Açtık Gelişmeye Çalışıyoruz Buyrun. ✱ Her Ay Tagtakilere Özel Çekiliş ✱ Yetkili Olup Sunucuya Destek Sağlayana Ödüller.. Sen Yoksan Bir Kişi Eksiğiz :dizzy: discord.gg/4SNGxt8

    Köylü HakanKöylü HakanAylar önce
    • Ney dc si bu aga gelmek isterim

      Refik BarışRefik Barış27 gün önce
  • Şimdi seni severiz. Konuşmaların ve fikirlerinde gayet iyi ama ne kadar şaka mahiyetinde söylesende senden iyi bir lider olmaz. Bak fikirlerin, eleştirilerin gayet makul ama her işin bir ehli var. Başa geçmek veya uzaktan eleştirmek yerine fikirlerini, eleştiri ve önerilerini direk muhatabına iletsen daha faydalı olmaz mı?

    ŞevvalŞevvalAylar önce
  • Reynmen i çağırsın diyenler +1

    Nimet BerraNimet BerraAylar önce
  • Aralıksız güldüm kemal abi konuştukça sanki beni gıdıklıyorlar 😂

    Furkan SKFurkan SKAylar önce
  • 11:30 daki ayşegülün soyadı ne?

    Berkant YaşarBerkant YaşarAylar önce
  • BABANİN OĞLU KEMAL 27:41

    Halil KaraHalil KaraAylar önce
  • Her gün bir doz Oguzhan :)

    The iron ladyThe iron ladyAylar önce
  • Çok seksizim

    s. deniz karadağs. deniz karadağAylar önce
  • Bu adamın popiler olduğu zamanlar daha mutluyduk

    Doga AydinDoga AydinAylar önce
  • isim için desem ki Babanın oğlu Kemal den bazı heceleri çıkartsak. Baba O Mal desek ağır olurmu aceba :)

    Bi BakarmısınızBi BakarmısınızAylar önce
  • Ya abi bak demim demim diyorum bak ses gene kaymis biraz daha özen gösterin lütfen bütün montaj çöp emek ziyan oluyor bi bok anlamiyoz

    batu yigitbatu yigitAylar önce
  • şuraya bi ece mumay ı getiremedinizzzzzzzzzz püüüüüüüüüüüü

    ARDA KORÇAKARDA KORÇAKAylar önce
  • BOK (Babanın Oğlu Kemal) 👌🏻

    Gürkan KarataşGürkan KarataşAylar önce
  • Abi severek izliyorum almanyadan takib ediyorum da o telefon skintisi heralde genel skinti bizim burdada var ibneler aldiklari paralari nerelerine sokuyo acaba 🤨

    Mehmet SaralMehmet SaralAylar önce
  • 9:39 ne demek istedi reynmene ? Biri açıklasın biliyorsa...

    szfrnlprn fşnndrnszfrnlprn fşnndrn2 aylar önce
  • Oğuzhan abi çok güzel olmuş.Abi bir sorum olacak.Siz "Bediuzzaman Said Nursi-nin Risale -ı Nur Kulliyati "eserlerini hiç okudunuzmu? ?

    Elxan RehimovElxan Rehimov2 aylar önce
  • Abi grafik tasarimciyim babanin oglu kemale grafik tasarladim instegramdan sana attim bi bakarsan sevinirim bide insta hesabima bi bakarmisin universtiye gidiyorum parami burdan kazaniyorum bakarsan cok sevinirim tesekurler

    DerdansıDerdansı2 aylar önce
Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: İsmail YK , Yeni Sezon , Babanın Oğlu Kemal , Uçak Korkusu , Yaz Tatili