O BÖLÜM İKİ / IT CHAPTER TWO - Türkçe Altyazılı Resmi Teaser Fragman

Onun sonuna şahit olun. O Bölüm İki teaser fragmanını kaçırmayın. Kötülük, Derry'de tekrar ortaya çıkınca Yönetmen Andy Muschietti, Kaybedenler Kulübü'nü her şeyin başladığı yerde tekrar bir araya getiriyor.
Uzun zamandır yolları birbirinden ayrılmış grup, 27 yılda bir kötülüğün ziyaret ettiği Derry kasabasında grup yetişkin olarak tekrar bir araya geliyor.
Filmin oyuncuları şöyle sıralanıyor: Jessica Chastain (“Zero Dark Thirty,” “Mama”), James McAvoy (“Split,” “Glass”), Bill Hader (HBO’s “Barry,” “The Skeleton Twins”), Isaiah Mustafa ( “Shadowhunters: The Mortal Instruments”), , Jay Ryan ( “Mary Kills People”), Jay Ryan ( “Mary Kills People”), James Ransone (“The Wire”), Andy Bean (“Allegiant,” Starz’ “Power”).
Muschietti’nin yönettiği, Stephen King’in O romanından esinlenilen filmin senaryosu Gary Dauberman (“IT,” “Annabelle: Creation”)’a ait. Yapımcılığını Barbara Muschietti, Dan Lin, Roy Lee Marty Ewing’in üstlendiği filmin yönetici yapımcılığı Seth Grahame-Smith ve David Katzenberg üstleniyor.
New Line Cinema, Vertigo Entertainment/Rideback Production bir Andy Muschietti filmi O Bölüm 2’yi sunar. Eylül’de vizyona çıkması beklenen filmin dağıtımını Warner Bros. Pictures. tarafından gerçekleşecek.

Herunterladen

YORUMLAR

  • Kaç ayda düşer bu HD bir şekilde?

    ff.starkff.starkGün önce
  • Bu fragmanı ilk sınıfta izledik. Ve o kadın gelince öyle bir güldük ki artık filmin hiç bir sahnesi korkutucu gelmiyo bana.

    Ekin Naz ENGİNEkin Naz ENGİN2 gün önce
  • Şu filme giden varsa Allah rızası için o teyze napıyor devamında nolıyor çok merak ettim lütfenn

    Ahmet Görkem ÇKRAhmet Görkem ÇKR2 gün önce
    • Kadına saldırıyor sonra kadın evden kaçıyor

      Ekrem ÇetinEkrem ÇetinGün önce
  • 2:15

    Gibi GibiGibi Gibi3 gün önce
  • çok cool aq

    paten zamanı lpaten zamanı l4 gün önce
  • Pennywise reisi patates ediyorlar, flim güzeldi izlenir 😉

    Umut GüngörUmut Güngör6 gün önce
  • Bok gibi olmuş gitmeyin

    「BuraK」「BuraK」7 gün önce
  • Şarkı ne demiş O şimdi asker.

    ibrahimmert süleymanibrahimmert süleyman7 gün önce
  • Sinemada izledim bok gibi aq resmen korku yok ya bunedir aq ilk filmin korkusuyla alakasi yok

    akcaakca7 gün önce
    • Bende hiç sevmedim bok gibiydi

      Ekrem ÇetinEkrem ÇetinGün önce
  • Ben bu gün gidicem çok korkuyorum ama olsun jejwjdksd

    bts loversbts lovers8 gün önce
  • Keşke yaşlı teyze sahnesini fragmana koymasalarmış hemenn hemen tüm sahneyi koymuşlar resmen ama yinede filmde gerildim ve birden beklemediğim bir şekilde korktum yinede keşke paylaşmasalarmış daha çok korkardık

    Ömer ÇeçenÖmer Çeçen8 gün önce
  • 1:11 espiri yaptıktan sonra kalabalığın gülmesini beklerim Gülsene oç :D

    Bora CebeciBora Cebeci8 gün önce
  • Filmi bugun izledim türkçe dublaj kötü olmuş mesela pennywise ın sizi özledim felsn diyişi türkçe de çok içsiz söylenmiş ama film guzel

    xS - YalınxS - Yalın8 gün önce
  • hiç böyle tahmin etmemiştim kitabını okumadığım için. çocuklar ile 2. bölümü çekselerdi keşke bence öyle daha iyi olurdu

    Ulaş AydınUlaş Aydın8 gün önce
  • izleken dediğim tek şey HII ANANI AVRADINI SOYUNU SOPUNU ADSDADA

    PanZehir TRPanZehir TR8 gün önce
  • Filme gidenler +1

    Arda AkyıldızArda Akyıldız9 gün önce
  • Dün gittim cok iyidi tavsiye ederim

    Sema AksivaSema Aksiva9 gün önce
  • İzledim ve film sever olarak sadece korku sahneleri 20 dakikada 1 gerçekleşiyor haricinde güzel bir filmdi.

    CRYS ibrahimCRYS ibrahim9 gün önce
  • Astım çocuk ölüyor spoiler hahhahaha

    GG BambiGG Bambi9 gün önce
  • Bugün film cikti heyecanli olanlari gorerim bir

    Erenersoz PwErenersoz Pw9 gün önce
  • Nihayet vizyona girdi ama ben gidemiyorum umarım yarın gidebilirim :")

    VENUS CARMEVENUS CARME10 gün önce
  • Ama her son yeni bir başlangıçtır...

    OĞULCAN KERİM BorazanOĞULCAN KERİM Borazan10 gün önce
  • 1:58 teyze altına yapmış tuvalete gidiyor

    Oğuz OdabaşoğluOğuz Odabaşoğlu10 gün önce
  • Olum çok büyümüşler lan tatliliklarindan eder kalmamis 1:13 teyzenin bakışları altima sicirtirdi +13

    nisanur özkannisanur özkan11 gün önce
  • Eylülün kaçında çıkıcak?

    Ben ŞevvalBen Şevval11 gün önce
  • Teaser çok iyi olmuş şimdiden izleyesim geldi.

    -Hyper-Hyper11 gün önce
  • filmden korkmakla birlikte teyzeye gülüyorum

    Ayberk GöymenAyberk Göymen12 gün önce
  • 1.5 espiri yaparsın kimse anlamaz

    Gamer KingTRGamer KingTR12 gün önce
  • Burada ölen kimse gerçekten ölemez cümlesi gönderme şimdi fark ettim çok büyük gönderme şimdi bu penywıse ı çocuklar yaraladı ve kuyuya düşmüştü orda öldü sanıldı ama aslında ölmedi çok iyi bir gönderme olmuş

    Ömer ÇeçenÖmer Çeçen12 gün önce
  • Abi 1.cisi korkunç değil 2.cisini düşünemiyorum

    Berkay OguzBerkay Oguz13 gün önce
  • ya keşke dublaj yerine altyazılı olarak sinemaya çıksa :/

    Orion SaiOrion Sai13 gün önce
  • Muhteşem

    Saffet KoçSaffet Koç13 gün önce
  • Pennywise kış uykusundan uyanmış

    Alper KorkmazAlper Korkmaz14 gün önce
  • 1:50-1:55 babanne iş başında (arkadaki siyah yere bakın sola doğru)

    King GamerKing Gamer14 gün önce
  • 1:52 arkadan bakan kişi ?

    メDARK๛ANGELツメDARK๛ANGELツ14 gün önce
  • Başlangıçta kapıdaki sesle açtığındaki ses farklı bence dikkatli dinleyin sanki Pennywise ın sesi gibi...

    Mellie LoverMellie Lover14 gün önce
  • beverly yıldızlar arasındaki murph lan

    Ayberk GöymenAyberk Göymen15 gün önce
  • biz pennywise filmi beklerken siccin çıktıyala bu nasil fragman

    Asker BeyAsker Bey15 gün önce
  • Beverly sahnesi muh te şem. Sabırsızlukla bekliyorum

    Ezgi KayıEzgi Kayı16 gün önce
  • penny wise : ( kapiyi çalar ) tak tak ben : kim o penny wise: it ben: vay canina demek artık it lerde konuşuyo penny wise: pardon sen türksun bekle çeviriye bakim ( translate i açar ) hah it demek o ben: o kim penny wise : hay baslicam bole işe penny wise oldumu ben: he noldu balonmu bitti gine penny wise : evet ben: git kırtasiyede vardir bende kalmadi penny wise :tmm abi

    Bay PatatesBay Patates17 gün önce
  • Kekeme çocuk düzelmiş

    Mustafa POLATMustafa POLAT18 gün önce
  • Kitabını okumayan çok şey kaybeder

    Sertaç SavaşlıSertaç Savaşlı19 gün önce
  • Kitabını okudum büyük ihtimalle film ile aynı olacak

    kosovalı 777kosovalı 77720 gün önce
  • Recep ivedik burda olsa desem kac like gelir?

    Umid HuseynUmid Huseyn21 gün önce
  • ilkini yıllarca önce izlediğim o zamanlar katil palyaço diye adlandırdığım çocukluğumun kabusu geri gelmiş :D

    Elif TvElif Tv22 gün önce
  • Abi bir filmi hiç bu kadar beklemedim çook iyi bir film gerçekten oyuncularıda çok kaliteli heyecanla bekliyorum.

    PRO-ÇATALCALIPRO-ÇATALCALI26 gün önce
  • off öyle bir heyecanla bekliyorumki sinema vizyonuna girdiği saat itibariyle orda olucam it 1 i 20 kez falan izledim artık nefes alış verişlerini ezberledim o kadar bayılıyorum ya

    Meryem AkgünMeryem Akgün26 gün önce
  • 1:53 kadın arda bakıyor

    BEYAZ_ KURTBEYAZ_ KURT27 gün önce
  • Kitabı okuyanlar biliyor ne olacağını

    Toygar UçarToygar UçarAylar önce
  • hala peniwisenin kızımısın

    Esra Yasemin LeventEsra Yasemin LeventAylar önce
  • Abi çok iyi yaa

    Dilara UysalDilara UysalAylar önce
  • IT BÖLÜM İKİ Bütün Fragmanları ⏬ trvision.net/detail/video-jFhh70Ih5x0.html

    Gerçekte Kim ?Gerçekte Kim ?Aylar önce
  • Bu film çok harika olucaga benziyor.1-den daha heyecanli olucak. Yalniz birseyi söylemeden duramiycam. Adini yanlis tercuma etmisler. IT-O digil BU demek. Yani bu tercuma edenler ingilizceyi hiç mi bilmiyorlar?😕 Yinede sabirsizlikla bekliyorum.😆

    Hasan MamadovHasan MamadovAylar önce
    • senin ben ingilizceni sikeyim

      Bir kişiyimBir kişiyimAylar önce
  • Peloonn!!👿peloonn👿

    Metin akkuşMetin akkuşAylar önce
  • Allah belanı versin teyze emi

    Metin akkuşMetin akkuşAylar önce
  • Perfect

    duygu türkmenduygu türkmenAylar önce
  • Ksjsmeued

    Terrlynn KatoaTerrlynn KatoaAylar önce
  • 1:52 küçük detay teyzeye bakin

    Gizemli YolGizemli YolAylar önce
  • “Uzun zamandır yoktum biri demiş öldü, şimdi de yazsınlar kral geri döndü.” ~IT

    FiraristFiraristAylar önce
  • 2. Bölümde kaplumbağayı konu alacaklar mı merak ediyorum doğrusu.

    Shiruku-Jull-neeShiruku-Jull-neeAylar önce
  • Ezikler değil kaybedenler klubü olacak yalnız

    SAÇMA SAPAN TVSAÇMA SAPAN TVAylar önce
  • Penny penisine gurban be

    ThanosThanosAylar önce
  • Dans eden palyaço pennywise geri döndü sonun da

    boran aliboran aliAylar önce
  • +18 mi olucak film??

    aydanur şahinaydanur şahinAylar önce
  • İlk filmden çok daha korku ve gerilim dolu olucak eminim

    Sadboy BartSadboy BartAylar önce
  • İlk fragman daha korkunç ikincisinden

    zehranaz yılmazzehranaz yılmazAylar önce
  • 1.58 Victory Royale

    Laz PutinLaz PutinAylar önce
  • Amerika ya 14 dolarla gelmiş vıyvıyvıy

    Eminomer TurkEminomer TurkAylar önce
    • @Yiğit Ali Bek :D

      Eminomer TurkEminomer Turk17 gün önce
    • 500 dolarla o zaman ciftlik aliniyor

      Yiğit Ali BekYiğit Ali Bek17 gün önce
  • Tek kelime:EFSANE

    Damon SalvatoreDamon SalvatoreAylar önce
  • Korku yerine aksiyon katmışlar

    ahmet'in dünyasıahmet'in dünyasıAylar önce
O BÖLÜM İKİ / IT CHAPTER TWO - Türkçe Altyazılı Resmi Teaser Fragman