Omarion Breaks His Silence on B2K Groupmate Lil Fizz & Babymother Apryl Jones Relationship (Part 13)

part 14: trvision.net/detail/video-AUqNAOXYIH0.html
part 12: trvision.net/detail/video-EmDjr8T2rVQ.html
part 1: trvision.net/detail/video-f6HqFeEDEko.html
-----
In this clip, Omarion broke his silence on the Apryl and Fizz situation. Omarion said that he doesn't really feel any type of way about their relationship, he'd just prefer to be left out of the "narrative."

Herunterladen

görünümler
3,656,376

YORUMLAR

  • This is what you call cool calm and collected

    John MalliaJohn Mallia4 saatler önce
  • I aspire to reach Omarion levels of unbotheredness. I bow to my sensei 🙏

    TaylorTaylorGün önce
  • Have blacks contributed anything good in this world ?

    Mr. IrishMr. IrishGün önce
  • Why is this the main video

    i2ayi2ayGün önce
  • Pom pom pom

    The Insane Disney GuyThe Insane Disney GuyGün önce
  • Sad she prolly did this to try n make bro feel sick shits evil lol

    Lawrence BlankenshipLawrence BlankenshipGün önce
  • He’s a class act.😍

    lhopson 6540lhopson 65402 gün önce
  • 1:50 Vlad laughs like he’s super hating 🤣😳🙏

    LIFE OF WARLIFE OF WAR3 gün önce
  • "...for sure, for sure" what's this respond ? It's mean all things, it's not like "I understand" because if he say "I'm understand" it's like he say "I'm agree", smart respond.

    The Last WordThe Last Word3 gün önce
  • Ayo what's wrong with You Tube ? Anyone else having problems with there being only sound and no video? I've clicked on a bunch of vids in the last hour and none of them are showing video just audio

    IllmaticD2theJ94IllmaticD2theJ943 gün önce
  • YO YO YO AH AH AH YEAH AH YEAH VLAD NOT BLACK YO vlad ah jew yo...

    TONY DUCKTONY DUCK3 gün önce
  • Too calm 4 me .. Man just say fuck dat nigga we understand

    Big RipBig Rip3 gün önce
  • Lmao I started busting out laughing his demeanor is classic

    Brandy SalgadoBrandy Salgado4 gün önce
  • What a grown attitude, and a good guy. His kids are lucky to have the role model in this geeza.

    Darren YoungDarren Young4 gün önce
  • BOYCOTT DJVLAD! STOP DOING INTERVIEWS WITH FBI INFORMANTS!

    _ neocortex 404_ neocortex 4044 gün önce
  • Much respect to you O...you handle the situation like a boss...it may pain but you handle it like a grown ass man

    Chaslan Gavin LinksChaslan Gavin Links5 gün önce
  • Why did cashnasty put this in his NBA 2k20 My Career playlist

    JustDenzelJJustDenzelJ6 gün önce
  • Omarion clearly is in the upper echelons of music. This small time clout chasing moments etc. Via social media wouldn't matter to him money and his career remains high rise

    Blob HoBlob Ho6 gün önce
  • Why is Vlad keeping this video at the top further humiliating this man, who is one of the more nicer people in the music industry? So many other interviews have came up after this, but Glad keeps this at the top of his video section.

    James JohnsonJames Johnson6 gün önce
  • Google me Deangelo Settles

    D low CaponeD low Capone6 gün önce
  • Lmao 🤣 damn Vlad you got O on that Fizz and Apryl instagrams BUTT POST! ... O reply ohhh... I guess that’s what couples do ... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    UFunnyUFunny6 gün önce
  • 😅 GOOD ANSWER 🖤😳✅. RESPECT YOUR BM 👌

    DFN UNIVERSEDFN UNIVERSE6 gün önce
  • He's my role model. I'll aspire to be like how he was on this interview. Thanks Omarion

    palmwine cafepalmwine cafe6 gün önce
  • Wsup

    Rahim J JeezyRahim J Jeezy7 gün önce
  • y is this in cash's 2k20 mycareer playlist

    seeni boyyyseeni boyyy7 gün önce
  • top class 👊🏾

    RichardRichard7 gün önce
  • B2K members were sexually abused by 2 men of the higher ups in the music industry as a power move

    Special KSpecial K8 gün önce
  • This is the level of no fucks i need to attain

    Tajah JonesTajah Jones8 gün önce
  • He's a very attractive man. There are better women out there for him

    know thyselfknow thyself8 gün önce
  • Omarion know he a bitch pushing for a reaction, but *congratulations Vlad you *played yourself*

    TheVille 043TheVille 0439 gün önce
  • Strong.

    kraw therapperkraw therapper9 gün önce
  • My Boi lose no slp😂 omarion a real 1

    Mstrift NamikazeMstrift Namikaze9 gün önce
  • Got damn Vlad... Shit. No finesse at all just BAM!!! POW!!! You see how crazy that might look? That's why Vlad allot of on-camera interviews when he be on some bullshit.

    Ronnell StewartRonnell Stewart10 gün önce
  • Impressive young man

    Jeremy FryarJeremy Fryar10 gün önce
  • All the bishes in the world and you gotta pick your homies baby mama. That's some bish shyt.

    I FUNKED HER FIRSTI FUNKED HER FIRST10 gün önce
  • This man is just beautiful ❤️❤️❤️😍😍

    Siphesihle JeleSiphesihle Jele10 gün önce
  • Unbelievable!

    Jamel ScottJamel Scott11 gün önce
  • Wow!

    Jamel ScottJamel Scott11 gün önce
  • Omarian handled this very well. Good for you papa.

    ashley marie ramirezashley marie ramirez12 gün önce
  • VLAD bro you trying to make him angry but he ain't falling for your shit bro he on some next level I don't give a fuck cloud.

    Bass SassBass Sass12 gün önce
  • I love how unbothered he is.

    JayJay12 gün önce
  • Look at this guy interviewing him. Stop instigating man! Omarion is chilling. Lol you can tell he does not care. 😂

    Darius JacksonDarius Jackson12 gün önce
  • These dudes are all gay anyway so they don't care about girls.

    Sean AdonisSean Adonis13 gün önce
  • Media training is very important

    timothy lowerytimothy lowery14 gün önce
  • Classic joint

    Jermel TaylorJermel Taylor14 gün önce
  • There’s no red pill content on Omarion I’m surprised

    Jay ForeignJay Foreign14 gün önce
  • My boi was too playa in this interview no cap

    chris williamschris williams15 gün önce
  • The interviewer tried so hard to rile him up and get a reaction but he failed hard..! Well done Omarion

    Markus 82Markus 8215 gün önce
  • O

    Silky reddSilky redd15 gün önce
  • Came back to watch this one more time after he delivered his final death blow.

    My Ambitions as a ProviderMy Ambitions as a Provider16 gün önce
  • She is an idiot. He is fine as all heaven

    Arusha BraithwaiteArusha Braithwaite16 gün önce
  • @dj vlad been exploiting black people from day 1 and dumb ass omarian still goes on the show

    jimmy jamjimmy jam17 gün önce
  • Much respect to you Omorion for this interviewer wanted to see beef between you and little Fizz. This goes to show beefing is childish

    Sandra YoungSandra Young18 gün önce
  • Omarion: no fucks given

    Noman TariqNoman Tariq19 gün önce
  • Vlad- ‘Did you see the video.... of him playing with her butt and stuff?’ O: ‘no I didn’t. I guess that’s just what couples do...🤷🏻‍♀️’ 🤣 Omarion did so damn good. ♥️

    Kelly HarrisKelly Harris19 gün önce
  • Imagine the number of times this 5minute clip of the Vlad/Omarion interview was talked about by Vlad while interviewing someone else and then playing this clip for the person he was interviewing. Hahahaha I got love for Vlad tho. But the one story he told his interviewee's more than any other was the Tekashi being in the La Strip Club and telling Vlad "Aey blood, u see I'm in L.A. Blood"....... I watch a lot of vlads interrviews and I swear he probably told that "Aey blood, u see I'm in La Blood" story to every guest for the next 10 months. Their would even be people stopping him as he began telling the story and would say "yea u told me this 3 months ago when I was here"

    Ashley PAshley P20 gün önce
  • Guess thats what couples do 😂😂😂😂😂

    AllThingsHippie #PeaceLoveHappinessAllThingsHippie #PeaceLoveHappiness20 gün önce
  • Vlad would be the one to get this interview 😂

    AllThingsHippie #PeaceLoveHappinessAllThingsHippie #PeaceLoveHappiness20 gün önce
  • If ZEN was a person! And talk about integrity! Bravo young man. We should all protect our peace like this.

    Michelle JenningsMichelle Jennings20 gün önce
  • Vlad a great slick troll. ,lmao

    Nahom SeyfuNahom Seyfu21 gün önce
  • If what you eat don't make me shit was a person!!!

    Kitty OwensKitty Owens21 gün önce
  • He's the epitome of 'COOL'

    VESUVIUS ENIGMAVESUVIUS ENIGMA21 gün önce
  • What B2K had done in the music world is legendary.

    Invincible Young EmpireInvincible Young Empire22 gün önce
  • Respect to him " this is a tough interview and he handled it very well " it shows this brother is well composed .

    Ward AtkinsWard Atkins22 gün önce
  • All these little dudes Bk2, Omorion etc. Was some new shit Great entertainment of their time. Just some weired shit to me but I'm old school parliament, cameo, Prince, jacksons etc. That type shit.

    Freddie WootenFreddie Wooten23 gün önce
  • I love his energy

    •Muzki Achiwa••Muzki Achiwa•23 gün önce
  • When I’m about to throw an adult tantrum I watch this video and it brings me down a few levels 😆 😇😌

    techastechas23 gün önce
  • Master class on Class. Respect O✊🏽

    Kastrocarter5Kastrocarter523 gün önce
  • Omarion knows there are at least three and a half billion women out there.

    Night LionNight Lion25 gün önce
  • Vlad is such a instigator

    Noface_ RshardNoface_ Rshard26 gün önce
Omarion Breaks His Silence on B2K Groupmate Lil Fizz & Babymother Apryl Jones Relationship (Part 13)