OnePlus 7 inceleme! - OnePlus 7 Pro kadar iyi mi?

#OnePlus #OnePlus7 #Review
shiftdelete.net/oneplus-7-inceleme-kucuk-eniste
instagram.com/teknoomehmet/
Özellikle tanıttığı son amiral gemisi modelleriyle dikkat çeken OnePlus'ın en güncel modeli OnePlus 7 Pro'yu incelemiştik. Şimdi de OnePlus 7 Pro modeline göre biraz daha düşük özelliklerle gelen OnePlus 7'yi inceledik. İşte OnePlus 7 inceleme videosu!
OnePlus 7 inceleme
OnePlus 7, üst seviye donanım özellikleri ve tasarımı ile dikkat çekiyor. Pro modeline kıyasla biraz daha düşük kamera özelliklerine sahip olan telefon, buna rağmen kamera konusunda da birçok akıllı telefon modeline göre oldukça başarılı.
Şimdi dilerseniz lafı daha fazla uzatmadan sizleri OnePlus 7 inceleme videomuzla baş başa bırakalım. İyi seyirler...
OnePlus 7 özellikleri
OnePlus 7, ayna grisi ve kırmızı olmak üzere iki farklı renk seçeneğiyle karşımıza çıkıyor. 157.7 mm x 74.8 mm boyutlarına sahip olan telefonun kalınlığı 8.6 mm iken ağırlığı ise 182 gram şeklinde. Sağ tarafında ses yükseltme ve alçaltma tuşlarına yer verilen modelin güç tuşu ise sol tarafta yer alıyor. Ayrıca sol tarafta bir de 3 kademeli switch bulunuyor. Bu switch sayesinde telefonu, sessiz, titreşimli ve sessiz moda getirebiliyorsunuz.
Alt ve üst tarafta olmak üzere stereo hoparlör ile gelen cihazın ses kalitesi de başarılı özellikleri arasında yer alıyor. Üst taraftaki hoparlörün ahize olarak kullanıldığını da belirtelim.
Full HD+ çözünürlüklü AMOLED ekranı 6.41 inç büyüklüğünde olan telefonun ekranında damla çentikli bir tasarım bizi karşılıyor. OnePlus 7 Pro modelinde ise çentikli ekran tasarımı yerine açılır kameralı tasarım bizleri karşılıyor.
Donanım tarafına baktığımızda ise telefonun gücünü tıpkı OnePlus 7 Pro modeli gibi Qualcomm’un amiral gemisi Snapdragon 855’ten aldığını görüyoruz. Telefonun grafik birimi tarafında ise Adreno 640 yer alıyor.
Güçlü bir işlemciyle gelen telefonun RAM ve depolama tarafında ise iki farklı alternatif bulunuyor. Bunlar 6 GB RAM ve 8 GB RAM alternatifleri ve 128 GB dahili depolama alanı ve 256 GB dahili depolama alanı alternatifleri olarak sıralanıyor.
Telefonun arkada 48 Megapiksellik f/1.7 diyafram değerine sahip bir ana kamerasına 5 Megapiksel çözünürlüğünde bir derinlik algılayıcı eşlik ediyor. Bu derinlik sensörünün diyafram değeri ise f/2.4.
OnePlus 7 modelinin ön tarafında ise 16 Megapiksel çözünürlüğünde ve f/2.0 diyafram açıklığında tek kamerası yer alıyor.
USB Type-C girişi ile Dash adlı hızlı şarj teknolojisine sahip olan telefonun 3.700 mAh kapasiteli pili, 20W şarj adaptörü ile birlikte yaklaşık 1 buçuk saatte tamamen şarj oluyor.
Android 9 Pie işletim sistemi ile gelen telefonda Oxygen OS arayüzüne yer veriliyor. Bu arayüz, kullanıcılara oldukça akıcı bir deneyim sunuyor.
OnePlus 7 teknik özellikleri
Kalınlık ve ağırlık: 8.2mm / 182 gr
Ekran: 6.641 inç 1080 x 2340 Optic AMOLED ekran, 402 ppi
Güvenlik: Ekrandan parmak izi okuyucu
İşlemci: 8 Çekirdekli Snapdragon 855 (1×2.84 GHz Kryo 485, 3×2.41 GHz Kryo 485, 4×1.78 GHz Kryo 485)
Grafik Birimi: Adreno 640
RAM / Depolama: 6 GB RAM / 8 GB RAM - 128 GB depolama / 256 GB depolama
Ana kamera: 48 Megapiksel f/1.7, 1/2″, 0.8µm, PDAF, OIS
Derinlik sensörü:5 Megapiksel f/2.4, 1.12µm
Arka kamera video: 2160p@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, 720p@480fps, Auto HDR, gyro-EIS
Ön kamera: 16 Megapiksel, f/2.0, 25mm, 1/3.0″, 1.0µm, Auto HDR, 1080p@30FPS video
Batarya: 4000 mAh @ 20 Watt WarpCharge
Teknoloji videoları ve teknolojiye dair her şey için kanalımıza ABONE Olun ►►goo.gl/ylUFmZ
Tüm İnceleme videolarımızı buradan izleyebilirsiniz
►► goo.gl/IIKYIK
ShiftDelete.Net‘i tüm sosyal ağlarda takip edin ;
Instagram ►► goo.gl/r4AJDv
Facebook ►► goo.gl/k1D1JL
Twitter ►►goo.gl/vTwhws
Google+ ►► goo.gl/6jRF18
ShiftDelete.Net TRvision hesabı, Türkiye'nin en büyük teknoloji sitesinin video kanalıdır.
ShiftDelete.Net ile en yeni teknoloji haberlerine, videolu olarak ulaşabileceksiniz.

Herunterladen

YORUMLAR

  • fotolar leş gibi yalnız pardon, 480p izliyormuşum :D ama yine de çok başarılı değil gibi

    ScientistScientist4 gün önce
  • 😃 😃 😃 😃 İyiki sen sustun genç arkadaş konuştu 🤣🤣🤣🤣🤣

    Tarık turgut zaloğlu TurgutTarık turgut zaloğlu Turgut9 gün önce
  • Oyun performansı açısından fark varmı varsa pro daha mı iyi

    Mehmet ÇakırMehmet Çakır13 gün önce
  • abi tekno Mehmet güvenilir mi?

    Emirhan TepecikEmirhan Tepecik22 gün önce
  • Op 7 de 12/256 da var kimse bilmiyor ama:)))sadece cin kendine ozel cikarmis onu

    Burak UzunerBurak Uzuner24 gün önce
    • Burak Uzuner ayn var

      Berk KaraBerk Kara22 gün önce
  • Çocuğu Oraya ezmek için mi çıkarttın hırt

    Koray BozkurtKoray Bozkurt25 gün önce
    • Aynen her lafinda agzindan vuruyo cocugu

      Vuqar WherryVuqar Wherry25 gün önce
  • Videonuzu izlerken kendimce aldığım notlarla katkım olsun istedim. - Sizinde belirttiğiniz gibi ekran küçük değil. Tek elle kullanmak bazen çok zor oluyor. - renk seçenekleri çok oldukça telefonun ayrı bir albenisi oluyor. Çoğumuz Apple bile olsa renkli telefon almadık. Ama ben şahsen sıkıldım hep siyah telefon kullanmaktan. - ayarlar>düğmeler&işlem kısayolları>hızlı işlem kısayolları menüsünü kullanarak üç parmak ile yukarı kaydırmak sureti ile ekran görüntüsü alabilirsiniz ki orda birkaç işlem kısayolu daha var. Örneğin ekran kapalı iken cizeceğiniz O V S M W harfleri ile o harflere atadığınız uygulamaları kısa yolla açabilirsiniz. - telefonun yanında ki sesli_sessiz_titresim modu düğmesinin ayrı bir hikayesi var. Bu menüyü telefona Apple den ayrılan mühendis bı arkadaş koydurmuş zaten oppo firmasının telefon işine girme sebebi Apple dan ayrılan mühendislerin oppo da işe başlaması ile gerçekleşti. Telefonun arayüz deneyiminde ve menü seçeneklerinde Apple ile olan benzerliklerini görmeniz mümkün. - AnTuTu testi aynı telefonun 3 4 kere test edilmesi ile bile değişebilen bı test sistemi. Değişkenlik göstermesi normal. - oneplus 6t kullanırken bile herhangi bir takılma yaşamıyoruz. 7 ve 7 proda gayet başarılı bir sisteme sahip. - 6t 7 veya 7pro da olsa renklerden ziyade telefon resmen insanı kilolu gosteriyor. Sizin çekimde de arkadaşı resmen kilolu gösteriyor. - Instagram Apple a sunduğu desteği artık diğer telefonlarda sunmalı. - dash şarj kendine Müslüman maalesef. Güncel olarak Oneplus 6t 2400₺ - 2700₺ 8-256 Oneplus 7 3300₺ 3700₺ 8-256 . 3950₺ 12-256 Oneplus 7pro 4500₺ bandında satılıyor. Teşekkürler. (Yanlış yerler varsa duzeltirim bilgi paylaştıkça çoğalır )

    dexterdexter26 gün önce
  • Hakkıcığım çocuğu çok kestin ya

    halil sarikayahalil sarikaya28 gün önce
  • ya arkadas benim gibi kucuk ekran severler ne yapsin ölsünmü ? yapin 4.7 inc veya 5 inc ekran da kullanalim

    Halil iboHalil ibo28 gün önce
  • Teknomehmet neden aynı cihazı diğer satıcılardan daha pahalıya satıyor? Sattığı cihazların bi ayrıcalığı var mı yoksa sıradan bir kazıkcı mı?

    Sadık GedikSadık Gedik29 gün önce
    • Bi ayrıcalık yok isim yaptı diye öyle satıyor

      Çağrı GülerÇağrı Güler15 gün önce
  • Renklerin cinsiyeti yoktur sırf sizin bu saçma algılarınız yüzünden izlemeyi bırakıyorum ve takipten çıkıyorum , siz binlerce insana hitap ediyorsunuz konu dışı kişisel yorumlarını kendinize saklamayı bilseydiniz keşke izlediğim videoların neredeyse tümünde üslubunuz kötüydü sanki karşınızda sadece belirli bir kesim izleyici varmış gibi bir üslup kullanmışsınız .

    Ganim GöçmenGanim GöçmenAylar önce
    • Ganim Göçmen nasıl yok fuşya renkli bir telefonla dolaşırsan bir erkek olarak bir cinsiyet kalmaz o erkekte 😏

      Fırat AlakuşFırat Alakuş4 gün önce
  • Face deil o yer soyutma İcin

    nurlan mayilzadenurlan mayilzadeAylar önce
  • Bu paraya mi9 alırdım.

    Yusuf YILDIZYusuf YILDIZAylar önce
    • @Vuqar Style mikrofonlu kulaklıkla halledilir bence, çok video çeken biri değilim, performans daha önemli benim için

      Yusuf YILDIZYusuf YILDIZ28 gün önce
    • SELAM KARDEŞ mi9 un mikrofonu çok kötü ben almıştım 2 güne iade ettim sanki mikrofona parmağını koymuşsun gibi kaydediyo ama geri kalan her şeyi iyi

      Vuqar StyleVuqar Style28 gün önce
  • Senin yaptığın video iyi olmazmı abi çok güzel olmuş. Arkadaş acemi ama abi fark etmedik değil bi iki böle laf yerleştirir gibi oldun özellikle ilk kriter renkmiydi abi falan gibi arkadaşş bi trollendi :D Ellerine sağlık abi Hakkı abi video çekmekten ziyade geleceğe yatırım yapıp başka arkadaşlarada yer veriyor doğru veya yanlış zamanla alışıcak belki ama alışıcak. Bu kanalı takip ettiğimden beri çok bilgi edindim bigün inşallah sıra bizede gelir. iyi çalışmalar abii

    Sezer EnginSezer EnginAylar önce
  • BU TARZ VİDEOLARI SEVEREK İZLİYORUM. SİZDEN BİR RİCAM VAR KATAGORİLERE GÖRE KIYASLAMA YAPSANIZ MESELA KAMERA YÖNÜNDEN FİYATLARA GÖRE 3 YADA 4 TELEFONU İNCELESENİZ SONRA İŞLEMCİ SONRA BATARYA SONRA KASA GÖVDE SAĞLAMLIĞI KISACASI SİZDEN İSTEDİĞİM ŞU BEN Bİ TELEFON ALICAM AMA FİYAT SEKMENTİNE BAKARAK ALMAK YERİNE FIYATLARDA KİM NE SUNUYOR ONU GÖRMEK İSTİYORUM ACIKCASI BATARYASI COK GİTSİN HIZLI OLSUN KAMERASI DA NORMAL OLSUN GİBİ FARKLI KULLANICILARA GÖRE SIRALANAN BI TELEFON INCELEMESI OLABILIR BENCE .. TEŞEKKÜRLER

    Rıza ÖZTÜRKRıza ÖZTÜRKAylar önce
  • Honor 10 mu Samsung galaxy 50 mi hangisi daha iyi

    EMIL MUSTAFAYEGEMIL MUSTAFAYEGAylar önce
  • *Abi Bişey Sorucam 1000 Ve 1500 TL Bütcem Var Telefon Önerebilir misiniz ?*

    Akın ÜnalAkın ÜnalAylar önce
    • Mi Note 3

      Eren TiryakiEren Tiryaki19 gün önce
    • Samsung a20

      Ulaş Erdem ÇelikUlaş Erdem ÇelikAylar önce
  • İyi günler bişey sorabilir iyim (telefondan anlayan)

    KeSKin NiŞaNCıKeSKin NiŞaNCıAylar önce
  • Telefonların bekleme süresinden hiç bahsetmiyorsunuz abi

    Toprak AcarToprak AcarAylar önce
  • Samsung galaxy note 10 kutu acilimi yaparmisiniz

    Muhsin Enes SeziciMuhsin Enes SeziciAylar önce
  • fake sensin hakki iphone 7den beri ayni dizayn altinda onada fake desene parani mi keserler

    WAKKA AERAWAKKA AERAAylar önce
  • one plus 7 de ki 2 tane hoparlör ıızgarası bir i mikrofon diğeri hoparlör

    Ali Küpcü HDAli Küpcü HDAylar önce
  • Ben beğendim, siz? 😅✌🏻

    Hakkı AlkanHakkı AlkanAylar önce
    • Abi 1000 tl verip pro almaya değer mi dersin?

      Altay S. TaşAltay S. TaşAylar önce
  • Video çok ama çok başarılı. Kafada soru işareti bırakmadınız

    Can KotCan KotAylar önce
  • Sammsung s10 plus vs iphone xs max gelsin !

    kancho Beatboxkancho BeatboxAylar önce
  • Hakkı abi o telefonla konuşurken ki mikrofon

    Deniz ÖzbayDeniz ÖzbayAylar önce
  • Abi böyle telefonları iki kişi inceliyodunuz eskiden şimdi tek kişi inceliyo böyle videolar gelsin

    Cihan AkınCihan AkınAylar önce
  • abi ayfon 8 pulus çekermisin

    Hakan EkinciHakan EkinciAylar önce
    • iPhone plus ...ayfon pulus değil

      Yüksel GüleryüzYüksel GüleryüzAylar önce
  • Bu telefonu alamamasına rağmen izleyenler +1

    Baran VurgunBaran VurgunAylar önce
  • hakki abi çocuğu niye sürekli bozdun😁

    şamil okurşamil okurAylar önce
    • Evet bencede sanki ben herşeyi daha iyi bilirim havasındaydı

      Ferid CabbarliFerid CabbarliAylar önce
  • Nerde bulacaz mk ,herkes istanbuldami yaşıyor .hangi merdiven altı çakallarda bulunuyor bari adres verin.bizim ülke bu markanın sikinde değil ,telefonlarını inceliyorsunuz

    Bleda BuğraBleda BuğraAylar önce
    • Facebookta xiaomi mobil satiş platformu , xiaomi turkiye gir . Orada satiliyor 6/128 7pro 4500tl

      Fahrettin Enes UĞRAŞIRFahrettin Enes UĞRAŞIRAylar önce
    • Pro 5000, normali 3500

      Ѕιleɴт KɴıɢнтЅιleɴт KɴıɢнтAylar önce
    • Yav sahibinden'den alicaksin

      Ѕιleɴт KɴıɢнтЅιleɴт KɴıɢнтAylar önce
  • Öncelikle emeğiniz için teşekkür ederim karşılıklı kıyaslama ile çektiğiniz bu vıdeo hoşuma gitti pubg mobıle için hangisini önerirsiniz başarılar

    muhammet tilkimuhammet tilkiAylar önce
    • Yusuf Göksu teşekkür ederim

      muhammet tilkimuhammet tilki29 gün önce
    • Pro modeli tabiki 90 herz yenileme hizi var

      Yusuf GöksuYusuf GöksuAylar önce
  • Güzel bir uygulama. Devam edin gençlerin önünü açmayı

    TAHA CANKAYATAHA CANKAYAAylar önce
  • Her android telefon güncellemesi izlediğimde incelemeyi yapanların hiç bir zaman Sony Xperia kullanmadıklarını farkediyorum. Sony'de 5 sene önce olan şeylere şaşırılıyor bu da beni üzüyor

    Ibrahim FerhadliIbrahim FerhadliAylar önce
    • Telefonun yarısı cerceve neyini incelesinler

      İNCELİ_YORUM ARABAİNCELİ_YORUM ARABA11 gün önce
    • Salam siz mənim videomun altından şərh yazmışdınız

      Mehemmed HacılıMehemmed HacılıAylar önce
    • aynen bende sony xperia kullanicisiyim

      Ayxan ZeynalliAyxan ZeynalliAylar önce
  • yanlış bilgi yüz tanıma gözün kapalyken calısmıyor kilidi açmıyor ben kullanıyorum op7

    Recep SevindikRecep SevindikAylar önce
    • Kaç gb versiyon

      Eren TiryakiEren Tiryaki19 gün önce
    • @Dark Way evet

      Recep SevindikRecep SevindikAylar önce
    • @Recep Sevindik kayıtlı mi

      Dark WayDark WayAylar önce
    • @Dark Way 3750 kırmızı renk Zeyd acar

      Recep SevindikRecep SevindikAylar önce
    • Kaça aldınız acaba bide nerden aldınız

      Dark WayDark WayAylar önce
  • Redmi k20 pro Türkiye'ye nezaman gelcek telefonu alacam telefon yok ortalıkta

    Mevlüt HarmancıoğluMevlüt HarmancıoğluAylar önce
    • @Ahmet Kağan Yaldizli mi9 t alcaz olmassa artık onunda tasarımı güzel

      Mevlüt HarmancıoğluMevlüt HarmancıoğluAylar önce
    • @Mbb7714 tasarımı hoşuma gittiği için onu dünüyordum

      Mevlüt HarmancıoğluMevlüt HarmancıoğluAylar önce
    • Xiaomi nin pro modelleri Türkiye ye gelmiyor bilginize

      Emirhan timurkutluğEmirhan timurkutluğAylar önce
    • Mi9t pro gelmesi lazim k20 le k20 pro farkli

      Ahmet Kağan YaldizliAhmet Kağan YaldizliAylar önce
    • K20 pro gelmiyor mi9 t geldi o da k20 ama parana deymez

      Mbb7714Mbb7714Aylar önce
  • Ön kameranın geç cevap vermesi diye bir şey yok pro modelinde o sizin görüşünüz

    Ferid CabbarliFerid CabbarliAylar önce
    • Ferid Cabbarli hayır telefonun içinden çıktığı için one plus 7 ye göre daha geç açılıyor

      Toprak AcarToprak AcarAylar önce
  • bim drone videosunu niye sildiniz abi arkadaşa sövüyorduk iyi oluyordu

    MUHAMMED EMİN BAĞCIMUHAMMED EMİN BAĞCIAylar önce
  • video güzel olmuş ama type-c çıkışının 3.0 hızında olduğunu ve stereo desteği gibi özellikleri atladınız, biraz daha detaylı özellik anlatımı bekliyordum.

    Hüseyin Berat YürektenHüseyin Berat YürektenAylar önce
    • Kardesim bende bunu merak ediyorum type c ile 3.0 giris arasinda fark varmi ses kalitesi aynimi acaba??

      Burak UzunerBurak Uzuner2 gün önce
  • Bu küçük enişteyse s10'u düşünemiyorum...

    AHMETKSMAHMETKSMAylar önce
  • Oneplus 7 promu yoksa vivo ıq00mı

    Hilal CCCHilal CCCAylar önce
    • Hilal CCC tabiki oneplus

      Fırat AlakuşFırat Alakuş4 gün önce
  • Mİ 9T GELSİN

    Ahmet Semih SavuranAhmet Semih SavuranAylar önce
  • Abi sizin telefonun şefaf kılıfı sararıyor benimki kızarıyor

    Hilmi BulutHilmi BulutAylar önce
  • Abi bir önceki telefon incelemenizi izledim de 5800 lira dediniz.. Çin'den sorgulattırdım 434$ yani 2554₺ tekabül ediyor.. aradaki fark bilmiyorum yani

    Orhan PolatOrhan PolatAylar önce
    • Videonun yayınlandığı günkü kur ile hesap etmiştim..

      Orhan PolatOrhan PolatAylar önce
    • Ayrıca yanlışın var 2505tl87kurus

      Engin TüfekçiEngin TüfekçiAylar önce
    • Vergi var

      Engin TüfekçiEngin TüfekçiAylar önce
  • Epey günler geçirdi derken? 1 hafta oldu çıkalı.

    Oğuz HanOğuz HanAylar önce
  • Pro modelinin türkçe desteği var mı ?

    CRYCRYAylar önce
  • Yo abi bize göre de gayet sağ 7:00

    Vugar MustafaVugar MustafaAylar önce
  • Oneplus 6T ile 7 arasında ciddi bir fark yok. Pro güzeldir. Gönül isterdiki 6t den 7 ye sıçrama yaşansaydı. 6t si olan 7 değil 7 pro düşünmeli.

    Docs ReviewDocs ReviewAylar önce
    • @muhsin uğurlu 250 lira fark var

      Eren TiryakiEren Tiryaki19 gün önce
    • 6 T mi 7 mi ?( Pro liste dışı) aradaki fiyat farkı 600 tl

      muhsin uğurlumuhsin uğurlu28 gün önce
    • @Abdullah kul çok değil methetmedim, cihazda ne eksik ne fazla onu söyledim. bence incelemeyi bir daha seyredip eksikliklerini artılarını göz önünde bulundurun.

      Docs ReviewDocs ReviewAylar önce
    • @abzkvby OnePlus 6T kullanıyorum :) Geç hayırlı olsun kardeşim Meizu lafı geçti mi?

      Docs ReviewDocs ReviewAylar önce
    • MEİZU 16TH DEN GEÇİCEM BEN. ÇILDIRIRSIN SEN ŞİMDİ.HAHAHA

      abzkvbyabzkvbyAylar önce
  • Bir an iphone 7 plus diye okudum jehehsusj

    KELOĞLANKELOĞLANAylar önce
  • TUTMAYIN KÜÇÜK ENİŞTEYİ...

    Balıkçı OsmanBalıkçı OsmanAylar önce
  • 11. Yorum

    Game TurkGame TurkAylar önce
  • yine alamıyoz ama ole zevklı oluyo izlemesi

    yusuf fyusuf fAylar önce
  • İlk

    Söz Fan HDSöz Fan HDAylar önce
    • Bravo madah işlediniz..

      Balıkçı OsmanBalıkçı OsmanAylar önce
  • hakkı abi pasaport kayıt olayları ile ilgili gelişme var mı

    Yasin ÇetinbağYasin ÇetinbağAylar önce
  • Faydalı bilgiler tek adresi @shiftdelete

    Ali TaşkınAli TaşkınAylar önce
  • 12.

    Mustafa CoşkunMustafa CoşkunAylar önce
  • İyi

    Ali Efe AyAli Efe AyAylar önce
  • Abi bu haftaki podcast gelmedi. dört gözle bekliyoruz

    Ali TaşkınAli TaşkınAylar önce
  • 1500-3000 arası en iyi kamerası olan telefon karşılaştırması gelsin.

    Yks GünlükleriYks GünlükleriAylar önce
    • A70

      Emirhan ÇamlıbelEmirhan ÇamlıbelAylar önce
    • Gm9 pro redmi note 7 mi a2 lg g7 thinq p30 lite p20 lite 2019

      Ömer TOPÖmer TOPAylar önce
    • En iyisi bence a7 2018

      SametSametAylar önce
  • 2 saniye olmuş ne yazsam tutar 😂

    Yusuf BakarYusuf BakarAylar önce
  • İlk

    -_vRings_- cops-_vRings_- copsAylar önce
    • Bravo madah işlediniz..

      Balıkçı OsmanBalıkçı OsmanAylar önce
  • İlk

    CEMS FUTBOL HABERLERİCEMS FUTBOL HABERLERİAylar önce
    • Bravo madah işlediniz..

      Balıkçı OsmanBalıkçı OsmanAylar önce
OnePlus 7 inceleme! - OnePlus 7 Pro kadar iyi mi?