Oppo Reno kutusundan çıkıyor - 4.999 TL'ye neler sunuyor?

#OppoReno #Oppo #Unboxing
shiftdelete.net/oppo-reno-kutusundan-cikiyor
Not: Merhaba sevgili takipçilerimiz. Bazı gözüken fotoğraf çekim örneklerinin bulanık çıkma sorunu kurgu programı ile ilgili bir sorun. Cihazla ilgili kamerasından kaynaklı bir durum değil. Teknik aksaklık için özür diliyoruz. Ön inceleme videosunda çektiği fotoğraf örneklerini görebilirsiniz.
Oppo Reno kutu açılışı videosuyla karşınızdayız. Nisan ayının son haftalarında tanıtılan Oppo ailesinin yeni üyesinin lansmanına katılmış ve sizlerle ilk izlenimlerimizi paylaşmıştık. Bu kez ofisimize gelen telefonu kutusundan çıkarıyoruz. Bakalım, Oppo Reno özellikleri neler?
Oppo Reno, Oppo Reno 10x Zoom ve Oppo Reno 5G modelleri nisan ayının sonlarına doğru teknoloji severlerin beğenisine sunuldu. Biz de katıldığımız etkinlikte modellerin ön incelemelerini gerçekleştirdik. Şimdi ise Oppo Reno kutu açılışı videosuyla karşınızdayız.
Oppo Reno özellikleri
Oppo Reno özellikleri arasında ilk dikkat çeken tasarım oluyor. 9 milimetre kalınlığa sahip Oppo Reno’nun arkasında herhangi bir kamera çıkıntısı bulunmuyor. Tasarıma yerleştirilen kameraların altında ise ‘Design by Oppo’ yazısı karşımıza çıkıyor. Yazının ve kameraların tam arasında ise LED flaş gizlenmiş durumda. Telefonun yanlara doğru kavisli yapısı, kalınlığını kamufle ediyor diyebiliriz.
Neredeyse çerçevesiz bir ekranla gelen telefonun ekran tarafında ise bizi 6.4 inçlik AMOLED ekran karşılıyor. Full HD+ 1080 x 2340 piksel çözünürlükle gelen akıllı telefon, ön kamerasının açılır olması ekranda bir çentik fazlalığının önüne geçiyor. Bunun da telefona şıklık kattığını söyleyebiliriz. Üst segment telefonlarda gördüğümüz Gorilla Glass 6, Oppo Reno’da karşımıza çıkıyor.
Oppo Reno özellikleri arasında şimdi de donanım tarafına bakalım. Telefon gücünü Qualcomm’un 10nm teknolojisiyle üretilen, yapay zeka destekli Snapdragon 710 işlemcisinden alıyor. Grafik birimi tarafında ise karşımıza Adreno 616 çıkıyor.
Android 9 Pie ile birlikte gelen telefonun 128 GB ve 256 GB olmak üzere iki farklı depolama alternatifi bulunuyor. RAM tarafında ise 6 GB ve 8 GB seçenekleri mevcut. 6 GB RAM hem 128 GB hem de 256 GB depolama alanıyla eşleniyor. 8 GB RAM ise 256 GB depolama seçeneğiyle geliyor. Telefonda microSD kart girişi bulunmuyor.
Reno’nun ana kamerası 48 Megapiksel çözünürlüğünde. Bu kamera f/1.7 diyafram değerine sahip. İkinci kamera ise 5 Megapiksel çözünürlüğünde ve f/2.4 diyafram değerine sahip. Bu kameranın yalnızca derinlik algılama özelliği bulunuyor. Bu kameralarla 4K 30 FPS ve Full HD 30 FPS, 60 FPS ve 120 FPS videolar çekmek mümkün. Bu özelliklerle telefonun, segmentinin gerekliliklerini karşıladığını söyleyebiliriz.
Asansör sistemiyle çalışan ön kamera ise 16 Megapiksel çözünürlükle ve 26 mm görüş açısıyla geliyor. Kamera açılıp kapanırken herhangi bir titreşim yaşanmıyor. Bu soft geçişi başarılı olarak değerlendirebiliriz. Reno ön kamerası 1080p 30 FPS hızında video kaydı yapabiliyor. Ayrıca ön kamerada HDR desteği de bulunuyor.
USB Type-C bağlantısı bulunan telefonda 3.5 mm jak girişi de mevcut. Bu sayede kulaklığınızı herhangi bir dönüştürücüye gerek duymadan kullanabiliyorsunuz.
3.765 mAh bataryayla gelen Reno, VOOC 3.0 hızlı şarj teknolojisini de destekliyor. 20W hızlı şarj desteğine sahip telefonu hızlı bir şekilde şarj etmek mümkün.
Oppo Reno fiyatı
Oppo Reno fiyatı ile pazara rekabetçi bir giriş yapıyor. Ocean Green, Jet Black, Neptune Pink ve Pink Mist renk seçeneklerine sahip telefon, 4.999 TL'lik fiyat etiketine sahip.

Teknoloji videoları ve teknolojiye dair her şey için kanalımıza ABONE Olun ►►goo.gl/ylUFmZ
Tüm İnceleme videolarımızı buradan izleyebilirsiniz
►► goo.gl/IIKYIK
ShiftDelete.Net‘i tüm sosyal ağlarda takip edin ;
Instagram ►► goo.gl/r4AJDv
Facebook ►► goo.gl/k1D1JL
Twitter ►►goo.gl/vTwhws
Google+ ►► goo.gl/6jRF18
ShiftDelete.Net TRvision hesabı, Türkiye'nin en büyük teknoloji sitesinin video kanalıdır.
ShiftDelete.Net ile en yeni teknoloji haberlerine, videolu olarak ulaşabileceksiniz.

Herunterladen

YORUMLAR

  • huawei dışında ki yalan

    SUBUTAYSUBUTAY8 gün önce
  • tasarım süper ama 710 onla yemez o paraya

    sefa kutlusefa kutlu9 gün önce
  • Benim tek merak ettiğim klavyesi nasıl acaba samsung gibi mi yoksa apple mi.

    Yildiz KiziltasYildiz Kiziltas13 gün önce
  • 5000 TL olsa alırdım ..

    t2301xt2301x14 gün önce
  • An itibariyle 3000 TL

    Great MSDGreat MSD15 gün önce
  • Oppo renoya bu parayı veren net hıyardır :D ayrıca 710 işlemci ne la

    Oğuzhan ÇıtakOğuzhan Çıtak23 gün önce
  • Xiaomi redmi note 7 alın boşverin bunu

    mustafa tekmustafa tek26 gün önce
  • Cok yavas bir sunum ve eee kisimlarini kesin bence

    Doğukan TaşdemirDoğukan TaşdemirAylar önce
  • Lan iPhone alırım daha iyi aqaqaqa

    Eren ile BerenEren ile BerenAylar önce
  • Siz bu kadar telefonu vb şeyleri napıyorsunuz ve nasıl alıyorsunuz

    Berrin DincerBerrin DincerAylar önce
  • Abi reno z incelemesi yapın siz yapmadınız alacam sizden bi acıklama bekliyorum lütfen bi zahmet alınabilir mi??

    alican Aslanalican AslanAylar önce
    • alican Aslan sağolasın

      Gamze KeskinGamze Keskin17 gün önce
    • @Gamze Keskin kameraları süper ön arka iyi yani kamera arayüzü de güzel anlaşılır pupg zaten 2saat oynasan banamisin demiyo

      alican Aslanalican Aslan17 gün önce
    • alican Aslan kamerası nasıl reis pubg de falan? doğru düzgün kimse incelememiş telefonu

      Gamze KeskinGamze Keskin17 gün önce
    • @Gamze Keskin aldım başkan sıkıntı yok çok stabil çalışan bu cihaz

      alican Aslanalican Aslan17 gün önce
    • alican Aslan aldın mı kardeşim

      Gamze KeskinGamze Keskin17 gün önce
  • acaba neden 3.499 fiyatıyla oppo reno z'yi incelemiyorlar

    Kadir KıvrakKadir KıvrakAylar önce
  • A 70 oppoyu döver 5000 tl oppo vs 3150 tl a 70 Winner=A70

    Oğuzkaan ÖzelOğuzkaan Özel2 aylar önce
  • Oppo reno z incelemesi yapar misiniz

    kerim duroğlukerim duroğlu2 aylar önce
  • en iyisi A70

    Fidan AltunFidan Altun2 aylar önce
    • Yaw bi git...! Mate 20 pro , p30 pro , s10 plus KRAL

      EMRE EMREEMRE EMREAylar önce
  • Bunun yerine xiaomi mi 9 alırım işlemcisi ve ram ı daha iyi

    İbrahim Ege GÜNGÖRİbrahim Ege GÜNGÖR2 aylar önce
  • abi aynı t-shirt bende var

    не говори мое имя Хорошо?не говори мое имя Хорошо?2 aylar önce
  • Hollandada yasayan biriyim kardesim aldi super kizmayinda 48 mp kamera berbaaaaaat

    turkiye vatanturkiye vatan2 aylar önce
  • iyi 4999 tl imiş 5000 olsa nasıl alırdık

    Ahmet canAhmet can2 aylar önce
  • Ulan izlerken oppo reno reklamı denk geldi mq

    ๛E N G İ Nツ๛E N G İ Nツ๛E N G İ Nツ๛E N G İ Nツ2 aylar önce
  • Bu fiyata iphone 7plus 128 GB var bendede var çıktığında almıştık 2016 da sağlam hala oyunlarda full grafiklerde kasmıyor ama bütçeniz 1500-2500 civarında ise redmi note 7 2500-3000 ise samsung s8 1500tl altı iste gm alabilirsiniz bu telefon en fazla 3000tlye değer zaten

    Eren TavelliEren Tavelli2 aylar önce
  • Oppo alcanıza gidin samsung galaxy j8 alın

    efe knck TRefe knck TR2 aylar önce
  • Abi telefon alacam 2000 teleye yok diyo napıyon be

    Süper OyuncuSüper Oyuncu2 aylar önce
    • @Eren Tavelli abi annem bu hafta sonu telefon alcam diyo benim şu anki telefonum samsun galaxy mini.. alacagi 2. El 500 tl den fazla olursa almam diyo o derece hayaller oppo reno oppo rx17 ye bile razıyım ama onları renoyu falan anca liseyi bitirince alırım diyo :(

      Süper OyuncuSüper Oyuncu2 aylar önce
    • Süper Oyuncu kardeşim 100-200tl ekleyip redmi note 7 alabilirsin abim 2250 ye aldı efsane telefon pubg de oynatıyor tavsiye ederim

      Eren TavelliEren Tavelli2 aylar önce
  • OPPO RENO NUN REKLAMI ÇIKIYOR AMA HİÇ BİR ALİŞVERİŞ SİTEŞİN DE YOK 😄😄

    YUNUS EMRE YILDIZERYUNUS EMRE YILDIZER2 aylar önce
  • Lan yorumlarda ne ağlamışsınız 13 bin tl ye iphone alırsınız ama

    Y E T O D.Y E T O D.2 aylar önce
    • Kim alır gardasım hangi hasta alır 13 e ver sana 2 tane araba

      _Süleyman_ Gezgin_9__Süleyman_ Gezgin_9_2 aylar önce
  • oppo ax7 kullanıyorum gayet hoş bir telefon indirimli aldım ben de

    yunus orakyunus orak2 aylar önce
    • @Omrr Bxr indirimli aldım ben de demiştim ama olsun:)

      yunus orakyunus orak2 aylar önce
    • Oppo AX7 'ye verdiğin paraya (yaklaşık 2000 TL) çok daha güzel telefonlar alabilirdin emin ol:) İşlemcisi SD 450 .Ve 2000 lira .Tam bir kazık.

      Omrr BxrOmrr Bxr2 aylar önce
  • Allahtan 4999 tl 5000 lira olsaydı nasıl alırdım aaahh şaban ah ALLAH RAHMET EYLESİN

    C-OPS GAMERİ PRO TİMEC-OPS GAMERİ PRO TİME2 aylar önce
    • Amin

      Teknoloji CanavarıTeknoloji CanavarıAylar önce
  • Amerika'da bunların (telefonların) suratına bakan yok, standlarda terkedilmiş pili bitmiş şekilde 200 300 dolara satılıyor. Ama Türkiyede bu android telefon markaları bizi resmen s***** çalışıyor

    osho raosho ra2 aylar önce
  • 2000TL ye alınacak en iyi Opp RX7 2000 TL alırım kullanırım ben gariban im 5000 TL im yok alamam.

    Ali FurkanAli Furkan2 aylar önce
  • abi oppo ile pubg mobil oynarmisin nasil oluyor grafiler fln

    Kemal SultanogluKemal Sultanoglu2 aylar önce
  • Bunu alacagima oneplus 7 alirim daha iyi

    Yusuf GöksuYusuf Göksu2 aylar önce
  • 13 Mayıs Pazartesi benim doğum günümdü eğer telefonu hediye ederseniz çok sevinirim bir madenci olarak :)

    Madenci Berkan KöktürkMadenci Berkan Köktürk2 aylar önce
    • Kolaymı be emmmim

      _Süleyman_ Gezgin_9__Süleyman_ Gezgin_9_2 aylar önce
  • Seni seviyorum reis ya Ama biraz daha derinlemesine anlatırsan sevinirim kardesim

    candurdu işcicandurdu işci2 aylar önce
    • Kutu acilisi olduğundan dolayı inceleme videosu gelir

      Yusuf GöksuYusuf Göksu2 aylar önce
  • Abi o kolundaki saat neyy

    ümit çalkanümit çalkan2 aylar önce
  • ön kamerası hep açık dursa daha iyi

    Görkem KIZILIRMAKGörkem KIZILIRMAK2 aylar önce
  • Olm oppo adını duyurmak için ucuzdan başlaması lazımdı

    AlperAlper2 aylar önce
  • Etmez bu para vermem

    Sergen AlpSergen Alp2 aylar önce
  • Telefonun çok eksik noktası var👎👎

    Fehmi ÇağındaFehmi Çağında2 aylar önce
  • 4000 4500 arasında en iyi hangi telefonu alabilirim

    berkay üstünberkay üstün2 aylar önce
    • Kullanim durumuna bagli

      Sergen AlpSergen Alp2 aylar önce
  • Apple 5000 e telefon yapsa 710 bile koymaz ama kapış kapış gider fazla eleştirmeyin bence

    milli oyuncumilli oyuncu2 aylar önce
    • @Eren Tavelli ama cihaz eski yani doğal olarak tasarımda esk8

      milli oyuncumilli oyuncu2 aylar önce
    • milli oyuncu benim telefon 4500 tl iphone ama Pubg da full ayarlar sıfır kasma

      Eren TavelliEren Tavelli2 aylar önce
  • Ben o parsyla pc alirim daha iyi

    Mehmet ErdemMehmet Erdem2 aylar önce
  • Tolga bey videoyu dikkatli izledim ve oppo reno telefonunun benim gözlemlediğim kadarıyla önemli bir görüntü hatasını yakaladım parmak izi okuyucusu ekran kapalıyken sanki hayalet ekran gibi izi belli oluyor bunu ben beğenmedim

    mehmet emin yıldızmehmet emin yıldız2 aylar önce
  • Abi Yavaş Aç Kırcan Telefonu

    Osas BeyOsas Bey2 aylar önce
  • Ben o telefonun kutusunda uyurum lan

    lary pamiltonlary pamilton2 aylar önce
  • Samsung S8 alın gidin bunlara para vereceğinize...

    Taha Bilal Mustafa KekeçTaha Bilal Mustafa Kekeç2 aylar önce
  • Pubg mobil için en iyi telefon hangisi ?

    SeveN 7SeveN 72 aylar önce
  • Oppo dünya sıralamasında ilk 5 te olan bir marka. Kullanan iyi bilir ve Türkiye de oppo dan ötesi yok bu bataryası camerası lens ve panelleri ile ortada olan bir şey. Telefon mu gözünüz kapalı alın. Ben oppo fınd x lamborcine serisini kullanıyorm. Yurt dışında opponun yanında samsung veya huwaai ile kıyaslama bile yapılmaz. Araştırma yapmanız yeterli👍

    Seviyo SevmiyorSeviyo Sevmiyor2 aylar önce
  • 4999 TL ucuzmuş 5000 TL olsaydı çok pahalı olurdu almazdım 😀

    4K-JenerikTV4K-JenerikTV2 aylar önce
  • 10 11. Birinci aylarında2500 olur

    Yuksel TekinYuksel Tekin2 aylar önce
  • Tamam webnotekno benzeme çabası ama başlangıcı bile aynı

    TONY STARKTONY STARK2 aylar önce
  • Bilgisayar fiyatına telefon mu olur

    Tolga TolgaTolga Tolga2 aylar önce
  • Oppo Reno Dıradaki markalar : Huawei Pejo Samsung Sitroen Casper Şevrolet

    Bomb-Omb BeyBomb-Omb Bey2 aylar önce
  • Oppo efendiye söylesinler biz kazıklanmak için Samsung'a söz verdik.

    FIRAT KARABULUTFIRAT KARABULUT2 aylar önce
  • Bi ekran oranina bu kadar para verilmez iphone 7 alirim daha iyi

    Spiral & SakyoSpiral & Sakyo2 aylar önce
  • Arkadaşlar, Samsung galaxy A80ne zaman Türkiye'ye gelecek, haberiniz var mı

    Mehmetmustafa GüneşMehmetmustafa Güneş3 aylar önce
  • Redmi note 7 bundan güzel

    Pro GamingPro Gaming3 aylar önce
  • Video çoooook güzel

    Amin İsgenderliAmin İsgenderli3 aylar önce
  • Oğlum telefon fecii ama parası daha feciii

    Rahman ongunRahman ongun3 aylar önce
  • Sd 710 amık ne ya telefon en fazla 3000 lira eder

    KfSzLr EEMKfSzLr EEM3 aylar önce
    • Bu teflonu bu fiyata almak yerine mate 20 pro / x 5g /p30 serisi almak daha cazib. Olmadı az bekle üzerine ek yap note 10 veya s10 serisi almak daha avantajlı olur. Telefon fiyatına göre uygun değil

      #Semih_Berk Polat#Semih_Berk PolatAylar önce
    • 4000 eder 4.500 şuan

      kacanimkalmis hekacanimkalmis he2 aylar önce
  • Reno siteyşın fiyatına telefon yok daha neler 😀

    VATAN SEVERVATAN SEVER3 aylar önce
  • Pubg mobile de bunun tshortunu vermıstı

    Recep AteşRecep Ateş3 aylar önce
  • Pubg telefonu

    Abdullah DoğanAbdullah Doğan3 aylar önce
  • Abi pubg oyunu diyorlar pubg u oynasanıza

    Abdullah DoğanAbdullah Doğan3 aylar önce
  • reno clio alana bedavamı bu

    bekir boztasbekir boztas3 aylar önce
  • Duvar kağıdına Kim Kardashian'ın resmini koyunca kamera kendinden kalkıyor 😂😂😂

    SpawnSpawn3 aylar önce
  • En Çok Merak ettiğim Telefon🔥🔥

    Demir ŞimşirDemir Şimşir3 aylar önce
  • Abi 1 milyon abonede bu telefonun çekilişini yapsana

    Recep Dursun AkıncıRecep Dursun Akıncı3 aylar önce
  • Başkan telefonu kendine doğru değilde kameraya tutsaymışsın iyi olucakmış

    İsmail Çaylakİsmail Çaylak3 aylar önce
  • Valla Bende Oppo Rx17 Neo Var Alınacak EN EFSANE Telefon Orta Segment Telefon İçin En İyisi

    Enes ErmaNEnes ErmaN3 aylar önce
  • 5000 bin TL'yi haketmiyor ne tasarımı güzel nede donanımı mi 9 alırım sd855

    Emrah AydınEmrah Aydın3 aylar önce
Oppo Reno kutusundan çıkıyor - 4.999 TL'ye neler sunuyor?