Orta Nokta - Kerem Gürel, Ali Ece | Bursaspor 2 - 3 Galatasaray

Tivibu Spor
www.tivibuspor.com.tr
twitter.com/tivibuspor
facebook.com/TivibuSpor
instagram.com/tivibuspor

Herunterladen

görünümler
55,567

YORUMLAR

  • 👍

    Atistics TVAtistics TV3 aylar önce
  • en dogru yorum bu....tarafsiz..

    Imran mamaedovImran mamaedov3 aylar önce
  • Bu adamın karşısında ne var nereye bakıyor ikide bir ayar oldum ya 😂😂

    Veysel AraçVeysel Araç3 aylar önce
  • Ülke de en iyi yorumcular Ali Ece Mehmet demirkol dur

    mustafa ozmustafa oz3 aylar önce
  • Diagneyi yari fiyatina satin Adam futbolcu degil

    Suat ÖrgevSuat Örgev3 aylar önce
  • Ali Ece yorumcuların Messi'si kesin ve net.

    erdem karakayaerdem karakaya3 aylar önce
  • Ali Ece Türkiyede nadir en iyi yorumculardan birisin! Seviliyorsun Ali Ece! Galatasaraylilar seni seviyor! Azerbaycandan selam! 💛❤️🦁

    YOLCHU AMİRASLANYOLCHU AMİRASLAN3 aylar önce
  • We are the best GALATASARAY

    MM3 aylar önce
  • Gs şampiyon olsun olmasın Diagne kesin kez satılmalı araplara yada çinlilere çünkü bizim oyuncumuz olamaz

    TÜRKİYE CUMHURİYETİTÜRKİYE CUMHURİYETİ3 aylar önce
  • Ali ece abi sen ve mehmet demirkol dan başka yorumcunun tarafsızlığına samimiyetine inanmıyorum hepsi çıkarcı ve taraflı

    Ali ÜnverAli Ünver3 aylar önce
  • Aspor'daki adaletsiz ve taraflı Erman Toroğlu ve yanındaki eküriler saçmalığını izledikten sonra şu yorumcuları izlemek resmen 240p korsan sürüm film izledikten sonra orjinal 4K BluRay izlemek gibi birşey oldu...

    Erhan AydinErhan Aydin3 aylar önce
    • 😂

      muhammed ekincimuhammed ekinci3 aylar önce
  • Hakem neden vara gitmedi? Çünkü gri pozisyon olarak değerlendirdi. Bu kadar.

    Yasin AbayYasin Abay3 aylar önce
  • ulan emrenin pozisyonunda faul bile yok ne kartından bahsediyorsunuz

    Kürşat G.Kürşat G.3 aylar önce
  • Dk 45:20 gonderme Erman toruglu malına

    Bilal KirBilal Kir3 aylar önce
  • Vay be her kes hakem hakem diyiyo,birinci hissede belhandanin neredeyse ayagi gopacakti penalti yok,Lyundama ikili mucadelede topu aldi oyuncu yikilti sari kart,Marcao-Belhanda-Lyundama-Tasdemir-Mariano-ndiaye 6 futbolcu sari ee???Galatasarayi dogradilar abi kim ne derse desin..

    Фарид ТалыбовФарид Талыбов3 aylar önce
  • Kerem Gürel neden Ali Ece nin üstüne oynuyo anlamadım.Habire laf atmalar, ikazlar fln.... : ))))) bir eleştirisine gıcık oldu kesin ama ben kaçırdım sanırsam orayı

    Çağrı FLEZOF ŞençiftÇağrı FLEZOF Şençift3 aylar önce
    • Çağrı FLEZOF Şençift Programın başında saviet seve muhabbetinde bozdu keremi:)

      Batıkan GültekinBatıkan Gültekin3 aylar önce
  • Beşiktaşlı olmana ragmen bu kadar objektif ve tarafsız şekilde Galatasaray'ı yorumladıgın için seni izlemeye devam edecegiz...

    RespectRespect3 aylar önce
  • Bizde kendini iyi ifade eden adama iyi yorumcu deniyor.Ali Ecenin ağzı laf yapiyo ekrana yakisiyo imaji tarzi falan.Ama mesela oğuz gibi futbolculugunda büyük bir maestro olan adama futbolu bilmiyo dendi.Benim bir galatasaraylı olmama rağmen ekranda futbolu bildiğini düşündüğün 2 kişi var.Biri Ridvan hoca diğeri de şimdi antrenör olan sergen hoca

    Halil GüneşliHalil Güneşli3 aylar önce
    • @M.Atilla İzol Ridvan ve Sergen bu ülkenin üzerinde yorumcular.Tabi ki benim futbol perspektifime göre.Seversin sevmezsin ama bu böyle

      Halil GüneşliHalil Güneşli3 aylar önce
    • Düşüncen sana göre doğru ama bana göre yanlış, Futbolu yorumlamak için iyi futbolcu olmak gerekmiyor... Mehmet Demirkol, Cem Dizdar, Uğur Meleke, S. Ali Celikler bu adamlar futbolu ve futbolcuyu iyi biliyor düşüncelerini de ekrana düzgün yansıtıyorlar... Sergenle Rıdvan dediğin Kadar iyi futbolculardı ama herkes bilir ki Sergen bir takıma galip gelecek diyorsa o Takım hep mağlup olmuştur, Rıdvan maç başlamadan önce sıfır ön görüşle konuşur Ama maç bittikten sonra eksiklere deginir binlerce negatif yorum yapar...

      M.Atilla İzolM.Atilla İzol3 aylar önce
  • Emre değişikliğinin o pozizyonla ne ilgisi var daha önce Linnes hazırlanmıştı ve oyunun durması bekleniyordu.

    ruşen Atalayruşen Atalay3 aylar önce
  • Ali ecenin göz altları simsiyah. Zift mi içiyor nedir...

    Erman SuravErman Surav3 aylar önce
  • Dünden beri fıtık olacaktık seni beklemekten Ali Abi

    İslam Davası Mhpİslam Davası Mhp3 aylar önce
  • Ali ecenin derin futbol bilgisi ile hiçbir yorumcu yarışamaz. Analizleri tam isabet. Teknik direktörler bile ali ecenin düşüncelerini sormuş fikir almışlar.

    Kadir CesurKadir Cesur3 aylar önce
  • Penalti da verse kirmizida verse kazanirdik 2 yari bile olsa yeneriz

    Mustan CihanMustan Cihan3 aylar önce
  • Ali Ece maçtan sonraki tek heyecanım senin yorumların abim işini hakkıyla yapan nadir yorumculardansın

    Faruk YavuzFaruk Yavuz3 aylar önce
  • GS bursayi her turlu sikerdi..... bos yapmayin

    Pure BeautyPure Beauty3 aylar önce
  • başakşehirin penaltısı penaltı değil,g.sarayın pozisyonuda penaltı değil. başakşehire kıyak yapıldı sadece aradaki fark o.

    Umut SüslüUmut Süslü3 aylar önce
  • Turkiyede en iyi yorumcular Mehmed Demirqol ve Ali Ece Ahmed Caqarin pisiqologi sorunu var

    Sebuhi EhmedovSebuhi Ehmedov3 aylar önce
  • Şu videoları programdan sonra yükleseniz de bizde bu kadar beklemesek!!

    Furkan OralFurkan Oral3 aylar önce
    • Tvden izle kardeş sende

      Halil GüneşliHalil Güneşli3 aylar önce
  • zortoğlu dene eski hakem artığı

    kaki murtokaki murto3 aylar önce
  • Çok erken yüklediniz 2 gün sonra yükleseydiniz daha iyi di bence 🇹🇷😎

    Niyazi KilicarslanNiyazi Kilicarslan4 aylar önce
  • 😎

    Snnt1905Snnt19054 aylar önce
  • 1 hafta sonra yüklseydiniz daha iki maçı birden aradan çıkartırdık

    Mehmet Selçuk TuncaMehmet Selçuk Tunca4 aylar önce
  • Ömer toprağın olmaması akıl alır gibi değil nuri şahinde olmalıydı,3.forvet olarak umut bozoku alırdım hatta arda bile alınabilirdi

    Davaro MavaroDavaro Mavaro4 aylar önce
    • @Davaro Mavaro 😂

      talha bekleviçtalha bekleviç3 aylar önce
    • @Fikret Özer onu önce emre'nin söylemesi lazım adam 39 yasinda demek ki ihtiyaç var,ömer'den fatih terim faydalanamadı,her maç 7-8 oyuncunun değiştiği bir takımda hangi oyuncu performans gösterir

      Davaro MavaroDavaro Mavaro3 aylar önce
  • Offf beee ali Ece gelmiş izlenmez mi hoşgeldin ali Ece iyi ki varsın Harbi klas adamsın Efsane. sin bu arada merak eden arkadaşlar için ali Ece nin devamlı taktığı bere daha önce trafik kazası geçirdi ondan dolayı takıyor bereyi 🇹🇷🇹🇷😎

    Niyazi KilicarslanNiyazi Kilicarslan4 aylar önce
    • @Imok niye kızdın dostum

      Niyazi KilicarslanNiyazi Kilicarslan3 aylar önce
    • Herşeyi bi tek sen biliyon zaten

      ImokImok3 aylar önce
    • @Cihat Şen Çok merak edenler için yazdım soruyorlar bere neden takıyor diye onun için yazdım bende 😉

      Niyazi KilicarslanNiyazi Kilicarslan3 aylar önce
    • Ne alaka

      Cihat ŞenCihat Şen3 aylar önce
  • NIYE KIMSE BURSASPORUN EN AZ 5 SARI KART YEMESI GEREKTIGINI SOYLEMIYOR?EMRE NIN AGZINI BURNUNU DAGITAN DIRSEK NIYE VARA GIDIP EN AZINDAN BI SARI KART OLMUYOR KALDI KI FAUL BILE VERILMEDI 2 DAKIKA KALKAMADI COCUK YERDEN. BURSA YAPINCA FAUL BIZ YAPINCA DIREK SARI KART OLDU. 14 E 8 FAUL DEN 6 SARI KART YEDIK. 8 FAULE 6 SARI KART MI OLUR.

    Ozyozy OzyozyOzyozy Ozyozy4 aylar önce
  • Ali Ece bu ülkenin en değerli 2 3 yorumcusundan birisidir.

    Can YürekliCan Yürekli4 aylar önce
    • Rıdvan dilmeni çabuk unuttunuz (Ben Erman Toroğlu)

      Dup GDup G3 aylar önce
  • Ali ece haklısın valla bursa rezil gecen sene sınirda yirtti bu sene ne olacak allh bilir bu takim dogru duzgun puan alabilecege benzemiyor

    Beyza OkurBeyza Okur4 aylar önce
    • Atam kül tigin kadına değer verirdi

      Mehmet YakarMehmet Yakar3 aylar önce
  • Ali Ece > ahmet çakar+ertem şener+abdulkerim durmaz+sinan engin+erman toroğlu+gökmen özdanak

    serhat keskinerserhat keskiner4 aylar önce
    • Gökmen özdanakı ayıp olmasın birtane gsli olsun diye oturtmuşlar oraya zaten..

      MM3 aylar önce
    • gökmen özdanak etki etmez çıkar. 1+1+1+0 gibi olmuş

      Speed Draw TürkiyeSpeed Draw Türkiye3 aylar önce
    • Serdar ali de kiyak yorumcu

      galatasaray sikergalatasaray siker3 aylar önce
  • Bu kadar geç yüklemeseniz keşke.

    Alperen ArslanAlperen Arslan4 aylar önce
    • Aynen arkadasya

      bulut dumanbulut duman4 aylar önce
  • Ali Ece efsane 🤗

    Abdulhamit EpatayAbdulhamit Epatay4 aylar önce
    • Evet birde uğur Karakullukçu var Harbi klas yorumcular bence ikisi de 🇹🇷😎😊🤗

      Niyazi KilicarslanNiyazi Kilicarslan4 aylar önce
Orta Nokta - Kerem Gürel, Ali Ece | Bursaspor 2 - 3 Galatasaray