Osmanlı'da Yaşanan MEDUSA Olayı (ÇÖZÜMLENDİ)

Osmanlı'da Yaşanan MEDUSA Olayı
Ücretsiz Abone Olun.. trvision.net/pass/UCAG5HALf4Y2G24ytrlgPocQ
Yunan mitolojisinde gözlerine bakanı taşa çevirdiğine inanılan yılan saçlı, keskin dişli, dişi canavar. Gorgon kardeşlerden tek ölümlü olandır. Bu yüzden insanların kahramanı Perseus tarafından öldürülebilmiştir. Perseus, Graeae'nin ona verdiği ayna ile Medusa'ya bakabilmiş ve böylece kafasını taşa dönüşmeden kesebilmiştir. Bazı kaynaklar ise Hermes'in (Merkür) ona verdiği orak ve Athena'nın verdiği ayna ya da kalkan ile onu öldürdüğünü söyler. Sağ taraftaki kanı zehirlidir sol tarafında panzehiri vardır. Kafasını kestikten sonra Medusa’nın boynundan denize sıçrayan iki damla kandan Chrisaor ve Pegasus doğmuştur. Yıl 1456 yılında Fatih Sultan Mehmet’in huzuruna, Venedik’ten, İtalyan asıllı bir heyet gelir. Sultan’a sunmak üzere, birçok değerli hediyeler vardır yanlarında. Araya hatırlı kişileri, elçileri aracı yaparak, Fatih Sultan Mehmet ile ısrarla görüşme talep ederler. Padişah, gelen bu heyeti, onca rica ve minnete rağmen huzuruna kabul etmez.Sultan Abdülhamid Han’ın, gizemli olaylara, sırlı hikâyelere olan ilgisi bilinmektedir. Sherlock Holmes’in hikâyelerini, İngilizceden Osmanlıcaya çevirttiği, okuduğu ve kütüphanesine koyduğu yine Homeros’un, İlyada ve Odysseia isimli eserlerini de aynı şekilde çevirtip, okuduğu bilinmektedir.

Telif Hakları @ 2016 Tüm Hakları Saklıdır:
Bu kanalda bulunan metin, video, seslendirme ve sair içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde aşağıda açık faaliyet hesapları belirtilmekte olan Kült TV’ye aittir. İkinci ve üçüncü şahıslar, tüzel kişiler, TRvision ve benzeri hizmet veren video sayfalarındaki kanal ve hesaplar, web sayfaları, Bloglar, Twitter, Facebook, Google+, Pinterest vesair sosyal paylaşım platformlarında paylaşılamaz ve kopyalanamaz.
Kült TV
Web: www.kultbilgi.com
TRvision: trvision.net/nameof-kulttv
Bloger: kulttv.blogspot.com
Twitter: twitter.com/kult__tv
Facebook: facebook.com/kultkanal
E-posta: kanalkult@gmail.com
Instagram: instagram.com/kultkanal
Kült TV Oynatma Listeleri
Özel Dosyalar : trvision.net/wow-PLB-3htiTwL5QAVP232lQzHXQmUaUBVowR
Bilim Ve Teknoloji : trvision.net/wow-PLB-3htiTwL5QIB-Rb86Yp5CJ5yaLklnyV
Gizemler, Tarih, Arkeoloji, Mitoloji : trvision.net/wow-PLB-3htiTwL5SFkkZivfISOeUW8n6ihEoZ
Kültür Ve Sanat : trvision.net/wow-PLB-3htiTwL5QjAoDGAwVWLesM0V3wUTDv
Uzay Ve Dünya Dışı Yaşam : trvision.net/wow-PLB-3htiTwL5S9B8iQt12QtyyZeGBr8FS6
Doğa Üstü - Dalga Beden Varlıklar : trvision.net/wow-PLB-3htiTwL5Q42xnj8dCZgrPWFwU-Ttge
Hayvanlar Alemi : trvision.net/wow-PLB-3htiTwL5SPEwz50fgtpbUTA5rzqFga
Yaşanmış Garip Olaylar: trvision.net/wow-PLB-3htiTwL5ROFrKlPlb-5eH0Q_vHXoqe
Film(ler): Percy Jackson & The Lightning Thief, Clash Of The Titans
Müzik(ler): Audionautix - Horror Music, Gothic Music - Dark Ritual, Jingle Punks - Extinction Level Event
Kaynakça:
www.kultbilgi.com/
www.onaltiyildiz.com

Herunterladen

YORUMLAR

  • Sevgili Araştıran İnsanlar; Lütfen Kült TV'yi aşağıdaki linke tıklayarak Instagramdan takip ederek destek olmayı unutmayın... instagram.com/kultkanal/

    Kült TVKült TV7 aylar önce
    • Aya Sofya ana giriş kapısı üstündeki mezarı araştırmanızı istiyorum

      Sinan ÇalışmazSinan Çalışmaz4 aylar önce
    • KCclgkglgöv

      yedi bela hüsnüyedi bela hüsnü5 aylar önce
    • Medusa Osmanlı'dan once belkıde 1000 yıl daha inceydi

      Kyamil AshimovKyamil Ashimov5 aylar önce
    • Merhaba Değerli Hocam, Senden nacizane bir isteğim olacak. Rica etsem Tavşan Bacağı Büyüsü hakkında detaylı olarak bir video veya nasıl yapıldığı ile ilgili bir video paylaşır mısın?

      Anar KarahalilAnar Karahalil6 aylar önce
    • Abi merhaba majestic 12 hakkinda video yaparmisin

      kapandik yeni tele gecem tel bozuldukapandik yeni tele gecem tel bozuldu7 aylar önce
  • O zamanda latin alfabesiyle yazılmış gazete?

    Reptalian RuffyReptalian Ruffy2 gün önce
  • Adam akıllı tâbi,cesedi imha ettirmiş lahitinde çok üstünde durmamış, önemli olan içindeki diye düşünmüş ileride bir şekilde ellerine geçmesine yok ederek mâni olmuş, taşında çok üstünde durmamış

    Tunay Sencer İnceTunay Sencer İnce8 gün önce
  • Hey Be İstanbul Ne Sırlı Bir Şehirsin Sen Osmanlı'ya 475 Yıl Payitaht'lık Yaptın Ey Peygamber Hadisiyle Müjdelenmiş Şehir

    PAYİTAHT ABDÜLHAMİDPAYİTAHT ABDÜLHAMİD19 gün önce
  • Cennet mekan sultan Abdulhamid hn Allah ondan razı olsun

    taner koyuncutaner koyuncu20 gün önce
  • Ben buraya gittim

    Youtube EkipYoutube Ekip23 gün önce
  • Çin'deki Terracota heykelleriyle yakından ilgisi var. Aynı döneme denk düşüyor.

    altuğ gündüzaltuğ gündüzAylar önce
  • Müthişsin be bu tarz videoları devam ettir lütfen

    Mehmet YilmazMehmet YilmazAylar önce
  • Her şer de fatih sultan mehmet döneminde yaşanmış

    Bella ThorneBella ThorneAylar önce
  • sana medusa baksın

    fırtınalar sustufırtınalar sustuAylar önce
  • bu osmanlıca kaynaklari nerden buldun ?

    Halit kıvançHalit kıvançAylar önce
  • Mebusa taç gibi

    Mehmet Hanifi ArslanMehmet Hanifi ArslanAylar önce
  • Yakın gerçekleri ama anlayacaklar sonunda islamin bir hükmünün olmadığıni bu insanoğlu

    Ömer KeşliÖmer KeşliAylar önce
    • Ne gibi

      Baş BelasıBaş BelasıAylar önce
  • Baattine bak sen

    deniz cecedeniz ceceAylar önce
  • Tarsus'ta kazı aklıma geliyor

    Geheim PrivatGeheim PrivatAylar önce
  • Bence o İstanbul dışına taşınıp saklanmistir. Büyük ihtimalle bursa Edirne olabilir. Padişah o kadar aptal değil yok edecek kadar.

    ANIL YAZANIL YAZ2 aylar önce
  • Dinazor çağın da böyle şeylerin yaşaması olanaksız amk. Ceset mumyalayan mezar taşı oyan dinazor mu olur aq. Eski bir tür canlıdır ve kutsal dendiğine göre belki farklı özellikleri vardır. Bu tip türün olması çok normal Pers Mitolojisinde de Şahmeran var yani zamanın da bu tip türler varmış ve yok olmuşlar. Biz de kendi türümüzü o noktaya götürüyoruz. Belki bizi de gelecek türler bu şekil de bulacak ve onlardan farklı özelliklere sahip olduğumuz için kutsal olarak düşüneceklerdir. Veya biz de kutsallık yoktu geçmişte olabilir bu tip olaylar. Günümüz de insanlar Felsefe ile yaklaşarak dinlere bağlanıyor. Eski zamanlar da Şamanlarımız da farklı güçler göstermeseydi inanılmazdı belki ama şey de olabilir dünyanın farklı yerlerin farklı özellikler de bitkiler de var yani. Onların zamanın da normal olan şeyler bizim zamanımız da ilginç gelebilir amk. Farklı türden olan bir canlı yani.

    Yzb.Türker SavaşYzb.Türker Savaş2 aylar önce
  • Benim atam Abdulhamit handir. O kemal degil.

    Adem CelikAdem Celik2 aylar önce
  • Hayir Ataturk'un hic izlemedigim videolari bile bu masonlarin elinden cikiyor, daha gorunmeyen neler var kimbilir!

    serkan karagolserkan karagol2 aylar önce
  • Medusayı canavar ve kötü olarak göstermen çok iğrenç

    HNuR KocaHNuR Koca2 aylar önce
  • Şahmeran reptilianlarin atasi olabilir mi?

    İpek İpekİpek İpek2 aylar önce
  • oruspucocuğu masonlar mk

    kim taehyungkim taehyung2 aylar önce
  • Her devrin bir abdülhamidi ve ona kötü kizil Sultan diye, bir anlayis olacaktir Malasef böyle bir milletiz, gururlanmayi yaninda olmayi destek vermeyi kendimize uzak tutup muhalefet ve batiyi her zaman kendimizi daha yakin görenleriz. Bizi bu düsüncelerden uzak turmayi ve gönül gözümüzü aklimizi ve en önemlisi dinimizi yasamayi nasip eyle ya rabbim.

    k dk d2 aylar önce
  • aqa böyle gizemli olayları çok seviyorum

    kim taehyungkim taehyung2 aylar önce
  • Iste bu orospu cocuklari tee birak adulhamidi yüz yıllardır teşkilat bu papa mapa yalan hiristiyanlik musevilerin uydurdugu bisi bütün hepsi masonlara siyonistlere hizmet ediyolar suan dunyayi vu piçler yönetiyo her şeyi esir aldilar

    Ali AğoğluAli Ağoğlu2 aylar önce
  • dıkkatimiceken şey eskınden su deposu olarak kullanılan yerde neden bız mezar olsunkı hemde suyu bozmazmı

    sefa demirsefa demir2 aylar önce
  • Aytunç altındal ın kıymetini bilemedik yıllar önce gül ve haçı, tavistoku ve daha nice örgütü deşifre etti zaten bu yüzden suikastte ugradı

    Yusuf DemirYusuf Demir2 aylar önce
  • İstanbul belki de dünyada ki en gizemli şehir olabilir ya çok merak ettim o dehlizleri falan

    Azra KayaAzra Kaya2 aylar önce
    • Eğer istanbulda yasiyorsan sultanahmet meydanının arka tarafında hipodrom kalıntısı var girişini biliyorum girmedim fakat televizyonda gördüm içinde gladyator odalari var ve aşağıya indikce odalar la tüneller var buranın içi kanalizasyon suyu ile dolu ve balçık var bolca buranın ayasofya camisinin altına gittigi ve çemberli tas a da gittigi söyleniyor içeride surlarda bir sürü dehliz var

      BY HARUNBY HARUN2 aylar önce
  • bahattin şakirr denen lavuk hainoğlu hainmiş

    Onur SarayOnur Saray2 aylar önce
  • Ekranı büyütmeden izleyenler +1

    Emir CinarEmir Cinar3 aylar önce
    • Beynini sikiyim emi :)

      Cagri KocCagri Koc2 aylar önce
  • Bu movzuda filmi kim cekmis cesedde onlarda

    Ramal DilekRamal Dilek3 aylar önce
  • Sahmeran tarsus da yasamis ve oldurulmustur. Hamamda yikanirken yilanlar olayi ogrenince. Tarsusu istila edecekler !!!

    Kaiser DalKaiser Dal3 aylar önce
  • Hocam sana medusanın cesedi ile ilgili bir mail atıcam.

    bora türkbora türk3 aylar önce
  • baba biz Medusayı sadece silkroad'da kesiyoruz :D

    Necati CeylanNecati Ceylan3 aylar önce
    • Onu yapamayanlar da var shdhdjdjd

      Doğan fighterDoğan fighter3 aylar önce
  • Efsanesin moruk

    müzik çalan kaskmüzik çalan kask3 aylar önce
  • Allah belasini versin hainlerin. Heezamanki gibi sahada kazanip masada kaybettigimiz değerlerden

    ORKA61ORKA613 aylar önce
  • Videoda şu malum belgeleri göstersen diyorum 🤣🤣

    Coskunhakkı UçarCoskunhakkı Uçar3 aylar önce
  • Osmanlıca değil Türkçeye çevirmiştir. Osmanlıca dediğin dil değil, alfabedir.

    Coskunhakkı UçarCoskunhakkı Uçar3 aylar önce
  • Yanlış orakla değil girebiyle öldürdü 😂😂

    Erkan KaygusuzErkan Kaygusuz3 aylar önce
    • Girintü de olabilir 😂

      Dinçer KulDinçer Kul3 aylar önce
  • Onu da hareme katmışlardır

    Marlvey 01Marlvey 013 aylar önce
  • bu bilgileri nerden buldun osmanlıca metinleri göndere bilirmisin ?

    Halit kıvançHalit kıvanç3 aylar önce
  • Bu bahattin şakir şuan ki kemal kılıçdaroğlu değil mi ya

    Adem NazliAdem Nazli3 aylar önce
  • Molla Fenari Camii Yıldız İstihbarat Teşkilat üyelerinin önemli bir olayda toplandiklari yerdir

    YARDIM UZMANIYARDIM UZMANI3 aylar önce
  • Oha lan ne osmanlısı ? Abdulhamidhanı ? Medusa gerçek mi şimdi ? O zaman Athena metana hepsi gerçek amk.

    FutaLove #FutaLove #3 aylar önce
  • Abdülhamid in torunuyum böyle bir şey duymadım

    OYUN DEDESİOYUN DEDESİ3 aylar önce
    • Nasıl torunusun aq kaç yaşındasın

      Zana KayaZana Kaya3 aylar önce
  • 10,27 arkadaki sineği medusa sandım ak

    murat akmanmurat akman3 aylar önce
  • Tarsus’u bilmem de K. Maraş’ı ihlal etmişler

    RosalondonRosalondon3 aylar önce
  • Bu diziler çıktığından beri osmanlıya Büyük bir sevgi ve bağlılık oldu tarihi ne kadar okudunuz bilmiyorum ama osmanlı bi kabileydi ama büyük savaşları kazanıp büyüdü her feth ettiği ülkenin mal varlığı ganimet olarak alındığı için çoğaldı dahada büyüdü ve güçlendi dünyanin nerdeyse yarisina hükm etti milletin en büyük yanlışı osmanlı türk değildi türklere ve diğer bütün Orta çoğrafya halkların çoğuna hükm etti o zaman suriyeye ıraqa mısıra onlarda osmanlının ve bir çok doğu ülkesi osmanliydi onlar dünyaya hükm eden bir aileydi öyleki kendi kardeş ve çocuklarinin canlarını alıp tek kişi kalsinki tahta ikinci varis olmasın ve 100 yillarca babadan oğula öyle devam etti Öyleki osmanlı gerçek türkler tarafindan sürüldü bu topraklardan

    Kenan elbanKenan elban3 aylar önce
    • Hmm... Tamam çocuğum hadi uyku vakti...

      yusuf akyolyusuf akyol3 aylar önce
  • antakya'yi degil tarsus'u ve rivayete gore tum insanlardan intikam alacaklar sadece tarsus'ta yasayanlardan degil

    Nadide NarNadide Nar3 aylar önce
  • ilgili bulunan yaratık muhtemelen roma döneminde tarsus yakınlarında bulundu ve dönemin imparatoru onu constantinapole getirdi.

    orome The Valarorome The Valar3 aylar önce
  • Sahmeran Ayri Medusa ayri Sahmeran Insan basli yilan gövdeliydi o türkiyede yasardi Medusa Yilan basli Yilan gövdeliydi yunanistanda yasarmis o zmn.

    Infected SoulInfected Soul3 aylar önce
    • Yani bana böyle denildi.

      Infected SoulInfected Soul3 aylar önce
  • Büyük lidermi kimm?;)

    Alı dAlı d4 aylar önce
  • Açıklayıcı bilgilendirici bi video olmuş özellikle en son bölümler

    Selocan SeloSelocan Selo4 aylar önce
  • 30 senedir kendime hep sordum Türk milletinden neden böyle konular uzak tutulmuş Neden Medusa veya Yunan Mitolojisinden pek bilgimiz yok Türk Üniversiteleri neden Piramitleri Anunnakileri vs. vs. araştırmaktan korkuyor Bugün anladım sebebini 20.02.19 Yakın bir Zamanda herşeyi göreceğiz herşeyi...

    Yavuzsan SanYavuzsan San4 aylar önce
    • abooo

      Unturned NazdrovyaUnturned Nazdrovya3 aylar önce
  • Amk

    Abdul Khaliq FaqiriAbdul Khaliq Faqiri4 aylar önce
  • çok güzel çalışma peki yıllardır eski eserleri yurt dışına çalarak kaçıran tasarrufunda bulunduran ecnebiler veya türk oldunu zanedenler hakında ne gibi bir işlem yapıyorlar veya devletimiz ne pılanlıyor.....

    Muhib CömertelMuhib Cömertel4 aylar önce
  • Neden dersen çünkü onlar deccali ve ordusunu hazırlıyorlar Hz süleymana verilen yüzüğün peşindeler Hz Süleyman o yüzüğü Allah CC gönder tüm cinlere hükmediyordu

    Mehmet AyMehmet Ay4 aylar önce
    • Gelenler belgeselini izle orda anlatılıyor aslında Süleyman peygamberin hazinesi bulunmus

      M. AraştırM. AraştırAylar önce
  • Lahit Rothschild ailesinde büyük ihtimalle cesette onlarda

    Mehmet AyMehmet Ay4 aylar önce
  • 90 bin altın karşılığın da kıbrısı satanlar, lahitide satmışlardır

    A-Z RAİLA-Z RAİL4 aylar önce
    • Kim sattı kıbrısı kiralandı satılmadı niye kiralandı onu öğren sonra konuş

      Şendoğan SadıklarŞendoğan Sadıklar3 aylar önce
  • Her yerde bu masonlar var ne iğrenç ve köklü bir teşkilat bunlar

    Aygel KeleşAygel Keleş4 aylar önce
    • @Yasin çubukçu heyet 1

      P A L A R.P A L A R.Aylar önce
    • @Hakan Kılıç adı ne kitabın ve topluluğun

      Yasin çubukçuYasin çubukçu2 aylar önce
    • Bizim de var 2300 yıllık teşkilat heyet 1 kitabını okumanızı tavsiye ederim

      Hakan KılıçHakan Kılıç2 aylar önce
    • @Hazreti Onur bir çok devletin sonunu getirmişlerdir özlellikle osmanlıya zararları çok büyüktür

      Muhammet özdenMuhammet özden2 aylar önce
    • Masonluk kardesliktir her ırktan kabul ederler fakat çoğunluģu yahudidir bu yüzden her yerde kökleri var

      Hazreti OnurHazreti Onur2 aylar önce
  • Medusa hakkında gördüğüm en detaylı ve geniş bilgi içeren video. Biyoloğun incelemesi ve lahitin ortadan kaybolması konusundan sonraki süreci inceleyebilmiş biri olarak ilk kez seni gördüm. Gerçekten tebrikler. Çok teşekkürler.

    FAFA4 aylar önce
  • Sahmeran Iran mitolojisinde gecmiyordu

    The AlfaThe Alfa4 aylar önce
  • Medusa gerçekten var cesedide yok edilmedi ve hala istanbulda çok farklı ve şehrin uzak bir yerinde bir dehlizde korunuyor

    Mustafa BalogluMustafa Baloglu4 aylar önce
  • Fatih Sultan Mehmet zamanında o semt Osmanlıya dahilmiydi :?

    m em e4 aylar önce
  • Hmmm

    Gözde SrGözde Sr4 aylar önce
  • her boku gizliyolar gizleyince kendilerini bi bok mu zanediyolar amk

    TSK STANDOFF2TSK STANDOFF24 aylar önce
  • MEDUSA VE ŞAHRAMAN REPTİLİAN SOYUNDAN OLABİLİRMİ SONUÇTA REPTİLİYANLARDA SÜRÜNGEN VARLIKLARDAN

    ARCADER RAPPERARCADER RAPPER4 aylar önce
  • Cok tesekkur ederim cok guzel izah ettiniz.

    Aynur CaliskanAynur Caliskan4 aylar önce
  • Bahattin şakir memleketi baştan kursa ne yani hain olduktan sonra.

    Yucel YucelYucel Yucel4 aylar önce
  • Lan şansıma off herşey benim başıma geliyor niye Antakya neden

    By DuzenliBy Duzenli4 aylar önce
  • Hocam öncelikle elinize emeğinize sağlık güzel bir araştırma çalışması olmuş. Lâkin nacizane bir hususta düzeltme yapmak isterim bahsi geçen konuda alman bilim adamının ismini yanlış telafuz etmişssiniz. Almanca genelde yazıldığı gibi okunur yani şahsın ismi Robert şeklinde ( aynen yazıldığı gibi ) soyadı ise koh ( koch ) olarak okunur. Küçük bir düzeltme. Tekrar emeğinize sağlık der çalışmalarınızın devamını dilerim 👍👏

    Erhn YrtrErhn Yrtr5 aylar önce
  • Taklacı Güvercinler Ankara trvision.net/detail/video-GdQ7MaZsE4Q.html beklerim arkadaşlar

    Yapay ZekaYapay Zeka5 aylar önce
  • satmıştır abdülhamit normal olarak

    Aytac agarogluAytac agaroglu5 aylar önce
  • aciz kul bahaddin şakirin a.q ben tam bi kahpe dölüymüş

    KüfürbaZ MuroKüfürbaZ Muro5 aylar önce
  • Hikaye anlatmayın. Belge nerde belge bir tane imzalı , mühürlü yazı ya da bir tane kaynak kitap ismi söyleyin. Uydur uydur anlat .

    celil tekincelil tekin5 aylar önce
    • senin kanıtın varmı asıl

      Memlükler Sardırır Marathalılar üzerineMemlükler Sardırır Marathalılar üzerine16 gün önce
    • lan piç adam doğru söylüyor aq mason dini gerçek medusa olayı hikayesi ve efsaanesi bvar abdulhamid var

      Memlükler Sardırır Marathalılar üzerineMemlükler Sardırır Marathalılar üzerine16 gün önce
  • Şimdiki hükümet satmıstır onu adamlar ülkenin %10 sattılar

    Resmî SertmenResmî Sertmen5 aylar önce
  • 9:52 Abdulhamid han bence bu konuda çok büyük hata yapmıştır. Hani nerede Lahit? Vermemek için mücadele ettiği Lahiti o tarikata kaptırdık ne olurdu yere batan sarmacında dursaydı? Adamlar zaten yüzyıllardır çıkaramamışlar kendi elimizle teslim etik.

    Yılmazhan MalkoçoğluYılmazhan Malkoçoğlu5 aylar önce
  • 4:43 7kollu şamdan varya onu oraya koyanlara girsin

    baba en babababa en baba5 aylar önce
  • Abi Poppy ile ilgili bir şey çek

    KAYRA DOGANKAYRA DOGAN5 aylar önce
  • görselde kullanılan filmin adını bilen var mı ?

    Serhat KayaSerhat Kaya5 aylar önce
  • Hani cozumlenmişti. O zaman ceset nerde

    Ekrem NasEkrem Nas5 aylar önce
  • Usta Video Cok Guzel Cok Aydinlatici Ses Tonun Cok Huyumlu Ama Video'dan cok Reklam İzlettin Bunu biraz Azaltmalisin Tesekkurler Emeklerine Saglik

    Hakan DoğanHakan Doğan5 aylar önce
  • Çok hızlı konuşuyorsun daha yavaş konuşsan iyi olur.

    Ercan SaraçErcan Saraç5 aylar önce
  • Mason yahudi sebateistler ermeni katliyaminin altindan çıktı. Kürt birligide göç eden coluk çocuk kadın ellerindeki aliyor öldürüyor fatura bize kesilmeye çalışılıyor.

    Nurcihan GölbeyiNurcihan Gölbeyi5 aylar önce
  • Istanbul demek ki bircok sırra sahip. O yuzden bizi istanbulda istemiyorlar

    Nurcihan GölbeyiNurcihan Gölbeyi5 aylar önce
  • video için teşekkür yerebatan sarnıcı çok cool bir yer bence herkes görmeli

    bern bebetbern bebet5 aylar önce
  • Abdülhamit Han ın tapınakçılarca mel- un bir kısım Türkler tarafından vatan haini addedilmesi....Gerçeklerin elbet birgün gün yüzüne çıkması gibi bir özelliği vardır.Ama bu gerçekler yalancıları hiçbir zaman utandıramazlar. Ey büyük han hakkını helal et bize..!!

    Gökhan TekinGökhan Tekin5 aylar önce
  • Molla

    ZEBURE KAKASANİ GOSSE AZDANAMANAGAZEBURE KAKASANİ GOSSE AZDANAMANAGA5 aylar önce
  • Medusa yı görmek isteyenler BURDUR/GÖLHİSAR ilçesinde ki Antik kenti ziyaret edebilir

    Yunus KankuralYunus Kankural6 aylar önce
  • Merhaba video çok güzel olmuş rica etsem reptelianlar konusunda bi video hazırlarmısınız çok merak ediyorum bunu

    Akın UnsalAkın Unsal6 aylar önce
  • Bir medusaya sahip çıkamadınız amk

    doğruyu söylerimdoğruyu söylerim6 aylar önce
  • herşeyin başının altından bu masonlar çıkıyo

    zeynepsena.slytherinzeynepsena.slytherin6 aylar önce
  • sarnıcın yerin altına batmasında medusanında rolü olabilirmi Yunan mitolojisinde selaniğin yeri nedir peki Atatürk heykelleri ile alakası varmı

    TRNEWS WORLDTRNEWS WORLD6 aylar önce
  • 10:15 deki filmin adı nedir ?

    Halil TaşdelenHalil Taşdelen6 aylar önce
  • Yalnız bi şey söyliyim mi medusa harbi güzel kadın mış

    Pro GamerPro Gamer6 aylar önce
  • Sahmeranla medusanin ne alakasi var bilader jfjfjfj

    Mevlüt KaragözMevlüt Karagöz6 aylar önce
  • Bu videoyu çok önceden izlemiştim ve konu hakkında araştırmalar yapmıştım olay gerçek hatta avrupada çeşitli romanlara mahsar olmuş ama medusa ne kadar doğru bilemem Belki çok alakasız ama yeni çıkan netflix dizisi olan the protector bu olaya deginmistir yani bu olay biz bilmesekte yaşanmış birşey ve mistik şeyler dönüyor sevgiler

    Gurhan AltintopGurhan Altintop6 aylar önce
  • geneli itibariyle ; Allah şeytana kıyamete kadar bir süre zaman vermiştir , şeytanda insanları kandırıp emelini gerçekleştirmeye çalışır , ancak kıyamete kadar , ve Allah' ın halis kulları ve onları dinleyenleri etkileyemez . mesela Ayet el kursi dua sını günde 7 defa okuyan ve beş vakit namazını kılan insan halis bir örnektir , evinde kur' an okuyan insana asla cin,ni musallat olamaz . nefsimizin aşırı istekleride şeytandandır , yemek içmek mal para pul cinsi istek vss sayamıyacağımız herşeyin fazlası şeytanın istediği şeydir . işte ; kötü olan herşeyin arkasında şeytan vardır , mason ve benzeri örgütler ise bunu meslek haline getirip direk şeytana tapıyorlar ; neden ! çünkü şeytanla anlaşma yaptılar ne için ; para mal toprak hakimiyet için . Allah korusun . örnek bir müslümanda hata yapabilir ama tövbe denilen kapılar insanlara açık ama şeytana ve onun isteklerini yapanlara KAPALIDIR . Allah bizi şeytandan üstün tutmuştur onun tövnesi kabul olmayacak bu anlamda şeytanın isteklerine kanmayalım , fitne bozgunculuk ve aşırıcılıktan kaçınalım Allah herzesin günahını affetsin insallah

    Damaci DamaciDamaci Damaci6 aylar önce
  • Ohh mis gibi Baykuş koktu.

    Sinan YeğenoğluSinan Yeğenoğlu6 aylar önce
  • Daha güncel konulardan bahsedermisin? Mesela sofianın sarayını bir araştırsan içinde bulunan 3 büyük kutsal emanetten bahsetsen. ( Musa nın asası, kutsal kadeh ve 10 emir) vatikanın papazlarının Türkiyede bunun için şu anda bulunduğundan konuşsak sarayın 70 cm lik orijinal anahtarının yer altında bulunan bu sarayın 21 odasını da açtığından falan bahsetsen.

    Ishak PortakalIshak Portakal6 aylar önce
Osmanlı'da Yaşanan MEDUSA Olayı (ÇÖZÜMLENDİ)