Oyları Kim Çaldı ?

Binali YILDIRIM katıldığı bir tv programında ' Oyları Sağlam Çalmışlar ' dedi fakat kimin çaldığını söylemedi. Vatadaşlarımıza sorduk OYLARI KİM ÇALDI ? devamı videomuzda.
Türkiye'de sorulamayan soruları soran halkın görüşlerini size aktaran kanalımıza hoşgeldiniz!
-Sokak Röportajları
-Eğlenceli Sohbetler
-Gündem Olan Konular
ile sizlere Antalya'dan Halkın Görüş ve Düşüncelerini Sunuyoruz.
Kanalımıza Abone Olmak İçin--
trvision.net/pass/UCd_l2ikDVT6_1Uu9n_BIrgg

Kanalımıza Destek Olmak İçin Patreon Hesabımız
www.patreon.com/ilavetv
facebook -- ilave tv
instagram -- ilave tv

görünümler
144,179

YORUMLAR

  • Kim oyları çaldı bilmem ama, kalbimizi sen çaldın Arif. Emeğine sağlık gönül hırsızı. 😛😛😛

    Yaşar KimsesizYaşar Kimsesiz3 gün önce
    • +Türk Türkoğlu Röportajı yapan arkadaşın adı Arif

      Ali ÇobanAli Çoban3 gün önce
    • Oylar çalınmadı kardeş çalınsa.ilcelerde encümenlerde muhtarlıkta iptal edilirdi amaçlar iftira atıp iptal etmekti amaçlarına ulaştılar vicdansizlar allahindan bulsun akp vicdansız bütün kötülükler akpede

      Ke KeKe Ke3 gün önce
    • Yaşar Kimsesiz Arif kim la

      Türk TürkoğluTürk Türkoğlu3 gün önce
  • 1:28 beyinsiz çocuk napıyor

    kaanazorkaanazor58 dakika önce
  • CHP VE CHP LİLER HEPİNİZ CAHİLSİNİZ

    [YENİLMEZ]lR4SUL[YENİLMEZ]lR4SUL15 saatler önce
  • İzlediği kanallara bak. A haber, ATV, Kanal 7,show,star TV.

    Kadir DogruKadir Dogru19 saatler önce
  • Tabiki en büyük hırsız erdogandan başka kim olabilirki,bu sefer çalmasına izin vermedi IMAMOGLU ama öyle görünüyorki erdogan yine oyları çalmaya çalacak!! HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK

    Birol BoraBirol Bora19 saatler önce
  • Parti filan bilmem ama chp nin kavgası islam diniyle...

    Emir EymenEmir Eymen20 saatler önce
  • Seçim neden iptal edildi? Çok basit, çünki bu sefer ÇALAMADILAR!

    Zalımsın DünyaZalımsın Dünya20 saatler önce
  • Cinali secimle hicbiryere gelmediki tescilli hirsiz tayyip ve yandaslari AKP zihniyeti atadilar cinaliyi 3 sefer izmerdede kaybettmisti istenmiyor

    selma Dursunselma Dursun21 saatler önce
  • a haberden duydum dediya la 😂😂

    R1R121 saatler önce
  • 2:30 O abi'nin ellerinden öperim , yaşa sen !!!

    EFOEFO22 saatler önce
  • en büyük hırsız ak parti dir yavuz hırsız ev sahibini bastırır ensarcı gavat akapa

    serdar herşey çok güzel olacakserdar herşey çok güzel olacak22 saatler önce
  • *Ben şansa inanmam! Başaranın tek sırrı akpartili milletvekili tanıdığının olması.*

    Enes BozdağEnes Bozdağ23 saatler önce
  • Mikrofonu kafaya geçirmeyecek kadar büyük bir sabır veriyor Allah sana kardeşim

    MEHMETMEHMETGün önce
  • çomarcopter geldi yine aklıma

    Die HardDie HardGün önce
  • Akp ye oy yok biktik

    emin yildizemin yildizGün önce
  • Arif reyiz senn bütün videolarındaki çomarkopterleri toplayacam bi video yapacam best turkish çomarkopters die

    Ali SeverAli SeverGün önce
  • Ya sen bu aptalları özel olarakmı bulup seçiyorsun yoksa bunlar rolmu yapıyor

    if we what said,it be ?if we what said,it be ?Gün önce
  • Yav çaldılar diyorsun niye bitane delilin yok hep cahil tarafı kandırmak için bunlar.. ne yazikki cahiller çok oldukça Türkiye daha çok batıcak ve batıyorda kurunun yanında yaş da yanıyor maalesef 😔😔

    hasan atalayhasan atalayGün önce
  • Oylari calidilar mi Evet kazanan caliyor Daha once hep akp kazniyor Ben anlamam o islerden

    TunaHan KonukÇUTunaHan KonukÇUGün önce
  • Calinan tek sey cocuklarimizin gelecegi allah hakkimizi haram zikkim etsin...

    Kadir GüneyKadir GüneyGün önce
  • Caldilar diyenlerin kafasina mermi siksan mermi 1 saat beyin arar mk

    Lennox lewisLennox lewisGün önce
  • Arif kardeşim sonraki videonunun konusunu "İhtiyat Akçesi" nedir ne zaman kullanılır adı altında yaparmısın...ŞU AN KEFEN PARAMIZI YİYORUZ MERKEZ BANKASİNDAKI

    Yılmaz YıldırımYılmaz YıldırımGün önce
  • aslında bunlar bir anket..herkes tepki gösteriyor..eğer akp kazanırsa o zaman işte ortalık karışır..çünkü kimse kabul etmez..ama ysk yine onları tutar..akp hakkıyla kazandı diyecekler..

    Neşeli Günler TvNeşeli Günler TvGün önce
  • Dillerim imamoglu ATATÜRK gibi biri çikar de her şey güzel olur

    Murat KMurat KGün önce
  • 0.25 abi oğluna baksın dediya la. Millet korkuyu atmaya başlamış. Kesin bilgi yayın.

    Ramazan SadıkRamazan SadıkGün önce
  • yahu canım kardeşim oyları çalan belli kime ne soruyorsun Oyları bahçeli çaldı akp oylarını çaldı adamlar ona bakmıyor imamoğluna bakıyor asıl hırsız bahçeli akp oylarını gizli gizli çalıyor tayyibi almış kucağına zıplatıyor

    Mustafa ERTURKMustafa ERTURK2 gün önce
  • bahçeli denen top karargah kurcakmış gelsin sikimin başına çadır kursun

    Mustafa ERTURKMustafa ERTURK2 gün önce
  • Fatih seni seviyoruz kardesim...Dost insan Münihten slmlr

    Can BesiktasCan Besiktas2 gün önce
  • Akp kazanırsa seçimden sonra su zammı geri gelir.

    Fatih DemirFatih Demir2 gün önce
  • Eğer bi oyun döndürmezlerse imamoğlu tekrardan alıcak

    Freddie MerkürüFreddie Merkürü2 gün önce
  • 55 oy reyiz

    Durmuş Can KonduDurmuş Can Kondu2 gün önce
  • Ahahaha kanal 7 atv trt1 ahaha

    Sayk0Sayk02 gün önce
  • 3:25 😂😂😂😂

    Alper KoçyiğitAlper Koçyiğit2 gün önce
  • Akpartilileri dalgaya alman çok hoş ya dlsnzşnslzns

    SectumsempraSectumsempra2 gün önce
  • şunu sorsana kardeşim. yine chp çalsa ne yaparsınız? düşünün koskoca T.C.Devleti oy sayamıyor sahip çıkamıyor. aslında böyle ters köşeye yatıracaksın. böyle acizlik mi olur. oyları akp çaldırıyorsa bu işi becerebilecek kişiler yönetime gelsin. hiçbirşeye sahip çıkamıyorlar demek ki çaldırıyorlar, kandırılıyorlar

    DarkStarDarkStar2 gün önce
  • Akp ye oy atanlara comar koylu cahil diyenlere selam

    Muhammet DoganMuhammet Dogan2 gün önce
  • EY TÜRK MİLLETİ SONUNDA GÖZÜNÜZÜ AÇDIĞINIZA KENDİ ADIMA GERCEKTEN ÇOK SEVİNDİM İNSANLAR GÖZÜNÜ AÇMIŞ

    Zafer DoğanZafer Doğan2 gün önce
  • Bursada chp kazanmisti ama herkes mal gibi istanbuldaydi bursa gitti aq

    Furkan TekinkayaFurkan Tekinkaya2 gün önce
  • fetö-kripto ermeniler-pkk ittifak halinde

    hakkı karamnlıhakkı karamnlı2 gün önce
  • böyle salak soru olurmu oyları biri çalmışsa kazanan taraf olmuştur hem çalmış hem kaybetmiş öylemi

    Fahrettin KaraFahrettin Kara2 gün önce
  • Oyları kimmi çaldı arifim. Oyları akp çaldı. Yoksa fark daha çok olurdu

    Yusuf KarataşYusuf Karataş2 gün önce
  • Ya hu şu mizacına bitiyorum: "a haberden, evet abi.. Terbiyesizlik.. Evet" o karşıdakinin suratına bakarkenki ifadende resmen "senin ben beynine...." dediğini duyabiliyorum 😄😄😄

    Bigi SivriBigi Sivri2 gün önce
  • Herkes duyguları ile konuşuyor. Oysaki kimse ya belgelere bakmak lazım. nedir işin aslı? YSK neden konuşmuyor ve delilleri sunmuyor ? ihlal ile ilgili kamera kayıtları da mevcut mu?...vb. ama kimse işin doğrusunun peşinde değil. o diyor çaldı diğeri diyor asıl hırsız sizsiniz. tam bir komedi. demokraside, çağdaşlıkta, hoşgörüde, kardeşlikte hangi noktada olduğumuz o kadar açık ki. seçimler, tüm toplumun olduğu yerdeki turnusol kağıdı işlevi görmüştür.

    Omer VanliOmer Vanli2 gün önce
  • Osmanlı torunu olmakşa övünürüz, Osmanlı siyaset geleneği olan koca bir imparatorluktu. İmparatorluk bir çok milleti tebası olarak saplenmektir. O zaman Osmanlı tüm tebasına saygılı ve adildi. Yunanlı, Yahudi vs gibi kelimeleri kullanırken çok dikkatli olun. Vatandaşımız olan, Türk Rumlara, Türk yahudilere, Türk Kürtlere ve Türk Ermenilere (Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı ve bu ülkenin evladıdır hepsi, o yüzden Türk yazdım başına ) saygılı davranmaşıyız. Millet olmak bir Irk yada Din ile kısotlanamaz. Millet olmak aynı, tarihi, geçmişi, ekonomiyi, görgüyü paylaşmak. Aynı dertlere, sorunlara birlikte göğüs germek ve birlikte mücadele etmektir. Kimse kimseyi ötekileştirmesin , Nolur bizim birbirimize ihtiyacımız var. Sabırla, saygı ve sevgiyle, edeple ve inatla tek tek anlatıcaz. Gösterene kadar, doğruyu öğretene kadar.

    Diogenesia AldenizDiogenesia Aldeniz2 gün önce
  • Kuvayi milliye ruhu canlandi...rte nin bizlere hediyesidir...rte nin hesaplayamadigi sey halkimizin magdura sahip cikma icgüdüsü.

    Cevdet KuralCevdet Kural2 gün önce
  • ahahaha 4. dak. amca kafa pırıl pırıl :))

    Aytaç DoğanAytaç Doğan2 gün önce
  • Mümkün değil, yok canım, öyle birşey mı olur, asla, burası türkiye kimse çalmaz, çok dürüstüz biz, hele hele chp hiç çalmaz sadece akp ve akp yandaşı çalar, biz ise çok dürüstsüz🤪

    Bensen ObuBensen Obu2 gün önce
  • Kardeş sen nerde avlıyorsun bu yabani kazları

    Burak TatarBurak Tatar2 gün önce
  • Efsane spiker ya nereye bükersen oraya eğiliyor 😂

    Enes ACAREnes ACAR2 gün önce
  • Tarih tekerrurden ibaret yil 1919 cetin bir yolculuk baslar binbir mucadele 1923 basarilir temizlenir simdi 2023 de tayipde olmayacak

    m Sahinm Sahin2 gün önce
  • Arifim bu ak koyunlara nasil sabrediyorsun helal olsun sana ya .

    Karizma abiKarizma abi2 gün önce
  • En sondaki adamı anlayan da ne bileyim!

    Aras KamAras Kam2 gün önce
  • Terbiyesizlik yapıyorlar Arif...

    diffdiff2 gün önce
  • Milleti nasıl bir nefes aldırır rahatlatırız diye düşünmüyorlar zam üstüne zam ülkede uçan kuşun bile borcu var herkesi borçlandirdilar faiz lobisi kurdular müslüman ülkeye aşıladılar okadar büyük bir günahı masumane göstererek seçim üstüne seçim millet taş yesin bunlarin aralarindaki seçimler kavgalar atışmalar bıktırdılar milleti

    Elkabus.brk.gElkabus.brk.g2 gün önce
  • Adamsınnnnn imamoğluuuu ❤️🌹👍👏👋

    İsmail Alayİsmail Alay2 gün önce
  • trt kanalları başta olmak üzere kanal7,atv-ahaber,kanal24,beyaz tv biliyorsunuz işte saymaya gerek yok doğru bilginin tek kanalları😆

    buhuwan emrahbuhuwan emrah2 gün önce
  • 200bin abone maşallah. Hızına yetişilmiyor reis, böyle devam. Başarılar

    Sino LinoSino Lino2 gün önce
  • Herşey çok güzel olacak inşallah dürüst bir lider geliyor onun adıda Ekrem İMAMOĞLU inşallah...!

    Arka SıradakilerArka Sıradakiler2 gün önce
  • Bu koyun millet asiri pahaliliktan cepleri canlari asiri yaninca gozleri acilmis ak narkozlu kafalari ayilmis uzerindeki ak koyun postunu atmisa benziyor cogunluk imamogluna haksizlik yapildi diyor akkoyun kara koyun 24 haziranda belli olacak

    murat özcanmurat özcan2 gün önce
  • Arif kendine dikkat et paşam sana ayar oluyolar ayağına taş değmesin allaha emanet ol

    BlueShadesWenomBlueShadesWenom2 gün önce
  • avrupa bizi gısganiyah

    Resul AtlıResul Atlı2 gün önce
  • Belkide çalindi yani nerden biliyoruz Ki ben parti taraftarı Dehilim olabilir her an herşey yani ..

    Ahmet AksuAhmet Aksu2 gün önce
  • Allah bu millete akıl fikir versin oy hırsızlığı bu kadar ortadayken bu millet ne ara hırsızları savunur olmuş

    fatih gulcanfatih gulcan2 gün önce
  • Lan arif ne taşşak geçyon be yıkılıyorum mk sısjsıjskejdjeje helaal

    Taner ErkocuTaner Erkocu2 gün önce
  • Kamera şakası önerisi: Muhalfi cevap verenleri sivil polis görüntülü arkadaşlar gözaltına alırmış gibi yapabilir :)

    Yasam ZamanYasam Zaman2 gün önce
  • Arkadaşlar oy pusulalarına iyi bakın mühürü öyle basmışlarki tam akp ye geliyormuş şimdi millet zarflarına vede pusulalarına çok dikkat etsin lütfen herkesede yayın söyleyin hırsız tayyip artık çalamıyacagı için bu gibi şeyler baş vuracak . Halkımızı bilinçlendirin. LÜTFEN

    Şermin AslanŞermin Aslan2 gün önce
  • Bu safer tayyip'e oyları çaldırmadıkları için çaldılar diyor .Çünkü Hersandıktan ıslak imzaları vardı ellerinde işte bunun için çalamadılar . Vay tayyip vay.

    Şermin AslanŞermin Aslan2 gün önce
  • Ekrem İmamoğlu gönüllerimi çaldı . Bin ali keman çalsın 😂😂

    Şermin AslanŞermin Aslan2 gün önce
  • 3:50 *Adamı taşşak sarması yaptın Arifcim :D*

    Türk MaCBeTHTürk MaCBeTH2 gün önce
  • Sığır

    Acayip RüyalarAcayip Rüyalar2 gün önce
  • 3:33 klasik bir çomar örneği ne yapsalar yarabbi şükür der bu modeller namusa değil paraya bakarlar.

    EFE SEZEREFE SEZER2 gün önce
  • ekrem.baskan nasil öttürdü ama herkez yusuf yusuf .ee el elden ustundur HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK 🇹🇷❤

    EFE SEZEREFE SEZER2 gün önce
  • Kılıçdaroğlunu sandık görevlisi yapsalar akp nin oylarını çal deseler kesinlikle chp nin oylarını akp ye yazar oy çalmayı becere bilmesi için Reis ten yıllarca ders alması lazım yiğidi öldür hakkını yeme demişler Reisin üstüne tanımam adam işinin hakkını veriyor

    Şeyhmus BoraŞeyhmus Bora2 gün önce
  • Kim kimi çalıyo kendi oyunun amina koyim

    Emir BalabanEmir Balaban2 gün önce
  • Adamı kerim ulak sandım 🤣🤣🤣

    Abdullah ÇevikAbdullah Çevik2 gün önce
  • Fakir calmasini bilmedigi için fakirdir! - R.T.E

    Ekber HuseyinlyEkber Huseyinly2 gün önce
  • Lan bide sokaklarda millete sorsaniza: "Senin Anan güzelmi diye"....biraz gülelim :D

    Mustafa IsikciMustafa Isikci2 gün önce
  • A haber gibi yandaş kanallar merak ediyorum ..ülkenin başına olaki chp geldi ..ne bok yiycek siniz ? Eminim chp li olursunuz .. Bu yandaş satılık medya bu ülkeyi bu hale getirdi ..ne akp nede diğer partiler bu hale getirmedi ..satılık pislik şerefsiz kanallar ..doğru dürüst namuslu gerçek olanı haber yapsalar zaten akp de bu zihniyete 17 yıl başta kalamazdi. .Geçmişte yandaş kanallar yokmuydu tabikii vardı ama bu kadar satılık vicdan siz değillerdi. HERŞEY GÜZEL OLACAK ..M .KEMAL ATATÜRK yolunda yola devam ..

    HUSEYIN ALAGOZHUSEYIN ALAGOZ2 gün önce
    • +HUSEYIN ALAGOZ allah razı olsun abi sende Allaha emanet ol saygılar....

      öylesine bir hayatöylesine bir hayat2 gün önce
    • +öylesine bir hayat canim Allaha emanet ol .iyi insan iyi vatandaş ol ..doğru nun yanında ol..gerisini sittir et..gözlerinden öperim 🙋

      HUSEYIN ALAGOZHUSEYIN ALAGOZ2 gün önce
    • +öylesine bir hayat 🙏🙋

      HUSEYIN ALAGOZHUSEYIN ALAGOZ2 gün önce
    • Bu arada benden çokça yaş büyüksün hürmetle ellerinden öperim abi

      öylesine bir hayatöylesine bir hayat2 gün önce
    • +HUSEYIN ALAGOZ abi yazdıklarını nefesim kesilerek okudum o kadar doğruki yazdıkların saygı duymamak elde değil bunlardaki nasıl şeref ki yerler de utanmasalar reis senin bi yerini yalarız dicek durumdalar ben kenan evren zamanını bilmiyorum turgut özal zamanında da çocuktum daha ama okudugum kadarıyla aynen dediğiniz gibiymiş ama bunlatın çöküşünü zevkle izlicem o etrafımdaki yalakaların seslerinin kesilmesinin zevkle görmek istiyorum yeminle tiksindik artık ya

      öylesine bir hayatöylesine bir hayat2 gün önce
  • 3:45 Sen eğitilemez bi çomarsın yerine çok doğru diye tasdik etmesi :D

    Atakan AteşAtakan Ateş2 gün önce
  • baştaki şahışa başkomutan diyen soytarılar kayboldu hangi deliğe girdi o münafıklar

    kuttisi arslankuttisi arslan2 gün önce
  • Adamla iyi kafa yaptın he adam çaldılar diyor sende diyorsun 😂😂😂 imamoglu hakkını yediler herşey çok güzel olacak

    Nazım ÇulhaNazım Çulha2 gün önce
  • bizim miilet zaten alışık televizyonda gazetede her gördüğüne inanmaya,çakırın cenazesini kıldran miletimiz var en basitinden ne diyeceksin

    onerismonerism2 gün önce
  • akahpe kendisi çalamadığı için daha doğrusu CHP çaldırmadığı için pislik yapıyor akahpe.

    Muhammet EsenMuhammet Esen2 gün önce
  • Akp varken chp yapmaz

    Erdal KoçErdal Koç2 gün önce
  • Arif kardeşim 3:18 de çıkan embesile resmen acıyan gözlerle bakıyor yav. 😁😁😁

    Muhammet EsenMuhammet Esen2 gün önce
  • AKP seçmeni nerde boş adam varsa ondan oluşuyor gibi diğer parti seçmenlerine bir bakınca en kötüsü bile ne kadar nezih, bilgili ve düşünen kişilerden oluşuyor.

    ENES AKBULUTENES AKBULUT2 gün önce
  • Akape bitti ama türkiyeyide bitirdi

    mehmet özdemirmehmet özdemir3 gün önce
  • Oyları YSK çaldı

    Selin TurkSelin Turk3 gün önce
  • bu seçimde YSK oylanacak bakalım inandırıcı mı değilmi. bu ortaya çıkacak utanacaksın ysk.

    RFRF3 gün önce
  • Bu secim oyları çalamadılar seçimi iptal ettirdiler,Imamoğlu başkan,Her şey çok güzel olacak,

    Saniye YılmazSaniye Yılmaz3 gün önce
  • Adamlar kitlesine nasıl hitap edeceklerini çok iyi biliyorlar.Beynini kullanamayan oy kullanmasın rica ediyorum ya.

    MaDMaN70906MaDMaN709063 gün önce
  • Halen oyların çalındığına inanan bir kesim var şaka gibi

    Murat ArasMurat Aras3 gün önce
  • Tarı bir lider verdi güzel laf

    Yasemin sizleri seviyoruz iyi ki varsiniz ÇalışkurYasemin sizleri seviyoruz iyi ki varsiniz Çalışkur3 gün önce
  • Binali yıldırım a 55 oy kaydi😁

    Yasemin sizleri seviyoruz iyi ki varsiniz ÇalışkurYasemin sizleri seviyoruz iyi ki varsiniz Çalışkur3 gün önce
  • 3.04 dayıların kafası bana karışmayın da yeter halinde 😂😂😂

    404 NOT FOUND404 NOT FOUND3 gün önce
  • Vallahi ne yaparlarsa yapsınlar herşey çok güzel olacak

    Ahmet PolatAhmet Polat3 gün önce
  • a haberi seyredene bir bakın bunların hepsi mal işte örneği burda.

    star hunterstar hunter3 gün önce
  • 31 martta oyları çalamayan akp kuduruyor. Kanaatim Ekrem İmamoğlu'nun oylarına bu kadar sahip çıkabileceğini düşünmediler ve kaybettiler. Yenilenen seçimlerde başka hırsızlık taktikleri mi deneyecekler acaba?

    Murat Güçlü ToyMurat Güçlü Toy3 gün önce
  • Amca bence seçim için devletin parasinin harcanmasini halk affediyor diyor. Ben affetmiyorum. Haram ediyorum

    NurNur3 gün önce
  • İstanbula gidip video çek reis Seviliyosun

    DoğukanDoğukan3 gün önce
Oyları Kim Çaldı ?