Porsche 718 Cayman böbrek taşı düşürür mü? - Vlog#53

Porsche 718 Cayman, Porsche'nin küçük canavarı. Bu hafta test etmek için yeni Porsche 718 Cayman'i aldım ancak aniden başlayan böbrek taşı sancılarım neticesinde işler pek istediğim gibi gitmedi. 300 beygirlik Porsche Cayman ile keyif yapıp size güzel bir test çekecekken durumunu teşhis ettirmek için Ebru ile birlikte doktora gittik. O esnada da 718 Cayman ile ilgili düşüncelerimizi aktardığımız bir Vlog çektik.
Başlarda yüzüm gülüyordu ancak artan sancılarım videonun ilerleyen dakikalarında keyfimi çok kaçırdı. Yine de ilginizi çekebileceğini düşündüğümüz bir video oldu bizce.
Umarım izlerken keyif alırsınız. Böbrek taşımın son durumunu merak ediyorsanız videoyu sonuna kadar izleyin...

Web sitemizi ziyaret edin… bit.ly/CarviserWeb
Instagram hesabımızı takip edin... bit.ly/CarviserInstagram
Facebook hesabımızı takip edin... bit.ly/CarviserFacebook
Güncel Vloglar
Yeni BMW 3 Serisi G20 ve Mercedes A Serisi Sedan inceledim! -- bit.ly/carviserVlog52
Peugeot E-Legend Concept’i inceledim! -- bit.ly/carviserVlog51
DS3 Crossback’i Paris’te inceledim! -- bit.ly/carviserVlog50
Araba almak için doğru zaman mı? --- bit.ly/carviserVlog49
BMW M modellerini İstanbul Park’ta kullandım! -- bit.ly/carviserVlog48
Mercedes X350d için Slovenya'ya gittim, babasını kullandım! -- bit.ly/carviserVlog47
İngilizce öğrenmek vs Türkçe öğrenmek! -- bit.ly/carviserVlog46
İngiltere'de fiyatlar inanılmaz! -- bit.ly/carviserVlog45
Güvenli Sürüş Eğitim almak için Gaziantep’e gittik! -- bit.ly/carviserVlog44
Yeni Mercedes A Serisi için Hırvatistan’a gittim! -- bit.ly/carviserVlog43
DJI Mavic Pro Drone Tamiri - Yaşayacak mı? -- bit.ly/carviserVlog42
Jaguar I-Pace'i Türkiye'de inceledim! -- bit.ly/carviserVlog41
Amerika’daki arabamı inceledim! -- bit.ly/carviserVlog40
Bu nasıl bir zenginlik -- bit.ly/carviserVlog39
485 beygir Dodge Challenger ile gazladık -- bit.ly/carviserVlog38
Battık! -- bit.ly/carviserVlog37
Araba kiralarken başımıza gelenler! --- bit.ly/carviserVlog36
Pasaportsuz Amerika'ya gitmek! --- bit.ly/carviserVlog35
Kış lastiği şart mı? --- bit.ly/carviserVlog34
DS7 Crossback için Paris'e gittim! --- bit.ly/carviserVlog33
Yolda böyle şeyler yapmayın! -- bit.ly/carviserVlog32
BMW ile Lizbon - 42 saatlik yolculuk -- bit.ly/carviserVlog31
Porsche Cayenne Dünya Prömiyerindeydim -- bit.ly/carviserVlog30
Onlar kaç ayda alıyor, biz kaç ayda? -- bit.ly/carviserVlog29
Paris sokaklarında gördüklerimiz -- bit.ly/carviserVlog28
TRvision videosu nasıl çekilir? - Çekim günü -- bit.ly/carviserVlog27
MuratAbiGF - Onu hiç böyle görmediniz! -- bit.ly/carviserVlog26
Hyundai Ioniq ile benzin derdine son - İngilizce öğrenmek --- bit.ly/carviserVlog25
Dünyanın en büyük hayvanat bahçelerinden birini gezdik! --- bit.ly/carviserVlog24
Bozcaada'yı hiç böyle görmediniz --- bit.ly/carviserVlog23
BMW 5 Serisi uzaktan kumandalı park mucizesi! --- bit.ly/carviserVlog22
Anneler günü süprizi --- bit.ly/carviserVlog21
Yeni VW Golf ile kaza yaptık --- bit.ly/carviserVlog20
Tesla Model X’i Amerika’da test ettik --- bit.ly/carviserVlog19
Amerikan pasaportunu aldık --- bit.ly/carviserVlog18
Tesla Model X’e bayıldı --- bit.ly/carviserVlog17
Amerika’da Benzin Sudan Ucuz --- bit.ly/carviserVlog16
En çok izlenenler
1 Milyon TL'lik otomobil aldım --- bit.ly/carviserVlog9
Renault Talisman 1.6 dCi 160 EDC Test Sürüşü --- bit.ly/carviserTalisman
Toyota C-HR Test Sürüşü --- bit.ly/carviserCHR
Renault Twizy vs Jetroll - Kullanışlılık testi --- bit.ly/carviserTwizyJetroll
Honda Civic Sedan 2016 Test Sürüşü --- bit.ly/carviserYeniCivicSedan
Skoda Superb Test Sürüşü --- bit.ly/carvisersuperb
Amerika’daki arabam --- bit.ly/carviserVlog12
VW Passat Test Sürüşü --- bit.ly/carviserPassat
Volvo S90 Test Sürüşü --- bit.ly/carviserS90D5
Renault Megane Test Sürüşü --- bit.ly/carviserMeganeSedan
Peugeot 3008 Test Sürüşü --- bit.ly/carviseryeni3008
VW Arteon Test Sürüşü -- bit.ly/carviserArteon

Herunterladen

YORUMLAR

  • abi geçmiş olsun.

    fatih baltafatih balta15 gün önce
  • Porsche macan daha güzel

    MASQUERADE XMASQUERADE X16 gün önce
  • böyle bir araba almayı düşünmem dedi ve 911'ine binip gitti :D

    Bilge Kaan DemircanBilge Kaan Demircan18 gün önce
  • Allah iyiliğini versin seni gördüm rüyamda hastaydın hastaneye götürüyordum seni.porsche cayenne vardı.😅😅

    SEMİH ALPHANSEMİH ALPHAN22 gün önce
  • Amk bi kendine bi devlete alıyorsun

    Burak ErdemBurak Erdem22 gün önce
  • Gercekten guzel Bi video olmuş ama işte ülke olarak. Kendi vatandaşını sömüren tek milletiz galiba

    Emre TorsunEmre Torsun29 gün önce
  • geçmiş olsun

    Koray GÜNDÜZKoray GÜNDÜZ29 gün önce
  • Yenge arabadan anlıyor :d

    Nadir ToprakNadir ToprakAylar önce
  • Abe ayni sorunu bende yasadim inanki insan ölmek istiyor o ağrı anlatilir cinsten deyil ben amelyatla aldirdim fazla büyük bir sey deyildi bir pirinç tanesi kadardi ama agrisi dağlar kadar di doktorum bana cok icmeyi tavsiye etti bende aynisini yaptim günde 5 litre sivi tuketiyorum simdi cok sukur iyiyim birde bana şunu söyledi dediki aslinda doktorlar boyle seyleri tavsiye etmez ama haftada birkactane bira devir tasin geri donmesi 100 de 99 dahada geriler bende bu tavsiyelere uydun senede bir defada konturole gidiyorum temiz cikiyor cok sükür

    kamber özdemirkamber özdemirAylar önce
  • Abi bmw m3 f80 cekermisin

    cem uzuncem uzunAylar önce
  • Dostum rahatsızlığın için öncelikle geçmiş olsun demek istiyorum. Sana böbrek taşı eriten şahane bir su tavsiyem olacak.Kocaeli İzmit Kandıra Belen Köyünde Belen suyu diye adlandırılan böbrek suyu olarak ta anılan şifalı sudan gidip almanı ve içmeni tavsiye ederim. Bolca alır ve 1 hafta kadar sadece o sudan tüketirsen emin ol gösterdiği etkiye inanamayacaksın.Garantilidir. Geçmiş olsun kardeşim.

    Çağrı YILMAZÇağrı YILMAZAylar önce
  • Hanım, Ruhi Çenetin kız kardeşimi acaba?

    Ilkin BabayevIlkin BabayevAylar önce
  • Yengeme iyi bak reis rabbim saglıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin

    Haci Omer TurkHaci Omer TurkAylar önce
  • Plaka 34 BIR **718** ayrıntı güzelmişş

    Mfurkan DeyeMfurkan DeyeAylar önce
  • Böbrek ve Safra Kesesi sıkıntısı çekmiş biri olarak söylüyorum ikisinin acısı birbiriyle kapışır. Adamı düz duvara kafa attırır. Hatta safra kesesi ameliyatına girmeden önce bizzat duvara kafa atmışlığım vardır. Çok geçmiş olsun hepimize Günde en az 2 lt su içmeyi ihmal etmeyin hatta mümkünse daha fazla tüketin .

    mustafa türkçelik67mustafa türkçelik67Aylar önce
  • ABİ GEÇMİŞ OLSUN ACI ÇEKTİĞİN VİDEOYU İZLEMEYİ GÖZE ALAMIYORUM O YÜZDEN BEĞENE BASIP GEÇİYORUM.

    Kamaima seNKamaima seN2 aylar önce
  • İtfaiye yanınızda dağ gibi kaldı 😂😂😂

    taha atlıtaha atlı3 aylar önce
  • 🍺 çok iyi böbrek taşı düşürür....bira iç😉

    hakkı kozhakkı koz3 aylar önce
  • 0:28 saniyede çarpıştı sandım

    Ali Can KaracaAli Can Karaca4 aylar önce
  • Geçmiş olsun fahir reis

    mustafa yılmazmustafa yılmaz4 aylar önce
  • Sizleri havesle izliyorum 👍👍

    З о х аЗ о х а4 aylar önce
  • abi o nası ev hemi. direk boğaza çıktın

    tegin ntegin n4 aylar önce
  • Hanım porşe istemiyor, şansını zorlama bence 😊 mutluluğunuz daim olsun. Hanımının tepkilerinden olsa gerek doğal bir inceleme olmuş. Bu arada Allah şifa versin, tezinden kurtulmanı temenni ederim; acın, sesinden ve yüzünden okunabiliyordu.

    rahmi arslanoğlurahmi arslanoğlu4 aylar önce
  • abi ailecek seyrediyor eşinizi ve sizi çok seviyoruz :)

    BeSMeLeBeSMeLe5 aylar önce
  • 13:17 -Açık bir yola çıktığımızda bunu sana göstereceğim - Gerek yok !! :))))))))

    cenk gulsencenk gulsen6 aylar önce
  • Abla sen niye iyi arabaları beğenmiyon

    İrfan Korkutanİrfan Korkutan6 aylar önce
  • Defne’ye kardeş gelmesi güzel , hayırlı olsun,

    Hakan PatlarHakan Patlar6 aylar önce
  • Kocaeli ... körfez...dümbürdek suyu , hocam Pınar var ,,, insanlar kana kana su içiyorlar ... bir araştırın lütfen...

    Hakan PatlarHakan Patlar6 aylar önce
  • Böbrek taşına en iyi ata binmek çözüm

    Oğuzhan kılıçOğuzhan kılıç7 aylar önce
  • Türkiyede kaç kişi bu arabayı alabilir dediğinde, abla puanları topladı. Allah analı babalı büyütsün

    Ceyhan ȘahinCeyhan Șahin7 aylar önce
  • Abi ppde abla senden daha adam gibi durmuş

    ANADOLU tvANADOLU tv7 aylar önce
  • Testi yeni izleme şansım oldu fakat otomobillere sonsuz sevgisi olan biri olarak resmen gerilim filmi izler gibiydim. Allah sana da senden daha kötü durumda olanlara da, tüm hastalarımıza acil şifalar versin Fahir Abi. Otomobilsiz bir yorum olacak ama bir küçüğün olarak takdir etmek haddime değil o yüzden ancak tebriklerimi ve minnetimi sunuyorum helal olsun sana👏🏻👏🏻👏🏻Şu acıyı çekerken bile işine olan saygın, aksatmaman her şeyden daha değerli bu yüzden her ne yaparsan bundan sonra daha fazla desteklenmesi gereken bir insansın. Bazı kısımlarda evet başka kişilerden izler görebilirsiniz arkadaşlar fakat henüz kendisi bu kadar acı çekerken işini yapan başka bir kanal, kişi vs var mı? Saygı ve sevgilerle

    Kari KuLaKari KuLa7 aylar önce
  • Bu hanımefendi yüzünden abonelikten çıkıyorum siz tek başına yapmalısınız videoları, saygılar

    Mehmet YAMANMehmet YAMAN7 aylar önce
  • 2:11 deki söylenenlerden sonra en irite kanalı siz seçtim

    Devir KesiciDevir Kesici7 aylar önce
  • Eskisi gibi 4-5 dakikalık kısa ve öz videolar çek lütfen. Saçın başın ailen özelin vs yüzünden sayfana abonelikten çıktım. Bi çok arkadaşım da öyle. (Bu arada; eski saçların ve elinle düzeltmen daha iyiydi 😉 ) lütfen eski konsepte dön.

    Muhammed Talha OKMuhammed Talha OK7 aylar önce
  • Almanya bizi çok kıskanıyor Porche yi en pahalı biz satıyoruz ))

    Moskovalı AdamsMoskovalı Adams7 aylar önce
  • Abi bu videonu izledikten 1 gün sonra hastanelik oldum ve 2 tane böbrek taşım olduğunu öğrendim büyük bir acı içinde 😕

    Serkan BaşarSerkan Başar7 aylar önce
  • 12:40 'da yenge artık maytap geçiyor :) : Uçuyo !!!

    Selçuk GÜLERSelçuk GÜLER7 aylar önce
  • Jeep compass testinide bekliyoruz

    murat gökhan GÜNEYmurat gökhan GÜNEY7 aylar önce
  • 👍👍👍👍👍😍

    Mercedist TVMercedist TV7 aylar önce
  • Fahir bey böbrek taşının ilacı gilaburu suyu iç faydasını göreceksin.. tecrübeyle sabit.

    Sami ÜnlerSami Ünler7 aylar önce
  • Sizi çok seviyorum ❤️❤️

    MesuT BAYBUREMesuT BAYBURE7 aylar önce
  • Yenge makinayı gömdükten sonra yavaş yavaş uzaklaştım.

    Emre KabaEmre Kaba7 aylar önce
  • Milyonluk arabada geri görüş kamerası yok

    Ertuğrul AçıkbaşErtuğrul Açıkbaş7 aylar önce
  • O KUMANDAYI ŞAHİN E TUTAR GİBİ TUTMAYAYDIN İYİYDİ....

    Arone CanouteArone Canoute7 aylar önce
  • Karoq testi planda var mı

    Halil İbrahim AksoyHalil İbrahim Aksoy7 aylar önce
  • Geçmiş olsun Tahir abi

    Furkan FıratFurkan Fırat7 aylar önce
    • Tamam

      Furkan FıratFurkan Fırat7 aylar önce
    • Tahir değil adı kardrşim fahir

      Muhammed GüneşMuhammed Güneş7 aylar önce
  • emeğinize, uğraşınıza ,samimiliğinize çoook teşekkürler. Her videonuz ayrı güzel.

    Can SeferogluCan Seferoglu7 aylar önce
  • Geçmiş olsun

    Cem Fırat BATCem Fırat BAT7 aylar önce
  • Korna nasıl çalınmaz 20:48 (: Güzel bir video olmuş. Başarılar.

    Ahmet ÜçdağAhmet Üçdağ7 aylar önce
  • Maşallah size çok güzelsiniz Fahir geçmiş olsun kardeşim Allah acil şifalar versin inşallah

    sedat yeşilçamsedat yeşilçam7 aylar önce
  • Şu videolara bağlayan da en çok içten, samimi, akıcı ve etkileyici konuşmanızdır. Tebrikler gerçekten, başarılarınızın devamını dilerim.🙂

    Seyfetdin GüvenSeyfetdin Güven7 aylar önce
  • Abi keşke YSS yoluna çıkıp gazlasaydın. Genellikle o yol çok boş oluyor. Sadece büyük araçlar falan.

    Ege AKTÜRKEge AKTÜRK7 aylar önce
  • Demekki.otoparklarin butun otomatik.kapilarinin kumandalari.sorunlu benimkide.oyle.basiyorum basiyorum 3 .de 4 .de aciyor.demek ki.hepsi.ayniymis Bende diyorum.benimki mi sorunlu

    youtube Arslanyoutube Arslan7 aylar önce
  • Fahir bey çok kilo almış

    Vel SatisVel Satis7 aylar önce
  • valla helal olsun yengeye ağzımdan aldı lafı o kadar para verip içini jetta gibi araba yapmışlar :))))

    manhause28manhause287 aylar önce
  • Gerçekten izlemekten zevk aldığım tek youtuber sinir ve birbirine çok yakışan bi çiftsiniz allah mutluluğunuzu daim etsin

    Ferhat TuranFerhat Turan7 aylar önce
  • Sen tesadüf bende vitrada calisiyom 😂😂😂 reklamda denk geldi bu arada onlari ben sirliyom

    Mehmet TorunMehmet Torun7 aylar önce
  • Porsche’yi aldık diye insanlığımızdan şaşmadık ✋🏿✋🏿

    Teoman BeyTeoman Bey7 aylar önce
  • Fahir abi zamanında doktora gitmiştik arkadaşım da düşürüyordu. Valla doktor bol bol bira önerdi arkadaşıma :D Çocuk bira içerken eskisinden rahat döktü böbrek taşını.

    Kemal GKemal G7 aylar önce
  • @20:51 ahahaha xDD

    E AE A7 aylar önce
  • çok tatl çiftsiniz severek izliyorum sizi ♥

    Gökhan BüyükGökhan Büyük7 aylar önce
  • Bu arada, evet ulaşabilir bi araba değil ama her videoda da milletin alabileceği Clio Astra mi çekeceksin abi. Böyle egzotiklerden, sporlardan, amiral gemilerinden de çek tabi ki. Teknolojileri, hissiyatı görmek bile keyifli 👍🏻

    JackJack7 aylar önce
  • Abi acı çekiyorsun hakikaten yüzünden belli oluyor, çok geçmiş olsun. Buna rağmen çabalamışsın helal olsun. Herşey gönlünce olsun. Seviliyorsun.

    JackJack7 aylar önce
  • Geçmiş olsun fahir abi

    Kadir HancerKadir Hancer7 aylar önce
  • Kaç kamera ile çekim yapıyorsun

    fatih cenker aydınlıalpfatih cenker aydınlıalp7 aylar önce
  • Fahir abi sen hangi kameralarla çekim yapıyorsun

    fatih cenker aydınlıalpfatih cenker aydınlıalp7 aylar önce
  • Zamanla yapılan güzel işler böle bitiyor artık araba tanıtımı falan kalmadı

    hsn gndhsn gnd7 aylar önce
  • Bir arabada iki tane bagaj olur mu ne kadar enteresan bir şey

    fatih cenker aydınlıalpfatih cenker aydınlıalp7 aylar önce
  • Fahir abi saç traşı olmuşsun sıhhatler olsun

    fatih cenker aydınlıalpfatih cenker aydınlıalp7 aylar önce
  • 20 saniye kesintisiz olarak....................UÇUYO :) :) :) :)

    serkan delilerliogluserkan delilerlioglu7 aylar önce
  • Ferrariyle 30 km hız yapan yenge,harikasın🤣🤣🤣😎

    KnN_1907KnN_19077 aylar önce
  • Abi bu ülkede bir yerli araç heyecanı var insanlar bu aracın durumunu merak ediyor bu konu ile haşır neşir olan siz araba vlogcuları insanları neden bilgilendirmiyorsunuz ?

    Oguzhan AkkusOguzhan Akkus7 aylar önce
  • yenge biraz acele edip doğursun bebeği çünkü artik abd de doğan bebeklere vatandaşlık verilmicekmiş

    Mustafa GdkMustafa Gdk7 aylar önce
  • Videolarınız da ve altyazılarda sürekli Türkiye memnuniyetsizliği ve vergi memnuniyetsizliği Bu sitede Türkiye düşmanları mı toplandı hep

    reyhan onartreyhan onart7 aylar önce
  • araba lan bu arabaa 1.2 trilyon nedir aq erzurumu mu satın alıyoruz?

    satisfactionsatisfaction7 aylar önce
  • Abla doğru diyor, beş para etmez buaraba ;)

    MUTLU FİTİLMUTLU FİTİL7 aylar önce
  • 10 yıldır senede en az 3 defa taş düsürüyorum. Şu an 4 aylık hamileyim solda 7mm 2 tane, sağda 4 ,5,6 mm olmak üzere birsürü taşım var ve 3 gündür ağrı çekiyorum ilaç da kullanamıyorum.Sizi en iyi ben anlarım.Sağlık olmadıktan sonra trilyonlar önüne serilse insanın faydasız.Geçmiş olsun

    serap TİTİZ ZENGİNserap TİTİZ ZENGİN7 aylar önce
  • Fahri bey , Trump ; Yabacıların Abd^de doğum yapıp Abd 🇺🇸 vatandaşlığı alma yasasını kaldırcakmış . Vesselam kıl payı bebeğinize Abd vatandaşlığı kazandırdınız zamanlamanız mükemmel .Tekrardan tebrikler 🎊🎉🎈

    husot karahusot kara7 aylar önce
  • Abi bmw i8 çekermiş

    Keziban ÇelikKeziban Çelik7 aylar önce
  • çok geçmiş olsun abi

    onur ensar biricikonur ensar biricik7 aylar önce
  • Bu kadar pahalı ve lüks bir otomobilde geri görüş kamerası nasıl olmaz anlam veremedim

    Zahit KumaşZahit Kumaş7 aylar önce
  • Görkemli günler kanalıma abone olmanızı bekliyorum.

    Her Şey Mi?Her Şey Mi?7 aylar önce
  • Bakstır ney la... Telafuzuna...

    Shakir MurtazahamiShakir Murtazahami7 aylar önce
  • Yeni ford focusu tanıtır mısın?

    Kaan EmreKaan Emre7 aylar önce
  • park sensörüne bak 97 model transit kornası gibi =) ayrıca abi bi limonu sık içine de limon suyu kadar zeytin yağı koy kahvaltıdan evvel fondip iç anında söktürür taşı..

    üsame akkanüsame akkan7 aylar önce
  • Ama niye bunu aldin soracaklar sen 911 icin pars yetmedi diyecen

    Toomu ChsauceToomu Chsauce7 aylar önce
  • Yeni bebeği hangi ülkede doğurmayı düşünüyorsunuz vatandaşlık için ? ;)

    Vedat PorsukVedat Porsuk7 aylar önce
  • ABI NE OLUR TEK BIN ARABAYA:) HURMETLER...

    hüseyin kösehüseyin köse7 aylar önce
  • önce sağlık reiz geçmiş olsun

    Eyüp DemircanEyüp Demircan7 aylar önce
  • *10:18** abi oraya yaprak kıpırdamıyor :) koysaydın keşke :)*

    Crazy Oyuncu Cemal TRCrazy Oyuncu Cemal TR7 aylar önce
  • *5:31** Helal Olsun Ablama Çok İyi Konuştun Bu Devirde Arabana Sahip Çıkacaksın Kriz Var Ablamın Gözün de O Kadar Cafcaflı Pahalı Olmasın Ama Orta Olsun Diyor En İyisi :)*

    Crazy Oyuncu Cemal TRCrazy Oyuncu Cemal TR7 aylar önce
  • *tüketim 16 litremi abovv ep yakan araç :)*

    Crazy Oyuncu Cemal TRCrazy Oyuncu Cemal TR7 aylar önce
  • Geçmiş olsun🙋‍♂️

    metin türkelimetin türkeli7 aylar önce
  • en fazla vergi toplayan ülkeyiz ama gelişim sıfır arkadaş ya üretim yapmayıp halka verdiğiniz paranın 4 katını da geri almaya çalışıyorsunuz adam gibi iç dış ticaret dengesi olan ülke olsak o euro çarpanı da düşük olurdu geliş fiyatı 300 000 olmazdı kısacası işte büyük ülkeyiz şöyle gelişen ülkeyiz bilmem ne diyenlere kulak asmayın kardeşim üretmeyen dışa bağımlı halkını da devletin sömürdüğü sömürü ülkesiyiz MALESEF

    Seyit DEVRİMSeyit DEVRİM7 aylar önce
  • Bu kadin daha gecen sene dogurmadimi lan fahir reis yavas

    Buğra TencereBuğra Tencere7 aylar önce
    • QWJGKQKWJGHKLJQGHQ ULAN NE ADAMSIN

      İSMAİL EMRE EKİCİİSMAİL EMRE EKİCİ6 aylar önce
    • 🤣🤣

      Yusuf m powerYusuf m power7 aylar önce
  • Ümit erdimi bulamadınızmı bu arada bagaj testi baya original fikir

    Kimbilir KimKimbilir Kim7 aylar önce
  • Çok geçmiş olsun Fahir abi, en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle.

    Deniz ÖzbayDeniz Özbay7 aylar önce
  • 15. dk usta işi, geçmiş olsun Fahir Bey

    Cumhur KasapCumhur Kasap7 aylar önce
  • adamsın..

    Zeki CoskunZeki Coskun7 aylar önce
Porsche 718 Cayman böbrek taşı düşürür mü? - Vlog#53