Rauf - Hain (Official Video)

Rauf'un ILS Vision Music Desteği İle Piyasaya Çıkan Yeni Tekli Çalışması Sizlerle #Hain
Fizy: fizy.in/gXYG0
Spotify: smarturl.it/raufhain/spotify
AppleMusic: smarturl.it/raufhain/applemusic
iTunes: smarturl.it/raufhain/itunes
Muud: www.muud.com.tr/sa/685402
Söz&Müzik: İsmail Ünal
Düzenleme: Opirus Music
Yönetmen: Çamran Azizoğlu
Görüntü Yönetmeni: Yasir Gençalp
Şarkı Sözleri;
Kalbin duvarlarına ruhumu hapsettim,
Saatler sene oldu ne kadar çok sabrettim,
Ben aşıktım ya sana sen de sevdin sandım,
Aldanmışım meğer epey geç fark ettim.
Şimdi her şey nasılda anlamsız,
Dönsen de artık hiç fark etmez,
Senle geçen günlerim yalanmış,
Gelsen de aşk seni affetmez.
Göğsüne hiç battı mı kalbin,
Ruhunu yaktı mı derdin,
Unutmam gerek şimdi derken,
Giderek arttı mı sevgin.
Yastığa akarken göz yaşın,
Duvarlar olunca sırdaşın,
Ölüm son umudunmuş gibi,
Aklına yattı mı hain.
© 2019 ILS Vision Music
℗ 2019 ILS Vision Music

Herunterladen

görünümler
6,374,945

YORUMLAR

  • Arkadaşlar hepinize merhaba ✋ 3. Şarkım Hain ile karşınızdayım. Bugüne kadar desteklerinizi hiç esirgemediniz, eminim ki yine aynı destekle ilerleteceğimiz bir şarkı ve klip olacak ☺️ Sizleri seviyorum bol bol yorum atmayı unutmayın ❤️ HAİNLERE SÖYLEYİN CANLARI YANACAK!

    RaufRauf2 aylar önce
    • Rauf harika olmus

      Reyhan KaraReyhan KaraGün önce
    • Yutup hep sizi izliyorum

      Ilyas TurkmayaIlyas Turkmaya3 gün önce
    • Abicim senitok seviyorum 😢😢😢😢😢😢❤❤

      Ilyas TurkmayaIlyas Turkmaya3 gün önce
    • Senin yaptığın bir şarkı nasıl kötü olabilir şarkı çok güzel beee 😘

      PRO OYUNPRO OYUN3 gün önce
    • Efsanesin abi seni çok seviyorum

      FENOMEN BABAFENOMEN BABA3 gün önce
  • Sesin vantilatör gibi ve klip çok harika gerçekten

    KD VİDEOKD VİDEOSaatler önce
  • Mükemmel

    Taha Yusuf AkgünTaha Yusuf Akgün2 saatler önce
  • 2:21 🙂

    melodi silviAmelodi silviA2 saatler önce
  • Tüyler diken gözler dolu👌

    Polat ALEMDARPolat ALEMDAR3 saatler önce
  • Aykut abi 2:30 da wenoma dönüşmüş

    Doğukan GünaydınDoğukan Günaydın6 saatler önce
  • Şu like sayısını bi 100k yapalım gençler.

    Berk YılmazBerk Yılmaz11 saatler önce
  • bu şarkı fenaaa

    hamza Pekerhamza Peker13 saatler önce
  • Abi sesin güzel olurdu

    Mahir ŞahinMahir Şahin14 saatler önce
  • Abi ben seni çok seviyorum .💜.Şarkı harika

    Müzik DünyasıMüzik Dünyası14 saatler önce
  • Rauf abiyi sevenler +1

    Yazan albousenYazan albousen14 saatler önce
  • İzledikçe izliyorum bence sizde habire ızleyün Rauf abinin sarkısı efsane olmuş bence izleyin😜

    slayer hdslayer hd14 saatler önce
  • Göğsüne Hiç Battımı Kalbin.

    Kafacı BabbaKafacı Babba14 saatler önce
  • Az Önce Ne Izledim Diyenler +1

    Ortaya Karışık Oyunlar 2Ortaya Karışık Oyunlar 214 saatler önce
  • Sarkı super

    Betül KuruburunBetül Kuruburun14 saatler önce
  • Abi süper olmuş gece gündüz dilimde❤💎😍

    nsnsns kralnsnsns kral15 saatler önce
  • Klipte olanları anlamayan bir ben miyim? .d

    BLack ANgelBLack ANgel20 saatler önce
  • Oguzhan koca benzettim sesi benzeten var mi ?

    kerem kilercikerem kilerci20 saatler önce
  • Dilara ablaya Aykut abiye ve Rauf abiye selamlar

    Buse YavuzBuse Yavuz20 saatler önce
  • Valla helal olsun süper olmuş 👍

    Angaralıı ZamooAngaralıı Zamoo21 saatler önce
  • Göğsüne Battı mı kalbin Derken Bana göüsüm batmadı deldi ama onun kalbi hala duruyor eylül neden sevdim aq

    Yusuf İnac AçarYusuf İnac Açar21 saatler önce
  • Ben Fauk abinin şarkıları na bayılıyorunm

    nurgül coşkunnurgül coşkun21 saatler önce
  • Dilara kaçmaz Aykut Yavuz RAUF BABA

    Mert BaltacıMert Baltacı22 saatler önce
  • Ya rauf ve ark çok tsk zordurmuda yaedım etilleei icin bu şarkıya

    two crazy kidstwo crazy kids22 saatler önce
  • Bu varken mero dinleyen de ne bileyim aq

    Erdoğan BolatErdoğan Bolat23 saatler önce
  • yalnız aykut abi efsane oynuyor

    Cumali SayanCumali SayanGün önce
  • Yastığa akarken göz yaşım duvarlar olunca sırdaşım ...

    Bahar sönmezBahar sönmezGün önce
  • Aynısını bana yaşattılar hem de hiç beklemezdim arkadaşımdan .. seni seviyorum demek cidden kolay hele birine ilgi duymak önemli olan güven ve saygı gerisi dil de ki kemik..

    Sanem YalgınSanem YalgınGün önce
  • 2 30da cocu duvara yapistirici ile yapistirdi

    GeCEJETCİLERİGeCEJETCİLERİGün önce
  • Şarkı ses klip herşey harika rauf abi bu şarkına bayıldm başarılarnin devamını dilerim

    Muhammed YarenMuhammed YarenGün önce
  • Şimdi her şeyi nasıl olumsuz çok hoş

    Hüseyin SaphamalHüseyin SaphamalGün önce
  • Zevkin adını aşk koydunuz Ona da yatakta doydunuz Sevgi diye bir mutluluk vardı onunda Amına koydunuz..

    RAT LykiaRAT LykiaGün önce
  • Helal abi cansın

    Pro Oğuz 2004Pro Oğuz 2004Gün önce
  • Bişey diyimm mi abi bak sesin çok güzel başka şarkılarda yapmalisin

    parkur timeparkur timeGün önce
  • Gökhan türkmen klibe telif atmasın sesini beğendim klip özgü olsaydı keşke:)

    veysel Sevedioğullarıveysel SevedioğullarıGün önce
  • bu ne amna koim ne bicim klip

    aZime AlimovaaZime AlimovaGün önce
  • Gökhan Türkmen in klibinin aynısı ya

    funda yıldızfunda yıldızGün önce
  • Aykut abi dilara ablayla sevgili olun bence co yakisiyorsunuz

    halil sahinhalil sahinGün önce
  • Sevgilisi olmadığı halde dertli dertli dinleyenler 👇👍

    Mr. GaplanMr. GaplanGün önce
  • Reis naptin ya paket alev aldi 🤒🙁🙁🙁🙁

    Seyma DemirSeyma DemirGün önce
  • "RAUF" abi sesin çook hoş helal olsun

    Polat ÖzPolat ÖzGün önce
  • amk aykutun bütün karizma bu videoda çizilmiş amk tipe bak

    Eren BaşörenEren BaşörenGün önce
  • Sarki benim hayatimi anlatiyor 😭

    Sensey EnisSensey Enis2 gün önce
  • Abi burun amiliyatı yaptir biraz kucult ya

    Sensey EnisSensey Enis2 gün önce
  • Abi sesin müthiş klibin de çok güzel umarım seni görürüm ❤❤

    Mehmet YalcinkayaMehmet Yalcinkaya2 gün önce
  • Mükemmel bir klip 👏👏👏

    DronecekimtrDronecekimtr2 gün önce
  • abıöı

    kardelen tunakardelen tuna2 gün önce
  • abıaıcamresmenyaaaaa

    kardelen tunakardelen tuna2 gün önce
  • Helalll beer reis 💖💖💖adamsın

    çiğdem kılıççiğdem kılıç2 gün önce
  • BATTI😏

    eymen eyymenneymen eyymenn2 gün önce
  • Şarkı çıkalı 2 ay olmus daha ben yeni duydum abim kusura bakma

    VİNE çılgınlığıVİNE çılgınlığı2 gün önce
  • Klip çok ucuz ama şarkı iyi işte

    Ayse ZehraAyse Zehra2 gün önce
  • Gökhan Türkmen bir öykü klibini çalmıș amq

    Görkem KaradağGörkem Karadağ2 gün önce
  • Azına salık çok güzel olmüs 3 şaşkın ALAH yolunu açık edsin

    Bozkurt ayle TVBozkurt ayle TV2 gün önce
  • Uzun zamandır bu türde böyle güzel bir şarkı dinlememistim.

    Oğuzhan Kerem KoçOğuzhan Kerem Koç2 gün önce
  • YALNIZ ŞU AYKUT ABİNİN OLDUGU KLİP EFSO OLMUS ABİ ELLERİNE SAGLIK VE BÜTÜN EMEGİ GEÇENLEREDE

    Semih KilSemih Kil2 gün önce
  • Bağımlılık yaptı aq

    Mert GürelMert Gürel2 gün önce
  • AYKUT ABİDEN GELDİK

    Semih KilSemih Kil2 gün önce
  • *ERKEKLERDE AĞLAR* 😪

    Furkan TaşFurkan Taş2 gün önce
  • DUYDUGUMDAN BERİ HER GECE SAAT 01:00 -02:00 ARASI KAPISINDAN TESİSATI YAKMAK İSTERCESİNE 10 KM HIZLA GEÇİYORUM....(HAİNNN' in...) AGZINA YÜREGİNE SAGLIK RAUF...

    Kod YesilKod Yesil2 gün önce
  • ben sadece rauf abi sana helal olsun şarkılarınında mükemmel sen kralsın bunu sakın unutma

    İpek Kaygısızİpek Kaygısız2 gün önce
  • abi çok başarılı yolun açık olsun

    mustafa özdemirmustafa özdemir2 gün önce
  • Klip bayağı kötü ama şarkı 10 numara, tebrikler :)

    Berk YalmanBerk Yalman2 gün önce
  • şarkının hastası oldum

    Azat ışıkAzat ışık2 gün önce
  • Aykut çok mapma davranıyo

    Ali KocadalAli Kocadal2 gün önce
  • gelecegin ogsan koçu

    İbrahim Baylasınİbrahim Baylasın2 gün önce
  • Aga bağımlılık yapıyor ya

    Zeynep GözZeynep Göz2 gün önce
  • bravo güzel klip

    YASİR İNANCYASİR İNANC2 gün önce
  • Yalnız kapıdan içeri giren çocuk ne kadar yakışıklı pü pü

    Tuğçe TuygunTuğçe Tuygun2 gün önce
  • Dilara abla cok iyi oynadi

    Amina Gasi HasilatAmina Gasi Hasilat2 gün önce
  • Rauf abi cok guzel sesin var baja guzel bu muzigi tik tokta duydum baya guzel sesin var bayiliyurum seni seviyurum❤️❤️

    Amina GasiAmina Gasi2 gün önce
  • Sesin çok güzel abi

    2 gün önce
  • Abi sesin cok iyi yaaa

    Oyun ZamanıOyun Zamanı2 gün önce
  • UZULDUM BE AGA BEEE

    Yunus emre KayaYunus emre Kaya2 gün önce
  • yayayayayayay çok güzeeeel

    élzaélza2 gün önce
  • mesela en hain kişi eski sevgilim Eylül

    Kerem ErenKerem Eren3 gün önce
  • bağımlılık yaptı adamsın RAUF abi

    Kerem ErenKerem Eren3 gün önce
  • hayat da herkes acı ceker %50 sı ask acısı ask sonuna kadarda suruyor ama sadece%20 si%50 si aldatma aldatıcaaksan medem nie sevgılı oluyorsun abı yha. herkesın bır kalbı var. sen onunla mutlu olurken o ÖLÜR AĞLAR hıc DUSUNEN YOK ama herkes bencılesmıs haksizmiyim?? ღ ღ 💔💔 Benim hiss etiklerim bunlar. beni cok uzduler. onu seviyorum gozunun ıcıne gulumsuyorum. ama o baskasına askım dıo. benım gozumun onunde. benı en yakın kankası bılıo. bende onu kalbıme gomdum bıle cıkaramıorum. ah be kalbım unut artık su zalımı dıorum kalbıme bazen... ama benı dınlemıor. sınıfında burnunun dıbınde nasıl unutucaksın dıo. kalbım zor bılıorum ama unutmalıyım o cok mutlu. sende mutlu olmalısın ama olmuyor.... 😢😥💔💔

    Hercai KlipHercai Klip3 gün önce
  • Musiki sevdim 🤗😃

    Ece KöseEce Köse3 gün önce
  • valla içim acıyo bu nasıl klip :(

    Oyun AlemiOyun Alemi3 gün önce
  • Abi şarkı bağımlılık yapıyor klipte anlamlı olmuş ama yemin ediyorum Aykut abiyi ciddiye alamıyorum o kadar videosunu falan izledim ama Allah tabi böyle bir şeyi kimsenin başına vermesin

    Kanserhücresi GibisinKanserhücresi Gibisin3 gün önce
  • Disslike atanlar ebenize selamlar

    Hyp erHyp er3 gün önce
  • klibi biri açıklasın noluyor anlamadım

    Tik Tok TürkiyeTik Tok Türkiye3 gün önce
  • Erkek derki yürek....oldu kadın derki...... erkek adam oldu

    muhammed kullukmuhammed kulluk3 gün önce
  • Kral sin reis bu sarkilarn devamini bekliyoruz 👑👍🔫🔫🔫

    Murat KayaMurat Kaya3 gün önce
  • abı adamın dıbısın butun vudyonu izliyom

    harun yılmazharun yılmaz3 gün önce
  • 👍🏻 Mükemmel olmuş abii

    salih daşdemirsalih daşdemir3 gün önce
  • Aykut Abi Dilara kaçmazla sevgilimisiNiz

    PandaPanda3 gün önce
  • selam qardaslar B en azeybeycanlıyımq

    *Tufan* Gr*Tufan* Gr3 gün önce
  • Küçük bütçe büyük iş Tebrikler güzel şarkı💉

    Zan GoçZan Goç3 gün önce
  • Üstad sesin Oğuzhan Koç gibi aynı. Bana huzur veren seslerden birine sahip birisi Oğuzhan Koç bu sayede senin de sesin huzur veriyor bana üstad uzaklara geleceğe gidiyorum. Tam Gaz DEVAM !!

    Aslan ProductionAslan Production3 gün önce
  • Efsane bi parça olmuş tebriklerr 👍👍

    Bora DoganBora Dogan3 gün önce
  • Ben Rauf'ta hep bir ışık görmüştüm, kral adam. Yaşadıklarını şarkıya vurabiliyor. Başarılarının devamını dilerim reis! Bizde seni seviyoruz, bize böyle şarkılarla gel kral..

    The quicknessThe quickness3 gün önce
  • Mükemmel olmuş slow devam edicek mi

    Murat ÇelibaşMurat Çelibaş3 gün önce
  • Coksel olmus abi ya sozler cok anlamli

    Zeynep Nehir ŞanverdiZeynep Nehir Şanverdi3 gün önce
  • çok ama çok başarılı bir klip olmuş diyenler +1lesin (bende)

    pro Gençler TV -Bilal Çalıkoparanpro Gençler TV -Bilal Çalıkoparan3 gün önce
  • Abi sesin çok güzel

    Berat ÇinaşBerat Çinaş3 gün önce
  • Evet Meğerse Katiller de Ağlarmış Öğrendim Her aşkın Katili Bir Öncekinin İhaneti meğersem

    Fatih TelliFatih Telli3 gün önce
  • 1:29 bağımlılık yapıyan sahne

    berat ksknberat kskn3 gün önce
  • 1.28 Bağımlılık yapan sahne...

    berat ksknberat kskn3 gün önce
Rauf - Hain (Official Video)