Süper Lig 2.Hafta Toplantısı - Arif Sevimli

Süper Lig 2.Hafta Toplantısı - Arif Sevimli
Not: Videolarımız tamamen mizah amaçlıdır...
Sevgili kardeşlerim ikinci hafta toplantısıyla tekrardan beraberiz. Fenerbahçe adına muhteşem geçen bir ilk haftanın ardından başkanın keyfi yerinde! Tek isteği ikinci haftanında birinci hafta gibi mükemmel geçmesi! Haftanın açılışını Beşiktaş yapıyor! Siyah beyazlı ekip bu akşam evinde Göztepe'yi ağırlıyor! Haftanın en önemli karşılaşması kuşkusuz Başakşehir - Fenerbahçe maçı! Pazar günü ise Trabzonspor kendi evinde Yeni Malatya'yı, Galatasaray ise kendi evinde Konyaspor'u ağırlıyor! Yine enteresan sonuçlara gebe bir hafta bizleri bekliyor! Başkan gereken uyarıları yaptı! Keyifli bir toplantı sizleri bekliyor....
İyi seyirler... ;)
Yorumlarınız ve beğenileriniz benim için çok önemli...
Yorumlarınızı okuyorum ve bazılarına cevap veriyorum...
İnstagram ve Twitter'dan da beni takip edebilirsiniz...
İNSTAGRAM
instagram.com/arifsevimli/
TWİTTER
twitter.com/arifsevimlii

Herunterladen

YORUMLAR

  • Sevgili kardeşlerim desteklerinizle trendlerden inmiyoruz çok şükür! Allah razı olsun! Şuan bu videoyu yüklerken bile bir önceki videomuz hala trendlerde! Teşekkürler! Yorumlarınızı, beğenilerinizi ve kanalımızı tavsiye etmenizi bekliyorum... İyi seyirler... ;)

    ARİF SEVİMLİARİF SEVİMLİ25 gün önce
    • Yeni sezon videolarında 20 dakikanın 7,8 dakikası fener, konuştuğun 1000 kelime varsa 100 ü fenerbahçe, eyvallah da biraz kırpsan eskisi gibi olsan daha iyi olur, bi de küfür bayağı azalmış , aynı doğallıkta olsun diğer videoların ((eskisi gibi)) teşekkürler

      ercan kesekercan kesek19 gün önce
    • LİDER FWNER

      Ada MilliAda Milli22 gün önce
    • TÜRK VE ATATÜRK BAYRAKLARINIDA İSTİYORUZ

      ÇİVİÇİVİ22 gün önce
    • Haftaya kupon yapacağım kısa sürede zengin olacağım sayende başkanım

      Mustafa İnceMustafa İnce23 gün önce
    • Abi 4 te 4 yapmışsın ulan erken izlesem kupon yapardim aq a gucu x dedi fener dedi bjk dedi alanya dedi 1.55 alanya 1.40 bjk 2.50 fener 2.90 a gucu vay aq

      Mert ÖzcanMert Özcan23 gün önce
  • Psg Shakthar Donestsk lyon

    3Hayat Noktası3Hayat Noktası20 gün önce
    • Fenerbahçeliyim

      3Hayat Noktası3Hayat Noktası20 gün önce
  • Juventus Atletico madrid Benfica Galatasaray

    Murat BaranMurat Baran20 gün önce
  • Hahahahah gözüme mi girceksin gotumemi

    Gökhan AyhanGökhan Ayhan20 gün önce
  • Hedef 1 milyon penaltı kahkaha attim

    Gökhan AyhanGökhan Ayhan20 gün önce
  • mençıstır sity şaktar dones nopoli galatasaray gs formamı istiyorum

    Mustafa CengilMustafa Cengil20 gün önce
  • 😒

    Kadir KARAKUŞKadir KARAKUŞ21 gün önce
  • Denizlispor Horozun ibiği

    Kerem AkşitKerem Akşit21 gün önce
  • Psg Real Madrid İnter Galatasaray Bence grup böyle olacak

    Fatih TatarFatih Tatar21 gün önce
  • YOLUNU SİKİYİM NERDEYSE 9 DA 9 YAPIYODUN YAVŞAK ZORLA KENDİNİ BİRAZ MONA KOYUM

    Emraha AslanEmraha Aslan21 gün önce
  • Abi sonuçları yükleeeeeeee

    Mert Emir KeskinsoyMert Emir Keskinsoy21 gün önce
  • Niye video atmıyon başkan

    Umut KulaUmut Kula21 gün önce
  • Video gelsin

    Cavitcan YıldızCavitcan Yıldız21 gün önce
  • Video nerde unuttunmu başkanım

    Emirhan HfoEmirhan Hfo21 gün önce
  • Devamı gelsin

    Umut GocenUmut Gocen21 gün önce
  • lideriz

    Ahmet KuzenlerAhmet Kuzenler21 gün önce
  • lideriz

    Ahmet KuzenlerAhmet Kuzenler21 gün önce
  • lideriz

    Ahmet KuzenlerAhmet Kuzenler21 gün önce
  • Yeni video Ggeelellssiiinnnnn

    FUHUME FANFUHUME FAN21 gün önce
  • Konyaspor lakabı: Üst Düşmanı olabilir +1

    İsimsiz ulaİsimsiz ula21 gün önce
  • Abi arap atını gazişehire tak o da sonradan açıldı

    Alper tümbaşAlper tümbaş21 gün önce
  • Arif abi Duvardaki gazişehirin eski logosu yeni logosunda 1988 alt tarafta ve şahinin de pençesi var düeltirsen sevinirim

    Alper tümbaşAlper tümbaş21 gün önce
  • LAZRAAAİLLL 😁😁😁😁

    erkan küçüklererkan küçükler21 gün önce
  • Sırf Trende girsin diye atıcam yorum

    Fatih ÇifçiFatih Çifçi21 gün önce
  • Reis tüm maçları nasil bildin amk 😂

    Mücahit AkMücahit Ak21 gün önce
  • AMK Gs haric bütün maclar tuttu, 630 Euro yu artik Rüyamda Alirim. Bu arada Sampiyon Denizlispor !!!

    CamkiranCamkiran21 gün önce
  • Fb Ts maçında 3-1 bitcek gibi bir his var

    FUNNY MONTAGEFUNNY MONTAGE21 gün önce
    • FUNNY MONTAGE 5-0 Ts kazanır

      MBYAVASMBYAVAS21 gün önce
  • Sa

    hasan pekgözhasan pekgöz21 gün önce
  • konyaspor defansspor olsun

    Furkan SözenFurkan Sözen21 gün önce
  • Adamsın arif

    ibrahim usluibrahim uslu21 gün önce
  • Hakemleri Kediciklerin etmişin başkanıım :D

    • cαиαry •• cαиαry •21 gün önce
  • Perşembe akşamı yuklesen daha iyi olur videoları

    lions lionslions lions22 gün önce
  • 👏👏👏👍👍

    Ortaya KarışıkOrtaya Karışık22 gün önce
  • Fıstık gibi olmuş

    Samet KoçSamet Koç22 gün önce
  • aga bağımlılık yaptı vidyolar seriiii 😁

    Ilyas KazdalIlyas Kazdal22 gün önce
  • TRvision‘la ay’da kaç para kazanıyorsun?

    Power FIFAPower FIFA22 gün önce
  • Guardiola büyüsü nerde?

    Power FIFAPower FIFA22 gün önce
  • Trabzonspor-fenerbahçe maçında hangi takımı tutacak acaba

    GamerHalleri-TBKGamerHalleri-TBK22 gün önce
    • Bence mac iptal edilsin diyecek

      AW sfrggdjjg IsjsjdAW sfrggdjjg Isjsjd22 gün önce
  • #OMUZOMUZAŞAMPİYONLUĞA 💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙

    ibrahim TR,ibrahim TR,22 gün önce
  • Gazişehire de lakap bulabilir misin abi

    Kaan KANTARKaan KANTAR22 gün önce
  • #

    youtube hesabımyoutube hesabım22 gün önce
  • ARİF abi dediğin bütün tahminler geldi hayırlısı eger bu hafta da tutarsa abi yüksek giricemmm 💪🏻💪🏻 böyle devam reis videolar efsane zaten

    Ulaş ÖzcanUlaş Özcan22 gün önce
  • ŞAMPIYON GALATASARAY OLACAK 💛❤

    GS ALİFURKANGS ALİFURKAN22 gün önce
  • Senin dediklerine kupon yapsam ne güzel zengindim dhdhdhd

    RCPRCP22 gün önce
  • Bu adam Rasim ozan kutahyali ile karsi karsiya program yapsinlar Like layin adam gorsun tam troll ikiside 😁

    Nihat DuralNihat Dural22 gün önce
  • .

    Muxtar MemmedliMuxtar Memmedli22 gün önce
  • .

    Muxtar MemmedliMuxtar Memmedli22 gün önce
  • .

    Muxtar MemmedliMuxtar Memmedli22 gün önce
  • .

    Muxtar MemmedliMuxtar Memmedli22 gün önce
  • .

    Muxtar MemmedliMuxtar Memmedli22 gün önce
  • Fener Trabzon maçında napcan abi sen 🤣Fikstürden kaldırırsın oynamasınlar birbirleriyle 🤣

    DEGİDİMDEHDEGİDİMDEH22 gün önce
  • LAZRAİL XD

    Emir KeskinEmir Keskin22 gün önce
  • CİMBOMA KOYDUK SIRA FENEVDE SONRA 8TAŞ BABANIZ KONYASPOR💚

    İsmail Tahaİsmail Taha22 gün önce
    • Fenev ne aq kendinize laf atyonuz ne tursunuz be

      Ömer GençÖmer Genç20 gün önce
    • Berabere kaldınız

      Soldado'nun BurnuSoldado'nun Burnu22 gün önce
  • Abi malatya candır ne kadar yenilsekte tut takımı be abiiii

    Burak Kaan TosunBurak Kaan Tosun22 gün önce
  • Trend

    Sayto SonSayto Son22 gün önce
  • en yukardakı 4 logoyu puan durumuna gore yap 4 buyukler arasındakı

    Kadir ÇetinkayaKadir Çetinkaya22 gün önce
  • Yine dediğin gibi oldu, nooluyo ben de anlamadım. Hakemler daha tam ısınamadı mı lige acaba?

    Uğur ÇelikUğur Çelik22 gün önce
  • Ağbi helal be KONYA kızdan bi bahseden sensin

    Emir YılmazgilEmir Yılmazgil22 gün önce
  • Gülmekten oluyom yaa mdmdödödödldld

    Mehmet UlusoyMehmet Ulusoy22 gün önce
  • TÜRK VE ATATÜRK BAYRAKLARINIDA İSTİYORUZ

    ÇİVİÇİVİ22 gün önce
  • Abi skor tahmini yapıp tahtaya yazsan daha iyi olur. Daha eğlenceli olur... en azından bir hafta bunu dene

    Hazal ÜstünçekicerHazal Üstünçekicer22 gün önce
  • Başkan bu hafatadaki video şöyle bol nihili bol halaylı bir video olsun. Hani bu geçen seneki bizim maglubiyetlerde söylenen acıklı türküler varya onlardan da koy yetmez suyundan da koy başkaaaannn 😂😂😂😂😂 Sıra bizde artık oglaan beeejjj

    Ali EkizoğluAli Ekizoğlu23 gün önce
  • Sanki, "Çarpışma" dizisindeki Kadiri andırıyor.

    Nurlan NureddinNurlan Nureddin23 gün önce
  • Klasik Trabzonspor fener yarışma sezonu fener şike yapmazsa TS şampiyon olur

    mert baytarmert baytar23 gün önce
  • Maç sonucu tahminine ne oldu güzel oluyodu👍kupon yapıyoduk iyi oluyodu 😁😂

    Kadir KukulKadir Kukul23 gün önce
  • Beşiktaş 3 : 0 Göztepe MKE Ankaragücü 1 : 1 İM Kayserispor A. Alanyaspor 4 : 1 Kasımpaşa M.Başakşehir 1 : 2 Fenerbahçe Çaykur Rizespor 2 : 1 DG Sivasspor Trabzonspor 2 : 1 Yeni Malatyaspor Galatasaray 1 : 1 Konyaspor Antalyaspor 0 : 2 Yukatel Denizlispor

    Timur YesilTimur Yesil23 gün önce
    • Zoruna giden kısım ne

      Timur YesilTimur Yesil21 gün önce
    • @Timur Yesil sen ne kadar zeki bi çocuksun ya

      Can JkCan Jk22 gün önce
    • hepsi mi tutar arkadaş

      Timur YesilTimur Yesil23 gün önce
  • 1 yıllık SINIRSIZ brezzars üyeliği sgwgwywtaggw

    Levi*ACKLevi*ACK23 gün önce
  • Bundan sonra her maçtaki hakem hatalarından bahsetsene daha güzel olur bence

    Emir IşınEmir Işın23 gün önce
  • Galatasaray Barber Bitirdikten Sonra Gelen Kaç Kişiyiz +1

    Sosyal Medya GündemiSosyal Medya Gündemi23 gün önce
  • seni gidi oç galatasaray düşmanlığı yapma lan

    M2 KardeşM2 Kardeş23 gün önce
Süper Lig 2.Hafta Toplantısı - Arif Sevimli