Samanyolu’nda Garip Bir Şey Parlıyor, Bilim İnsanları Endişeli

Her şey 10 yıl önce NASA ’nın Fermi Gama-Işını Uzay Teleskobu ’nu fırlatmasıyla başladı. Bu teleskop bizim bildiğimiz “odaklayıp fotoğraf çeken” teleskoplardan değildi. Fermi Gama-Işını Uzay Teleskobu, normalde göremeyeceğimiz şeyleri görmemizi sağlayarak evrene kocaman bir pencere açan son derece gelişmiş bir cihazdır. Bu yüzden, gökyüzünü çıplak gözle değil de bir gama ışını teleskobuyla gözlemlediğinizde, gördüğünüz manzara tamamen farklı olur!
Gökbilimciler, Fermi teleskopundan veri almaya başladıklarında, galaksimizin merkezinin dış kısmına oranla çok daha fazla gama radyasyonu yaydığını fark ettiler. Basitçe anlatmak gerekirse, Samanyolu Galaksisinin tam ortasında inanılmaz derecede parlayan bir şey var! Ancak şaşırtıcı olan şey, bu olaya kimsenin 10 yıldır bir açıklama bulamamış olması!

ZAMAN BİLGİLERİ:
Bu gizemli parlama da ne? 0:29
Galaksiler neden dağılmaz? 2:27
Alternatif bir açıklama 4:56
Pulsar nedir? 5:30
Bir pulsar güneş sistemimize girse ne olurdu? 6:52
Diğer bilim insanları ne düşünüyor? 8:35

#samanyolu #uzay #olumlubak

Müzik: Epidemic Sound www.epidemicsound.com/

Videoda kullanılan kaynaklar (fotoğraflar, çekimler ve diğerleri):
www.depositphotos.com
www.shutterstock.com
www.eastnews.ru

ÖZET:
-Bazı bilim insanları en başından beri, bu gizemli parıltının uzun süredir aranan gizemli “karanlık madde” ile bağlantılı olduğunu umuyorlardı.
-Karanlık maddenin bir şeyleri bir arada tutan bir çeşit yapıştırıcı işlevi gördüğünü söyleyen bir teori var. Bu yapışkan şey sayesinde galaksiler birbirinden ayrılmaz, yıldızlar birbirine çarpmaz ve dünyamız yörüngesinden sapıp uzayın derinliklerine savrulmaz.
-“Karanlık” madde derken bilim insanları renkten bahsetmiyorlar. Sadece bu uzay fenomeninin insan gözünün görebileceği herhangi bir radyasyon ya da ışık yaymadığını kastediyorlar.
-Bazı gökbilimciler samanyolunun merkezinin bu kadar yoğun bir şekilde parlamasının nedeninin, oradaki karanlık maddenin yok olması olduğunu varsayıyorlardı.
-Eğer gizemli parlama, karanlık maddenin yok olması sonucunda oluşsaydı, gama-ışını parçacıkları uzayda eşit bir şekilde dağılmış olurdu. Fakat teleskop, gama ışınlarının kümeler halinde toplandıklarını gösteriyor.
-Ancak, samanyolunun neden parlağına dair alternatif bir açıklama da var. Suçlu, bir grup milisaniye pulsarı olabilir. Milisaniye pulsarları, çok ama çok hızlı dönen nötron yıldızlarıdır.
-Pulsarlar evrenin feneridir. Tabii bu, uzay gemilerinin bir yerlere çarpmasını önledikleri anlamına gelmez! Daha çok, etraflarında olursanız, görebileceğiniz odaklanmış radyasyon ışınları yaymaları anlamına gelir.
-Eğer bir gün güneş sistemimize bir pulsar girecek olsaydı, bu hiç de iyi olmazdı. Döne döne ilerleyen bu istilacı, gezegenlerin birini veya ikisini çekip, yörüngelerinden çıkararak yıkıma ve kargaşaya yol açardı.
-Pek çok araştırma, ışığın doğası yüzünden milisaniye pulsarlarının bu olayın en mantıklı açıklaması olduğu sonucuna varmaktadır.
-Ancak bu, tüm bilim insanlarının bu teoriyi kabul ettikleri anlamına gelmiyor. Bu kümelerin yıldız ve kozmik ışınların gazlarının etkileşiminin sonucu olabileceğini söylüyorlar.

-----------------------------------------------------------
5 Dakikada Hallet kanalına abone olmak için: goo.gl/988RDr
Olumlu bak kanalına abone olmak için: goo.gl/aoVCYZ
5 Dakikada Hallet Kizlar: is.gd/9e6Ptf
GERÇEK HİKAYELER: is.gd/HpUYgh
Müzik, Epidemic Sound: www.epidemicsound.com/
Stok malzemeleri (fotoğraflar, çekimler ve diğer):
www.depositphotos.com
www.shutterstock.com
www.eastnews.ru

Herunterladen

YORUMLAR

  • Her galaksinin merkezinde super kutleli kara delik yok mu ?

    Hüseyin YıldızHüseyin YıldızAylar önce
  • Bence gaz bulutları aşırı derecede hidrojen bulutları

    Kerem BilgicKerem BilgicAylar önce
  • Lan top gibi konusma adam akilli anlat su hikayeleri

    mahmut kürşat polatmahmut kürşat polatAylar önce
  • Gana’nın radyasyonu yüzünden

    EMİR ÜstündağEMİR ÜstündağAylar önce
  • Baska galaksilerden gozelmledigimiz gibi kendi galaksimizin merkezinde de cok buyuk kara delik vardir ve kara delikler kuzey ve guneyden kendisini cevreleyen işik ve radyasyon yayarlar dunyamiz guneşimizin etrafinda dondugu gibi galaksiler kendi karadeliklerinin etrafinda doner 👍👍

    Aykut KemaloğluAykut KemaloğluAylar önce
  • Bece pulsarlar birlesip bir süper pulsar olustu ama bu benim teorim

    Aliozan KarameseAliozan KarameseAylar önce
  • abi bence galaksimizin merkezinde düşündüğümüzden de büyük bir karadelik veya beyazdelik (beyaz delikler karadeliğin aksine çok fazla ışık yayar ve her şeyi kendinden iter, bir nevî kara deliğin çıkışı) var. Bu arada uzay meraklıları, İnterstellar filmini izlemediyseniz izlemeden ölmeyin!

    Del PatrònDel PatrònAylar önce
  • süpernova büyük kütleli yıldız öldüğünde olan patlama nötron yıldızı ve ya karadelik ise ölü yıldız yani patlamadan hemen sonra oluşan uzay cisimleri değilmi? süpernovadamı ölü yıldızdır? bence pulsar teorisi yanlış bilim adamı değilim ama samanyolunu ortasında bir karadelik yokmu karadelik pulsarları yutmaz mı?

    galacticusgalacticusAylar önce
  • ben de buldum 9999 km uzunluğunda bir ip

    çağla yapıçağla yapıAylar önce
  • Cvp ; samanyolundaki karadelikler tarafından sıkıştırılan ve yutulan bütün maddeler karanlık madde yardımıyla galaksinin merkezinde toplanıp yeni gezegenler oluşturması için hammade stoğuna eklenir ve bu işlem esnasında çok güçlü ışıma meydana gelir

    Zemırxan flankesZemırxan flankesAylar önce
  • O ampül var ya o ampül, münasip bir yerinize ..............!!!

    Salim CayırSalim CayırAylar önce
  • Mal mal yorumlar var siktir gidin

    Ya,Mü. Emirhan öztürk.Ya,Mü. Emirhan öztürk.Aylar önce
  • Galaksinin merkezinde parlayan bu bu şey acaba süper kütleli bir osuruk olamazmı? 🤔🤔🤔🤔🤔

    Xiaomi RedmiXiaomi RedmiAylar önce
  • Yeni nesil bir ışık çünkü yeni nesil teknoloji yapan dünya yeni ses ve yeni tür evren haberi veriyor .yani yani yaradan ye nesil evren yaratmakta .yani Kur'an da yazilmiyan ve yasadimiz evren ötesi bir olan içerde diğer evren ışığı yani kara delik içeriye asla girmediğimiz budur yani yıl 3000 yıl olsa uzay mekiği girse bile ancak bir parça girer .orda yaşam var ve bu yüzden ışık parlaması .DR nihat

    Nihat ArslanNihat ArslanAylar önce
  • Kuvasar.karadelin.salgıladı.bukAdar.basit.leşme.karanık.made.var.doru.karanlık.enerji.var.oda.doru.sen.neyin.peşindesin.allah.işide.bumu.diyecen.sen.

    Th FgTh FgAylar önce
  • yağlı amcık parlıyor

    Emirhan KorkutEmirhan KorkutAylar önce
  • :(güneş kara delik olcak sonra dünya gg olcak ):

    Berat GamingBerat GamingAylar önce
    • @Emirhan Yasar ya ben orda imalı anlattım bu kadar yazmışsın eline yazık kesin beyaz cüce yerine karadelik olur demişim

      aziz ercanaziz ercanAylar önce
    • @aziz ercan güneş'in kütlesi kara delik olmaya yetemez güneş milyarlarca yıl sonra büyüyüp kırmızı dev olacak sonra patlayıp beyaz cüce olacak

      Emirhan YasarEmirhan YasarAylar önce
    • Zaten güneş kara delik olcak kadar büyük ya kesin beyaz cüce yerine karadelik olur

      aziz ercanaziz ercanAylar önce
    • O zamana kadar insanlık kalırmı?

      EnesOyundaGGEnesOyundaGGAylar önce
  • herkes hulk olurdu daha iyi

    R. Baransel ÖzelR. Baransel ÖzelAylar önce
  • Yokluktan var oluş olabili ama var olduğunda mutlaka bir made bir element vardır özünde evrendeki tüm made ve elementleri cözmeden karanlık enerşiyi keşetmek imkansız gibi bişey nitekim tüm semavi dinlerde allahın yoktan var etiğini belirtir yokluk hiçlik diyince hiç birşeyin olmadığı gelir insanın aklına ama olmayan bişeyde var edildiğinde özünde mutlaka bir element bir madenin özünü taşımak zorunda örneğin ünsanın balcık veya kimi kaynaklar camurdan yoğrulup var edildiğini söyler buda yoktan bir var oluş özünde toprak su ve atom var insanın benim düşüncem şudur bir cakmak düşünün kıvılcım cıkartan taş ve cakmağın içindeki kaz sayesinde ateş ortaya cıkar yani illa bir şekilde madeyi var etmek için bir araca gerek var İster dini acıdan bakın allahın ilahi emriyle yokluk varlığa dönüştü diyin ister madeler carpıştı varlık cıktı diyin illaki bir meteryal bir made kovılcımı cıkarmıştır var olan şeyde özünde illaki bir made taşımak zorunda

    KMGKKMGKAylar önce
  • KARADELİK

    Kadir ÜrükKadir ÜrükAylar önce
  • Düzeltme allahtan gelen sualar yanyana tutuyor.

    Hans KammererHans KammererAylar önce
  • Ulan bu maddeyi zamk yanyana tutmuyor, allahtan gelen sualar yanyana tutmuyor. Atomdan meydana gelen maddeyi atomlardaki cekim gücü yanyana tutuyor. Yapistirici yok.

    Hans KammererHans KammererAylar önce
  • Karanlik maddedir meydana getiren madde atomlardan meydana gelmedigi icin bu gözle görülmeyen maddede yapilan uzay araclari radara yakalanmazlar. Ufolar, F 35 ucaklari bu maddede yapilirlar. Bu uzay araclarinin yapiminda kullanilan teknolojilerinden dolayi, gözle görülür kilinirlar. Bu araclar yapildigi teknoloji sayesinde istendigi zaman gözle görülür, istendigi zaman gözle görülmezler.

    Hans KammererHans KammererAylar önce
  • Abi bukadar boşluğa yani yokluğa boşluk hiçliktirki herşeyede dini alet eden insanlar şunu söyleyeyim boşluk hrp vardı çünkü boşluk hiçlikti boşluk olmayan birşey idi yani boşluk hep vardı peki dolu nasıl oluştu yani gezegenler ve canlılar felan benim düşüncem onuda yokluk yani boşluk var etti boşluk ve yokluğun patlaması idi şu hayatta boşluk kadar acayip birşey yok emin olunki

    Dead SoulDead SoulAylar önce
  • Super kutleli kara delik var orda kamil

    Yavuz ArslanYavuz ArslanAylar önce
  • Ben de fetöcüyüm knk

    Ostades Turland TROstades Turland TRAylar önce
  • Abi saman yolunun merkezinde bir kara delik var 100%

    Xaliloff YusifXaliloff YusifAylar önce
    • @Murat Karacelik abi gercekten ortasinda kara delik vat

      Xaliloff YusifXaliloff YusifAylar önce
  • fetöcü bu

    Yusif AliYusif AliAylar önce
  • Ya yorumlara baktimda bi kaci disinda gercekten fikir belirten yok.Geyik yapiyolar.Bence geyik muhabbetinizi bilimsel videolarin altina yapmayin.Geyik videolar var gidin onlarin altina yapin.Burda da konunun meraklisi ogrenmek tartismak isteyenler bulussun bi zahmet

    Selcen YagcıoğluSelcen YagcıoğluAylar önce
  • Thanos geliyor

    Fadıl GezerFadıl GezerAylar önce
  • Kıyamet kopacak kıyamet o ondandır kesin simdi primci sarlatanlara da video cikti

    Kemal SahanKemal SahanAylar önce
  • Uzaylılar deney yapiyor)))

    DARK WOLFDARK WOLFAylar önce
  • Bence kara delik var

    Ahmet GonulalAhmet GonulalAylar önce
  • Kara deliklerin çıkış yeri,saman yolu galaksisinin ortası o yüzden ışık yayıyor.

    Cem BayraktarCem BayraktarAylar önce
    • @Cem Bayraktar Allah akıl fikir versin :)

      Tarık AtasoyTarık AtasoyAylar önce
    • @Tarık Atasoy Dünya dönüyor Tarık sen ne dersen de günler geçiyor farketmesende ;) bana uyduruyorsun diyorsun.Galilei der.Nicola Tesla bile 100 yıl sonra hak ettiği saygıya kavuştu.O yüzden bende Amerika'da yım Californiyada.Nokta.

      Cem BayraktarCem BayraktarAylar önce
    • @Cem Bayraktar dostum sen bunları nereden uyduruyorsun :) Karadelikten giren bir parçacağın nereden çıktığı veya nereyr gittiği belli değilken bir de galaxy oluşturur diyorsun. Beyaz delikler bile hala bir teori ve sadece düşünceden ibaret varlığı konusunda bir şey denemiyor. Sen kalktın bir de galaxy diyorsun :) Herneyse bu söylediğinde zaten benim yazdığımla alakasız bir şey. Neden yazdığınıda anlamadım

      Tarık AtasoyTarık AtasoyAylar önce
    • @Tarık Atasoy Evreni kum saati gibi düşün.Kumlar akar,kara delikten geçer.Çıkıştada galaksi oluşturur.Peki evren esnekmidir?Bülülebilirmi? Cevap:Evet

      Cem BayraktarCem BayraktarAylar önce
    • Kardeliklerin çıkış yeri derken :) Karadelikler samanyolunun ortasından çıkmazki. Ha samanyolumuzun ortasında bir karadelik var diyorsan o olabilir. Karadelik tüm ışığı içine çektiğinden olay ufkunda biriken ışığın yaydığı bir enerji olabilir. Ancak bunu bilim adamlarıda düşünmüş olmalı :)

      Tarık AtasoyTarık AtasoyAylar önce
  • Hücre ,atom, sinir . Peynir tanımı doğru olabilir

    ali canali canAylar önce
  • Adanadan mermi atıyolar sürekli yukarı doğru odur:)

    Muhammet ÖzMuhammet ÖzAylar önce
  • LA İLAHE İLLALLAH dersem kaç kişinin okumasına vesile olurum

    Mələk RəhimliMələk RəhimliAylar önce
  • Pulsar

    Daviti BaladjayevDaviti BaladjayevAylar önce
    • Olsa anlarlardi kardeşim adamlar o kadar Pulsar incelediler

      Altuğ reisoğluAltuğ reisoğluAylar önce
  • Samanyolunun merkezindeki süper kütleli bir karadelik.Madde yaklaştığında karadeliğin içine düşmeden önce dönmekten çılgına döner.O kadar hızlı döner ki ısınarak muazzam bir enerji yayar.Bu parlama muhtemelende böyle ortaya çıkar...

    ÖZER İMRAKÖZER İMRAKAylar önce
    • Him bilim adamlari samanyolunun kalbinde bi karedelik oldugunu biliyolar.Dedigin bu parlamanin aciklamasi olsaydi once oyle dusunuerdi normal olarak baska cevap aramazlardi heralde

      Selcen YagcıoğluSelcen YagcıoğluAylar önce
  • Süpernova büyük kütleli bir yıldızın oluşum sürecinin en son aşamasıdır. Büyük kütleli bir yıldız sonunda nötron yıldızı veya karadeliğe dönüşür.5.55

    Elif Eylül DemirElif Eylül DemirAylar önce
    • Fatih_Bayrak 25 sallamasyon değil inanmıyorsanız araştırabilirsiniz. Bu yorumda bütün konuyu anlatamazdım ve ayrıca her şey ayrı yazılır.

      Elif Eylül DemirElif Eylül DemirAylar önce
    • Süpernova Yıldızın Ölümünün En Son Aşamasıdır

      Tam KafadanTam KafadanAylar önce
    • Sallamasyon herşeyden azıcık koymuşsun 😀😀

      Fatih Bayrak 25Fatih Bayrak 25Aylar önce
  • Abi karanlık energy hakkında video gelsin

    Namig NamigNamig NamigAylar önce
  • Ben arasira parlayan vr fena titreden yildiz GoruruDum acaba neden derdim demrk pulsarmis 😂😂😂

    Fatya izmayılovaFatya izmayılovaAylar önce
  • Abi vidieo bitti sn yedebir camdan beyaz isik gelmeye badladi dedim pulsarmi girdi

    citalos gamecitalos gameAylar önce
  • eğer o ışın pulsar olsaydı veya birden çok pulsar birleşseydi ortada daha ışık veren bir şey olurdu

    sude şengülsude şengülAylar önce
  • Naptınız cinler alemiylen boyut açıldı

    ö gö gAylar önce
  • Bence bu parlayan sey ak delikler bunlar kara delikler oluştuktan sonra ak delikler de olusurur ve bence kara delige giren insanlar ak deliklerden çıkarlar ak deliklerden sadece çıkılabilir asla girilmez ve buyle düz bir çizgi halinde ışık yayarlar

    Duru YagciDuru YagciAylar önce
    • @ツiWqssi yanlız böyle bir teori var ve birçok bilim insanı bu teoriyi doğruluyor.

      Duru YagciDuru YagciAylar önce
    • Malmisin yaa

      ツiWqssiツiWqssiAylar önce
  • Fake mi? Genelde gördüğüm videoların fakede

    Gacha DarkGacha DarkAylar önce
    • 1

      Burhan bbYıldırımBurhan bbYıldırımAylar önce
  • BİSMİLLAHİRAHMANİRAHİM KAC KİSİNİN OKUMASINA VESİLE OLDUM;)

    Umut SamilogluUmut SamilogluAylar önce
    • ANANIN AMINA VESİLE OLDUN ŞEREFSİZ Bİ BİTMEDİNİZ AMINA KODUĞUMUN PRİMCİLERİ PRİM YAPSAN NE OLUYOR AYNI LİKE ATSAM GÖTÜNÜ BİLE VERİRSİN DİNİNİ SATAN ORUSPU ÇOCUĞU SENİ

      Emre HdEmre HdAylar önce
  • Süper kütleli bir kara delik

    Tekno World ####Tekno World ####Aylar önce
  • Abi sen oh be yi rahatldinmi diye yoksa vidyoya az kaldimi dihe dedin 😂

    Caner OzkaracaCaner OzkaracaAylar önce
  • bu sayfanın nedense paylaştığı bir çok video yalan veya clickbait

    Yunus BilkenliYunus BilkenliAylar önce
  • Siz muhteşem bir kanalsınız ..

    Berkecan&MiraBerkecan&MiraAylar önce
  • Başlık "En fetö'cü kanal samanyolu'nda acaba neler oluyor??" Olsaydı keşke(!)

    Şerifcan KayaŞerifcan KayaAylar önce
    • Şerifcan Kaya heeeeeeee senin onu düyon sağol

      Leonardo gacha TrLeonardo gacha TrAylar önce
    • @Leonardo gacha Tr samanyolu diye bir televizyon kanalı vardı, orada 15 temmuz hain darbe girişimini yalanlayan,fetö yü destekleyen hatta fettullah gülen in kanalı olan bir kanaldı.

      Şerifcan KayaŞerifcan KayaAylar önce
    • Şerifcan Kaya nasıl YANİ?

      Leonardo gacha TrLeonardo gacha TrAylar önce
  • Ben buldum 999999999 km hızla giden bir adana kebap

    Zeynep vs Muhammed VideolarıZeynep vs Muhammed VideolarıAylar önce
    • Okey

      DaMaGeDaMaGeAylar önce
    • Of ne güzel olurdu umarım dünyadan büyüktür

      Sait Emre KARASSait Emre KARASAylar önce
    • tamam

      Emre HdEmre HdAylar önce
    • Ayn

      Kral SamiKral SamiAylar önce
  • Uçak videosu çek abi çok güzel oluyor

    genel izleyici kitlesigenel izleyici kitlesiAylar önce
  • 7:44 imkansız Deme Allah için imkansız bisey Yok Ve bu Allahın işi Ve Allahın işine Karisma

    Emirhan KestirEmirhan KestirAylar önce
    • Amk fare beyinlisi herşeyi Allaha bağlama herşey Allahın işi değildir bazı şeyler bilimsel olaylardır.

      KairoKairoAylar önce
    • Emirhan Kestir her şeye allahın işi diyon amk bi şeyi de merak et neden nasıl acaba diye sor

      Özgür LubunyaÖzgür LubunyaAylar önce
  • 31

    Lylo ifşasında kusan çocukLylo ifşasında kusan çocukAylar önce
  • Saman yolu ortasında insanların zekasını oldukça aşan devasa bir kara delik var ve o ışık karadeiğin yutduğu devasa gaz bulutları xD

    sf2 Asteroid p90sf2 Asteroid p90Aylar önce
    • @Ferhad Bayramov kesin bilmiyoruz sadece matematiksel hesaplarla tahmin ediyoruz ve kabul ediyoruz.

      Yunus BilkenliYunus BilkenliAylar önce
    • @Yunus Bilkenli merden biliyonuz?

      Ferhad BayramovFerhad BayramovAylar önce
    • @sf2 Asteroid p90 o kadar da değilde samanyolu nun kendisi bile 100bin ışık yılıdır. Ortasındaki karadeliğin kütlesi ise 4 milyon güneş kütlesidir ve her geçen gün kütlesi artıyor.

      Yunus BilkenliYunus BilkenliAylar önce
    • @Yunus Bilkenli evet büyüklüğü millaryarca ışık yılında

      sf2 Asteroid p90sf2 Asteroid p90Aylar önce
    • süper kütleli bir karadelik var

      Yunus BilkenliYunus BilkenliAylar önce
  • Oha lan günde kaç video yapıyorsunuz

    saied 251saied 251Aylar önce
    • 4

      Sait Emre KARASSait Emre KARASAylar önce
    • saied 251 yabancıdan Türkçeye çevir yapıyorlar?

      Leonardo gacha TrLeonardo gacha TrAylar önce
    • Yapıyolar 5 10 Tame Abobeler bir çoğu bot

      Emirhan KestirEmirhan KestirAylar önce
  • 12 .yorum kalp at

    Arda ve YasinArda ve YasinAylar önce
  • Bu yorumu beğenenin anne ve babası uzun bir ömür boyu yaşasın

    Diziler ve MüziklerDiziler ve MüziklerAylar önce
  • Yaklaşmayın girseniz çıkamazsınız 😁😁😁😁uydur uydur bitmez millet artık size inanmıyo .

    Zahir QurbanovZahir QurbanovAylar önce
  • Kanalıma abone olana abone olunur.Lütfen abone olunuz.Önceden teşekkürler.

    Alqoritm XaosAlqoritm XaosAylar önce
  • Cevap Süper Kütleli Karadelik

    BonusegemenBonusegemenAylar önce
    • Belkide bi kapının eşiğinden gelen ışık

      soner ozbeksoner ozbekAylar önce
  • Allah rızası için kanalıma abunə olun lütfen *kim oldusa ürekdən sağolsun💝💝💝* istəyən abone olsun ama bildirim açmasın.Ama açsaz 💖birde abone qarşılıqlıdı həqiqətən 1 gün içində size men abone olmasam çıxarsız 💞

    belalıbelalıAylar önce
  • Galp

    *RaxueL* 17*RaxueL* 17Aylar önce
  • Çuku çuku muku muku

    Baron BeyBaron BeyAylar önce
  • 3.yorum

    AYSUN UYANIKERAYSUN UYANIKERAylar önce
  • Barış Özcan'a Video çıktı!

    BinGo ssBinGo ssAylar önce
    • evet

      Sami OzmenSami OzmenAylar önce
    • ayn

      Kadir kocapınarKadir kocapınarAylar önce
    • Ayn

      Emirhan KestirEmirhan KestirAylar önce
  • İlk

    Melis TufanMelis TufanAylar önce
Samanyolu’nda Garip Bir Şey Parlıyor, Bilim İnsanları Endişeli