Samsung Galaxy A50 inceleme - Fiyat/performans mı?

Samsung Galaxy A50 inceleme videomuzda, şirketin yeni A serisinin dengeli modeline yakından bakıyoruz. Bakalım Samsung Galaxy A50 bizlere neler sunuyor?
Samsung Galaxy A50 inceleme - Ekran ve tasarım
Tasarım ve ekranÜlkemizde mavi, siyah ve beyaz renk seçeneleriyle satılan Galaxy A50 modelinin önü ve arkası cam, yan çerçeveleri ise polikarbon malzeme kullanıyor. Telefona ön taraftan baktığınızda Samsung'un "Infinity-U" ismini verdiği damla çentik tasarımı ile karşılaşıyorsunuz. Ayrıca parmak izi sensörünün de ekrana gömülü olduğunu belirtelim.
6.4 inç ekran boyutunda Full HD+ çözünürlük ve Super AMOLED panel kullanılmış. Ayrıca Galaxy A50 ekranının Corning Gorilla Glass 3 teknolojisiyle çizilmelere ve darbelere karşı korunduğunu da belirtelim.
Donanım özellikleri
Samsung Galaxy A50, 10 nm üretim sürecinde üretilen Exynos 9610 işlemcisini kullanıyor. Sekiz çekirdekli olan bu işlemcinin dört çekirdeği 2.3 GHz saat hızında, diğer dört çekirdeği ise 1.7 GHz saat hızında çalışıyor. Bu işlemciye ek olarak Mali-G72 MP3 grafik birimi, 6 GB RAM ve 64 GB depolama alanı eşlik ediyor. Depolama alanını 512 GB'a kadar microSD kart ile arttırabilmek mümkün.
Samsung Galaxy A50 inceleme - Kamera özellikleri
Üçlü arka kamerayla gelen telefonda 25 MP ana kamera, 8 MP ultrageniş açı ve 5 MP derinlik algılama için görev yapan sensörler yer alıyor. Ana kamera, F/1.7 diyafram değeriyle birlikte düşük ışıkta da iddialı. Ancak cihazda OIS desteğinin olmadığını belirtelim. Bu kamera dizilimiyle beraber telefonda hem donanımsal olarak portre modu fotoğrafları çekebiliyor hem de ultra geniş açıdan faydalanabiliyoruz.
Ön tarafta ise F/2.0 diyafram değerine sahip HDR destekli 25 MP'lik bir ön kameranın yer aldığını belirtelim. Son olarak 4000 mAh pil kapasitesiyle gelen Samsung Galaxy A50 modelinde 15W'lık bir hızlı şarj desteği yer alıyor.

Let's Change The World Together by Artificial.Music soundcloud.com/artificial-music
Creative Commons - Attribution 3.0 Unported - CC BY 3.0
creativecommons.org/licenses/b...
Music promoted by Audio Library trvision.net/detail/video-RaJ7rUEkj_4.html

Herunterladen

YORUMLAR

  • 999 daydı yorumlar 1000 yapayım dedim jsksjsksjsj Bu Video yu a50 den izlemek sksjsksnns

    AtaMAtaM4 saatler önce
  • Bu yorumu beğenen herkese Allah bu telefonu nasip etsin insaallah ❤

    Ömer Faruk GöcerÖmer Faruk Göcer7 saatler önce
  • parmak izi geç okuyor dediğin gibi kulaklık berbat tek elle biraz zor kullanımı ama 7 sene s3 kullandıktan sonra bana lamborghini gibi geliyor telefon indirmi yakalayıp 2510 ona aldım teknosadan ama sabrederseniz 2410 düştüğünü gördüm teknosada benim için çok güzel telefın fiyat perfoınams açsından

    barbaros barbarosbarbaros barbaros20 saatler önce
  • Kulaklığı sevmemiş sin ama ben o kulaklıkla cs go da ne ses kasıyorum bee

    Mustafa TopcuMustafa TopcuGün önce
  • bence 2800 iyi bir fiyat

    Cengizhan KuruCengizhan KuruGün önce
  • Dogum gunumde hediyye etyiler

    QardaşlarQardaşlar2 gün önce
  • Redmi note 7 den izliyorum ama galiba satıp a50 alıcam

    Ferid CeferliFerid Ceferli3 gün önce
    • Selam. Memnunmusun hal hazirmi telefondan? Kasma falan oluyormu? Kac zamandir aldin? Rica etsem bana goruslerini vere bilirmisin note 7 hakkinda?

      İqrar Talıbovİqrar TalıbovGün önce
  • Galaxy a50 önünde ayıt kırmlmaz cami var la

    NoThing2Lose Thing2LoseNoThing2Lose Thing2Lose4 gün önce
  • Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum.Hic bir sıkıntı yaşamadım herşeyi gayet yeterli bir tek gece çekimlerinde başarılı değil ama her türlü yetiyor . Herkese tavsiye ederim .A50 den önce note 8 kullaniyordum ama açıkça soyleyim bu telefondan daha memnunum . Sorusu olan yazabilir

    Kerem CengizKerem Cengiz4 gün önce
    • @Kerem Cengiz teşekkür ederim

      NisaNisa3 gün önce
    • @Nisa A50 hariç diğerlerini kullanmadım ama arkadaşlarım da var bana sorarsan A50 Huawei yin su an yaşadığı problemleride göze alırsan tercihin samnsung A50 olmalı bence

      Kerem CengizKerem Cengiz3 gün önce
    • Huawei p30 lite mi a 50 mi ya da p30 lite mi p20 lite mi?

      NisaNisa3 gün önce
  • Bende a50 kullanıyorum çok güzel bir telefon oynayamadığım oyun yok pili mükemmel sabah 9 dan gece 1 e kadar netflix ve pubg de zaman harcıyorum şarja taktığımda yine de şarjı kalıyor fakat parmak izi okuyucusunun pek de iş beceremediğini söylemek istiyorjm ama yüz tanıması çok iyi

    Kızıl ŞimşekKızıl Şimşek4 gün önce
  • kaç tl

    oyun koluoyun kolu5 gün önce
  • şu an bu türkiyede kullanılmazmı acil cevap 3:02

    Kadir KotanKadir Kotan5 gün önce
    • kullanılacak en avantajlı cihazlardan biri bence en iyisi parasını hak eden bir telefon özellekleriyle kıyaslandığında

      Mustafa koçuluMustafa koçulu2 gün önce
  • Fiyat performans telefonu çinden alınır

    Faruk SancarFaruk Sancar5 gün önce
  • 7:28 balatcik erzurum mahallesi demi

    Murat AkayMurat Akay5 gün önce
  • 7.28 Balatçık Erzurum mahallesi demi reisss

    Murat AkayMurat Akay5 gün önce
  • 11:04 belcıkada 128 gb hafıza 4 gb ram var ve mercan rengi yok

    ekrem burakekrem burak5 gün önce
  • Samsung A50 almayı düşünüyordum, batarya kapasitesinin 4.000 Mah. olan bir cihazın şarjının bir gün gitmemesi bence çok mantıklı değil, Batarya kapasitelerinin artmasının ne gereği var o zaman ?

    Furkan DÜZFurkan DÜZ7 gün önce
    • 1 gün gidiyo zaten aga ajsdjsa

      Samet T.Samet T.6 gün önce
  • Selam Kilit ekranina rengli theme geliyor onu nerden ayarlaya bilirim?

    Orxan EzizliOrxan Ezizli7 gün önce
  • Sa abi 2500 tl butcem var hangi telefonu almalıyım ?

    Mustafa KaraMustafa Kara7 gün önce
    • NOTE 7 PROYA BAKABİLİRSİN

      Samet T.Samet T.6 gün önce
  • www.epey.com/akilli-telefonlar/karsilastir/127714-143490/apple-iphone-xs-max_samsung-galaxy-a50/

    FandarosFandaros9 gün önce
  • A50 den yazıyorum tek sorunu daha önce piyasaya çıkmamış olması 👌👌

    Yasin Furkan SayımYasin Furkan Sayım9 gün önce
    • Uzun kullanımlar da ısınma oldu mu. 1 saat instagram gezmesinde ya da aralıksız 1-2 saat online oyun oynarken aşırı rahatsız ettirecek kadar bir ısınma yaşadın mı?

      ZorluGamerZorluGamer7 gün önce
  • Sizce bu yaz telefon fiyatları düşer mi

    Nuriye BoydakNuriye Boydak10 gün önce
    • A50 DÜŞMEZ AGA BENCE TELEFON ON NUMARA BU FIYATA BUNU BULDUGUNA DUA ETMELISIN SDJSAJD

      Samet T.Samet T.6 gün önce
    • Düşmedi ama media markta a9:128 Gb Kapaste 4 kamera 6 gb Ram "Ve son olarak Fiyatı 2500 Tl a50 iyi telefon sadece ön kamerası sıradan telefondaki gibi ortada deyil Beyen üstte kalsın....☆♡

      Diyar KaraaslanDiyar Karaaslan8 gün önce
  • Sizce A50 mi, Mi9 SE mi?

    Mustafa Abdul-xayMustafa Abdul-xay10 gün önce
  • Her şey çok güzeldi telefonu 2 aydır kullanıyorum cebimden halıya düştü hafif altı çatladı ve renk solmaya başladı. Dokunmatiği de çalışmıyor.

    MansenXDieMansenXDie10 gün önce
    • @LoL Acemiler 20 iş gününde gelecekmiş artik daha dikkatli kullanırım

      MansenXDieMansenXDie10 gün önce
    • @MansenXDie iyi beri sevindim artık daha Dikkatli kullanırsın

      LoL AcemilerLoL Acemiler10 gün önce
    • @LoL Acemiler garanti ile aldım

      MansenXDieMansenXDie10 gün önce
    • Garanti ile almadınmı

      LoL AcemilerLoL Acemiler10 gün önce
  • 9 gune sundan naliyorum

    QardaşlarQardaşlar11 gün önce
    • @Qardaşlar asjdsadsadfsa

      Samet T.Samet T.3 gün önce
    • Saalar kalmis

      QardaşlarQardaşlar3 gün önce
    • @Samet T. 3 gun kalmis jsjdw

      QardaşlarQardaşlar6 gün önce
    • 5 gün olmuş ha gayret sjdsj

      Samet T.Samet T.6 gün önce
  • Araba yaraşının adını bilen ?

    Yunus Emre ŞahinYunus Emre Şahin12 gün önce
  • Ben aldım sabah 9 gibi çektim şarjdan nerdeyse elimden hiç düşurmedim pubg vb oyun film youtube,instagram hepsine girdim saat 8,9a doğru şarjı bitti yok 2 gun gidiyo falan yalan mq

    ismini vermek istemeyen seyirciismini vermek istemeyen seyirci12 gün önce
    • @Yusuf demir internette 2400 e falan bulunuyor ama ben bi dukkandan 2500e aldım

      ismini vermek istemeyen seyirciismini vermek istemeyen seyirci11 gün önce
    • Şimdiki fiyatı 2.500 tl mi

      Yusuf demirYusuf demir11 gün önce
  • Parmak izi cok kötü gece cekimleri cok kötü aksam resim cekinmek güzel olmuyor bu telefonla ( ön kamera ) onun dısında hersey güzel

    Şehmus BaranŞehmus Baran13 gün önce
    • Kardeş hiç sorun yaşadınmı büyük ve ya küçük ne kadar süredir kullanıyorsun ve nereden aldın?

      LoL AcemilerLoL Acemiler10 gün önce
  • A30 dan tek farkı parmak izi ekranda

    Oyun Sever GençOyun Sever Genç14 gün önce
  • telefonu dün aldım efsanaaaae

    The Amazing ShopThe Amazing Shop15 gün önce
    • Bende 3 gune alcam şarjı hızlımı

      Ertac ÖzhanErtac Özhan12 gün önce
  • Ben a50 siyah siparis ettim bu renkte gelir dimi

    Vlk IslVlk Isl15 gün önce
  • a50 telefonum ikici düşüşte kırıldı ekranı su an kaskoda

    FurkanGamingHDFurkanGamingHD15 gün önce
    • @MansenXDie ksskodan gelcek bakam yarın hayırlısı

      FurkanGamingHDFurkanGamingHD10 gün önce
    • aynen benimde öyle oldu cebimden halıya düştü çatladı

      MansenXDieMansenXDie10 gün önce
  • Galaxy a50 'den izlemek :) banada bu yazıyı yazmak nasip oldu darısı olamayanların başına:)

    Selim AkarsuSelim Akarsu16 gün önce
    • @Muhammed Kaya kardeş atsam ne laf kalabalığı yapicam boş boş konuşma

      ahmet çakırahmet çakır7 gün önce
    • ahmet çakır atıyo bu inanmayın

      Muhammed KayaMuhammed Kaya7 gün önce
    • @ahmet çakır oncelikle şunu soyliyim bugun gittim baktim gerek kamera olsun bu telefon kadar guzel telefon yok huawei xiaomi yi sollar

      Muhammet emin HızMuhammet emin Hız9 gün önce
    • @Muhammet emin Hız yarın ilk işim samsung bayisine gitmek olucak alırken 2 kere düşün derim

      ahmet çakırahmet çakır9 gün önce
    • @ahmet çakır bak bende alicam simdi beni korkuttun

      Muhammet emin HızMuhammet emin Hız9 gün önce
  • Arkadaşlar lütfen hemen cevap daha bu gün a50 aldım ama çok ısınıyor neden

    Ömer Faruk KuşcuÖmer Faruk Kuşcu16 gün önce
  • Ne telefon alım en fazla 2900 budget a50 düşünüyorum

    Sezer CesurSezer Cesur17 gün önce
    • @Fırat Yıldırım son birşey dicem. Cebe falan koyunca rahatsız ediyor mu? Bence büyük değil iyi ama . Herkes büyük diyor .

      Sezer CesurSezer Cesur16 gün önce
    • @Fırat Yıldırım birde kullanan birine fikir danışmak daha iyi tekrardan sağol.

      Sezer CesurSezer Cesur16 gün önce
    • @Fırat Yıldırım yeni anladım😂😂😂😂 eyvallah çok çok sağol .

      Sezer CesurSezer Cesur16 gün önce
    • @Sezer Cesur hiç kuşku duyma yani çok iyi tam fiyat performans

      Fırat YıldırımFırat Yıldırım16 gün önce
    • @Fırat Yıldırım Gözün Kapalı ne demek

      Sezer CesurSezer Cesur16 gün önce
  • Telefonu alalı 3 gün oldu ve Telefonumun şarjı hiç gitmiyor bir gün bile dayanmıyor Bunun sebebini bilen var mı acaba veya ayni sorunu yasayan varmı

    Nur ErdoganNur Erdogan19 gün önce
    • Eğer İstanbul'da yaşıyorsan veya yakın zamanda geleceksen seninle de bir deneyim videosu çekelim. Ne dersin?

      Ersin AkmanErsin Akman19 gün önce
  • Bu telefonda ekran içinde (altında) sizi takip edebilen hareket sensörlerine sahip 24 mp gucunde bir gizli kamere olduğu söyleniyor. Bu kamera parmak okuyucusunun altına gizlendiği için fark edilmiyormuş. Akakçe sitesinde bi yorumda okudum. Acaba bunun bir doğruluğu olabilir mi?

    Esra BileçEsra Bileç19 gün önce
    • evet samsungda diyordu zaten esra akşama kadar ne yapıyor acaba bi bilsek

      coni sinsconi sins19 gün önce
  • NFC desteği var mı

    Arduino GünlüğüArduino Günlüğü23 gün önce
    • Yok

      Elprus DesignElprus Design21 gün önce
  • Şu anda güncel kullandığım telefon a50 ama telefondan çok memnunum herkese tavsiye ederim karşılaşacağınız bazı sorunlar olacaktır bunlar mesela telefonunuz pantolonu cebinden düştü direk üstünde jelatin olduğu halde kırıldı ve bir ekranda 1000 TL'nin üstünde Allah'tan kaskom vardı kapsıyordu öbür diğer sorunlar parmak izi biraz yavaş okuyor yüz tanıma çok hızlı da olsa parmak izi biraz yavaş güncelleme gerekiyor telefon alırsanızkasko yaptırmayı unutmayın sorularınız varsa yanıta bekliyoruml

    Muharrem ŞekerMuharrem Şeker24 gün önce
  • samsung a50 beni 3,4 sene idare edermi

    savaş efe aslansavaş efe aslan24 gün önce
    • Evet

      Elprus DesignElprus Design21 gün önce
    • eğer insan gibi kullanırsan neden olmazsın

      DJ DİKKATDJ DİKKAT24 gün önce
  • Parmak okutmayı iki farklı şekilde yaptıktan sonra tanımaya basladi

    Fatma DemirkanFatma Demirkan25 gün önce
  • S 10 göre neden kıyaslarsinki o amiral gemisi

    Gizli AŞKGizli AŞK27 gün önce
  • Parmak okuma ve yuz tanima bes para etmz,pismanlik

    ataKaN brsKaNataKaN brsKaN29 gün önce
  • Duvar kagidi nerden bulabilirim kızgin suratli olan

    Murat SancakMurat Sancak29 gün önce
    • Samsung themes mr joe yaz

      Baran YıldırımBaran Yıldırım29 gün önce
  • Redmi Note 7,Oppo RX17 Neo, Samsung Galaxy A50.Hangisini almalıyım ?

    Barış GüneşBarış Güneş29 gün önce
    • A50

      Elprus DesignElprus Design21 gün önce
    • A 50

      Umutcan GünindiUmutcan Günindi28 gün önce
  • Beyler 2. Günündeyim performansı falan çok güzel zaten 6 gb ram hiçbir sıkıntı çıkarmıyor 64 gb da depolaması olduğu için bişey indirirken hiç önemsemiyosunuz bile gönlünüz rahat oluyor. Oyunlar daki performansı çok sorunsuz hiçbir şekilde kasma donma falan yok. Batarya tarafı çok güzel özellikle böyle bi fiyata hem 4000 mAh batarya hem de hızlı şarj olunca çok seviniyosunuz. Çerçevenin ve arka kapağın plastik olduğunu anlamıyorsunuz bile yok işte telefon oyuncak gibi olmuş, plastik falan filan diyenleri hiç takmayın sakın gayet güzel bi tutuş hissiyatı var. Kamerası yeterli düzeyde olmuş ama telefonu alırkenki amacınız kameraysa başka telefon bakmanızı öneririm ama zaten bundan daha alt modellerden geliyorsanız ve kamera çok önemli bi detay değilse sizin için bu telefonun kamera performansı sizi tatmin edicektir. Parmak izini ben beğendim arada bir parmağı tanımama gibi şeyler olabilir ama benim için yeterli bi hız. Bide samsung un en sevdiğim yönlerinden biride çok fazla kişiselleştirebileceğiniz özellik var. Bütün gün ayarlarda gezerek bile eğlenceli zaman geçirebilirsiniz. Benim bu telefonu almamdaki en önemli sebep bu saydığım tüm özelliklere rağmen 2800 TL hatta n11 hepsiburada gibi sitelerden alırsanız 2300-2400 TL olması kaçırılmaması gereken bir fırsat.

    sddsfsddsfAylar önce
    • Fortnite kaç fps alırım

      Ravzanın ÇizimleriRavzanın Çizimleri19 gün önce
  • A50 gerçekten süper huwaiii p30lite hikaye

    Ramazan AltuntaşRamazan AltuntaşAylar önce
  • A 50 benimle çıkarmasın

    Hayatını Youtubeye Adayan GençlerHayatını Youtubeye Adayan GençlerAylar önce
    • 🤣🤣🤣

      Ponçik BilgilerPonçik Bilgiler22 gün önce
  • ben memnunum

    purklar TRpurklar TRAylar önce
  • KESİNLİKLE ALMAYIN ! EKRAN IN ALTINDA GİZLİ KAMERA VAR. YATAK ODASINDA , TUVALETE SİZİ 24 SAAT KAYIT EDEBİLİYOR. CANLI VİDEO KONFERANS YAPABİLIYOR. BU TELEFONU INCELEYEN ARKADAŞ , TELEFONUN İÇİNİ AÇMADIĞI İÇİN BİLMİYOR. EKRANA NE KADAR DİKKATLİ BAKARSANIZ BAKIN , EKRANIN ALT KISMINA , PARMAK OKUYUCUNUN ÜSTÜN E , PROFESYONELCE YERLEŞTİRMİŞ GİZLİ KAMERAYI ASLA GÖREMEZSİNİZ. BENCE SAMSUNG BU SAATTEN SONRA BİTMİŞTİR. SUNUCU ARKADAŞA TAVSİYEM ! BİLMEDEĞİN KONUYU ANLATMA KARDEŞIM , İNSANLARI YANILTMA ! BEDAVA YA ŞEYTAN A HİZMET ETME , BASKASININ EKMEĞINE YAĞ SÜRME !

    Ulusal FinansUlusal FinansAylar önce
  • BEYLER CANLI DUVAR KAĞIDINI BULDUM SAMSUNG THEMESE COLORFLOW YAZIN ÇIKAR. BEĞENİN HERKES GÖRSÜN..

    Mete UzunMete UzunAylar önce
    • Lan bende a50 var indirilemiyor yaziyo

      Bilal KRGXBilal KRGX21 gün önce
    • Kralll S10 a da yakışdı

      alxan niftəliyevalxan niftəliyev28 gün önce
    • CİKMİYOR BİZDE LİNK ATİVERİN 1 AYDİR ARİYORUM

      Selman MorSelman MorAylar önce
  • a50 mi mi 8 se mi sizce

    Enes 18Enes 18Aylar önce
  • Çift hatlı 128gb (ithalat garantili)çift hatlı modeli mi yoksa tek hat 64gb modelinimi tercih edersiniz? Lütfen yardımcı olabilir misiniz

    Hayattan izlerHayattan izlerAylar önce
    • @Hayattan izler ben kullanmıyorum ama bildiğim kadarıyla sistem 10 gb yer tutuyor. Araştırdıktan sonra geri dönerim.

      Mustafa BacakMustafa BacakAylar önce
    • @Mustafa Bacak sistem harici hafıza 49gb mı kalıyor

      Hayattan izlerHayattan izlerAylar önce
    • Senin kullanımına bağlı şahsen bana 64 GB yeter ve tek hat kullandığım için 2. olanı tercih ederim (Kendi görüşüm)

      Mustafa BacakMustafa BacakAylar önce
  • Abi a50 de nfc yakın temas desteği var mı

    Aydın ÖzenAydın ÖzenAylar önce
    • Hayır NFC yok.

      Mustafa BacakMustafa BacakAylar önce
  • Bu videoyu a50 den izlemek ...

    Yunus Emre BAYSOYYunus Emre BAYSOYAylar önce
    • Evet

      Yunus Emre BAYSOYYunus Emre BAYSOYAylar önce
    • Memnun musun

      % 0% 0Aylar önce
  • Arkadaşlar dün bu telefonu aldım merak ettiklerinizi sorabilrisiniz

    Mustafa CebisMustafa CebisAylar önce
    • Isınma sorunu var mı? Kalınlığı ve ağırlığı iyi mi? Parmak veya yüz okuma hızı yeterli mi? Şimdiden teşekkürler.

      Mustafa BacakMustafa BacakAylar önce
    • Arkadaşlar kamerası şuan güzel beğeniyorum şarjı ise rahat götürüyor

      Mustafa CebisMustafa CebisAylar önce
    • Kardeşim kamerası nasıl bende alıcam ama kamera konusunda çok kararsızım detaylı bilgi verirsen sevinirim

      makif gmakif gAylar önce
    • Şarjı nasil ortalama bir gun tutuyormu ?

      isimsiz çocukisimsiz çocukAylar önce
  • seffaf klf vermiyolarm ??!!* -,-

    Diamond mspDiamond mspAylar önce
  • Bende de a50 var mavi rengini aldim ama kulaklik ve adaptör beyaz rekte

    Sahrux NikandisaslSahrux NikandisaslAylar önce
    • A 50 mi redmi note 7 mi daha iyi

      Batuhan KaradenizBatuhan Karadeniz27 gün önce
    • @Beyza Yılmazer fena degil.memnun olursun yani.tavsiye ederim

      Sahrux NikandisaslSahrux NikandisaslAylar önce
    • Memnun musunuz

      Beyza YılmazerBeyza YılmazerAylar önce
  • Ben 1,5 aydır samsung a50 kullanıyorm arkadaşlar çok memnunum telefon şık, zarif , full ekran , özellik bakımındanda iyi her gören bayılıyor telefon alacak arkadaşlar düşünmeden alsın 2400 lira fiyat bandı bence bu telefonun tam değeri...

    La sosa De PapelLa sosa De PapelAylar önce
    • ​@Beyza Yılmazer plastik arkası evet ama hiç bir rahatsızlığı yok telefon gayet şık ve güzel , özellik olarak ortalamanın üstünde zaten hızlı kamera performans iyi bence pişman olmazsın almayı düşünyorsan tavsiye ederim gerçekten özellikle full ekran olması hafif olması telefonun güzel gözükmesi tercih etme sebeplerimden birsiydi.

      La sosa De PapelLa sosa De PapelAylar önce
    • Telefon hakkında şu soyke olsaydi daha iyi olurdu dediğiniz bir sey var mi acaba plastik olmasi sizi rahatsiz etti mi

      Beyza YılmazerBeyza YılmazerAylar önce
  • Arkadaşlar eylül de fiyayı kaç olue bi tahmin verin nolursunuz

    Deniz Güney KarakayaDeniz Güney KarakayaAylar önce
    • @Hayattan izler servise yolladım öyle birşey olsa farkederlerdi diye düşünüyorum

      Judge WorldJudge WorldAylar önce
    • @Judge World 1.5 gün kullananlar var,sadece senin yelefona has olmasın

      Hayattan izlerHayattan izlerAylar önce
    • @Hayattan izler evet aşırı pilde 8 9 saate bitiyor servise yolladım normal diyip geçiştiriyorlar telefon patlayacak dereceye geliyor fakat 20 dakika pubg oynadıktan sonra

      Judge WorldJudge WorldAylar önce
    • @Judge World çok övdü telefonu,ısınma aşırı mı

      Hayattan izlerHayattan izlerAylar önce
    • boşuna alma ısınma sorunu var

      Judge WorldJudge WorldAylar önce
  • Mavi alınca mavi mi çıkacak içindekiler (kulaklık vb.)

    Bektaş KaraBektaş KaraAylar önce
    • @Sude Grande cevabın için teşekkürler

      Bektaş KaraBektaş KaraAylar önce
    • hayır beyaz çıkıyor

      Sude GrandeSude GrandeAylar önce
  • Ben j8 düşünüyordum ama A50 daha iyi geldi ne almalıyım

    Burak MacaroğluBurak MacaroğluAylar önce
    • @Begüm Ela Hıra bende j3 var ve kafayı yemek üzereyim

      Burak MacaroğluBurak MacaroğluAylar önce
    • J serisi bence hiç iyi değil a50 al ben j serisinden 2 telefon kullandım birini hâlâ kullanıyorum ve ağlıcam artık o derece

      Begüm Ela HıraBegüm Ela HıraAylar önce
  • a50 ve iphone 7 arasında kaldım ama a50 alıcam sanırım. ram depolama batarya çok daha iyi geldi. kameranın da karşılaştırmasına baktım a50 baya detay ve doğal çekim yapıyo benim için kamera en önemlisi ama depolama batarya da önemli tabi. sizce hangisini almalıyım? (galaxy a3 2016'dan geçicem)

    pigeon •pigeon •Aylar önce
    • @Judge World şarjı yavaş bitiyor ama yorumlarda okuduğum kadar aşırı yavaş değil. ısınma yok normal telefonda ne kadarsa o kadar

      pigeon •pigeon •Aylar önce
    • şarjı ve ısınması nasıl?

      Judge WorldJudge WorldAylar önce
    • @Judge World buradan sorabilirsin

      pigeon •pigeon •Aylar önce
    • instagramın varsa telefon hakkında bi kac sorum var sorabilirmiyim?

      Judge WorldJudge WorldAylar önce
    • bunu tahmin etmiştim qpfjwpfkepfmd

      Judge WorldJudge WorldAylar önce
  • arkasına cam dedi videoyu kapattım..

    everblack1everblack1Aylar önce
    • Cama benzeyen plastik :/

      Mustafa BacakMustafa BacakAylar önce
    • Berat arkası plastik te ondan.

      everblack1everblack1Aylar önce
    • Neden

      BeratBeratAylar önce
  • Ben de bir a50 kullanıcısıyım.Anlatılanların hepsine katılıyorum.Eklemem gereken şeylerden biri parmak izinizi 4'den fazla okuttuğunuzda parmak izi sorunu kalkıyor.Karankık ortamda yüz okuma arasıra çalışmıyor.Donanımsal olarak gayet iyi.

    Buğra AydınBuğra AydınAylar önce
    • bildirim geldiği zaman -genellikle mavi olan- ışık nerde yanıyor???

      Mustafa BacakMustafa BacakAylar önce
    • @Mustafa Tamaç Ön çentikte ışık yok.Karanlıkta iyi sonuçlar vermiyor ama karanlık çekimlerde arka kamera gayet başarılı.Zaten arkadaki flaş gayet güçlü.

      Buğra AydınBuğra AydınAylar önce
    • Kardeşim kameranın ordaki çentikte ışık varmı

      Mustafa TamaçMustafa TamaçAylar önce
  • İncelemen çok güzel , ama tek yalnış bilgilendirme arka taban cam değil cam(plastik) dir.

    Medusa VACMedusa VACAylar önce
    • Ayn bende farkettim

      Efe ErcanlıEfe ErcanlıAylar önce
  • Telefonla ilgili sorusu olan varsa sorabilir

    Eren MüftüoğluEren MüftüoğluAylar önce
    • @Kadir Urak kusura bakma yeni gördüm çalışıyor ama parmak izi okuyucusu biraz yavaş yüz tanıması daha avantajlı o konuda telefondan çok memnunum

      Eren MüftüoğluEren Müftüoğlu21 gün önce
    • Ekranda koruyucu cam varken parmak izi iyi çalışıyor mu ?

      Kadir UrakKadir UrakAylar önce
  • redmi note 7 mi a50mi

    Furkan AkgözFurkan AkgözAylar önce
  • Sizce honor play mi a50 mi

    BE- BurakBE- BurakAylar önce
  • A50 den bu videoyu izliyorum 🙂

    Fatma bstkFatma bstkAylar önce
    • Evet çok memnunum

      Fatma bstkFatma bstkAylar önce
    • A50 den memnun musun

      RAMBO 1907RAMBO 1907Aylar önce
Samsung Galaxy A50 inceleme - Fiyat/performans mı?