Satürn'ün halkalarının videosunu çektim!

2019 yılı için hazırladığım astronomi takviminde de yazdığım gibi 9 Temmuz 2019 gecesi Satürn'le Güneş'in konumları karşı karşıya geldi (opozisyon) ► www.soo.cool
Hava bulutsuz ve açık olunca arka bahçemden Satürn'ün halkalarının videosunu çekmeyi başardım. Ayrıca Jüpiter ve uydularıyla Ay'ın da oldukça net görüntülerini kaydettim. Bu güzel deneyimi kısa bir videoyla paylaşmak istedim.
~
Yıldızların ve gezegenlerin konumlarını tespit edebilmek için pek çok mobil uygulama var. Ben SkyView uygulamasını kullandım. Video kaydını 3000 mm lense sahip Nikon P1000 ile gerçekleştirdim.
~
TÜM VİDEOLAR ► bit.ly/barisozcanvideolar
Yeni videoları kaçırmamak için ► bit.ly/barisozcanyoutube
Altyazı eklemek için ► trvision.net/nameof-timedtext_cs_panel?tab=2&c=UCv6jcPwFujuTIwFQ11jt1Yw
~
twitter.com/BarisOzcan
facebook.com/BarisOzcan
instagram.com/BarisOzcan
BarisOzcan.com/sikca-sorulan-sorular

Herunterladen

YORUMLAR

  • teleskop ismi nedir?

    dim chuwahdim chuwah11 saatler önce
  • Gözlerimiz çok aciz,bir şeyi sırf görmediğiniz için asla yok demeyin.

    AfroTürk TVAfroTürk TV12 saatler önce
  • 3019 barış özcan : evet arkadaşlar bu gün ışık hızında kepler-1b gezegenine gideceğiz

    naruto koşucusunaruto koşucusu14 saatler önce
  • 927 dislikecılar neden beğenmediniz anlamıyorum aq

    naruto koşucusunaruto koşucusu14 saatler önce
  • Barış ab

    nick namenick name14 saatler önce
  • Adam Kamerayı Çekmeyi bilmiyo wqrfeghfh

    SCT Salih MeteSCT Salih Mete15 saatler önce
  • Oha

    Birgul DumanBirgul Duman18 saatler önce
  • Ohaa lan o nasıl bir cihaz

    Hey YoutubeHey YoutubeGün önce
  • Çocuk nasıl seviniyor :) en büyük mutluluk bu

    Cemil ÖztürkCemil ÖztürkGün önce
  • Jsjshsjhshzkajsksjdjsjdjdjsjsiznsisnuhtattzgsggsgshagahshssnnsjsidjjdjdjd

    BARAN EFE BAŞERBARAN EFE BAŞERGün önce
  • Bu vidoya +99999899999999999999999999999999999999999999999999998 kattirilyon like

    yararlı videoyararlı videoGün önce
  • Bu kameranın adı ne?

    Rüveyde AkbasRüveyde AkbasGün önce
  • Şimdi satürnün halkasını çekersin yarın dna sını alırsın

    Ykp pllYkp pllGün önce
  • böh

    kila hakankila hakanGün önce
  • Çok muhteşem , harika , süper olmuş.!!!. Çok teşekkür ederim.Sayenizde kendimizi ve çocuklarımızı birebir aydınlatma şansımız oldu Barış Bey. Emeğinize sağlık. Başarılarınızın devamını dileriz. Takipteyiz 👏👏

    Raziye KaraRaziye KaraGün önce
  • Astronot olmak istiyor um

    Mihrimah sultanMihrimah sultanGün önce
  • 922 kisi izlememis gidin la burdan

    Nadir RustemovNadir RustemovGün önce
  • Teleskoplami baktınız

    Berru Nursel KarlıBerru Nursel Karlı2 gün önce
  • heyecanlı ve yaratıcı bir video oldu çok başarılı çıktı Barış abi

    Samet KAYASamet KAYA2 gün önce
  • Abi bu kamera nekadara

    mustafs Alavmustafs Alav2 gün önce
  • abi senin adını nasa mı koysak ha? :D

    Buse Ceylan GamingBuse Ceylan Gaming2 gün önce
  • Çok etkileyici, çok çok güzel görüntü, muhteşem bir şey bu. Neden hiç tv'de haberlerde yer almadı bu görüntüler ? Tabi böyle değerli görüntüler ve bilgiler tv'de niye yer alsın ki, malum saçmalık dolu milleti uyutan ve uyuşturan diziler varken !!!

    Zeynep ZeynepZeynep Zeynep2 gün önce
  • Nikon p1000 mi kullandınız götüntülemek için?

    takmad06takmad062 gün önce
    • Evet ondan kullaniyor ama ayri olarak lens almis lens cok pahali kamera 7000 tl filan

      OrionOrionGün önce
  • Bende Venüs'ü çok yakından görmüştüm bizim evin balkonundan.

    Zeynep ZeynepZeynep Zeynep2 gün önce
  • adamsin

    orxan zeynalovorxan zeynalov2 gün önce
  • YAAA ABİMM SENİN GİBİ OLMAK İSTİYORUM UZAYA SENİN KADAR BENDE ÇOK SEVİYORUM

    Dilayda YenerDilayda Yener2 gün önce
  • oyun lordu ERAYoyun lordu ERAY3 gün önce
  • 2:35 korktum la

    güzel saçlı haraldgüzel saçlı harald3 gün önce
  • Abi güneşide de göster

    YGYÇ -MuratYGYÇ -Murat3 gün önce
  • Vay be harika böyle videolara bayılıyorum

    EsayizmEsayizm3 gün önce
  • Oha

    GamerManGamerMan3 gün önce
  • Güneşi de çek

    RONALDİNHO GAUCHORONALDİNHO GAUCHO3 gün önce
  • Ben star walkı kullaniyorum

    Abdul HarabAbdul Harab3 gün önce
  • Benim doğum günümdü ve izledim

    Hanife KırvanoğluHanife Kırvanoğlu3 gün önce
  • O sesler ne

    buse yildirimbuse yildirim3 gün önce
  • Yıldızlarıda Incele diyenler +1

    Fırat ÖzarslanFırat Özarslan3 gün önce
    • @Fırat Özarslan onemli degil

      OrionOrionGün önce
    • @Orion teşekkür Ederim kardeşim 😉

      Fırat ÖzarslanFırat ÖzarslanGün önce
    • @Fırat Özarslan benm teleskop baris abininkinden daha net gosteriyor saturnu filan yildizlari detayli gormek icin hubble uzay telekobu gibi gelismis teleskoplar gerek

      OrionOrionGün önce
    • @Orion Barış Özcan abinin Kamerası ile net görünebilir

      Fırat ÖzarslanFırat ÖzarslanGün önce
    • Aga bende teleskp var yildizlara baktimda ayrinti gozukmuyor sadece parlar bi nokta ama daha buyuk

      OrionOrionGün önce
  • arkaya onların seslerinimi koydun?

    MR GAMERMR GAMER3 gün önce
  • Oha

    ARDA DORUK ACARERARDA DORUK ACARER4 gün önce
  • *vay be*

    EnesEnes4 gün önce
  • Ohaaaaaa

    İbrahim Temelİbrahim Temel4 gün önce
  • Teleskobun markası/modeli ne? Benim de var, Celestron NexStar 127SLT.

    hahah uhahahahhahah uhahahah4 gün önce
  • Uygulamanın adı ne

    Gayret BeydiliGayret Beydili4 gün önce
  • FAKE

    一個喜歡看視81頻的人一個喜歡看視81頻的人4 gün önce
  • WDF

    一個喜歡看視81頻的人一個喜歡看視81頻的人4 gün önce
  • 👍🏻👍🏻👍🏻

    Elif KayaElif Kaya4 gün önce
  • Super OyuncuSuper Oyuncu5 gün önce
  • Kürşat KılıçKürşat Kılıç5 gün önce
  • Evet Arkadaşlar Bugün 9 Temmuz 2019 Da Satürn Ve Jüpiter’i Gorcez Evet Arkadaşlar Bugün 9 Temmuz 3019 Bugün Satürn Ve Jüpiter İle Pubg Oynayacağız. Edit : Pubg Ozaman Kalacakmı ?

    Demon CheapDemon Cheap5 gün önce
    • Pubnite XD

      Konsantre OyunKonsantre OyunGün önce
  • Abi hll olsun sana hll ne abi

    sedat batuhan yılmazsedat batuhan yılmaz5 gün önce
  • Oha

    TROLL TUBETROLL TUBE5 gün önce
  • Oha

    herşey karışık ndng elifherşey karışık ndng elif5 gün önce
  • YA HARİKA

    Aslı AktaşAslı Aktaş5 gün önce
  • Vayy bee

    Karanlık Lordu KLKaranlık Lordu KL5 gün önce
  • Merhabalar İQ

    berkant gezerberkant gezer5 gün önce
  • SAĞ BAŞTAN SAY

    CoolDudeOMG EthernalCoolDudeOMG Ethernal6 gün önce
  • Kaçalım satürne, Mars zaten bize yakın...

    я люблю тебя 'я люблю тебя '6 gün önce
  • Gerçekmi keşke bende görsem

    Mr. Fe4RLessMr. Fe4RLess6 gün önce
  • Teleskopun fiyatı kaç lira 😮😥

    Shndigan ShndiShndigan Shndi6 gün önce
  • Barış abi sayende biz de gördük teşekkürler :)

    Nurdan ArasNurdan Aras6 gün önce
  • BoyGamerBoyGamer7 gün önce
  • Yalan mk

    HARUN VRMGLUHARUN VRMGLU7 gün önce
  • Yıl 2019 Barış abi foto çeker Yıl 2020 Barş abi uzaya gidip video çeker Yıl 2021 Barış abi ayın dnea örneği alır Yıl 2022 Barış abi onları misropkopla inceler Yıl 2023 Barş abi bilim adamı olur +1pls

    Mert ZeytinoğluMert Zeytinoğlu7 gün önce
  • Baris özel harekat böh

    OYUN ABİSİOYUN ABİSİ7 gün önce
  • İşte geliyor barış özel harekaaat

    Mert CengizMert Cengiz7 gün önce
  • Abi uyduya gerek yok bu yiter

    Hamid kaan KaramanHamid kaan Karaman7 gün önce
  • ygyo yigitygyo yigit7 gün önce
  • #boh

    İsmail Demirİsmail Demir7 gün önce
  • 31

    Berk BtnBerk Btn7 gün önce
  • adam arka bahçesinden satürn'ü jüpiter'i gösteriyo biz bizim arka bahçe'den ay'ı zor görüyoruz

    YT' UMUTYT' UMUT8 gün önce
  • Tebrik ederim abi değerin gerçekten bilinmiyor..

    ` S `` S `8 gün önce
Satürn'ün halkalarının videosunu çektim!