Sefirin Kızı 4. Bölüm 2. Fragman!

Herunterladen

görünümler
1,065,312

YORUMLAR

  • İlk başta sefilin kızı anladım ya ne biçim film diyom kendi kendime sefirin kızıymış dizi başladı herif dizi bitene kadar 700 kere sefirin kızı dedi karıda Bi okadar Sancar efe die ya dizi bitene kadar sefirin kızı Sancar efe diye gidiyo nasını navradını

    microph Canmicroph Can7 aylar önce
  • Nare ve yediz birbirini sevmeli ve evlenmeli

    J.J.R.LJ.J.R.L7 aylar önce
  • Yakında final yapacak. Zaten sevmemistim 👎

    Doğa KitabiDoğa Kitabi7 aylar önce
  • Nare hayranım sana ya her dizin mi güzel olur efsane bi kadınsın

    Ayse ŞimşekAyse Şimşek7 aylar önce
  • Ya bu gediz harika mikemmel sancar efe cikcinca izleyesim kaçıyor suratsız Bide o karısı şeytan ya sevimsiz

    Ayse ŞimşekAyse Şimşek7 aylar önce
  • Adamsın Gediz yürü be kim tutar seni biri şu menekşeyi boğsun ya Allah'ın belası kadın bir rahat verin la şu melekle nareye yeni bölümü heycanla bekliyoruz yayınlayın bian önce 🥰🥰🥰😔

    Cansu KochanCansu Kochan7 aylar önce
  • Engin akyurek adamsin

    Perviz AslanovPerviz Aslanov7 aylar önce
  • Azerbaycan Gediz deyir

    Aysel HasanliAysel Hasanli7 aylar önce
  • Gediiiiiiizzzz😍😍😍😍😍

    lavanta yazılavanta yazı7 aylar önce
  • Sancar karısı varken nareye aşık. Sancar gedize laf yapmadan kendi yerine bir bak 😕

    Gizem ÇiftçiGizem Çiftçi7 aylar önce
  • Allah'ım harika💕

    Gizem ÇiftçiGizem Çiftçi7 aylar önce
  • mononoaware1mononoaware17 aylar önce
  • şu sancarin karisi küçük kıza eziyet edip seytanlik yaparsa diziden nefret ederim izlemem

    Fatma SENERFatma SENER7 aylar önce
  • "Sen bana memleket olamadın, ama meleğe memleket ol ! "

    T YlmT Ylm7 aylar önce
  • Gedizin paltolari cox uzundu stilistini deyiwsin. Arvad kimi uzun palto geyir hec yarawmir.

    Gunel GunelGunel Gunel7 aylar önce
  • nare gediz😍😍

    fatima kiladzefatima kiladze7 aylar önce
  • 🙏🙏 1:26 💗💟 👇 👇 👇 👇 👇💝

    Layton AvilaLayton Avila7 aylar önce
  • Nolar yalvarıram NARE SANCAR olsun . Xaiş edirəm. Səsimə səs verin.

    aysel qvaaysel qva7 aylar önce
  • Gediz nareee olsun

    Esra SerenEsra Seren7 aylar önce
  • Cok usta oyuncular emege saygi👏👏

    VesSelam 66VesSelam 667 aylar önce
  • Valla güzel film hakkını vermek lazım

    Zehra SatirZehra Satir7 aylar önce
  • NARE ❤ GEDIZ ulan Sancarın efeligi batsın

    Emine BayraktarEmine Bayraktar7 aylar önce
  • Bu Sancar napiyo yaa hem ayranım dökülmesin hem götüm s*kilmesin GEDİZCİ TAYFA ONLİNE

    Zeynep GüzelhanZeynep Güzelhan7 aylar önce
  • Oley hele sukur pazartesi geldi 😂

    mavi sumavi su7 aylar önce
  • trvision.net/detail/video-WFEn1MLxWs4.html nare&gediz

    Reva ReginaReva Regina7 aylar önce
  • Ne zaman olacak ? Bügün değil mı?

    Janerke EleusizJanerke Eleusiz7 aylar önce
  • Sancar efenin timsalinda bir cok erkekler var, dinlemeden oyrenmeden sorgulamadan vurup geciyor, kirip dagitiyor, sormuyor, bir iliskiyi mahv ediyor, akli basina geldiginde boyle gozu yasli, boynu bukug kaliyor. bir-birinizi hep dinleyin, sorun, anlamaya calisin, gercek ashk tekrar tekrar yashanmaz, gercek ashk bir kere yashanir, bulduysaniz ne mutlu size.

    ABDDJ88ABDDJ887 aylar önce
  • Senin efeligine tükireyim az gedize benze adam ol diycem ama istesende gedize benziyemezsin

    Damla OrcinerDamla Orciner7 aylar önce
  • GEDİZ :) NARE İSTİYENLER LİNK ATSİN

    veysel Obaveysel Oba7 aylar önce
  • GEDİZİ SEVENLER LİNK ATSİN

    veysel Obaveysel Oba7 aylar önce
  • Cok ara verdiler beklerken diziden sogudum. Gediz nare aski olsun. Sancar zaten evli

    Yeda DursunYeda Dursun7 aylar önce
  • Sancar nare olsun

    zulf baxzulf bax7 aylar önce
  • Impaciente por ver el cuarto capitulo y a mi turco bello y talentoso Engin Akyurek ..desde argentina

    Vivi PonceVivi Ponce7 aylar önce
  • Gediz hak ediyor sevilmeyi . Sancar efeymis tüüü onun efeligine....

    Ümran GezerÜmran Gezer7 aylar önce
  • Güzel dizi

    Furkan ÖncelFurkan Öncel7 aylar önce
  • Çok güzel ağlıyorsun diye çok ağlattılar seni Neslihan

    FEVZİYE CERENFEVZİYE CEREN7 aylar önce
  • Eger bu saatden sonra bana inanırsan ... Seni öldürürüm Sancar Efe

    mehdi memmedovmehdi memmedov7 aylar önce
  • salakkkkkkkkkk

    ayten coskunayten coskun7 aylar önce
  • Kesinlikde Gediz Sancarda avcunu yalar.

    Ulker YusifliUlker Yusifli7 aylar önce
  • Sancarcıyız biz

    Dizi müzikleri büyük meclisiDizi müzikleri büyük meclisi7 aylar önce
  • Gediz & Nare.. cunki hep dizilerde eski ashklar, eski gunler hatiralar sanki tum dizi kahramanlari tek ashka tutuklu kalmali. insan hisleri ishte yeniden seviliyorsa sevmeli. o yuzden Gediz ve Nare ashkini canlandirin, farklilik gorelim

    Nura talishinskayaNura talishinskaya7 aylar önce
  • Oyunculuklar çok iyi böyle devam 👊🏻 Yine kendilerini gösterdiler..#neslihanatagul #enginakyurek #urazkaygilaroglu ♥️

    Merve Nur AkbaşMerve Nur Akbaş7 aylar önce
  • Cok quzel dizi

    Раван ВалиевРаван Валиев7 aylar önce
  • Neslihana görə baxıram bu seriala

    Gunel ValievaGunel Valieva7 aylar önce
  • You don't deserve to ask him for believing you with some of your dishonesty, Nare. 💔#EnginAkyürek #SancarEfeoğlu #SefirinKizi

    AlenaAlena7 aylar önce
  • Neden yeni bölum hala yok?????

    Yahyo AtajanovYahyo Atajanov7 aylar önce
  • 🙏🙏🙏 1:29 ❤❤ 👇👇👇👇🔥💃

    Sam CollinsSam Collins7 aylar önce
  • Cox gozel çəkmişlər. 👍

    Turanə MürsüdovaTuranə Mürsüdova7 aylar önce
  • Gediz və narin👍

    Turanə MürsüdovaTuranə Mürsüdova7 aylar önce
  • Ya abi nare Gediz olamzssa ben izlemem yani çünkü hep aynı şeyler oluyor dizilerde bu seferde başka olsun ki Gediz nareyi başka seviyor yaa💕

    Merve SalihMerve Salih7 aylar önce
  • Gedizi kötü karakter yaptıkları gün izlemeyi bırakacağım.

    Gulcin SenGulcin Sen7 aylar önce
  • Gözəl serialdır...belə gedər inşallah.......

    Elka ƏlixanovaElka Əlixanova7 aylar önce
  • yönetmeni sen anlat karadenizi yazan kişiymiş zaten tecavüzün,kadına şiddetin bu kadar meşrulaştırılmasının başka bir anlamı olamazdı hala uraz ve neslihan için izliyorum bakalım sonu nereye gidicek ?

    eda çeda ç7 aylar önce
  • Tuhaf bir şekilde bu dizinin final yapmasını istiyorum sonu nereye bağlanacak acaba

    Hüseyin Buğra KılıçHüseyin Buğra Kılıç7 aylar önce
  • Nare bu acıyla ve öfkeyle sancata inat gedizle sevgili olur

    Hüseyin Buğra KılıçHüseyin Buğra Kılıç7 aylar önce
  • Gediz ve nare olsun lutfennnn🥰❤❤❤

    Nevin YemenliNevin Yemenli7 aylar önce
  • senin ellerin başkasını severken,Nare’nin elleri Destan’ı siliyordu..

    hazel Türkoğluhazel Türkoğlu7 aylar önce
  • Yaaa sonunda Sancari oldugu gibi yani Kotu oldugunu Narede anladij🙏

    Nebiyeva PervaneNebiyeva Pervane7 aylar önce
  • Naresiz Gediz -Limansiz Deniz olur abicim bu saaatten sonra❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🧿

    Nebiyeva PervaneNebiyeva Pervane7 aylar önce
  • Bu saatten sonra Naresiz Gediz-Limansiz Deniz gibi olur abicim yaaa.Cook guzle yakiwiyorlar Sonuna kadar Gediz😍ciyim.Tum erkekler Gediz givi sevmeli karwisindaki insani..Helal be Geduz sana

    Nebiyeva PervaneNebiyeva Pervane7 aylar önce
  • Bu kadar insan Gediz Nare isterken kadının gururunu ayaklarının altına alıp ona inanmayan, gelinliğiyle kapının önüne atıp sonrasında intihar ettiğine, hatta çocuğun kendisinden olduğuna bile kanıt olmadan inanmayan bir adamla olduğu bir senaryo yazarsanız boş ve acele birkaç bölümle erken final yaparsınız ve sak fandomun yaptığı gibi dünya gündemine rezilliğinizle girersiniz:) e seçim sizin:)

    Sıla Rabia DemirSıla Rabia Demir7 aylar önce
    • Aynen katılıyorum

      Ilgün YükselIlgün Yüksel7 aylar önce
  • Harika inşallah bu bölümden sonra gediz Nareye evlenme teklifi eder.Bunu isteyenler +like

    Nazım ÖzmenNazım Özmen7 aylar önce
    • Ben istiyorum

      Nazım ÖzmenNazım Özmen7 aylar önce
  • Sefilin kızı

    HASHTAG MUSICHASHTAG MUSIC7 aylar önce
  • Magnifica serie.

    aneranamaneranam7 aylar önce
  • NarSan♥️♥️

    ROTEX YTROTEX YT7 aylar önce
  • Nare♥️Sancar

    ROTEX YTROTEX YT7 aylar önce
  • Nolur Gediz we Nare olsun .

    Юлдуз БайлиеваЮлдуз Байлиева7 aylar önce
  • Benim öyle bir kızım yok

    Furkan BaburFurkan Babur7 aylar önce
  • Seferin kızı çatla ohh gelin güvey oldularda

    Cennet KaradanaCennet Karadana7 aylar önce
  • boyun devrilsin sancar nasil yapdin narine bunu

    gulustan tarımgulustan tarım7 aylar önce
Sefirin Kızı 4. Bölüm 2. Fragman!