Shoreline Mafia - Hoe Shit [Official Music Video]

Shoreline Mafia - Hoe Shit
'MAFIA BIDNESS' OUT NOW! 🌊
Stream/Download - shoreline.lnk.to/MafiaBidnessID
Directed by John Rawl
Co-directed by Luke Kaneb
Subscribe for more official content from Shoreline Mafia:
Shoreline.lnk.to/SMsubscribe
Follow Shoreline Mafia
facebook.com/ShorelineMafia
instagram.com/shorelinemafia
twitter.com/SHORELINEMAFIA
soundcloud.com/shorelinemafia
hellawave.com
Following the release of the group's full-length mixtape in 2017, the Los Angeles-based crew signed to Atlantic Records in 2018, which then re-released 'ShorelineDoThatShit'. After making waves in the hip-hop community, Shoreline Mafia headlined their own sold out tour and performed at Rolling Loud Music Festival.
#ShorelineMafia #MafiaBidness #HoeShit

Herunterladen

YORUMLAR

  • FENIX didn’t get chubby he just eating good

    It’s GoodyIt’s Goody3 saatler önce
  • it's like he's doin a disstrack of his group

    Myself BadassMyself Badass4 saatler önce
  • This song is fire

    SpookZSpookZ6 saatler önce
  • He really reppin khakis like that.

    dogboy0912dogboy09127 saatler önce
  • 119Kallyn, This is Tamon Franklin with the IT Dept. I can remote in and take a look. Click the link below to download the remote software. Once installed, reply with the 9 digit session code. sos.splashtop.com/

    Tj BanksTj Banks10 saatler önce
  • Got my sprite popping and spraying

    James HowardJames Howard14 saatler önce
  • 2 million of these views are from me

    Anir RameshAnir Ramesh15 saatler önce
  • These boy be eating good those weight gains fuck it tho 🤪

    Ray MemdozaRay Memdoza15 saatler önce
  • Same

    Esmeralda RoblesEsmeralda Robles20 saatler önce
  • Im on the 110 doin 110 🚘🔥

    Michael GuestMichael GuestGün önce
  • very good song

    ziko dr snakeziko dr snakeGün önce
  • How do I make lean do I need jolly ranchers

    FrostyflakesFrostyflakesGün önce
  • Foo built like my dad

    IvxnIvxnGün önce
  • Fenix> OhGeesy

    OhProjectsOhProjectsGün önce
  • I would like to see him and sad boy loko callab

    BigAssPinguinoBigAssPinguinoGün önce
  • Fenix got CHUNKY 😂😂

    Güero _Güero _Gün önce
  • Fenix got chubby or either the camera but im a fan

    OvOAlex 243OvOAlex 243Gün önce
  • Fenix killed this shit 🌊🌊

    Virtual-qierVirtual-qierGün önce
  • I need rehab cuz I keep replaying this. Addiction is real yall

    Gabriel RuelasGabriel Ruelas2 gün önce
  • He looks like a driped out ups driver

    Sebastian CoriaSebastian Coria2 gün önce
  • Oh nah Fenix lookin like the pillsbury doughboy now

    KADKAD2 gün önce
  • God damn he got fat 😂😂

    Greasy HogGreasy Hog2 gün önce
  • Ohgeez a female

    Oscar QOscar Q2 gün önce
  • Fenix Flexin holding it down for shoreline where the fuck is ohgeezy

    pancho lopezpancho lopez2 gün önce
  • 408.

    Gabriel PuenteGabriel Puente2 gün önce
  • Why it say SHORELINE but only Fenix in it? Where is Gheesy??

    deemer jrdeemer jr2 gün önce
  • This shut slappps

    its yo boi 110its yo boi 1102 gün önce
  • ,🇨🇴

    kevinwtf nkevinwtf n2 gün önce
  • SHORELINE MAFIA 🇮🇹

    Lorenzo BianchiniLorenzo Bianchini2 gün önce
  • I’ve been here since day one 😂 when fénix was skinny

    Hector VargasHector Vargas2 gün önce
  • anyone else think he tryna diss someone?

    Alexis AriasAlexis Arias2 gün önce
  • Y’all weird talkin bout a mans weight bruh

    Armando LaPedaArmando LaPeda3 gün önce
  • Fenix looks like Adam Sandler in uncut gems 💎

    Joshua MorenoJoshua Moreno3 gün önce
  • nice track dog... smooth flow! 🎧🎶🎶

    Christopher CabreraChristopher Cabrera3 gün önce
  • I need the audio tho.

    Angela YowakimAngela Yowakim3 gün önce
  • U got kinda big homie I’m not trying to be rude

    FBGM-WIZARD YTFBGM-WIZARD YT3 gün önce
  • You got fat

    Tomas RodriguezTomas Rodriguez3 gün önce
  • “ if you my homie why you neva call my phone “ 💯💯💯💯

    Listo6Listo63 gün önce
  • I feel like fenix not actually that big and it's just a vest on lol

    Justin RuttyJustin Rutty3 gün önce
    • Hese been eating good ever since bottle service lol

      Mystic HyrazMystic Hyraz3 gün önce
  • This nigga snapped!!

    Ivan CIvan C3 gün önce
  • fenix went from fenix flexin to fatty flexin

    BeatusBeatsBeatusBeats3 gün önce
  • Dey both equally as good no cap like if you agree

    B E N Z O SB E N Z O S3 gün önce
  • 2:16 my guy was feeling himself😂

    steazyadriansteazyadrian3 gün önce
  • Damn wasn’t fénix skinny??

    EddieEddie4 gün önce
    • Ever sice bottle service hes been eating good to good

      Mystic HyrazMystic Hyraz3 gün önce
  • Body lookin like philthy rich 😅

    SortaSorta4 gün önce
  • 68 street

    Christopher MoralesChristopher Morales4 gün önce
  • Bro fenix keep gaining weight bruh

    Brucci Wayne MusicBrucci Wayne Music4 gün önce
  • If you my homie why you never call my phone 💯

    Randy savageRandy savage4 gün önce
  • Shoreline Mafia - Hoe Shit (Explicit) ft. Fenix Flexin

    kpana is deadkpana is dead4 gün önce
  • 0:11-0:13 THICCC AF... LOL

    BayAreaEASportsBayAreaEASports5 gün önce
  • when all the homies in gta v link up at franklins house:

    301630165 gün önce
  • bump this @ night on the freeway with a blunt n a bitch see how u feelin

    Mauricio ChávezMauricio Chávez5 gün önce
  • Dis was shoreline needed they were getting old no cap

    Josue BuenoJosue Bueno5 gün önce
  • Fenix should have put just his name on this joint 🤷🏾

    Fray DoughFray Dough5 gün önce
    • Wouldn’t have as much views

      Jlocc OfficialJlocc Official4 gün önce
  • I can turn a good girl into a sex worker ???? That’s disgusting

    RedHotSauceRedHotSauce5 gün önce
  • Madea new song about bitcoin and riots. Enjoy

    Hacker MoneyHacker Money5 gün önce
  • Mans been eating real good lately

    W •W •6 gün önce
  • Ok after hearing this a couple of times ohgeesy's voice does come out

    Fonz DanielsFonz Daniels6 gün önce
  • My niqqa fenix lowkey thicc⏸

    sg_ 35sg_ 356 gün önce
  • 111111111t11111

    Alex RomoAlex Romo6 gün önce
  • flame

    X O T I X Z xX O T I X Z x6 gün önce
  • Ok so we not finna talk about that kids that are 10 or 11 are watching this and they be listening shoreline mafia as a kid bc i use to be a fan since i was 9

    Str1p4m3lissa ._Str1p4m3lissa ._6 gün önce
  • This 🔥

    Boring K1ddBoring K1dd6 gün önce
  • 0:37-0:46 sneak diss to oh gheesy??🧐

    HipHop WorldHipHop World6 gün önce
  • Looks like they shot anamorphic with a standard lens then squeezed it down. Lol

    Lee FeslerLee Fesler6 gün önce
  • Been playing this about 5-10x a day lol since release

    KrazyJaviKrazyJavi6 gün önce
  • Sounds like a slick personal diss

    Ibra PashaIbra Pasha7 gün önce
  • This is harder than my dad's Belt I got the VV in my mouth that's what I talk like that 30 in my pants that's what I Walk like that

    C MartinezC Martinez7 gün önce
  • This shit goes so harddd

    Madison SenaMadison Sena7 gün önce
  • This group rn man they got music that is fire

    Maribel MurilloMaribel Murillo7 gün önce
Shoreline Mafia - Hoe Shit [Official Music Video]