SİZİ HOLLYWOOD YILDIZINA DÖNÜŞTÜRECEK 20 BASİT GÜZELLİK TÜYOSU

HOLLYWOOD GÜZELLİK TÜYOLARI
Bu güzellik tüyoları sayesinde bir Hollywood yıldızına dönüşeceksiniz!
Eğer saçınızın boyası aktıysa bir adet limonun uçlarını kesip içine sprey başlığı takın. Limon suyunu saçınıza sıkıp 15 dakika bekletin.
Ayak tabanlarınız kuru hatta çatlamışsa ılık suyla birayı karıştırarak ayak banyosu yapın. Ayaklarınızı bu karışımın içinde 30 dakika bekletin.
Aniden deodorantınız biterse koltukaltlarınıza biraz limon suyu sürün ama bunu sakın koltukaltı tüylerini jiletle aldıktan hemen sonra yapmayın.
Saçlarınızda oluşan statik elektrikten bıktıysanız bir diş fırçasına saç spreyi sıkın ve saçlarınızı bununla fırçalayın.
Çok kısa sürede kusursuz dalgalara kavuşmak için bu tüyoyu deneyin. Önce saçınızı yüksekten atkuyruğu şeklinde bağlayın. Sonra tutam tutam alarak saçlarınızı maşayla dalgalı yapın. Bu işlem bittiğinde saçınızı çözün.
İşte size siyah noktalardan kurtulmak için kolay bir tarif: PVA tutkal ve aktif karbonu bir kapta karıştırıp problemli bölgelere uygulayın.
Koltukaltlarınızdaki koyu lekelerden kurtulmak istiyorsanız patatesi ikiye bölüp bu bölgelere sürmeniz yeterli.
Doğal maden suyunu daha sağlıklı ve yumuşak bir cilt için arındırıcı olarak kullanabilirsiniz.
Hollywood gülüşüne sahip olmak için tarifiniz burada: 2 çay kaşığı soda ve diş macununu alüminyum folyoya sürüp dişlerinize yerleştirin ve 10 dakika bekletin.
ZAMAN BİLGİSİ:
1:16 Kusursuz dalgalar
2:18 Göz altı morlukları çözümü
4:02 Tahriş olmuş cilt?
5:55 Soda ile yüz yıkama
9:19 Koltukaltı için macun tarifi

___________________________________
5 Dakikada Hallet kanalına abone olmak için: goo.gl/988RDr
Olumlu bak kanalına abone olmak için: goo.gl/aoVCYZ

Herunterladen

YORUMLAR

  • Ça-lın-tı

    Elif YağbasElif YağbasAylar önce
  • Biraz daha herkesin yapabileceği şeyler lütfen! babamın kolasını saçıma mı dökeyim aktif kömürü nereden bulayım herkesin evinde alovera yaprağı yok

    Dokji MidoriyaDokji Midoriya2 aylar önce
  • Ich schaffe nicht mal einen schönen Zopf

    Ich bin daIch bin da4 aylar önce
  • And after that eat that lemon

    секси шмексисекси шмекси6 aylar önce
  • А потом съешьте этот лимон

    секси шмексисекси шмекси6 aylar önce
  • Yarısı yalan denemeyin😑😑

    Ayşe YağcıAyşe Yağcı6 aylar önce
  • Класс.

    маркиза мадылгенмаркиза мадылген6 aylar önce
  • О

    Zuxra RasulovaZuxra Rasulova6 aylar önce
  • Жаль перевод нет слов

    ГУЛЯ таких нет ГуляГУЛЯ таких нет Гуля6 aylar önce
  • Bullshit with the eyes and cucumber and bananas 😂

    SMD OzsayinSMD Ozsayin7 aylar önce
  • 02:54 o kalkan derileri soymak şimdi ne keyifli olur.İtiraf edin işte bunu yapmayı sevenler var mesela ben😉

    Kubra SevimKubra Sevim7 aylar önce
  • Prim kasma

    Taylor SwiftTaylor Swift7 aylar önce
  • Ya hayır da bi beden küçük sütyen giyince benim de öyle oluyo amk kim kimi neyi neden kandırıyo her şey yalan dünya yalan aşk yalan

    harleyyharleyy7 aylar önce
  • Tamamen abartı dmdmdmd

    Alara TunalıAlara Tunalı8 aylar önce
  • Kopyacı

    Hatice SalıcıHatice Salıcı8 aylar önce
  • Amk bi bok anlamadım olum türkçe yapamıyon mu?

    Mehmet İnceMehmet İnce8 aylar önce
  • Ya kapaktaki resim için geldim içinde yok SAHTEKARLAR !

    Çok farklı ÇokÇok farklı Çok8 aylar önce
  • 9:16 😂😂

    Ahsen Yağmur ŞENDURAhsen Yağmur ŞENDUR8 aylar önce
  • erkekler meme yüzünden açtılar kızlar bunlar neyi paylaşıyolar diye açtı mk

    çikola taçikola ta8 aylar önce
  • Evet canlarım artık bu video sayesinde ünlü bir hollywood yıldızıyım yakında beni tv larda görüceksiniz bu video sayesinde hollywood yıldızı oldum amerikada birsürü ödül aldım hatta victoria secret 2019 modeli olarak beni istedi her şey bu video sayesinde sizin gibi bi ailem olduğu için çok mutluyum falan filan teşekkürleeeer sijdkdmd (ne yani bunun komik olmasını falanmı bekliyodunuz ben tamamen doğru söylüyorum eğer yalan söylüyosam bu gün hasta oliyim ama dur bir dakika ben zaten hastayım o zaman eğer yalan söylüyosam yalan söylemiş oliyim skdmdj ha bu arada burdan benimle birlikte hoolywood da çalışan ırmak arkadaşıma seslenmek istiyorum ırmak senin amına koyiyim ben yarın sen okul aman hollywooda görürsün sıçmık kafalı)

    _lilpeep-and -me__lilpeep-and -me_8 aylar önce
    • +_lilpeep-and -me_ bende seni öpooorum cnm😘😘

      Ahsen Yağmur ŞENDURAhsen Yağmur ŞENDUR8 aylar önce
    • @Ahsen Yağmur ŞENDUR öpoooorum muck😘

      _lilpeep-and -me__lilpeep-and -me_8 aylar önce
    • +_lilpeep-and -me_ rica ederim cnm😄😄

      Ahsen Yağmur ŞENDURAhsen Yağmur ŞENDUR8 aylar önce
    • @Ahsen Yağmur ŞENDUR sjjdjs

      _lilpeep-and -me__lilpeep-and -me_8 aylar önce
    • @Ahsen Yağmur ŞENDUR ayh teşekkürler canım

      _lilpeep-and -me__lilpeep-and -me_8 aylar önce
  • 13 te ne sürdü ya

    Can DelalCan Delal8 aylar önce
  • Bnde meme buyutucu video sanmistimm hayal kırıklığı

    Beyzaa nur UgurBeyzaa nur Ugur8 aylar önce
    • 😀

      Taleh AbbasovTaleh Abbasov8 aylar önce
  • Salatalığın Güzellik İçin Faydaları KANALIMA DAVETLİSİNİZ trvision.net/detail/video-lG2oTkkL15o.html

    BİLMENİZ GEREKBİLMENİZ GEREK8 aylar önce
  • Ya türkçe verin şu şeyleri azıcık zahmete düşün

    Yılmaz KayaYılmaz Kaya8 aylar önce
  • 1:04-deki şey çok saçma,üstelik sen neden malzemeleri Türkçeye çevirmiyorsun?

    Arzu GulamirovaArzu Gulamirova10 aylar önce
  • Meme için açanlar 😀

    Gizemli HesapGizemli Hesap11 aylar önce
    • Aynen meme büyütme için açtım alakasi yok

      Perihan OzkocakPerihan Ozkocak4 aylar önce
  • Malzemelerin türkçelerini de yazsanız daha iyi olur

    Derûnî Der_yâDerûnî Der_yâ11 aylar önce
  • Kapağa gelenler derneği :'(

    Moon SkyMoon Sky11 aylar önce
  • Başkalarının emegini alıp direk paylaşmaktansa hiç yoktan yazılanları Türkçeye çevirin... ayrıca her video da diger videodakileri çıkartıp paylaşılmayan videoları koymak en mantıklısı lütfen biraz özen gösterin kopyala yapıştır sistemi yapmayın kazandığınız paranın hakkını verin biraz Haram diye bi şey var...

    Mrdye AcarMrdye AcarYıl önce
  • He ya he

    satu tiryakisatu tiryakiYıl önce
  • bence cok ayıp bunları izleyenler terbiyesiz

    Mehtap KötüğMehtap KötüğYıl önce
  • bence çok ayıp bunları izl0

    Mehtap KötüğMehtap KötüğYıl önce
  • Muzun kilosu on beş lira ne gözüme surucem sjjsndjsjs

    Tugba BlzTugba BlzYıl önce
  • Türkçe yapın yazıları

    Seher YücelSeher YücelYıl önce
  • Keşke Türkçe olsa

    Eylül’ün HayatıEylül’ün HayatıYıl önce
  • Meme için gelenler burda mı 😁

    Peri SuPeri SuYıl önce
  • Şu gobekteki çatlakların 3 ay icinde gidecegini sanmıyorum tamam alovera bitkisi iyi geliyoda çatlaklar a bunlar biraz abartmislar gibi geldi

    Yasemin KaranYasemin KaranYıl önce
  • trvision.net/pass/UC1-9CXPeOaQcFSQ73FlTFEg Abone olur musunuz 😊

    Duygu TaşDuygu TaşYıl önce
  • İşim gücüm yok her şeyde bi karışım yapcam

    ikon Cansinikon CansinYıl önce
  • İkincidə ayaqina piyvedi elə tökdüyü?

    Ayan CeferovaAyan CeferovaYıl önce
  • 6.38 inanmayın ortaya sürmedi kırılır gider inanmayın çoğu şey abartı

    Byrm ByrmByrm ByrmYıl önce
  • Hepisi yalan

    Serdal CağlayanSerdal CağlayanYıl önce
  • На русском языке нету пиривода ?

    Davlat DhoraevDavlat DhoraevYıl önce
  • Kapak resminden gelenler

    Serhat LalSerhat LalYıl önce
  • Şunları malzemeleri türkçe yazar mısınız artık

    Feyza SFeyza SYıl önce
    • turkce hardan tapmaq olur?

      Baytar-Veteriner Həkim BakuBaytar-Veteriner Həkim Baku11 aylar önce
  • Saç uzatma küründeki yeşil sebze nedir

    Dilek B.Dilek B.Yıl önce
    • Aleovera

      Elif KarahanElif Karahan11 aylar önce
  • 12:04 bari yalan söylemeyin ya kapatici sürdüğü her halinden belli

    maviimaviiYıl önce
  • Koltuk altına yaptığınız şey 'den bahsedermisiniz

    Burcu Pınar KorkmazBurcu Pınar KorkmazYıl önce
  • Baya yabancı bi kanaldan çalıntı 😂 5 minute crafts olması lazım 😂

    Nihan MöröydorNihan MöröydorYıl önce
    • Sahibi zaten ayni

      Sezai ŞahinSezai ŞahinYıl önce
  • Bu ne yaaaa

    Gulsum EliyecaGulsum EliyecaYıl önce
  • Niye hep çirkin kadınlar?

    Zehra Sinem SemerciZehra Sinem SemerciYıl önce
  • Su suyah seyin ne oldugunu bilen var mi ?

    Ramil EliyevRamil EliyevYıl önce
  • Colayla saç?? Noluyo lan

    Meral GemiciMeral GemiciYıl önce
  • Neden hep ayni videolarin karmasi ya cildircam

    Siyah YaprakSiyah YaprakYıl önce
  • Turkce yokmuuuu

    Elnare HewimovaElnare HewimovaYıl önce
  • Aloyi neyle eledi? Capiklar ucun

    Anya AgayevaAnya AgayevaYıl önce
  • Abartmışlar

    Lina LinaLina LinaYıl önce
  • Kısacası limon limon limon

    Furkan FurkanFurkan FurkanYıl önce
  • Saçma sapan şeylerle insanları kandırmayın😉

    deniz sümerdeniz sümerYıl önce
  • Zaten bi holivotumuz eksik

    Fatma CaltuFatma CaltuYıl önce
    • Sk git

      ulgrin scp güvenliğiulgrin scp güvenliğiYıl önce
  • Ya ne kadar özentisiniz ya gercekten bari yabancilardan ozenmeyin

    tansu 0tansu 0Yıl önce
  • Abicim başlık türkçe içindekiler ingilizce olum ne anlamı var kanalın yabancı bir youtube kanalının bir vidyosunun başlının türkçe versiyonu içindekileride türe yap

    voice of gamevoice of gameYıl önce
  • Çoğu işe yaramıyor

    Almina KckksAlmina KckksYıl önce
  • z jbihiigygi

    Nesrin Rasim ogluNesrin Rasim ogluYıl önce
  • Sikildim baska zamana kalsin ne ati o kasenin icine nasil yapjsz bu konusmeyi bilmeyenler kanalimi yokse

    Melek BaymuhammetMelek BaymuhammetYıl önce
  • Peş doğrusu resmen dolandiricisiniz

    Sevgi OzcanSevgi OzcanYıl önce
  • 12:24deki ne?

    Tuğba ÖztürkTuğba ÖztürkYıl önce
    • Alu vera

      Sultan GokSultan Gok7 aylar önce
    • Yaprak türü

      ulgrin scp güvenliğiulgrin scp güvenliğiYıl önce
  • Kullanılan malzemelerin isimlerini yazarsanız memnun olurum 🙂

    Ozgunay 38Ozgunay 38Yıl önce
  • Türk'e yazı açıklama istiyorum. 😁😁

    Ozgunay 38Ozgunay 38Yıl önce
  • Yorumlar kopmalik 😂😂

    gökce gokcegökce gokceYıl önce
SİZİ HOLLYWOOD YILDIZINA DÖNÜŞTÜRECEK 20 BASİT GÜZELLİK TÜYOSU