SİZİNLE BERABER İFTAR YAPABİLİR MİYİM? - ( SOSYAL DENEY )

Selamlar arkadaşlar, bu hafta insanların yanına gidip beraber iftar yapabilir miyiz diye sordum, bakalım insanlar ne dedi.
instagram ► goo.gl/gn7zGm
İletişim ► iletisimangarabebesi@outlook.com
Videoların çekim süreci ve hazırlık aşamalarını paylaştığım diğer kanalıma buradan ulaşabilirsiniz ► goo.gl/s5y19g

Herunterladen

görünümler
313,253

YORUMLAR

  • 1:09 yalan söğledin amca

    Just ThinkJust ThinkAylar önce
  • Gençler bu devirde kimse kimseyi eve almaz doğrısu nu para veririsün yemk ısmarlarsın en güzeli budur

    Enes & NisaEnes & NisaAylar önce
  • Insalıl olmus batıda sen bi diyarbakıra gel insalıl gorsunler

    Mahsun UlaşMahsun UlaşAylar önce
  • Sacmalamissin evine niye gtrsn ya sacma..beldiyenin yeri kalabalik die mazeret olmaz

    Suleyman OzturkSuleyman OzturkAylar önce
  • Salam Burak nasilsiñ sen iý şakajisiñ adamiñ ýüzüne ýalwararak bakýarsiña oni iý görüýorum ben Türkmenistanliýim bizde beýle diýseñ ýüzde togsany musafyr alarlar.

    Basim AsyrowBasim Asyrow3 aylar önce
  • Misafir perverlik istiyorsan doğuda bulursun misafir perverliği

    Yusuf GöktaşYusuf Göktaş5 aylar önce
  • Türk insanı işte yardımlaşma bitmiş %0

    Mertcan GencerMertcan Gencer7 aylar önce
  • 300 k izlenmeye destek

    Muhammed Halhallı OfficialMuhammed Halhallı Official8 aylar önce
  • 3:09 kral adamsın vesselam

    Batuhan ÖzkanBatuhan Özkan10 aylar önce
  • insanlık ölmüş amk 😂

    Erkan KırErkan Kır10 aylar önce
  • 3:10 daki adama helal olsun

    Batuhan DemirBatuhan Demir10 aylar önce
  • Müslüman ülkenin paylasmayi seven insalarina hele bi bakin Gelin avrupa daki müslümanlara yapin bi herkez eve davet eder Türkiye de 99% sözde müslüman ama gercek de 40%

    PUBG Mobile Hüseyin CinarPUBG Mobile Hüseyin Cinar11 aylar önce
  • O EN SONDAKİ ÇOCUK ELİNDE TOP OLAN AYNI SATRANÇ ŞAMPİYONU MAGNUS CARLSEN A BENZİYO :)))

    UGUR SAHANUGUR SAHANYıl önce
  • O kadar kaba olmak zorunda değiller tabiki ama türk halkı ne kadar yardımcı olsa da tanımadığın insanı tabiki eve alamazsın şahsı görüşüm.

    Ben Zeynep.Ben Zeynep.Yıl önce
  • Kardeşim tanımıyorsun etmiyorsun ne eve alacak adam seni en iyisi bile istemez Allah Allah böyle sosyal deney mi olur

    kdr symnkdr symnYıl önce
  • oruç tutmak sadece bir şey yiyip içmemek değildir oruç tutup senden yardım isteyen bir mağduru geri çeviriyorsan boşuna kendini 16 saat aç bırakma Allah katında bu orucun kabul olacağını hiç sanmıyorum.

    Hüsamettin TekkurşunHüsamettin TekkurşunYıl önce
  • Kimsenin birbirine güveni kalmamış bu red edenler ondan kaynaklanıyor. Yoksa biz güzel milletiz kimseyi aç bırakmayız.

    EmreDersiniz.EmreDersiniz.Yıl önce
  • 3:25 gibi bir kardeş bir dost bir arkadaş olsa baska birşey olmazsa helal be reis +1

    Emrullah KadıcıkEmrullah KadıcıkYıl önce
  • insanlık ölmüş

    SLY- BERATSLY- BERATYıl önce
  • Doguda yap 1i yok desin😏 .seni sahura kadar zorla tutarlar

    Cemil ÖzdemirCemil ÖzdemirYıl önce
  • Ramazanda git diyarbakirda yap bence yüzde doksan dokuzu eve götürür.

    Ozan ManasOzan ManasYıl önce
  • Helal

    huzûr'un sesihuzûr'un sesiYıl önce
  • 3:18 kralllllllllll

    Vartolu sadettinVartolu sadettinYıl önce
  • *İNSANLIK KESİNLİKLE ÖLMÜŞ AMA O GEL BERABER YEMEK YİYELİM DİYEN ADAM ADAMDIR*

    xAngelMustafaxAngelMustafaYıl önce
  • abi bi git güneydoğuya hayır diyen olmayacak

    Murat AksuMurat AksuYıl önce
  • Orucun amacı zaten aç kalmak değil iyilik

    im feeling Luckyim feeling LuckyYıl önce
  • يوم مخزي😂😂

    Flona AmerFlona AmerYıl önce
  • 3:10 adamsin

    Gul benizGul benizYıl önce
  • 3:30 adamın dibi

    Adil xalilovAdil xalilovYıl önce
  • Ankara BENCİL İNSANLARLA DOLUYMUŞ ONU ANLADIK.

    AhmetAhmetYıl önce
  • ramazan da değil normal bir günde hakkari ye gel bence bak insanlar seni evine götürebilmek için nasıl seni alıkoyuyor insanlık burda var daha merak etmeyin ..

    Sedat kocSedat kocYıl önce
  • Peybamber Efendimiz Görse Lanet Ederdi Ulan Müslümanlık Böyleyse Ben Müslüman Değilim

    DeaDPoolDeaDPoolYıl önce
  • trvision.net/detail/video-GDxZ74UEfUw.html abone olmayı unutmayın

    YunusK TVYunusK TVYıl önce
  • Yabancı kabul etti kendi türkümüz etmedi

    Ali SaidiAli SaidiYıl önce
  • 4:26 kameraya baktığını keşke bu kadar belli etmeseydi

    Sercan YalçınSercan YalçınYıl önce
  • En sonkiler (kabul edenler) turk degiller afgan

    Funny guyFunny guyYıl önce
  • O sandaki müziyin adi ne

    furkisch botonfurkisch botonYıl önce
  • Bunun insanlıkla veya yardımseverlikle bi alakası yok insanlar elbette evine almak istemez ne olduğu belli olmayan birisini ki belediyenin ucretsiz cadirini kalabalik diye begenmiyorsa bu parasi olmayan kisi herkes bi işkillenir

    Youtube BükücüYoutube BükücüYıl önce
  • türklerden yarar yok adama yabancılar yardım etti

    Furkan KayıkçıoğluFurkan KayıkçıoğluYıl önce
  • izlerken utananlar 😊

    Altan TabakAltan TabakYıl önce
  • 3:10 Adam Gibi Adam.Delikanlı Görsün Millet.

    Fatih AbiFatih AbiYıl önce
  • bunlar kendine müslüman diyor rofl

    stanceflowstanceflowYıl önce
  • Ankara şivesiyle konuşup ben buraya yabancıyım demek dlsksksk

    SudeSudeYıl önce
  • adamsın abib

    Sefa ÜlgerSefa ÜlgerYıl önce
  • ALIN SİZE MÜSLÜMANLAR:d:d

    Mustafa KinlMustafa KinlYıl önce
  • SÖZDE RAMAZAN BİRLİK BEREKET AYI DERLER AMA PARASI OLMAYAN Bİ ADAM SİZLE GELSEM DESE ARKANA BAKMADAN KAÇARSIN

    Koray sarıKoray sarıYıl önce
  • Bilecikte memleketim

    Tugba BalyemezTugba BalyemezYıl önce
  • 3.09 adamı bekledim ve sonunda geldi 💙

    Neslihan Buse MerdanNeslihan Buse Merdan2 yıl önce
  • 3.10 daki adam vallaha

    Swordsman AaSwordsman Aa2 yıl önce
  • çok yazık.Nasıl iftar yapmak isteyen bir adamı gericevirirler hayret !

    hegzabytehegzabyte2 yıl önce
  • İnsanlık elden gidiyehh😂😂😄

    kimsesiz cocukkimsesiz cocuk2 yıl önce
  • Arkadaşlar insanlık ölmüş triplerine falan girmeyin boşuna bu devirde kızına şevk duyan insanlar var adamlar nasıl güvenipte alsın evine

    Çiğdem KayıkcıÇiğdem Kayıkcı2 yıl önce
  • Ya beyaz gömlekli abiye helal olsun kendi de gitmedi eve götürdü lokantaya onu valla helal olsun adammmmm

    Mehmet KabakMehmet Kabak2 yıl önce
  • Bence sen geredelisin 😊

    Esra CoşkunEsra Coşkun2 yıl önce
  • 5.25 deki gençlerde adammış bee

    Atarlı 47Atarlı 472 yıl önce
  • 3.30 sen nasıl bi kralsın beee ,böyle bi adam allahim herkese nasip etsin

    Atarlı 47Atarlı 472 yıl önce
  • Böyle videolar izleyince hayattan soğuyorum. Allah kimseye muhtaç etmesin garibanları amin.

    Yusuf DemirelYusuf Demirel2 yıl önce
  • Eeeyyy cematü’l müslim nerde sisiz inancınız herkes olmuş kendine müslüman.

    Sir maximillian von stauffenberg the mightSir maximillian von stauffenberg the might2 yıl önce
  • Evinizi yiyecek sanki bakya

    berin 'berin '2 yıl önce
  • Vallah yardim severligimiz kaybolmus ülke boyu

    ANONYM MANANONYM MAN2 yıl önce
  • öyle ustayı sıkeyım ben 3 lıralık yemegı 10 lıraya sat parası olmayan bır kardesıne yok de betı bereketı olur mu lan oyle yerın

    CJCJ2 yıl önce
  • Kiza param yok diyemiyor guzel kiz da muhattap olmuyor

    Erol ÇelikErol Çelik2 yıl önce
  • 3:09 daki adamdır

    Emirhan KalenderEmirhan Kalender2 yıl önce
  • Bu angara bebesi yalan haber videoları paylaşırken burda masumları oynamış.

    HasanHüseyin hancıHasanHüseyin hancı2 yıl önce
  • 3 :10. Adam gibi. Adam

    Arda AydınArda Aydın2 yıl önce
  • bu devirde ne yapsın insanlar güven zor hak veriorm insanlara bukadar hoşgörülü olunmaz bu devirde ama beraber bir mekanda yemek yiyebilirler maksat karın doyurmaksa eğer

    alpaycak alpaycakalpaycak alpaycak2 yıl önce
  • Babama denk gelse alır gelir kesin bize denk gelse sorarız babama ama misafir ederiz sonuçta orucu sadece aç kalmak için tutmuyoruz

    Kim HanaKim Hana2 yıl önce
  • Tanimadigin birini evine cagirar misiz ?? Oyle dusunun once. Bu normal yani. Belediyye veriyor ya. Elin adamin evinde ne isin var ki? Bunun manyaki var hirsizi var. İnsanlik olmemis sadece guven ölmüş

    Gabiloglu SGabiloglu S2 yıl önce
  • Halep'e, mültecilere yardım iste, farkı gör.

    GalapagosGalapagos2 yıl önce
  • 3:09 adam

    Mert ThanatosMert Thanatos2 yıl önce
SİZİNLE BERABER İFTAR YAPABİLİR MİYİM? - ( SOSYAL DENEY )