Sokrat St - Somurtan Adam (Official Video)

#SokratSt'den #SomurtanAdam tüm dijital platformlarda!
Apple Music: apple.co/2UpVc7s
iTunes: apple.co/2UpVc7s
Spotify: spoti.fi/2KPQdgN
Deezer: bit.ly/2VaRTFo
Fizy: fizy.in/UhezZ
Muud: www.muud.com.tr/sa/685031
SOMURTAN ADAM (2019 / DOKUZ SEKİZ MÜZİK)
Yönetmen: Sarp Palaur
Söz & Müzik: Sokrat St
Düzenleme: Murat Acar
Mix & Mastering: Kadim Tekin
Bana dokunma zaman
Sana yokum o zaman
Ama n'olur n'olur n'olur!
Maval okuma bana
Ben sonuna kadar
Hep yoluna bakan bi somurtan adam!

Bi' yarınım vardı
Hiç konuşma dağılırım bak!
Elimde bi' bira sokaklarda naralarla
lalala.. aman Allah'ım!
Gülmek için bi' sebep bul yaralarla.
(ha ha ha ha)
Yaptıklarına mana bul
-daha napim
-hala dur
Dürüst ol tüm bıraktıklarının hepsi senden daha mağdur!
(soko) özgürlük mü vay haline!
Artık sadece senin savunduğun bi dava bu.
Gırla hatıram var
Çıkmaz hafızamdan
Yumruklarımı sıktım bazı anlar!
Burada gerçekle yüzlekmektense yalana razı mallar
Yazan suçlu, ya yazdıranlar...
Belki de kaçıp gitmektir burdan
Ne istediğimi düşünüp bulamam
Seyrin aleyhime zaman
ama istemediğim kişi olamam!
Bana dokunma zaman
Sana yokum o zaman
Ama n'olur n'olur n'olur!
Maval okuma bana
Ben sonuna kadar
Hep yoluna bakan bi somurtan adam!
Bi' anlamı yok
Sana kalmadı yol
Canın da yanmıyo tam tadı yok
Dünya yalpalıyor
Gözün artık parlamıyor
Aynaya bak
Aynı yalan
Ertelenen kaç vedadan "ah"
Dert aldın başa bedevadan
Bunu bile bile yaşamaya devam ama!
Akıllanmazsın al!
Ruhuna yakından bak bi'daha
E ne bok yedin, insanlar
durup dururken mi yanından kaçtılar!
Sana göre sana baskı var
Yastığa kafanı koyup uyuma kalk yaz biraz
Zaman kaltak bi yar
Bu yalanı yazar yazmaz bidaha...
Belki bu yalanı hissettim bundan
Çeliştiğime üzülüp duramam
Seyrin aleyhime zaman
ama istemediğim kişi olamam
Bana dokunma zaman
Sana yokum o zaman
Ama n'olur n'olur n'olur!
Maval okuma bana
Ben sonuna kadar
Hep yoluna bakan bi somurtan adam!

instagram.com/sokratst
twitter.com/sametgonullu
facebook.com/sokratst
instagram.com/hiphoplifepro
twitter.com/HiphoplifePRO
facebook.com/hiphoplifepro
#4K

Herunterladen

YORUMLAR

  • Seviliyorsun Sokrat kardeş

    Mr VaLeMr VaLe2 gün önce
  • Bi' yarınım vardı Hiç konuşma dağılırım bak! Elimde bi' bira sokaklarda naralarla lalala.. aman Allah'ım! Gülmek için bi' sebep bul yaralarla.

    ARL DORUKARL DORUK6 gün önce
  • S*kerim elvedanı...

    Tolga ALTINTAŞTolga ALTINTAŞ7 gün önce
  • Özgürlükmü vay haline... Yumruklarımı sıktım bazı anlar

    LudovicoLudovico8 gün önce
  • Sesini seviyorum, yazdıklarından hiç bahsetmiyorum 🏆

    Elif YıldızElif Yıldız9 gün önce
  • Çıkamıyorum şarkıdann

    Nur ŞENELNur ŞENEL9 gün önce
  • Bu klip nie az izlenmiş amq

    İbrahim Akbaşİbrahim Akbaş10 gün önce
  • Bana dokunma zaman Sana yokum o zaman Ama n'olur n'olur n'olur Maval okuma bana Ben sonuna kadar Hep yoluna bakan bi somurtan adam 1.VERSE Bi yarınım vardı hiç konuşma dağılırım bak Elimde bi bira sokaklarda naralarla Lalala, aman Allah'ım Gülmek için bi' sebep bul yaralarla Yaptıklarına mana bul daha napim Hala dur dürüst ol tüm bıraktıklarının hepsi senden daha mağdur Soko! özgürlük mü vay haline Artık sadece senin savunduğun bi dava bu Gırla hatıram var,çıkmaz hafızamdan Yumruklarımı sıktım bazı anlar Burada gerçekle yüzlekmektense yalana razı mallar Yazan suçlu, ya yazdıranlar? Belki de kaçıp gitmektir burdan Ne istediğimi düşünüp bulamam Seyrin aleyhime zaman Ama istemediğim kişi olamam NAKARAT Bana dokunma zaman Sana yokum o zaman Ama n'olur n'olur n'olur Maval okuma bana Ben sonuna kadar Hep yoluna bakan bi somurtan adam 2.VERSE Bi' anlamı yok sana kalmadı yol Canın da yanmıyo tam tadı yok Dünya yalpalıyor Gözün artık parlamıyor Aynaya bak aynı yalan Ertelenen kaç vedadan ah Dert aldın başa bedevadan Bunu bile bile yaşamaya devam ama Akıllanmazsın al Ruhuna yakından bak bi daha E ne bok yedin, insanlar Durup dururken mi yanından kaçtılar Sana göre sana baskı var Yastığa kafanı koyup uyuma kalk yaz biraz Zaman kaltak bi yar Bu yalanı yazar yazmaz bi daha Belki bu yalanı hissettim bundan Çeliştiğime üzülüp duramam Seyrin aleyhime zaman ama istemediğim kişi olamam NAKARAT Bana dokunma zaman Sana yokum o zaman Ama n'olur n'olur n'olur Maval okuma bana Ben sonuna kadar Hep yoluna bakan bi somurtan adam

    OktayOktay10 gün önce
  • 7 defa king video!! Haa bu arada kanalımda 7 slayttan oluşan king olmasada güzel videolar var ;) beklerim!

    seven slidesseven slides11 gün önce
  • Bu adami bu sarkiyi dinleyen kesim cok sansli

    Aybike YıldızAybike Yıldız14 gün önce
  • Bunu milyon yapmayan beyinlerinizi 6222

    Anenn AyenAnenn Ayen16 gün önce
  • Ben çocuğum ama bu şarkıya bayılıyorum ya. 😘😘❤️

    Fatıma AkaFatıma Aka19 gün önce
  • Bağımlılık yapıyor aq şarkısı

    Furkan MaydaFurkan Mayda20 gün önce
  • Selamlar :3 :)

    Somurtkan AdamSomurtkan Adam20 gün önce
  • Abi Cuma abi nerelerde ne yapıyor senin haberin vardır çok merak ediyorum yoruma baksan da bı cevap versen be abi hatta ayarlada Victoria Meyhanesinde biseyler içelim 😂

    Sisifos TenaSisifos Tena21 gün önce
  • trenddeki şarkılar yüzüne kaçırıyordum bu güzelliği

    Berkant BadurBerkant Badur21 gün önce
  • Klip öyle bir şey ki sokrat yerine Şanışer koyabiliyorsunuz :D

    palamutsuz sincappalamutsuz sincap22 gün önce
  • Her gün bir doz.

    Hilal TuranHilal Turan22 gün önce
  • Boyle bi ses yok yaa

    someonesomeone25 gün önce
  • Klipi Şanışer

    Tofiq DemirovTofiq Demirov26 gün önce
  • ♥️

    ArifArif29 gün önce
  • Sokrat ST 👊 -Reis💜💗💜💗

    Mert ÖzkanMert ÖzkanAylar önce
  • Bu şarkı nasıl milyonlarca dinlenmesi amk

    Emirhan kalkanEmirhan kalkanAylar önce
  • 1:01 çok hoş amk sarıp sarıp dinliyorum

    Murat BozMurat BozAylar önce
  • sokrat rhyme yap amk

    OKTAY AYDINOKTAY AYDINAylar önce
    • Yaptığı ne amk

      Kenan MuseyibliKenan Museyibli17 gün önce
  • Sokrat, Billie Eilish kullanmis. Cool :)

    Aykut UzunogluAykut UzunogluAylar önce
  • Cumali Efrah ile ilk yaptığın düetler ile tanımıştım sesini. Bence tarzını şarkılara uyarlama, şarkıları kendini uyarla.. ( trvision.net/detail/video-V5P59Yve3-4.html buradaki tarzı devam ettir lütfen.. )

    Poyraz TVPoyraz TVAylar önce
  • Seni çooooook seviyoruuuumm Sokrat ❤❤❤

    Naz DemirNaz DemirAylar önce
  • Bu adamınsesi orijinalde bile güze bu Türkiye’de en iyi iki ses Sokrat ve şanışer

    Gold PremiumGold PremiumAylar önce
  • Jagged - Sevilmeyen Adam Sokrat ST - Somurtan Adam njsndjdndnxndndnxnnxndj

    R e g g i e * L i f eR e g g i e * L i f eAylar önce
  • Çok iyi

    Fatih AcarFatih AcarAylar önce
  • Beat Düşerken kendinde hareket yapta içimiz dışımız olsun (pardon) odun gibi duruyorsun az oyunculuk yap (TAVSIYE!)

    YıkıkYıkıkAylar önce
  • Qurejma adama benziyor hayirdir Aqw

    XenophonXenophonAylar önce
  • Otomatik İngilizce altyazı, aynen devam TRvision

    HİTALİN !HİTALİN !Aylar önce
  • Böyle bir şarkının 475k izlenmesi ayıp be biladerim..

    ASOĞLU JÖHASOĞLU JÖHAylar önce
  • Video klip çok başarılı

    Melek ŞenkalMelek ŞenkalAylar önce
  • Türkiye'nin Eminem'i tıpkı Yener Çevik gibi seni de geç keşfettim. Aptalım...

    Emir KuruEmir KuruAylar önce
  • İyi kötü yorumu bırakın şarkı harika

    Ömer ÖverÖmer ÖverAylar önce
  • Ben fera gibi gereksizlerin milyonlar dinlendiği şu gahbe dünyada değerini bilmiyorlar be sokrat

    zeya jpnzeya jpnAylar önce
  • 2003 yılından beri rap dinliyorum ve haliyle seçiciyim.. o yüzden de burdayım 😎

    Nejdet GüneşNejdet GüneşAylar önce
  • Bir parça bu kadar güzel olabilir mi ya ? Tutulu kaldım

    Kenan ÇetinKenan ÇetinAylar önce
  • o nolur nolur okadar uzamasa efsane olmuş

    Mesela NaberMesela NaberAylar önce
  • Hala dinleyen?

    red roomred roomAylar önce
  • Bende niye bu kadar bağladı diyorum... Yönetmen: Sarp Palaur

    Türkçe Rap AlanıTürkçe Rap AlanıAylar önce
  • Değerini bilin artık bu parça'nın amına koyim

    muhameddsjw robloxmuhameddsjw robloxAylar önce
  • üstad bu senden alıntı olmuş ? trvision.net/detail/video-mqbTg7-U52w.html

    Hakan balıkHakan balıkAylar önce
  • Şarkılarda neden hep isyan bira alkol kari çok sıkıldım aynı şeylerden

    Ali KircaAli KircaAylar önce
  • *_Ben Sokrat'ı neden Batista'ya benzetiyorum?_*

    ꧁ Rutherfordiyum Radon ❶꧁ Rutherfordiyum Radon ❶2 aylar önce
  • arkadaki kız sesi Billie Eilish - Watch'dan mı alınmış acaba ?

    Furkan SEVGİLİFurkan SEVGİLİ2 aylar önce
    • @Mert Yanar 03:23 deki kız sesi Billie Eilish - Watch deki 00:48

      Furkan SEVGİLİFurkan SEVGİLİAylar önce
    • bulursan bana da söyle knk

      Mert YanarMert YanarAylar önce
  • KEZZO İLE FEAT AT BE ABİ FENASIN SEN :)

    batuhan aydgbatuhan aydg2 aylar önce
  • Abi senin şarkıların beni tribe sokuyor ağır depresyon hissediyorum dinledikçe intihara sürükleyecek ondan korkuyorum çok başarılı..

    Seyit DenizliSeyit Denizli2 aylar önce
  • Yok artık 400k mı zaten 350si benim?! Türkiye müzikten anlamıyor

    Deniz BaşkanDeniz Başkan2 aylar önce
    • @Ferhat Yilmaz soko çok efsane yapıyor bu işi moruk ya

      Deniz BaşkanDeniz Başkan2 aylar önce
    • Başkan Yorgunum ben daha guzel değil miydi

      Ferhat YilmazFerhat Yilmaz2 aylar önce
  • Mükemmel gerçekten çok beğendim

    Ömer Faruk ÇağlarÖmer Faruk Çağlar2 aylar önce
  • En iyisi Bu SOKO :)

    selim namlıselim namlı2 aylar önce
  • Hoş

    Eren BalcıEren Balcı2 aylar önce
  • Bazen uyuşturucuyu kulaktan alırsın.

    Adem ErAdem Er2 aylar önce
  • Çok güzel 😊

    Hatice DoğanHatice Doğan2 aylar önce
  • gidip konthar ve ben fero gibilerini ünlü yapıorsunuz bunun gibi baş yapılar boşa gidiyor. Sürekli içtiği şeyden, paradan ve kadınlardan bahsedip kadınları objeleştiriyorlar. popüler kültürün kölesi olmayın . sonsuza kadar burada olacağım. daima sorgulayın.

    Hüadk LenaHüadk Lena2 aylar önce
  • Besiktasli değilim ama adam harbi güzel söylüyor

    Yusuf OralYusuf Oral2 aylar önce
  • Yalvarırım şu sample'ı bulun

    vein sankavein sanka2 aylar önce
  • Yazan suçlu, ya yazdıranlar olum sen efsanesin

    Caner AtmacaCaner Atmaca2 aylar önce
  • baştaki şarkıyı nasıl bulabilirim?🙏

    seckin ustngrseckin ustngr2 aylar önce
  • Her gün kesintisiz dozumu alırım. Muazzam

    NycroXNycroX2 aylar önce
  • şu adamların (Şanışer-Sokrat) otçu çöpçülerden az izlenmesi zoruma gidiyor..

    ali akataali akata2 aylar önce
  • şu adamın hakkını verin amk

    KIFAYIKKIFAYIK2 aylar önce
  • Şer'le soko şimdi yok ol ✌

    Karahan Oğuz KaraKarahan Oğuz Kara2 aylar önce
  • "Hep Yoluna Bakan Bi Somurtan Adam" ✌

    Bu Kim AmqBu Kim Amq2 aylar önce
  • " Yumruklarımı sıktım bazı anlar "

    SelmaacglrSelmaacglr2 aylar önce
  • 353 disslike gülümseyen adamlar

    İlloi Saçma Çarİlloi Saçma Çar2 aylar önce
  • Billie elish ~ watch ❤️(beat)

    DEEPGREYDEEPGREY2 aylar önce
Sokrat St - Somurtan Adam (Official Video)