SONUÇLAR AÇIKLANIYOR

Aranızdan 5 kişiyi Hog Büyük Finaline alıyoruz çekilişe katılmak için : trvision.net/detail/video-AB7OZDoBHnY.html
Twitch kanalımız: www.twitch.tv/jtgtv
TRvision kanallarımız:
JTG TV S: trvision.net/nameof-jtgtvs
JTG TV XL: trvision.net/nameof-jtgtv
Facebook sayfamız: facebook.com/JTGTV/
Instagram sayfamız: instagram.com/jtgtv_tr/
Twitter sayfamız: twitter.com/jtgtv_tr/
Discord kanalımız discord.gg/JtgTv
JTG Hakkında:
JTG TV oyun ve espor alanında orijinal ve sıradışı içerikleri, eğlence dolu ve daha önce görülmemiş formatlarda izleyicilerle buluşturan bir internet televizyonu ve bundan çok daha fazlasıdır!

Herunterladen

YORUMLAR

  • hog gg

    PassangeRPassangeR17 saatler önce
  • Yunus bi siktir git aq

    PassangeRPassangeR18 saatler önce
  • çoçuk aptal mı hem oyunu bilmiyorum hemde deagle oynuyor

    Tolga KahramanTolga Kahraman22 saatler önce
  • Valla bu vidyoları bege güzelleştiriyodu efeyi tek bıraktınız vidyolarda bundan sonra bi halta benzemez izlersem bi efe için izlerim dahası boş beleş işler...

    Cemresu ZerenCemresu ZerenGün önce
  • Bege gitmemeliydi yaaa en eğlenceli adamı yolladınız ordan para için aq.

    Kraken AKSKraken AKS2 gün önce
  • yeni buneamk bölümünün adı buneamk:hog olucak

    Sude CelikSude Celik3 gün önce
  • Alt tarafı Twitchte bir eğlence programı şu Furkan ne boş yaptı ya her konuşmasında saçma bir ciddiyet zeki gözükücem diye her konuşması makale gibi bi susmuyor

    ali balciali balci3 gün önce
  • Jtg bitti benim için amk

    HidayetHidayet4 gün önce
  • Berkcan gittiyse JTG bitmiştir...

    Ba - BoBa - Bo4 gün önce
  • 6 saat burak satıbol la Günçe leri izleriz artık Batu da elensin bu programı izleyen falan kalmaz

    Eren CanEren Can4 gün önce
  • dislike yeeeeeeee boy🐙

    Meryem YalcinkayaMeryem Yalcinkaya5 gün önce
  • benceBerkcan elendiği için büyük bir kitle izlemeyi bırakıcak

    Burak SürgitBurak Sürgit5 gün önce
  • 5:57:47 bundan sonra güle güle jtg

    Hüseyin YeşilbaşHüseyin Yeşilbaş5 gün önce
  • Berkcan elenme ne zaman zaman olarak

    Sedat YakaSedat Yaka5 gün önce
  • Önce Abdü sonra Berkcan En son gidecek insanlar başta gitti lan noluyo

    AtamehmedAtamehmed5 gün önce
  • Kimi izlicez artık - 100 ıq luk espri yapan köylü Batuyu mu, huzur evini mi izlicez amk

    Boş YapıyorsunBoş Yapıyorsun5 gün önce
  • Ağlıyacaktı ne aq

    schmosbyschmosby5 gün önce
  • erken final problemi

    babürbabür5 gün önce
  • Bu sunucu kadını benmi sace itici buluyorum yav

    talha yıldırımtalha yıldırım5 gün önce
  • Bu neo yunu bunlar napiyo?

    Meryem ÜzümMeryem Üzüm5 gün önce
  • Artık izlenmez leşe sardı ilk başta efeyele berkcanı ayırdılar. Şimdi Berkcanı elediler birde şaşırıyormuş gibi yapıyorsunuz kolpasınız kolpaaaaa

    Ömer ErenÖmer Eren5 gün önce
  • Berkcan gittikten sonra cidden izlicek var mı oaogkslcpalcşaş

    Selin DemirSelin Demir5 gün önce
  • Bunu trende sokacak kadar ne yasadiniz merak ediyorum doğrusu

    matrix teyzematrix teyze5 gün önce
  • 5:58:33 te efenin berkcana bakışı yaa minnoş

    midnightmidnight5 gün önce
  • Efeee bebeğim lütfen bitaz güler misin sırf senin gülerken yüzünün kıpkırmızın olmasını görmek için izliyorum ama yok nolur gül azcık ama :)))

    midnightmidnight5 gün önce
  • berkcan elendikten sonra izlenmez artık

    MelissaMelissa5 gün önce
  • Sizin bu kapak tasarımcınız kim ya "ağlıyacaktı" yazmış, Türkçe eğitimi var mı?

    Samet KaratasSamet Karatas5 gün önce
  • Bunu izleyenlerin tek tek kafasina sokam

    samet Kayasamet Kaya6 gün önce
  • Berkcan ve efe için izliyordum artık izleniyorum

    Can AkanCan Akan6 gün önce
  • Lan tugkan dev gibi duruo diger 2 sinin yaninda😂😂

    ORHAN BEYORHAN BEY6 gün önce
  • ya sıktirin gidin mk artık doblo piyasası tartışırsınız efe kesitlerine gelirim artık mk malları yapacağınız işi skm.

    Oğuzhan YazıcıOğuzhan Yazıcı6 gün önce
  • abi şu götü boklu burak niye gitmiyor anasını satayım hogun başından beri en gereksiz boş mal kişi buydu

    GizliGizli6 gün önce
  • Tek anladığım şey efe ve Berkcan birbirini çok seviyor aynı benim onları sevdiğim gibi

    kookie baharkookie bahar6 gün önce
  • Berkcan yoksa bizde yokuz hadi bb

    kookie baharkookie bahar6 gün önce
  • JTG sen tam bir saçmalıksın!

    mrtkrbynmrtkrbyn6 gün önce
  • Prodüksiyon ne kadar iyi olursa olsun bitti yani yok 0

    Umut KorayUmut Koray6 gün önce
  • Program perttt berkcan keşke abdüye az puan vermeseydi abdü gitmeseydi ve berkcan kalsaydı bu saatten sonra kim istiyosa programı helal olsun

    2 Yıl Mutlu Son Yeni Başlangıç#19 ay2 Yıl Mutlu Son Yeni Başlangıç#19 ay6 gün önce
  • Program sadece berkcan ve Efe’yle güzel

    Umut KorayUmut Koray6 gün önce
  • Berkcanı eleyenin amk tamam mı orospu çocukluğu yaptığınız

    Umut KorayUmut Koray6 gün önce
  • Ünlüler o yaş ortalaması ile anca tavla oynar

    umutumut6 gün önce
  • Hog benim için bitmiştir

    Yasemin KızmazYasemin Kızmaz6 gün önce
  • Bu nasıl iğrenç bir thumbnail dir ya

    Hasan PocanHasan Pocan6 gün önce
  • sunucu kadını elesin biri

    MisaMisa6 gün önce
  • Hak gg

    Oyun DunyasiOyun Dunyasi6 gün önce
  • Videonun küçük resminde ağlıyacaktı yazıyor Türkçe de mi bilmiyorsunuz amk "AĞLAYACAKTI"

    Esma KURUEsma KURU6 gün önce
  • Berkcanı eleyenin anasını sikim

    FORT HUBFORT HUB6 gün önce
  • bege yoksa izlenmez yani gg

    Eren ÇelebiEren Çelebi6 gün önce
  • HOUSE OF GAP hayırlı olsun

    Emre BalEmre Bal6 gün önce
  • HOG GG

    Emre BalEmre Bal6 gün önce
  • "Ağlayacaktı"

    HAFİZE AYTARHAFİZE AYTAR6 gün önce
  • Anası siktiniz programın berkcanla efe renk katıyodu elendi çok ii devam fix 3k anca izlenirsiniz

    Ali DemirAli Demir6 gün önce
  • o deilde unlostun karşısına çıkardıgınız çocuk biraz daha iyi seçilebilirdi çocugun rankı maks nova4 unlostun şu bitkin halinde bir güzide rankı gelse bile yenerdi aq

    garip aksoygarip aksoy6 gün önce
  • Bundan sonra kimi izliyecez Yunus Günçeyi mi?

    BenixBenix6 gün önce
  • HOG 3 benim için bitmiştir sadece oylamaya gelip Efe'yi destekleriz hadi eyv

    Hüseyin TıraşHüseyin Tıraş6 gün önce
  • Efenin hiçbir şeyden haberi yokken bege elendim dediğinde efenin suratı nasıl düştü

    MoruqYoussanto TMMoruqYoussanto TM6 gün önce
  • Amk salakları ben 18 yaşındayım yaş ortalaması 46 olan insanların muhabbetini niye izlemeye geleyim. Kafanıza göre kural değiştirmeyi biliyorsunuz. Şu boş sunucu gitseydi. Yerine berkcan ı koysaydınız. Hog benim için bitmiştir.

    yasemen mamakyasemen mamak6 gün önce
  • 5:30:50 sen hala konuşuyon mu yaw

    Taha FAŞİST İMAMTaha FAŞİST İMAM6 gün önce
  • DİSSLİKE REKORU

    PrînceWPrînceW6 gün önce
  • 40 yaşındaki morukları mı izlicez

    PrînceWPrînceW6 gün önce
  • daha da nah izlerim

    CYACRNCLKCYACRNCLK6 gün önce
  • YAPTIĞINIZ O KADAR SAÇMAKİ! BARİ BU SAÇMALIĞI YAPIYOSANIZ OY YALANINI ORTAYA ATMAYIN. ORDA EN ÇOK BERKCANIN TAKİPÇİSİ VARDI. NİYE BÖYLE BİŞEY YAPTIĞINIZI O KADAAAAAR MERAK EDİYORUMKİ. SİZ GİDİN ÖNCE DİSLİKE SAYISINA BAKIN, SONRA YAYININ YORUMLARINA BAKIN, SONRA DA BU VİDEONUN YORUMLARINA BAKIN. ÜÇÜNDEN BİRİNİ HERHANGİ BİRİNİZ GÖRMÜŞTÜR HERHALDE. HİÇ Mİ SORGULAMADINIZ ACABA? BUNDAN SONRA O İÇERDEKİ YAŞLI MUHABBETİNİ KİM İZLEYECEK? KİM KATLANACAK? ESKİDEN BERKCAN İÇİN KATLANIYORLARDI. ŞİMDİ? OĞLUM BEN BERKCANI 2,5 YILDIR TANIYORUM ONU HİÇ BÖYLE GÖRMEMİŞDİM. ÇOCUK DONDU. ÜSTÜNE ÜSTLÜK ONU EN YAKIN ARKADAŞINDAN GÜNLÜK 6 SAATLİĞİNE AYIRDINIZ! SİZ CİDDEN HOG İZLEYİCİLERİNDEN YUNUS GÜNÇE İZLEMEK İSTEYEN BİRİNİN OLDUĞUNU MU DÜŞÜNÜYOSUNUZ? EĞER ÖYLEYSE SİZ ZATEN BİTMİŞSİNİZ HADİ EYV...

    NyeriNyeri6 gün önce
    • 😤😤😤

      Sevda AliyevaSevda Aliyeva6 gün önce
  • Final bitti

    Ali YavuzAli Yavuz6 gün önce
  • BEN AĞLADIM İZLERKEN efenin tepkisi içten üzüldüm ya 😅

    Irmak TürköndeIrmak Türkönde6 gün önce
  • Yarışma 4 hafta sürecekti 12. gününde erken final yapmış oldu

    Halil İhsan GezergörHalil İhsan Gezergör6 gün önce
  • Final bölümüydü bi daha izlenmez

    Seda YükselSeda Yüksel6 gün önce
  • Mavi takim en iyilerini eledi zaten bege de gitti artik izlenmez bu

    Kuddusi KkKuddusi Kk6 gün önce
  • Ya yaptığınız saçmalığa bakın İzlenmeleri düşürdünüz Tebrikler👏👏

    Anıl MaviAnıl Mavi6 gün önce
  • Ulan ise bak be berkcan var diye izloyordum adamda elendi

    Sercan DönmezSercan Dönmez6 gün önce
  • Sen burak denilen adamı tutarsan bu izlenmez daha adam kaç yaşında ve hep haksızlık yapıyor hep

    Süleyman CanSüleyman Can6 gün önce
  • kardeşim güldür güldür +40 yaş izleyicileri gelir artık izlemeye .

    Bot PremadeBot Premade6 gün önce
  • 5:58:43 Berkcan'ın elenmesindeki özeti geçti

    Zeynep KaplanZeynep Kaplan6 gün önce
  • Furkana boşuna oy vermedim kesin elenir diye oy verdim ve elendi sıradaki elenecek kişi Aybik olur

    Zeynep KaplanZeynep Kaplan6 gün önce
  • Jtg artık bitmiştir benim için

    Bekir DağoğluBekir Dağoğlu6 gün önce
  • İzleyici kaybettiniz berkcanı eleyerek...

    Arda efe BarutArda efe Barut6 gün önce
  • BİTTİ

    Oğuzkaan YolacanOğuzkaan Yolacan6 gün önce
  • İZLENMEZ DAHA

    Buğrahan DemirciBuğrahan Demirci6 gün önce
  • Burak Satıbol ve Yunus Günce'nin 40 yaş muhabbetini 6 saat izlemem :D

    Bayram SevinçBayram Sevinç6 gün önce
    • AŞŞIRI TRUE

      Emre BalEmre Bal6 gün önce
  • abdüyle berkcan izlettiriyodu zaten kimi izlicek daha millet 2 kelimeyi bir araya getiremeyen fosilleri mi

    Amacı Olmayan AdamAmacı Olmayan Adam6 gün önce
  • elenme oylarla yapılması kadar saçma bişey yok.Yarışmanın en iyileri berkcan ve abdü,yarışmanın en kötüleri tarafından elendi.Günces ve Burak'da ne bilgisayar oyunu var ne adamakıllı parkur var? 2si el ele verip elediler resmen.Abdü fiziksel oyunlarda çok iyi fakat takım yüzünden eleniyor ki kazanması lazım.SAÇMA.

    MixernationMixernation6 gün önce
  • jtg izlemezdim berkcan güveni de çok izlemem fakat diğer yarışmacılara göre renkli kişilerdi artık izlenicek bişey kalmadı eleme sistemi bu programa göre saçma

    exloslat losaexloslat losa6 gün önce
  • Berkcan iyi ki elendi mis gibi burak satıbol ile yunus günce izleriz 40 yaş muhabbeti yaparlar sizin ben amınıza sokuyum

    Nevzat ErarslanNevzat Erarslan6 gün önce
    • Allah razı olsun reis

      Nevzat ErarslanNevzat Erarslan2 gün önce
    • @Nevzat Erarslan başarılar kardeşim benim 2 senem var

      Dr. TesDr. Tes2 gün önce
    • Üni sınavına hazırlanıyom aq mezunum birde bi sene hesapla bakıyım

      Nevzat ErarslanNevzat Erarslan2 gün önce
    • @Nevzat Erarslan max 15

      Dr. TesDr. Tes2 gün önce
    • Tahmin et bakam

      Nevzat ErarslanNevzat Erarslan2 gün önce
  • Hiç adaletli değil bu program boktan

    kpop allkpop all6 gün önce
  • Unf yapin

    rose parkrose park6 gün önce
  • Berkcan nasil elendi? Guncelere vermislerdi 1 puanlari?

    Dilara akçekenDilara akçeken6 gün önce
  • Bege elenir reyting düşer 👎

    black masquinblack masquin6 gün önce
  • Tek bege eglendiriyordu oda gitti

    rose parkrose park6 gün önce
  • Artık 30 40 li yaşlar yarışın çok saçma

    rose parkrose park6 gün önce
  • Abonelikten çıksın herkes

    ad soyadad soyad6 gün önce
  • Götümdende sikseler izlemem bu saatten sonra

    KruinKruin6 gün önce
    • Kruin sikmeseler bari😂

      Tarık TezelTarık Tezel5 gün önce
  • hog çekilmez artık sıçtınız mss arzu hm. yunus gereksizini izlicek halimiz yok aq.

    Fatih KOCAFatih KOCA6 gün önce
  • Dünyanın en büyük saçmalığı

    Baran Can KAYABaran Can KAYA6 gün önce
  • Ulan yapacağınız elemeyi sikiyim insan ünlülerde bi chat e danışır chat in desteğini en fazla alanlardan bege ve abdü gitti

    Enes AyazEnes Ayaz6 gün önce
  • Berkcan kardeşim tebrik ederim zaten sıkılmıştın itiraf et senin için iyi oldu hadi bize buneamk çek buralar bize göre değil kardeşim BEGE B İLE

    Samet TaşelSamet Taşel6 gün önce
  • Hog bu yıl izlenmemek için elinden geleni yapıyor

    Samet TaşelSamet Taşel6 gün önce
  • Efeye oy verilmesi gerektiğini zaman haber verin de girip verelim

    linç tayfalinç tayfa6 gün önce
  • KİTLE KAYBINIZ HAYIRLI OLSUN

    linç tayfalinç tayfa6 gün önce
    • EOIFJQDVALSHDNUASNCDASDA TRUE TRUE TRUE

      Emre BalEmre Bal6 gün önce
  • Dalga geçer gibi berkcani elediniz sonra da şaşırma ifadesi amk defolun gidin her yerden takipten çıkıyorum zaten kendimi mal hissediyordum 6 saat sırf Berkan efe için izliyordum

    linç tayfalinç tayfa6 gün önce
  • bence bizim le dalga geçiyorlar ne dersiniz eeee sayın jtg biz ne izlicez artık amk

    linç tayfalinç tayfa6 gün önce
  • yapacagınız oylama sistemini sikeyim sizin beyinsizler abi 40 yaş üstünü eleyin gitsin bitsin ya ne oyu ne puanı aq daha da izlemem aq

    aydnapaydnaydnapaydn6 gün önce
  • izleme sayısı -48382717172727373838

    Chimera MusicChimera Music6 gün önce
SONUÇLAR AÇIKLANIYOR