Survivor 69. Bölüm Fragmanı | NUSRET SÜRPRİZİ!

#Survivor Tv8 ekranlarında yayınlanan ve “Acun Medya” tarafından hazırlanan Türkiye 'nin en çok izlenen en heyecanlı yarışma programı...
İzleyenleri her sezon ekrana kilitleyen Survivor 2019’un bu yıl ki yarışmacı kadrosu nefesleri kesiyor.
İşte Survivor Türkiye - Yunanistan: Türkiye Kadrosu:
Hakan Kanık, Sude Burcu, Yusuf Karakaya, Seda Ocak, Bora Edin, Ecem Onaran, Hikmet Tuğsuz, Kader Karakaya, Atakan Işıktutan, Melisa Emirbayer, Büşra Yalçın, Okay Köksal, Kaan Güvenilir, Sabriye Şengül, Emre Durak
İşte Survivor Türkiye - Yunanistan: Yunanistan Kadrosu:
İoulieta Kitrinou, Dimitra Vamvakousi, Afroditi Skafida, Dimitris Margaritis, Kyriakos Pelekanos, Panagiotis Konstantinidis, Spyros Gourdoupis, Dimitra Tsaganou, Nikos Kosmas, Ria Kolovou, Tony Stavratis, Nadia Mavroudea, Vasilis Simos, Elpida Meziridou, Vasilis Vasilikos, Katerina Dalaka, Patrick Ogunsoto
#SurvivorTürkiyeYunanistan ıssız bir adada hayatta kalma mücadelesi veren yarışmacıların zor yaşamı ve birincilik mücadelesi.

Herunterladen

YORUMLAR

  • Şarkı nın adını bilen varmı arkadaşlar

    Bashim KakajanoglyBashim Kakajanogly2 aylar önce
  • Son birşey nusret bir makarna bile yapamaz tadından tuzundan anlamaz bileğiyle tuzmudur sekerimidir dukunce midem kalmadı

    ferdi Turanferdi Turan2 aylar önce
  • 😘 💕 😘 💕 😘 💕 😘 💕 😘 💕 😘 💕 😘 💕 😘 💕 😘 💕 😘 💕

    Rüya Ada DurmuşRüya Ada Durmuş2 aylar önce
  • Hayatım da gördüğüm en boş yarışma programı

    Üzeyir YıldırımÜzeyir Yıldırım2 aylar önce
  • 40 Yıl Düşünsem Nusretin Survivora Gitceği Aklımın Ucundan Geçmezdi

    Emir Derecik OyuncakEmir Derecik Oyuncak2 aylar önce
  • Biz o kadar nimete şukur ederken siz o kadar nimeti veren Allah için Orçun tut diyor görünüşe göre yapmıyor sunuz

    Emin ŞimşekEmin Şimşek2 aylar önce
  • 1,15 ete tapan biri var

    kerem marazkerem maraz2 aylar önce
  • sayende Büşraların dedikoducu olacak lakabı

    slime videoslime video2 aylar önce
  • ......

    bila mustafabila mustafa2 aylar önce
  • .....

    bila mustafabila mustafa2 aylar önce
  • Adam.sudan cıkarkende gozlugunu takyor .d

    sadık cansadık can2 aylar önce
  • Atakan eylendi

    ecrin Doganecrin Dogan2 aylar önce
  • Nusretin daha önce sesini duyan var mı

    betüll 058betüll 0582 aylar önce
  • Okay şampiyon 🔥🔥🔥

    Yunus AydemirYunus Aydemir2 aylar önce
  • Nusret değil Michael Jackson çıksa yine izlenmiyor tutmadı bu sene

    hayvanlar alemihayvanlar alemi2 aylar önce
  • 1:15 şarkının adadı ney

    ----2 aylar önce
  • 😂 😂 😂 Nusret gözlüksüz yapamıyo

    El Emeği ÖğrenelimEl Emeği Öğrenelim2 aylar önce
  • Tamamen insanları birbirine düşürme cıkarları için dostların birbirini satması üzerine kurulmus yarısma. Bizim halk sever boyle boş şeyleri.

    Mustafa KaplanMustafa Kaplan2 aylar önce
    • aynen öyle bir de aşk falan oldumu işin içinde en sevilen şey olur

      patron taNakapatron taNaka2 aylar önce
  • 1:04 büyük geçmiş olsun xd

    Jutsu CoconutJutsu Coconut2 aylar önce
  • Sanırım survivor da en sevdiğim şey, Dalaka'nın 'ataamıo' deyişi.

    Melek AkyıldızMelek Akyıldız2 aylar önce
  • .

    sovyetler birliğisovyetler birliği2 aylar önce
  • İğrenç adam

    Annemin tarifiAnnemin tarifi2 aylar önce
  • Nusret tony'e özenmiş havalı gözlük takma çabaları

    ülke oyuncusuülke oyuncusu2 aylar önce
  • Iyi para kirmistir ha

    Ayşe IslerAyşe Isler2 aylar önce
  • anlamadim neden atakanla yarisiyor

    valiyev nihadvaliyev nihad2 aylar önce
  • Hala izleyen varmi?

    YetoGameYetoGame2 aylar önce
  • Gelmiş yine qıcık Nusret. Eqo da tavan .Bari yarışırken gözlügü çıkar , kendini beynmiş.😎😎😎😎👎👎👎

    Aygun ShukurovaAygun Shukurova2 aylar önce
  • ATAKAN VE YUSUF RESMEN AĞIR ERGEN İKİSİDE , ATAKAN HELE ÇOK AĞIR ERGEN HAREKETLERİ O BAZI BAKIŞLARI , BU SURVİVOR TARİHİNİN EN KÖTÜ 2 YARIŞMACISINDAN BİRİ , TANER TOLGA BİLE BUNLAR KADAR ERGEN DEĞİLDİ ,

    Onc3VaTaN BirDeLiPriestOnc3VaTaN BirDeLiPriest2 aylar önce
  • Bıktım artık atakanla Yusuf'un tartismasindan

    Ugur QuliyevUgur Quliyev2 aylar önce
  • merak edenler için siyah takım kazandı 10 a 5

    ugur özerugur özer2 aylar önce
  • Arkadaşlar instagram Atakan çekildi deniyor.

    Oyun TeknoOyun Tekno2 aylar önce
  • karektersiz insan buşra biraz kendin ol ya siz irenc insanlarsınız siz fesatlar şampiyorn yusuf okadar dırdır etmeyin pis irenc beyaz takįm

    sema barlassema barlas2 aylar önce
  • Atakansız survivor istemiyoruz 👎👊

    Dilek GülDilek Gül2 aylar önce
  • Ya Arkadaşlar Atakanın yarışmadan kendi isteği ile çekildiği haberleri var. Kesin bilgisi olan var mı ? Ya da ben nereden öğrene bilirim ?

    NerminNermin2 aylar önce
  • Arkadaşlar siyah takım kazanıyor en son panagouıts vs bora var panagouıts yenıyo 10 5

    Gizli OyuncuGizli Oyuncu2 aylar önce
  • sizce atakan elenmelimi

    Agayar CavadovAgayar Cavadov2 aylar önce
    • Yoxx heç vaxt

      YAKIŞIKLI InsanYAKIŞIKLI Insan2 aylar önce
  • Siyah takim kazaniyo ve ayritn atakan survivordan cekiliyo

    Dizi TvDizi Tv2 aylar önce
  • Bora edin şampiyon olacak inşallah 🙏

    İsmail Boztepeİsmail Boztepe2 aylar önce
  • 0:33 nice dublaj😂

    Əbülfəz İbrahimliƏbülfəz İbrahimli2 aylar önce
  • Oyunu kazanan takım 10.5 siyah takim

    nefes.tahir Kızılkayanefes.tahir Kızılkaya2 aylar önce
  • Yaa Atakana haksızlık yapılıyor. Tamam şansızlık var adamın üstünde ve psikolojisi son zamanlar çok bozuldu. Ama bu yapılanlar da doğru değil. Yunan Survivorda Emre diyor ki ben arabayı istemiyorum Atakanda bunun üzerine sinirleniyor Yusufda yanlış anladığı için kavga çıktı. Yaa vallah ne diyeceğimi bilmiyorum Atakanı da Yusuf'u da seviyorum Emre de iyi kalpli adam ama ortada yanlış anlaşılma var.. bu durum çok üzdü.

    QUEEN //QUEEN //2 aylar önce
  • gerçekden Atakanini seviyodum tak8im ayrilandan sonra Atakan deyişdi şimdi tam qaz Yusuf

    deniz eyvazovadeniz eyvazova2 aylar önce
  • Siyah takim kazaniyor !

    Tamer KaratepeTamer Karatepe2 aylar önce
  • Şu Büşra karısına gıcık olan bi tek benmiyim yaa

    Zapping TVZapping TV2 aylar önce
  • Haydı Siyah takim inşallah siz kazanacaksiniz

    Survivorun En Bùyùk HayraniSurvivorun En Bùyùk Hayrani2 aylar önce
  • Arkadaslar heryerde atakan cekildi diyolar link varsa atarmisiniz

    Enes CelikEnes Celik2 aylar önce
    • Aynen yaa. Bir bulsam atarım sana da.

      NerminNermin2 aylar önce
  • Iftara nusret sürprizi yapsa biri bana 😋😋😅😅

    Selda BAŞSelda BAŞ2 aylar önce
  • Survivor in 69. Bölümü neden yayinlanmiyo bilen var mı? ..yeni bölümün tanıtımıda gelmedi

    almila sualmila su2 aylar önce
  • Bu Hikimete dur diyen yokmu ayip be Atakani bebek yerine koydu

    Ayhan ŞakirAyhan Şakir2 aylar önce
    • Bebek zaten.

      Can CeylanCan Ceylan2 aylar önce
  • babazın goruna siçim

    crayz cyclistcrayz cyclist2 aylar önce
  • Yusuf oynuyor inanmayın kendini sürekli masum gibi gösteriyor

    Noname NoNoname No2 aylar önce
  • Bu Yusuf'un karakterine aşık olan sadece ben miyim

    Kara KartalKara Kartal2 aylar önce
  • Atakan inşaAllah elenirsinn. Artık huzur bulsun ada

    Zeynep SARIZeynep SARI2 aylar önce
  • Fragmanın bitişindeki fon müzik Pubg müziği değil mi?

    Asil Music & ProductıonAsil Music & Productıon2 aylar önce
  • Adam gözlükle suya daldı inanılmaz ya

    İsmail Gülerİsmail Güler2 aylar önce
  • Bu büşra kendini ne sanıyor biri bana açıklar mı?

    Dersim62 MunzurDersim62 Munzur2 aylar önce
  • Siyah takim kazanacak

    Emil BayramliEmil Bayramli2 aylar önce
  • Atakan umarım bu akşam sen gidersin 14 yaşındaki ergen çocuk tavrından bıktık 😏 Takımında huzur bırakmadın lütfen git evine artık .......

    Arse AyArse Ay2 aylar önce
  • arkadaslar dün bu oyunu verdilermi?.ben bakmadımda.ama dün yeni fragman vermisler ada konseyi ile bir vermisler.biri bana cevap vere bilirmi lütfen?

    Nicat AbdullayevNicat Abdullayev2 aylar önce
    • Dün survivor yoktu bugün galiba oyun ve konsey birlikte olacak yada bugün ödül yarın konsey bölümü yaparlar

      İrem mmİrem mm2 aylar önce
  • Kroyum ama para bende. Vay arkadas

    muzaffer kösemuzaffer köse2 aylar önce
  • Yusuf yapamadığını yap ponas Atakan nin ağzına bi vur 😡

    Elmas ÇiliElmas Çili2 aylar önce
  • A vb

    Elmas ÇiliElmas Çili2 aylar önce
  • Beyaz takim ba$dan ayaka kumpazdig pe$inde, kendileri ptaya sokduklari belli Hep guclu yari$macilarini koydu Siyah takima gelende ekkam kesiyorlar siyah takim $oyle siyah takim boyle bo$ kafalarina gore ere$diriyorlar

    Zulfiyye XankisiyevaZulfiyye Xankisiyeva2 aylar önce
  • dünyayı yediniz ahiret kaldı

    elayf elayfelayf elayf2 aylar önce
  • Atakan byeeeee Çok bile kaldın zaten

    AHSEN BaracudaFanClubAHSEN BaracudaFanClub2 aylar önce
  • Niye cikmiyor

    Anipa MusaevaAnipa Musaeva2 aylar önce
  • arkadaslar oylamalar internette aciklandi survior bilgi sayfasında en cok oy alan atakan 2 yusuf 3 emre en en az aldi ve p gidecekti ama .. MALESEF ATakan kendi istegiyle surviordan ayrilmak istedigini soyluyor 😣😥😭 babasi insagram sayfasında acikladi 😥😥😣

    isaret diliisaret dili2 aylar önce
    • @isaret dili teşekkürler

      NerminNermin2 aylar önce
    • @Nermin salih

      isaret diliisaret dili2 aylar önce
    • Babasının instagram sayfasının ismi ne ?

      NerminNermin2 aylar önce
    • at yalanı s..

      hatori hanzo kafasıhatori hanzo kafası2 aylar önce
    • @Nihal Dumrul insagramda abisi ve babasi paylasti

      isaret diliisaret dili2 aylar önce
  • Yolcudur atakan bağlasan durmaz!

    Mert UğurMert Uğur2 aylar önce
  • Suuuuuuper

    Samid MemmedovSamid Memmedov2 aylar önce
  • Sene olmus 2019 hala bu programi izleyen ve keyif alan insanlar var ha cok garip

    Oguzhan KabayOguzhan Kabay2 aylar önce
Survivor 69. Bölüm Fragmanı | NUSRET SÜRPRİZİ!