#Susamam Ses Analizi (Rap'in Sanatı) #analizrekoru

Emre Yücelen Şan Dersi 2019
Emre Yücelen Vocal Coach Istanbul
#Susamam #SesAnalizi #VoiceAnalysis #VocalAnalysis
Emre Yücelen - Zehirli Uykular Albüm : lnkfi.re/emreyucelen

Emre Yücelen & Şan Dersi X Hollyhood lisanslı özel koleksiyon ürünlerini satın almak için tıklayın: www.hollyhood.com.tr/emre-yucelen?ps=2
Kanala Abone Ol : goo.gl/tXRnRL
------- Kıyafetler : KOTON
------- Web Sitesi : www.koton.com/
Kanala Destek (Bağış) İçin :
------- Patreon : www.patreon.com/sesegitimi
------- BynoGame : www.bynogame.com/emreyucelen
------- Oyunfor : www.oyunfor.com/twitch-donate/emreyucelen
Web Sitelerim :
Şan Dersi Web Sitesi www.sandersi.com
Kişisel Web Sitem : www.emreyucelen.com
Diğer TRvision Kanallarım :
- Emre Yücelen Stüdyo TRvision Kanalı : goo.gl/gjTW1H
- Kişisel TRvision Kanalım trvision.net/nameof-yucelenemre
- Yapım Firmamın TRvision Kanalı : trvision.net/nameof-yucelenmuzik
Sosyal Medya :
instagram.com/emreyucelen
facebook.com/emreyucelen
twitter.com/emreyucelen
PR VE İŞBİRLİĞİ ÇALIŞMALARI :
sehnazgul@gmail.com (05342082502)
Bu videoya altyazı yazmak için :
If you want to write subtitles on this video :

Kanaldaki Videolara Altyazı Yazmak İçin : goo.gl/15CgnF
If you want to write a subtitle on this channel : goo.gl/15CgnF

Herunterladen

görünümler
189,334

YORUMLAR

  • Defkhan sustu, rengini belli etti, bu saatten sonra sizin yapacağınız sohbet anca pilavlı olur onunla sevgili Emre.

    Öztürk TolgaÖztürk Tolga2 saatler önce
  • 43:55 ŞİMDİ ONLAR DÜŞÜNSÜN HOCAM DEFKHANI BEKLİYORUZ HOCAM

    tülintülin10 saatler önce
  • DEFKHAN a övgü yağdıran arkadaşlar defkan çıktı projeden .d

    Asım Emre KahramanAsım Emre Kahraman12 saatler önce
  • *Ozbi 👌👌👌*

    Eren PoçanEren Poçan13 saatler önce
  • Kirli sesten ne kastediyorsunuz?

    Toon DepotToon Depot13 saatler önce
  • Abi söylediklerini anlamıyorum ama sürekli izliyorum baş tacısın

    Emre JamesEmre James14 saatler önce
  • Korkacak herkes sizden dediniz ya hocam, medya eleştirilerine bakınca ne kastettiğiniz çok açık belli oluyor korku sardı bazılarını...

    Rıfat EryılmazRıfat Eryılmaz14 saatler önce
  • ığığğğğğğiii ğiğğğğ karar sesi hafiften tenor

    S.S. UranüsS.S. Uranüs16 saatler önce
  • Yemin ederim defkhan na ne yorum yapacak diye izledim bu şarkı ile adamı tanıdık adam king dağılın

    Mert EfeMert Efe16 saatler önce
  • *Videoyu 1 saniyede 1 durdurmasan daha güzel olabilir biraz dinledikten sonra yorum yapabilirsin bazılarımızın hoşuna gitmiyor* *Benim görüşüm.*

    Ferhat YılmazFerhat Yılmaz23 saatler önce
  • Abi nasıl severek yapıyorsun işini. Işık çıkıyor gözlerinden resmen ya.

    Cgnr FCgnr FGün önce
  • Her ne kadar söyleyenler "Rapçi" olsa da bu şarkıyı rap şarkısı olarak adlandırmak doğru değil. O yüzden Emre Bey analizinde çok doğru yerlere değiniyor. Bu iş başka bir iş...

    kafakoparankafakoparanGün önce
  • notre dame de paris belle nin bir kısmına girsek ya

    yokanzi kaspornikofyokanzi kaspornikofGün önce
  • Senelerdir rap dinleyicisiyim Defkhanla tanışalı 6 7 sene oldu hala dinliyorum ve adamın günden güne popüleritesi artıyor gerçekten gözümden yaş geldi adam yaş artsa bile aynı kalite devam ediyor. Bu arada stüdyo sohbeti için gerçekten sabırsızlanıyorum.

    Candy SyndosCandy SyndosGün önce
  • VATAN MİLLET SAKARYA jswjdjdjfjjwjjjw

    kaan karayılankaan karayılanGün önce
  • Azerbaycandan olan Rapçi Rüzgarın ses analizini yap

    Charles GameplayCharles GameplayGün önce
  • Hüviyet

    kaykaycı 'kaykaycı 'Gün önce
  • Ve ek olarak, Hocam Mirac bir Konservatuar mezunudur. Sizden özel bi analiz bekleriz.

    Kaan TürkKaan TürkGün önce
  • 29:30 Hocam haklısınız, dünyada böyle melodik ve müzikal vokallerin bulunduğu rapler Türkiyedeki kadar yok. Bunun asıl nedenini, MİMARINI ben şahsen *SAGOPA KAJMER* olarak görüyorum. ondan önce full gangsta rap, flex rap falan vardı. millet rap=hızlı konuşmak falan diyodu. Ondan sonra insanlar işin namelerle harmanlanabildiğini gördü.

    Kaan TürkKaan TürkGün önce
  • Harun adil ses analizi yapar mısınız hocam

    Anıl MertAnıl MertGün önce
  • Hocam , Defkhan'ı çok az durdurmuşsun :D kıyamamışsın kesmeye adam akıyor maşallah:Dd

    Thunder YapımThunder Yapım2 gün önce
  • Saian gelse efsane olur

    Tuna AyTuna Ay2 gün önce
  • Abi aspova konusunda the weekend ve post malone'a benzetiyorum ben kişisel olarak

    dzmrhymd -_-dzmrhymd -_-2 gün önce
  • Sakat p5 analiz etmedin püüü

    Ateist HamsiAteist Hamsi2 gün önce
  • Rapçiler : Sözler... Emre hoca : IHIHIHIHI

    xFéarlessxFéarless2 gün önce
  • Defkhan yine şaha kalkmış efsane ses bir sagocu olarak bunu diyorum def2easy

    ArChenisTArChenisT2 gün önce
  • Şarkının gerçekten ne anlattığına dair bir çalışma yapılmış buyrun; trvision.net/detail/video-bfdjoCx15Ko.html #Susamam #Gerçektenmi #kitaptayazmaz

    MUHAMMED EMİN BABAOĞLUMUHAMMED EMİN BABAOĞLU2 gün önce
  • şanışeri kıskanır gibi bi halin var reis

    Alan TunaAlan Tuna2 gün önce
  • Pmc Underground bekliyoruz

    Xenon ZealXenon Zeal3 gün önce
  • emre yücelen sen de kendini 45 dk izletiyorsun helal olsun

    ZDZD3 gün önce
  • Ya su ingilizce altyaziyi kim yapiyo Allah askina "womens" ozellukle gozume carpti "woman" olacakti

    Asude D.7Asude D.73 gün önce
  • Celal Sezer analizi yapabilir misiniz rica etsem trvision.net/detail/video-2Zr9IiiiUr0.html

    Ferhat KopruluFerhat Koprulu3 gün önce
  • Ozbinin eskiye oranla daha fazla tanınması beni mutlu etti

    sjsj sjsjsjsjsj sjsjsj3 gün önce
  • Sonunda Defkhan'ın hakettiği değeri hakettiği kişilerden görmesi çok güzel. DEF2EASY

    Furkan SakaFurkan Saka3 gün önce
  • hocam aga b ye benziyosun

    Emre x_xEmre x_x3 gün önce
  • Tam bir müzik insansınız. Hem bilgi, hem karakter ve hem de insanlığınızla.

    havva yavuzhavva yavuz3 gün önce
  • Abi şarkı önemli yerlere vurgu yapınca istemesende ya şarkıyı durduryorsun yada org çalıyorsun ama sende haklısın 🤐🤐

    Ömer Faruk KayaÖmer Faruk Kaya3 gün önce
  • Aspova🦋💙

    Işıl TürkmenIşıl Türkmen3 gün önce
  • Stabil - Reenkarne

    Ozan Can ÇelikOzan Can Çelik3 gün önce
  • Furkan ÖzlüFurkan Özlü3 gün önce
  • Hayal edemediğiniz kadar emek verilmiş, bence hakettiğini almadı ve elanur - bela, fight club gibi saçma sapan müziklerinde bundan daha çok rağbet görmesi benim sinirlerimi fena bozuyor.

    1Mor3 L1ght1Mor3 L1ght3 gün önce
  • Nice flim +1

    AlİaS  and moreAlİaS and more3 gün önce
  • aspova şarkının zirvesi bence

    Onur ÇolpanOnur Çolpan3 gün önce
  • Sesleri çok iyi bildiği için bilinmeyeni yapabiliyor sanırm :) Şanışer

    Nur ÇetinNur Çetin3 gün önce
  • trvision.net/detail/video-jAdzqpTwQzY.html

    Muhammed İsa GülerMuhammed İsa Güler3 gün önce
  • latin amrikada CALLE 13 var

    fuat kayafuat kaya3 gün önce
  • 👍🏼

    Volkan ÖzkurtVolkan Özkurt3 gün önce
  • Rap kitlesinin göz önünde bulunması ve sizin gibi ustalar tarafından iltifat alması... Harika bir şey

    Beya ZenciBeya Zenci3 gün önce
  • Defkhanin kısmını dinlemek için şarkıyı baştan sona sabırla dinliyorum be bu adamı ilkkez dinledim ve hayran kaldım.

    Emre AtariEmre Atari3 gün önce
  • Seninle yorumlamaya başladım abi sağol sonunda sana benzedim

    Emre ARSLANEmre ARSLAN3 gün önce
  • Asıl gerçek analiz: Tonla kompressor ve autotune ajsjjaj

    Mileda İceMileda İce3 gün önce
  • Şanışeri ilk dinlediğim zamanlar bu adamın müzik piyasasında nasıl farklı olduğunu nasıl yetenekli olduğunu anlamıştım zaten hocam siz güldükçe yeteneklerini anlattıkça iyice aşık oluyorum rapçilere

    Aybike ŞahinAybike Şahin3 gün önce
  • 45 dakika soluksuz izletebilmek de bir beceri değil midir hocam :) Sesinize sağlık.

    Furkan PazarFurkan Pazar3 gün önce
  • Beat nedir ? Defkhan'ın oyuncağı

    Touka ChanTouka Chan3 gün önce
  • Şanışer belki de en çok ses karakterine sahip sanatçı aynı şarkısında 2 farklı kişi okuyor sanabilirsiniz.

    Mustafa DoğanMustafa Doğan3 gün önce
  • Türkiye'de yapılmış en iyi 5 video klip örneği verin derseler kesinlikle susamam olur. Hocam ayrıca yurt dışına ihraç edilecek kalite fazlasıyla var. Değerini bilip ileriye götürmek tüm ilgililere düşüyor..

    İbrahim Mızrakİbrahim Mızrak3 gün önce
  • Hocam yakında senide beyaz tv de fetöcü olarak görürüz kendine iyi bak :D

    Dex mi, o da kim?Dex mi, o da kim?3 gün önce
  • OLM DEFKHAN DANS EDİYO BAŞIM DÖNDÜ

    Mert GülmezMert Gülmez4 gün önce
  • rapçi bir kadında olmasını isterdim aslında ama hala aşığım bu şarkıya

    Çağla ZeynepÇağla Zeynep4 gün önce
  • Çok konuşuyorsun ya

    Beg DanielsBeg Daniels4 gün önce
    • Adamın işi bu?

      BATUHAN KSKBATUHAN KSK4 gün önce
  • Şanışer o kadar çok şey anlatmak istiyo ki tonal okusa bu kadar mutlu olamazdı kendini anlatamazdı

    Çağla ZeynepÇağla Zeynep4 gün önce
  • 9:36 anlayanlar anladı :d

    Kerem TopKerem Top4 gün önce
  • 8:13 hocam bu kısmında "S" sesinin ne kadar fazla kullanıldığı dikkatimi çekti. Sizce bilinçli mi tesaduf mu? Üzgünüm ama Senin eSerin ülkedeki umutSuz neSil Senin eSerin bu mutSuz keSim ve bu kurşun SeSi! Sebebi nedir bilmeden hapiSte çürüyen o Suçsuz Sefil Senin, Senin eSerin, Senin eSerin bu korkunç reSim Bu yorgun SeSim Fakirin vergiSiyle yatını katına katan AsSalak, haşere, geri, yolSuz vekil Senin, Senin eSerin! ... "S" sesini duymak "SES", "SUS" ve "SUSMAK" gibi kelimeleri çağrıştırıyor sanki.

    Yaser MohamadiYaser Mohamadi4 gün önce
  • Abi buna rap demek zaten imkansız bu bir sanat eseri rapin ve farkındalığın devrimi olmuş

    İsmail Çiftciİsmail Çiftci4 gün önce
  • TALEP: Yıllardır susamam gibi konularda girişimimiz var. Zorunlu genel sistem sorunları olarak bizim tespitlerimiz vardı. İşsiz ile emekli olmuş kişiler arasındaki; genç - yaşlı - kadın - erkek - üreten ve yoksulluğu önleme üzerine taban analizimiz oldu: Change org adlı sitede gssiptaledilsin adıyla imza kampanyası için sizi davet ediyoruz?

    ZORUNLU GSS İPTAL EDİLSİNZORUNLU GSS İPTAL EDİLSİN4 gün önce
  • Sakin sakin kavga etmek

    alyaalya4 gün önce
  • 32:10 defkhan play

    ScumpScump4 gün önce
  • Emre Bey merhaba. Sizi uzun zamandır takip ediyorum. "Susamam"la ilgili videonuzu görünce büyük heyecanla izledim. Fakat parçanın 2.03 dakikasında görüntüye giren ve yanılmıyorsam klibin başında da adı geçen benim liseden öğrencim, şimdilerde ise üniversite öğrencisi olan Murat Acar dan bahsetmediniz. Bu parçanın altyapısını yapmıştır. Şanışer ve Sokrats 'ın canlı sahne performanslarında onlara halen sahnede altyapılarıyla eşlik etmektedir. Ayrıca genç yaşına rağmen bir uluslararası kısa film yarışmasında en iyi film müziği ödülünü almıştır. Benim gurur duyduğum yeteneğinin ve hayallerinin peşinden giden sevgili öğrencim Murat Acar ı daha yakından tanımanızı isterim. Sevgiyle kalın.

    veli yükselveli yüksel4 gün önce
    • Evet kendisi ile tanıştım

      Emre Yücelen Şan DersiEmre Yücelen Şan Dersi4 gün önce
  • Rap dinlemeyi seviyorsanız discorduma beklerim. discord.gg/2HGTAdh

    PretentiousPretentious4 gün önce
  • bende bilirmiş gibi izliom ama

    Moonster OffizielMoonster Offiziel4 gün önce
#Susamam Ses Analizi (Rap'in Sanatı) #analizrekoru