TÜRKİYE'NİN UMUT KIRMA REHBERİ

Destek Olmak İçin ► bit.ly/cuneytozdemirdestek
-
SON DAKİKA , SON DAKİKA, SON DAKİKA... Sanki hayat bitmiş her şey son dakika cumhuriyetine dönüşmüş derken, Cüneyt Özdemir yakalarınızdan tutup sizi şöyle bir silkeliyor! Son Dakika üzerine süper kafa bulucu ve gündemi yakalayıcı çok keyifli bir sohbete hazır mısınız? E o zaman buyrun...
-
Tüm Videolar ► bit.ly/cuneytozdemirvideolar
Yeni Videoları Kaçırmamak İçin ► bit.ly/cuneytozdemiryoutube
-
Sosyal Medya ►
instagram.com/cuneytozdemir
twitter.com/cuneytozdemir
facebook.com/cuneytozdemir.98
-
#cüneytözdemir

Herunterladen

görünümler
208,879

YORUMLAR

  • çok iyiydi :))

    Nese DemirciNese DemirciAylar önce
  • 😂😂😂

    seher seval çelikseher seval çelik2 aylar önce
  • En güzel haberler de onlarda ama

    GİRİFTGİRİFT3 aylar önce
  • Son dakika espirisi beni teğet geçti.

    emre köseemre köse3 aylar önce
  • yurt dışında yüksek lisans yapmak istiyorum. Yurt dışında yüksek lisans yapmış kişiler bile beni vazgeçirmek için elinden geleni yapıyor :)

    Ebru SürmeliEbru Sürmeli3 aylar önce
  • Arkadaki fon muzigi cok guzel...!

    Seriman UlusoySeriman Ulusoy4 aylar önce
  • abi sen gülme lütfen zorla gülüyon dislerin cikicak bak!

    Ahmed MühendisAhmed Mühendis5 aylar önce
  • Cüneyt abi,ben amerika'ya yerleşip su tesisatı çatı işi yapmak istiyorum. Derdimi anlatabilecek ingilizce bilgim var. Sen beni oraya aldır müşteri ayarla hem Senin ikinci işin olur hem de ben work and travel yaparım. Bu konuda yorumun nedir ❤

    Kerem DoganKerem Dogan5 aylar önce
  • Ya abi bu 2 oldu yeter artık saxoindaciohiondvsjkbrvs

    X PortraitX Portrait5 aylar önce
  • Gülüşü çok sahte geldi bana , size?

    mehtap yaylamehtap yayla6 aylar önce
  • videonun sonundan dolayı abonelikten çıktım

    Gökhan SarıGökhan Sarı6 aylar önce
  • Kim milyoner olmak ister e katılan abi

    What İs Your NameWhat İs Your Name6 aylar önce
  • Peppa

    Mehmet Burak GÜLDOĞANMehmet Burak GÜLDOĞAN6 aylar önce
  • Abi yaşadığın olayları anlattığın bi seri başlat :D

    Hüseyin ŞahinHüseyin Şahin6 aylar önce
  • 😡

    OğuzOğuz6 aylar önce
  • Cüneyt abinin çektiği bu videoyu normal kafayla çektiğini düşünmüyorum bende normal kafayla artık Cüneyt abinin videolarını izleyemem ne içiyorsa aynısından

    Kubra MermerKubra Mermer6 aylar önce
  • Ya abi sen nasıl bi kralsın ya. Amerika da gezmeden fırsatın olursa Ümraniye Kitapçılar Çarşısına Beklerim :D

    Muhammed Emin UrtekinMuhammed Emin Urtekin7 aylar önce
  • 5:37

    Resul AslanResul Aslan7 aylar önce
  • Son dakika diye diye videoyu bitirdik abi Tv oyunları yapma bize 😂😂🤣

    Baybarag TvBaybarag Tv7 aylar önce
  • beni inanilmaz hayal kırklıgına ugrattınız recep ivedik reklamıyla tabi bu sizi ilgilendirmeyecektir 💔

    georgia haydengeorgia hayden7 aylar önce
  • Gulmek zorunda degilsin be kardesim.. Cok itici ya.

    Emrah KayaEmrah Kaya7 aylar önce
  • adam 29 yıllık ciddiyetin acısını çıkarıyor her videoda. gül abi sıkıntı yok sen her güldüğünde bizde gülüyoruz :)

    BurakBurak7 aylar önce
  • 5:41

    Dilara DDilara D7 aylar önce
  • Cüneyt abi merhaba; Fark yaratan projeler için, Türkiye’nin ilk çizgi film okuluna bir göz atmak isterseniz.

    The Cartoon MillThe Cartoon Mill7 aylar önce
  • 1.14 geçen kızı boydan boya kesmek helal reis

    Muhammet EroğluMuhammet Eroğlu7 aylar önce
  • Çok güzel 👍💐

    Selver AktaşSelver Aktaş7 aylar önce
  • bu trollun ustunde bi sey... sonunu bildigin halde nasil seni etkisi altina alabildigini gosteriyor...

    Ata ÖztürkAta Öztürk7 aylar önce
  • Sondakika Sondakika deyip durma saydınız daha sempatik bir çalışma olurdu.

    ŞahinBey TRŞahinBey TR7 aylar önce
  • Sonunda turkish deep web

    EquusEquus7 aylar önce
  • OLMAZ MIYIZZ ABIIII :)

    Ece ***Ece ***7 aylar önce
  • Güven ayna gibidir kirildimi bir daha eski haline gelmez... sen bana ne desen inanmam artik

    Emre OzkanEmre Ozkan7 aylar önce
  • Bu ülkenin %80 i aptaldır

    Yasemin HırkaYasemin Hırka7 aylar önce
  • Ne koştular be

    Mehmet ArasMehmet Aras7 aylar önce
  • Aldığım en güzel son dakika haberiydi otobüsün içinde kahkahalara boğuldum 😂 Hep var ol Cüneyt!

    Sercan AydınSercan Aydın7 aylar önce
  • Valla güzel yedik harbi iyi yedik son dakikayı helal olsun valla ne diyelim

    kadir tepekadir tepe7 aylar önce
  • youtubedaki deep turkish web kanalındaki komik sesleri buton haline getirerek dinleyebilecegin veya whatapptan arkadaşlarına gönderebilecegin hale getirdik uygulamayı indirip kullanabilirsiniz.uygulamanın ismi aşagıdadır deep turkish web sesleri(internetsiz)

    mehmet şahinmehmet şahin7 aylar önce
  • Cüneyt abi dizi film önerileri serisi başlat abi

    Mehmet Murat OkurMehmet Murat Okur7 aylar önce
  • FECI TROLLENDIK

    selen soyakselen soyak7 aylar önce
  • Abi videonun sonuna kadar iyi ve normal geldin ama sonda yine o şarkıyı hakettin :)

    Eyüp Anıl ÇuvaşbayEyüp Anıl Çuvaşbay7 aylar önce
  • jean luc Godard mısın mübarek 🐝

    Numan YegmanNuman Yegman7 aylar önce
  • hayranım sana bide merakla son dakika bekliyoruz yahu

    Sefa AcarSefa Acar7 aylar önce
  • Uyduruktan teyyare - Very simple ovv ... haha Çeviriler ayrı güzel

    MAHMUT HELLİMAHMUT HELLİ7 aylar önce
  • son dakika diye espri mi yaptın aklın sıra gevşekoğlugevşek. Türkiyedeyken de sevmezdim ben bunu....

    Tolga ArkunTolga Arkun7 aylar önce
  • Hocam “hatta tanidigin biri gelse dese cogugunla takilsam vs” dedin ya hani sanki tanidik daha guvenilirmis gibi bir izlenim olustu.. burda araya girip konuya iliskin bir bilgi sikistirmak istiyorum, unutmamak lazim ki cocuk istismarlarinin %90’ina yakini cocugun/ailenin tanidigi insanlar tarafindan yapiliyor ne yazik ki. Umarim hickimse tecrube etmez yine de akilda kalsin isterim

    İsrafil ADIYEKEİsrafil ADIYEKE7 aylar önce
  • Cüneyt abi sanki burun estetigi olmuş gibisin benmi yanlış görüyorum?

    Tekin OvungenTekin Ovungen7 aylar önce
  • Ali rıza binboga resmini görünce ilk aklıma gelen hobbits :))

    Tekin OvungenTekin Ovungen7 aylar önce
  • 1:40 ta sincap sesi geldi

    EnerjikEnerjik7 aylar önce
  • hafif çakır keyfiz sanki

    Önder BALTACIÖnder BALTACI7 aylar önce
  • cüneyt abi Austin'e gelirsen state lab'de çalışan 5 mühendis türk arkadaş olarak ağırlamak isteriz. sevgiler

    oneonflyoneonfly7 aylar önce
  • komik değilsin ama ısrarcısın.

    Merak Etme AnneMerak Etme Anne7 aylar önce
  • muhabbetin çok iyi, tam bir geyik uzmanısın

    CANCAN7 aylar önce
  • 💜

    algıalgı7 aylar önce
  • En iyisini sen yapıyorsun gazetecilikmi kalmış memlekette salla gitsin vur gırgıra 😂😂

    Berlin BerlinBerlin Berlin7 aylar önce
  • Bana anneler babalar kendisi getiriyordu küçücük kızlarını ben yapim benle ilk yapsın benim olsun diye. Durumdan halden bilen malzemecil menfaatleri beklentileri olmayan dürüst iyi normal açık rahat problemsiz sadede geliyo.

    Mizrap DÜZMizrap DÜZ7 aylar önce
  • Dejenere malzemecil problem uğraşıcılığını uzatmayın dahada çoluk çocuk kadın kız adam madam

    Mizrap DÜZMizrap DÜZ7 aylar önce
  • Anormalliği kakalamak adına ahlakçılıkta yöntem. Bırakın

    Mizrap DÜZMizrap DÜZ7 aylar önce
  • Normal olması gerek.

    Mizrap DÜZMizrap DÜZ7 aylar önce
  • Demekki mutlu etmemeleri her problemin sebebiymiş mutlu etseler her problem çözülüyo.

    Mizrap DÜZMizrap DÜZ7 aylar önce
  • Güzel adamsın, severiz seni ama yapma abi şöyle şeyler. Tamam anlıyoruz esprili olsun istemişsin ama ilk ve son olması dileğiyle. Seviliyorsun 👍🏻

    EknplsEknpls7 aylar önce
  • ya süpersiniz cüneyt bey yaaa :D ahahah her dakika sırıtık bir şekilde izliyorum sizi; verdiğiniz bilgiler, düşünmeye sevk edişiniz, yaptığınız espiriler ve o gülüşleriniz hepsi hepsi mükemmel. severek takiip ediyorum sizi. Kolay gelsin

    Nagihan DurmusNagihan Durmus7 aylar önce
  • komshi,,,, 10000000 abonat yakishir kanala!!!!!!bu arada kandirali dan 252 salirmisins???? tessekurler!!!

    redi vilaredi vila7 aylar önce
  • herz bekliyoruz

    redi vilaredi vila7 aylar önce
  • Millet koşuyor bee 7 den 70 e biz sabah 7 evden cik 8 de isyerinde olmaya calis istanbul trafigi vs vs ulan hayat...

    Devrim DengizDevrim Dengiz7 aylar önce
  • Hay son dakikanın 😂

    Fırat ÖterFırat Öter7 aylar önce
  • Abi hayatımdan 16 dk çaldın. Fena clickbait yedim

    Ömer ÇekilmezÖmer Çekilmez7 aylar önce
  • hacı harbiden uçmuşun sen :D

    berk2222berk22227 aylar önce
  • Aboneyim abone!!

    Tunc OzyurekTunc Ozyurek7 aylar önce
  • İsterseniz, abonelikten çıkıp tekrar olalım😄😄😄

    Ümit CANÜmit CAN7 aylar önce
  • SON DAKİKA!!! 😂😂😂

    Ümit CANÜmit CAN7 aylar önce
  • Ali Riza Binboga Elektronik muhendisidir.itu mezunudur. Uzun sure eski adi ptt yeni adi telekomda calismistir.

    hasan istarhasan istar7 aylar önce
TÜRKİYE'NİN UMUT KIRMA REHBERİ