Taksim Trio & Aleyna Tilki - Sen Affetsen Ben Affetmem

Taksim Trio & Aleyna Tilki - Sen Affetsen Ben Affetmem
Tanrım kötü kullarını
Sen affetsen ben affetmem
Bütün zalim olanları
Sen affetsen ben affetmem
Bütün zalim olanları
Sen affetsen ben affetmem
Sen Tanrısın affedersin
Bağışlarsın kulum dersin
Sen Tanrısın ffedersin
Bağışlarsın kulum dersin
Neler çektim, sen bilirsin
Sen affetsen ben affetmem
Sen affetsen ben affetmem
Bütün zalim olanları
Sen affetsen ben affetmem
Ağlatıp da gülenleri
Terk edip de gidenleri
Sevilip sevmeyenleri
Sen affetsen ben affetmem
Sevilip sevmeyenleri
Sen affetsen ben affetmem
Ümidimi kıranları
Bu dünyayı yakanları
Ümidimi kıranları
Bu dünyayı yakanları
Dar günde bırakanları
Sen affetsen ben affetmem
Sen affetsen ben affetmem
Boynu bükük koyanları
Sen affetsen ben affetmem
Söz: Ali Tekintüre
Müzik: Burhan Bayar
UYGULAYICI YAPIMCI
GÖKHAN ÇINAR
KRAL GRUBU DİJİTAL MEDYA YÖNETİCİSİ
EMİN BABACAN
KRAL GRUBU SOSYAL MEDYA UZMANI
CENK GÜRLEN
MIX MASTERING
ÜMİT YÜCEKAYA
ART DİREKTÖR
YURDAER BEŞ
YÖNETMEN
ERDİNÇ ÖZYURT
#AleynaTilki #TaksimTrio #SenAffetsenBenAffetmem #KralMüzik

Herunterladen

YORUMLAR

  • Kendisini Sevmesemde Allah var sesi güzel

    Melek YavruMelek Yavru52 dakika önce
  • 🤩🤩

    Hassan OgluHassan Oglu3 saatler önce
  • Hadisenin aleynadan iyi oldugunu idda edenler var naparsın aleyna iyi demiyorum ama süper ötesi bir sesi var kullanırsa turkiyenin en kalıteli seslerınden biri olur cunkü turku arabesk pop yabancı rack okuyabiliyor ve hakkınıda veriyor

    hakan hakanhakan hakan12 saatler önce
  • Valla aleyne seni dinlerken bir büyük şarap viz geldi yuregine sesine saglik bergenli yillarina götürdün

    Kadir GüzelKadir Güzel23 saatler önce
  • Kizin yasadiklarini bilmeden yorum yazanlari, Ben affetsetyem o affetmez

    Barisch NarinBarisch NarinGün önce
  • Bergenin parçası Aleynadan dinlemekte Güzel Süpersin parça Sana o kadar Yakışmışki Başkası yorumlasaydı Yorulurdum Başarıların davamını Dilerim Salam lar

    Hüseyin KarapıçakHüseyin KarapıçakGün önce
  • Taksim Trio hayraniyim. Bu video uzun zamandir recommended videos kisminda karsima cikiyordu ama Aleyna'ya olan önyargilarimdan dolayi hic tenezzul edip tiklamamistim videoya. Buyuk hata etmisim. Ozur dilerim Aleynacim.. muhtesem bir performans.

    maltadakiturkmaltadakiturkGün önce
  • Bu şarkıyı dinleyecekseniz bergen den dinleyeceksiniz...!! Gerisi hikaye..

    Tolga AkanTolga AkanGün önce
  • Это певица мне кажется русская, нет?

    Далер СергеевичДалер СергеевичGün önce
  • 123

    Ahmet KolukisaAhmet KolukisaGün önce
  • Affetme sayende cennete giremezler

    Ahmet KolukisaAhmet KolukisaGün önce
  • Şu şarkıyı söyleyenlerin hiçbiri bergenin yerini tutmaz diyenler burda demi biliyorum bncede öyle

    Muhammed KocamanMuhammed KocamanGün önce
  • zaman kaybı

    metin uzunermetin uzunerGün önce
  • Sen nasıl güzel bir sessin canım benim Nasıl güzel bir yorum

    Sibel KoçakSibel Koçak2 gün önce
  • Bergen gibi söyleyemiyor

    Mustafa İçözMustafa İçöz2 gün önce
  • Aleyna şarkı söylerken rakı içeceğimi düşünmemiş tim...

    Murat EllekMurat Ellek2 gün önce
  • Süper

    GEZELİM GezelimGEZELİM Gezelim2 gün önce
  • Mazi kalbimde yara affetmiyorum...

    Vildan CoversVildan Covers3 gün önce
  • Nasılda içden söylüyorsun Aleyna abla. "Sen affetsen ben affetmem" Süpersin canım♡

    《_Nurlana_》《_Suleymanova_》《_Nurlana_》《_Suleymanova_》3 gün önce
  • Beğeninde arada gelip affetmeyeceğim aklıma gelsin yanlışa düşmeyim ☺️

    Melike CantürkMelike Cantürk4 gün önce
    • Ayn:)

      《_Nurlana_》《_Suleymanova_》《_Nurlana_》《_Suleymanova_》3 gün önce
  • Orkestra, şarkıyı iyi kurtarmış.

    M. Gazi TaşM. Gazi Taş4 gün önce
  • Sou brasileira e amo essa música

    Kely AraujoKely Araujo4 gün önce
  • vaay aleyna reis hakkını vermişsin valla helal olsun...

    Sinan SinanSinan Sinan5 gün önce
  • Bu şarkı modern bi söylemle olmuyo bea

    Melisa EgeMelisa Ege5 gün önce
  • güzelim şarkıya sıçmış

    Growe TEAMGrowe TEAM5 gün önce
  • Yazık etmiş şarkıya Rahmetli Bergen'in kemikleri sızlamıştır kesin

    Kemençe HatırınaKemençe Hatırına5 gün önce
  • Bütün rakı,bira,viski ve bu tür içen kişilere gelsin zıkkım için!!!

    Seval SevgünSeval Sevgün6 gün önce
    • @Mark Thierry hayır değil ama ginede zıkkım içsinler

      Seval SevgünSeval SevgünGün önce
    • @Mark Thierry Bi tramva geçirmiş galiba .d

      CHAOS EL MEJORCHAOS EL MEJOR4 gün önce
    • Yakının mı alkolik?

      Mark ThierryMark Thierry6 gün önce
  • Taksim Trio...

    ALPBROSS DRKFRKALPBROSS DRKFRK7 gün önce
  • Helal olsun en guzel seslendirdiği parça

    cizgi karaktercizgi karakter7 gün önce
  • KENDİ TARZI SESİ TINISINDA HARİKA BİR PERFORMANS SERGİLEDİ 💣💣💣💣👏👏👏👏👏❤️❤️☕☕

    `GGUKTİE``GGUKTİE`7 gün önce
  • Enstürüman kaliteee

    Melisa EgeMelisa Ege7 gün önce
  • Geçmişten geleceğe yürüdüm vallaha

    《 Abdurrahman 》《 Abdurrahman 》7 gün önce
  • Bütün alemlerin Rabbi olan Allah cc sen affet biz saygı ile rükû ile secde ederiz senin kararına..

    Hamit ÖzdalHamit Özdal7 gün önce
  • Bu videodan çıkarılabilecek muhtemel ve muhteşem hayat dersleri: 1-Önyargılı olmak insanı yanıltır 2-Ummadığın taş kafayı yarar 3-Hiç kimse kimseyi yargılayacak kadar mükemmel değildir 4-Müzik evrenseldir.Herkese aittir.Birleştiricidir. 5-Sürprizler her zaman güzeldir. 6-Müzik ruhun gıdasıdır. 7-vsvs

    Selçuk ÇetinSelçuk Çetin7 gün önce
  • Bu kız nasıl normalleştirdi maksi miniyi 😞😞😞kıyafeti tam üç karış kumaştan oluşuyor sürekli

    Canan RençberCanan Rençber7 gün önce
  • 🎶🎶🎶

    Abdullah KasshaAbdullah Kassha7 gün önce
  • Sürekli Aleynayı kötüleyip duran arkadaşlar, acaba bir gün adam akıllı oturup ta bu kızı tarafsızca dinlediniz mi? Bu yaşta bu ses bu yorum. Neden takdir etmek varken sürekli kötükleyip durursunuz? Oysa aynı durumda ki yabancı sanatçılara ayakta alkış tutarsınız. Aferin Aleyna seni alkışlıyor ve sonuna kadar takdir ediyorum. Bravo sana.👏

    Sami CengizSami Cengiz8 gün önce
  • kral Tilki💖💖

    Ümit ÇavuşÜmit Çavuş8 gün önce
  • Bütüjn diyo ya

    Hhhjjdd HhhgftyujnHhhjjdd Hhhgftyujn8 gün önce
  • Bunu dinleyen tanrı bile affetmez

    Battal AslanBattal Aslan8 gün önce
  • ibrahim abime gelsin... 27 antep

    Birol AladağBirol Aladağ8 gün önce
  • ALLAH BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN TÜRKÜLERİ VE (BANA GÖRE OLAN )ŞARKILARI RAHAT BIRAKIN!! AH BERGEN HAYATTA OLUCAKTII!

    K'APTAN Y'USUFK'APTAN Y'USUF8 gün önce
  • dinlemeye utanıyorum diyenleri anlamıyorum utanacak o kadar şey varken güzel bir sesi dinlemekten utanan insanlardan utanmak lazım bence

    ayla güneşayla güneş8 gün önce
  • iğrenç bir şarkı iğrenç günah içerikli

    Özlem KorkmazÖzlem Korkmaz9 gün önce
  • hem o kişiden hellalik istemek lazım kul hakkından kurtulmak için hem de içten tövbe etmek lazım.

    Özlem KorkmazÖzlem Korkmaz9 gün önce
  • 1.sen kimsin ki kulsun 2. Rabbim kul hakkını affetmiyor yani hakkını yediğin kişiden hellalik istemen lazım içten olarak. O kişi de hakkını helal ederse kul hakkından kurtulmuş olunur

    Özlem KorkmazÖzlem Korkmaz9 gün önce
    • @Emre saçma saçma yorumlar yazmayın ben doğruyu söylüyorum bu tarz şarkılar sözleri aşırı yanlış cahilce yazılmış kusura bakmasınlar da konuyu bilmeden yazmış kim yazmışsa yani

      Özlem KorkmazÖzlem Korkmaz8 gün önce
    • @mysterious man saçma saçma yorumlar yazmayın ben doğruyu söylüyorum bu tarz şarkılar sözleri aşırı yanlış cahilce yazılmış kusura bakmasınlar da konuyu bilmeden yazmış kim yazmışsa yani

      Özlem KorkmazÖzlem Korkmaz8 gün önce
    • Kizin hakkina girmisler sen ne diyon kizim

      mysterious manmysterious man8 gün önce
    • Her şeyi bu kadar detaylı düşünecek olursak bakkala manava gittiğinde hiçbir erkekle veya kadınla göz göze gelmememiz gerekiyo:) bu kadar kasılmaya gerek yok dinle geç

      EmreEmre8 gün önce
  • 8g

    Erdal OztekinErdal Oztekin9 gün önce
  • 👍🏼👍🏼

    Suzuki KikimiSuzuki Kikimi9 gün önce
  • Aleyna abla türküye sesin daha yapışıyor

    Hazal DİŞKAYAHazal DİŞKAYA10 gün önce
  • Diğerlerine söyleyecek laf bulamıyorum zaten, Aleyna'nın yorum mükemmel...

    Oktay YaşarOktay Yaşar10 gün önce
  • Bunu dinlemek insanı dinden çıkarır derhal kaldirilsin bu tür şeyler şikayet ediyorum yazık size😰😰

    Muhammet KarakayaMuhammet Karakaya10 gün önce
  • Bende asla affetmicem

    Can çazimCan çazim10 gün önce
  • Hiç güzel söylememiş bergen gibi kimse söyleyemez bu şarkıyı

    Fethiye Amaç AmaçFethiye Amaç Amaç11 gün önce
    • çekemiyorsun ya şu kızı. git anann söyesin anan

      Oğuzhan KuşOğuzhan Kuş8 gün önce
  • bira içerken rakıya geçtim nasıl söylemiş bu bebe bunu

    Yigit EgeYigit Ege11 gün önce
  • keşke o pis ağzıyla böyle güzel bir şarkıyı kirletmeseydi.

    Hasan TORPİOĞLUHasan TORPİOĞLU11 gün önce
    • sennin babanda seni dünyaya getirerek dünyayı kirletmiş biz lafını yapıyormuyuz

      Oğuzhan KuşOğuzhan Kuş8 gün önce
  • Seni affetmiyorum.

    Hamide CeylanHamide Ceylan12 gün önce
  • Milli eğitim birim neyse MEB birim affetmediklerin cehennem imdat

    Ahmet KolukisaAhmet Kolukisa13 gün önce
  • Hayattan soğudum sayende herkese kızgınım artık

    Poyraz caglar omayPoyraz caglar omay13 gün önce
  • Hayatdan

    Poyraz caglar omayPoyraz caglar omay13 gün önce
  • Bu kiz arabesk soylerse yeminediyorum turkiyede yeni bir bergen olur salaklik ediyor pop mop

    Sevda PacalSevda Pacal13 gün önce
  • Bergen'in hikayesini bilenlerin gözleri dolu...

    Ayşegül ErdemirAyşegül Erdemir14 gün önce
    • 👏👏

      Gunay TenikGunay Tenik4 gün önce
  • 2. şansı verdik kullanmayı bilmedi bundan sonra değil bir şans daha hiç bir şey vermeye niyetim yok

    selen demirselen demir14 gün önce
  • Şarkıyı maf etmişsin yaa

    Eylül AkbaşEylül Akbaş14 gün önce
  • Bergen ablamızın yerini tutmaz amada yinede idare eder

    Süleyman TüvürSüleyman Tüvür15 gün önce
  • Taklitleri çoğalınca Aleyna'nin gerçekten iyi vir sesi olduğunu anladım keşke şarkı söyleme tarzı taklidinin de cezası olsa yeteneği yok sırf benzetmeye çalışmış ama şarkı saçma düzgün de değil 😂Aleyna kalsın diğer saçma şarkıcılar out olsun lütfen

    Özge Nur GezerÖzge Nur Gezer15 gün önce
  • Muhteşem bir performans aleynaya damarda yakışıyor

    Murat KaracaMurat Karaca15 gün önce
  • Kul hakkı Nihat Hatipoğlu youtube ara Aleyna hanım bu yorumu okuyanlar toprak altı kolay değil Aleyna hanım lütfen okuyun lütfen

    Ahmet KolukisaAhmet Kolukisa15 gün önce
  • Aferin kız sana.

    ŞULE SüalpŞULE Süalp15 gün önce
  • Şu parçayı türkiyede kaç sanatçı çıplak sesle bu kadar güzel okuyabilir

    Hacı YiğitHacı Yiğit15 gün önce
  • Ne güzell söylemiş aleyna ablamızz

    Havin AdanırHavin Adanır15 gün önce
Taksim Trio & Aleyna Tilki - Sen Affetsen Ben Affetmem