Tankurt Manas feat. Baneva - Yükseklere | Official Video

Music video by Tankurt Manas feat. Baneva performing Yükseklere (C) 2019 Basemode Records, a division of Sony Music Entertainment Türkiye
Tankurt Manas #Bilinçaltı satış linkleri
Spotify: spoti.fi/2Jk3Gfv
Apple Music: apple.co/2sfYZIu
Söz: Tankurt Manas & Baneva
Müzik: Bugy
Mix & Mastering: Buğra Kunt - Studio BK
Yönetmen: Ozan Üren
Prodüksiyon: Alyana Adversiting & Beyefendi Film
Görüntü Yönetmeni: Fırat Aydın
Görüntü Yönetmen Yardımcısı: Berk Keleş
Prodüksiyon Amiri: Yılmaz Mert Özkılınç
Post Prodüksiyon: Ozan Üren & Burak Baki
Görsel Efekt Direktörü: Gamze Yıldırım
Outfits: www.sneaksup.com.tr
Backstage: İlkin Aliyev
DIT: Uğur Erkan
Color: Ercan Küçük
Işık Şefi: Mustafa Yağız
Saç Makyaj: Elva Baykurt
Dansçı Kız: Su Akalan
twitter.com/tankurtmanas
instagram.com/tankurtmanas
facebook.com/tankurtmusic
instagram.com/therealbaneva
twitter.com/baneva_resmi
#TankurtManas #Baneva #Bilinçaltı
* Basemode Records kanalına Abone ol! bit.ly/Basemode
twitter.com/basemoderec
facebook.com/basemoderecords
instagram.com/basemoderecords

YORUMLAR

  • * Basemode Records kanalına Abone ol! bit.ly/Basemode Tankurt Manas #Bilinçaltı satış linkleri Spotify: spoti.fi/2Jk3Gfv Apple Music: apple.co/2sfYZIu

    Basemode RecordsBasemode Records14 gün önce
    • +Cavid Huseynov bu neyin kafası şlkcfjsdşlvfsd

      1903.baki.411903.baki.417 gün önce
    • +Cavid Huseynov çlskekwhwhwjnekdd

      Ozan DurmuşOzan Durmuş12 gün önce
    • +Ozan Durmuş satamadık bea

      Cavid HuseynovCavid Huseynov12 gün önce
  • Şarkı Güzel Sözler Tamam ama neden o bayan arkadaşı yarı çıplak oynatığınızı bir türlü çözemedim ha desenki dikkat çekmek için dansc'yı o kadar göstermiyorsunuz dikkat çekmek için değilse neden ? cinsiyetci değilim ama o bayan arkadaş bu klibe gitmemiş

    Enes SinanEnes SinanDakika önce
  • türkçe rap ne hallerde hizlı söylemek rap değiiil😉

    Mehmet YakutMehmet YakutSaatler önce
  • 0:14 efso

    EFECANER özderEFECANER özderSaatler önce
  • Ya o sesden sonra bozdun reyis dinlemiyom eskisi gibi yap

    Ozkan SahanOzkan Sahan3 saatler önce
  • 0:04

    ceren avciceren avci9 saatler önce
  • B B Bugy...

    Efe #Lykia`` KüpcükEfe #Lykia`` Küpcük9 saatler önce
  • Adamlar flex yaparken anlayalım diye altyazı koyan basemode records'a selam olsun

    ahmet okayahmet okay10 saatler önce
  • Bu bizim beşiktaştaki alvaro negredo deilmi hangi ara rape başladi dkdkdmmsms

    Rahim OzbeyRahim Ozbey11 saatler önce
  • HADİ 1MİLYON

    rozetmen 1905rozetmen 190514 saatler önce
  • 0:16 Beni benden aliyo amk

    General OfficialGeneral Official23 saatler önce
  • Hız 1.25 Nikotin Misali

    Kurtulus EvinKurtulus EvinGün önce
  • Arkadaşlar şu dansçının instasını bilen var mı?

    ENFEXI 10ENFEXI 10Gün önce
  • Jordan sponsoru gibi amk

    SamakusaSamakusaGün önce
  • Tankurt verseü daha sağlam yazsa mükemmel ötesi olabilirdi

    46 1246 12Gün önce
  • Cokii amk

    Ege OzelEge OzelGün önce
  • Tankurt Manas git gide çöpleşiyorsun

    Ömer FarukÖmer FarukGün önce
  • Şarkı efsoo 🔥🔥💪

    Sıla DemiralpSıla DemiralpGün önce
  • ㅐㅐㅑㅑㅑㅑㅛ꼬ㅗㅍㅍㅍㅇㅉㅂㄴ흋쿠ㅢㅎㄹ

    Yusuf NacafovYusuf NacafovGün önce
  • ㅛ껴ㅑㅠㅓㅏㅑㅠㅍㅊㅋ툐

    Yusuf NacafovYusuf NacafovGün önce
  • 🥴🥴🥴🥴🥴🥴

    Yusuf NacafovYusuf NacafovGün önce
  • süper bi parca

    MaSke TVMaSke TV2 gün önce
  • 0:14 Beat uyumu, patlama anı ve Baneva'nın sesi... Bu adam 18 yaşında ama sesi o kadar oturuyor ki; normâlde çatlak ve değişik çıkması gereken ses 0:48-1:04 arası mükemmel geliyor kulağa. Ba-Baneva kaltak!

    Yiğit Berk DuranYiğit Berk Duran2 gün önce
  • Söyleyeceklerim tankurt a yada baneva ya değil yorumlarda vio üzerinden prim yapanlara adam öldü allah rahmet eylesin ama ölmeden önce kimse tanımıyordu hatta kimilerinin öldüğünden bile haberi olmadı işte böyle sanatçı arkadaşları abileri kliplerinde ona yer verince öğrendiler sonra noldu vio vio vio diye baş tacı yapıp yorumlarda prim kasıyorlar hanginiz gerçekten üzüldünüz acaba sorabilir miyim

    Niyazi TırpanNiyazi Tırpan2 gün önce
  • Tankurft abinin farklı fantezilerinden korkuyorum

    HIYARLI EKMEKHIYARLI EKMEK2 gün önce
  • 👌👌👌

    Şahin  abi  KarakuzuluŞahin abi Karakuzulu2 gün önce
  • Sevdiğim ikili sonunda yan yana💁🏼‍♀️💕

    yeliz bayramyeliz bayram2 gün önce
  • Ulan alvaro negredo ya bak rap ci olmuş

    Gökhan GökhanGökhan Gökhan2 gün önce
  • Efsane olmuş be

    Uğur DemircanUğur Demircan2 gün önce
  • UNDERRATED

    Lil  SuicideeLil Suicidee2 gün önce
  • Yenı Nesıl Rapcı Baneva'yı sevmeyende ne bılm .s

    Elym2 KercKElym2 KercK3 gün önce
    • old g daha iyi

      Alone AngelAlone AngelGün önce
  • Sarkı cok guzel

    Ömer FarulÖmer Farul3 gün önce
  • 1.36 contra ...

    menescftcmenescftc3 gün önce
  • Oturdum köşeye, Baneva'nın yükselişini izliyorum. #TheRealFlexMan

    BrnYgt GBrnYgt G3 gün önce
  • baneva yavaş aq

    Mustafa Kemal AtatürkMustafa Kemal Atatürk3 gün önce
  • 19.02.2019 dan selamlar 2020 de görüşürüz

    enes yalcinenes yalcin3 gün önce
  • Değerlenecek :D!!

    BuraK ÖztürKBuraK ÖztürK4 gün önce
  • Bu parça daha fazlasını hakediğiyodu

    SqudSqud4 gün önce
  • *Baneva o ne flex be Eminemmisin bilader*

    BozAyBozAy4 gün önce
  • tankut manas daki mont bende de var la :)

    csgo oyuncusucsgo oyuncusu4 gün önce
  • 10 bin kere ben izledim zaten :)

    csgo oyuncusucsgo oyuncusu4 gün önce
  • Baneva çoşturuyordu

    coco cocococo coco4 gün önce
  • BANEVA YI ILK KEZ DUYDUM COK IYI SOYLUYOR AQ

    CHARLES ROBERT DARWINCHARLES ROBERT DARWIN4 gün önce
  • Negredo ft Baneva - Yükseklerde

    BETMENBETMEN4 gün önce
  • en iyisi tankurt

    Bahri AkçayBahri Akçay4 gün önce
  • Efsane olmuş

    Bengisu TaşkınBengisu Taşkın4 gün önce
  • Bane nabıyon ak

    Niyazi TırpanNiyazi Tırpan4 gün önce
  • O değil de baneva da mı basemode da?

    T-RAP'S HeadT-RAP'S Head4 gün önce
  • Çok iyisin

    mertcan özkanmertcan özkan4 gün önce
  • süper olmuş

    csgo oyuncusucsgo oyuncusu5 gün önce
  • Bu müziği en az 1000 kez dinlemişimdir. Favori şarkımdır. Fakat bu klip olmamış be hacım. Daha efsane bir klip bekliyorduk. Keyfim yok gibi.. manalı anlamlı. üzdü bu. İnşallah daha efsane bi klip ile geri dönersin.

    gaming.astalavistagaming.astalavista5 gün önce
  • Autotune Yine Güzel İş Çıkarmış. ( Hissediyorum Güzel Bir Linç Yiyeceğim )

    Macid KutluMacid Kutlu5 gün önce
  • Kim Şu Dansçıya Laf Söylemiş Hâla Göremedim.

    Macid KutluMacid Kutlu5 gün önce
  • Bi alay ergen mk

    Gökhan YanmazGökhan Yanmaz5 gün önce
  • İstiyorum hiç birşeyi bilmemeekk 🔥

    Aydın BalciAydın Balci5 gün önce
  • banevanın tek sevdiğim müziği bu olmuş çünkü sesindeki kaliteyi kullanmaya başlamış

    Emircan AdıyamanEmircan Adıyaman5 gün önce
  • Baneva o nemiç öyle ya

    BurakBurak5 gün önce
  • Reyis Yok part 3 gelsin artik lütfen. Yada Mola part 2. Beklemekden bunaldim artik.

    eminem VEVOeminem VEVO6 gün önce
  • kadın mevlana

    Bahadır AyanBahadır Ayan6 gün önce
  • BİŞEY ANLAYAN VARSA BEĞENSİN :)

    Kafadan KırıkKafadan Kırık6 gün önce
  • Baneva için dinleyenler

    Instagram VineleriInstagram Vineleri6 gün önce
  • 17 yasindaki bi veletle feat atman güzel olmuş senden de bu beklenirdi solo yap su sarkilari aq

    nuroxdemirnuroxdemir6 gün önce
  • abi ne anlam var ne ritim daha anlamlı parçalarda daha yüksek başarı olacağına inanıyorum #Manas

    Ahmet AlanAhmet Alan6 gün önce
  • Negredo nun ne işi war lan

    İsmail Akgülİsmail Akgül6 gün önce
  • 1:22 de durdurun

    Kaan TunaKaan Tuna6 gün önce
  • MANAS K.B SEN BAŞLADIGIN YERİ DİNLEMEK YERİNE BAŞA ALIYORUM :)

    keremcem öztürkkeremcem öztürk6 gün önce
  • dislike atananlar ALÇAKLARDA olanlar

    BATUHANBATUHAN6 gün önce
  • banevayı bi tek benmi beğenmiyorum ya

    Emre AktaşEmre Aktaş6 gün önce
  • Baneva harikalar yaratmış

    Yiadem HaksalYiadem Haksal6 gün önce
  • Tankurt manasın dansı tek benim mi aklımda kaldı.

    Mustafa ÇalıkMustafa Çalık6 gün önce
  • Kapak fotoğrafında bir sinsilik sezdim

    Kelvin HerrisKelvin Herris6 gün önce
  • Bir pubg manyağı olarak Banevayı Groza olarak Tankurtuda Auga benzetiyorum.

    FIGHT SCENE TRFIGHT SCENE TR6 gün önce
  • Bu ne abiiiiii çok iyi ya

    Wêarth XDWêarth XD6 gün önce
  • Gayet Basarili Flex Gorelim Birde Baneva😂

    Mert AliMert Ali6 gün önce
  • bu patlamdan kalkanları alın

    Mount&Blade Warband GünlükleriMount&Blade Warband Günlükleri6 gün önce
  • Rastalarım kadar sıkı durdum 💫💥Vio

    Umut DeliktaşUmut Deliktaş6 gün önce
  • 400k

    MstfmrğlMstfmrğl6 gün önce
  • 👍👍👍

    Mavikan OfficialMavikan Official6 gün önce
  • Kendine muzisyenden selamlar

    Beratt A.Beratt A.7 gün önce
  • *Banevayı seviyorum nedense umarım kişisel hayatı ile ön plana çıkmaz.*

    STALKERSTALKER7 gün önce
  • Vio'yu anımsadım

    Ertugrul MuratErtugrul Murat7 gün önce
  • .

    KarachaliKarachali7 gün önce
  • FLEXMEN

    Volkan ErdoğanVolkan Erdoğan7 gün önce
  • 👏👏👏

    Şahin  abi  KarakuzuluŞahin abi Karakuzulu7 gün önce
  • baneva dehşetsin kardeşim

    Cin AliCin Ali7 gün önce
  • Şarkıların çok güzel oluyor

    Ahmet YilmazAhmet Yilmaz7 gün önce
  • şu dans eden kıza düşenler +1

    Tempest Game ArdaTempest Game Arda7 gün önce
  • Bugy bazılarına göre en iyi beatmaker olsa da bana göre FerzanBeats dir.

    Turkey mapper Yalovalı Mapper VassalTurkey mapper Yalovalı Mapper Vassal7 gün önce
  • Yeni nesil ozurlu sytle 👍 hayirli olsun . Biz rap dinlerdik anlamli seyler icinde suruklenirdik .

    irfan ergünirfan ergün7 gün önce
  • Tankurt kilo almis

    EpicPlayer _07EpicPlayer _077 gün önce
  • bir şarkının başında bubububugy diyosa o şarkı başarılıdır

    Rıfat CanRıfat Can7 gün önce
  • kafamdda bere üstümse bolll kazancam yine üstümseee yokkk

    MLH GamingMLH Gaming7 gün önce
  • 1:58 r.i.p vio yeminle kralsınız bee

    sans argonsans argon7 gün önce
  • Bane'in stilinin bi adı var mı? Yoksa ferro gibi olmasa da heceliyor hıdıdı hıdıdı stili diyelim aramızda :)

    Rap'kolik ChannelRap'kolik Channel7 gün önce
  • Abi her şey iyi de klipteki şu kadına ne gerek vardı aq yaa

    Boşluğun ÇağrısıBoşluğun Çağrısı7 gün önce
  • timeline nden ifsa gibi aq

    Emirhan ÖksüzEmirhan Öksüz7 gün önce
  • Öfffffffff kral yine yapacağını yaptı

    Arda KahramanArda Kahraman8 gün önce
  • yavaş autotune kullanın aq

    FarukCan DemirelFarukCan Demirel8 gün önce
  • #ratatatata `︻╦╤─

    shikamirlishikamirli8 gün önce
  • Yogaminnagoyim

    Emirhan OzkeEmirhan Ozke8 gün önce
Tankurt Manas feat. Baneva - Yükseklere | Official Video