[Teaser] TRCNG _ MISSING (Trailer)

[Teaser] TRCNG _ MISSING (Trailer)
Artist : TRCNG
Title : MISSING (Trailer)
Release : 2019.08.05
▶1theK Originals : trvision.net/pass/UCqq-ovGE01ErlXakPihhKDA
▶1theK YT : trvision.net/nameof-1theK
▶1theK FB : facebook.com/1theK
▶1theK TW : twitter.com/1theK
▶1theK Kakao : goo.gl/otRpZc

Herunterladen

görünümler
33,695

YORUMLAR

  • ايهههه

    سامسام6 aylar önce
  • bro i wanna watch this mv so bad

    AnnikaAnnika6 aylar önce
  • TS you better not be shitheads again and treat the boys like you treated B.A.P because imma fight you if you do.

    Nicole PalmerNicole Palmer6 aylar önce
  • *we would appreciate so much if any of you support these talented boys. They have a shitty company, they've debuted nearly two years ago and this is their second comeback. If you can take a time to listen to this song and the aMAZING CHOREO please do! You won't regret!!*

    libertyliberty6 aylar önce
  • ok first *I MISSED THEM* second *THE SONG IS SO GOOOOOOOOD*

    Samar JerbiSamar Jerbi6 aylar önce
  • Ts finalmente saiu do seculo 20 e deu um mv e musica QUE TRCNG MERECE.

    Stark -Stark -6 aylar önce
  • Mano nem da pra acreditar que trcng ta voltando. Finalmente. Ts ve se nao para so nesse album. Trcng é um grupo fodA demais pra ser desperdiçado.

    Stark -Stark -6 aylar önce
  • ITS GONNA BE A BOP AND OH MY THE CHOREO IS SNAPPING

    Kpop WorldKpop World6 aylar önce
  • I'm SO HAPPY AND I CANT WAIT

    Kpop WorldKpop World6 aylar önce
  • omg this sounds amazing

    queque6 aylar önce
  • wow ts remembered they exist... upgrade

    luisaluisa6 aylar önce
  • انا احبكم ❤🥰🥰😘❤❤

    Mes SamMes Sam6 aylar önce
  • can we create name our fandom? comment the name👇👇

    wansue0017 sukriwansue0017 sukri6 aylar önce
  • i miss u guys😢

    wansue0017 sukriwansue0017 sukri6 aylar önce
  • comeback

    skz biasedskz biased6 aylar önce
  • IM SO EXCITED IVE BEEN WAITING SO LONG AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    Hope EvergreenHope Evergreen6 aylar önce
  • their choreo! OMG!

    Margaretha PMargaretha P6 aylar önce
  • TRCNG😍😍😍👑👑👑🔥🔥🔥

    Anka ann VelichAnka ann Velich6 aylar önce
  • I'm sure that song will be one of my favourite songs✨🔥~

    RaJin 6ixRaJin 6ix6 aylar önce
  • Chale sigo esperando el comeback :'c

    Gelmy CastilloGelmy Castillo6 aylar önce
  • I'm so excited for this comeback!!!!

    vee yangvee yang6 aylar önce
  • Poor them under that shitty company

    Christian CYChristian CY6 aylar önce
  • I'm so happy my hohyun and siwoo are come back 😍😍🥰😘

    liza goddezeliza goddeze6 aylar önce
  • I'm so thankful that I discovered this amazing and talented group right here ❤️ They're like the hidden dark horse of KPOP! I'm a new fan and I will never regret supporting TRCNG wholw-heartedly ❤️

    BLIZZTSBLIZZTS6 aylar önce
  • omg

    вaвeвaвe6 aylar önce
  • let's just talk one more time how beautiful Siwoo is.

    Dong Mun HanDong Mun Han6 aylar önce
  • Finally TS Entertainment hear me. If me really Miss TRCNG comeback 😂. Saranghae HoHyeon 💕💋

    Junita SartikaJunita Sartika6 aylar önce
  • This comes out on my birthday and i cant wait for it!💜💜💜

    Jimins BubblesJimins Bubbles6 aylar önce
  • The one wearing red hoodie is kind of mysterious...and I think it’s Kangmin

    kyung Imnidakyung Imnida6 aylar önce
  • KIM ACTORS👏🏻👏🏻

    kyung Imnidakyung Imnida6 aylar önce
  • Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh yyyyyyaaaaaaaaasseddddd (but yeah they kinda left us in the dark though)

    Dijonay N.Dijonay N.6 aylar önce
  • RISE AND SHINE BABYY ILY!

    bqxenn 6104bqxenn 61046 aylar önce
  • Omg finally a comeback, I miss them so much , I love this guys they are so awesome , I’m so addicted to “wolf baby “ can’t stop replaying that song. I wondered so many times when will they comeback, I hope with this new comeback they get to be known more or at least they get to gain more fans.

    Kamila GwizdalaKamila Gwizdala6 aylar önce
  • they come with a comeback called missing because they know they had been missing for a while

    Gabryiel BeardGabryiel Beard6 aylar önce
  • YESSSS FINALLY,, lmao I was waiting for them to have a comeback and change their hair colors so I'd learn their names faster ksksks

    rivnirivni6 aylar önce
  • I Miss You 😢😢😢😢😢

    Putri DarmayantiPutri Darmayanti6 aylar önce
  • OMG 😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    Putri DarmayantiPutri Darmayanti6 aylar önce
  • FIGHTING!!!!!!

    Putri DarmayantiPutri Darmayanti6 aylar önce
  • Mantoelll

    NJI WUKNJI WUK6 aylar önce
  • Wow this goes so HARD

    Farrah CouleeFarrah Coulee6 aylar önce
  • MY BABIES ARE BACK ; O ;

    Boodle DemicBoodle Demic6 aylar önce
  • sounds like old kpop songs i stan

    aihoneyaiaihoneyai6 aylar önce
  • i love you so much

    maribel zambranomaribel zambrano6 aylar önce
  • 💞☺🎉⚡💕👍👍👍👍👍👍👍

    DLVEV LeeDLVEV Lee6 aylar önce
  • THE ONLY GLOW UP THAT MATTERS

    Aira SiguaAira Sigua6 aylar önce
  • Finally,,, im waiting for u gaiss

    Lisna _widLisna _wid6 aylar önce
  • EVERYBODY THEY ARE BACK FROM THE DUNGEON I AM SO HAPPY FOR THIS COMEBACK

    MX 20 SVT MonobebexCaratsMX 20 SVT MonobebexCarats6 aylar önce
  • t^t i missed you guys so much 🤧🤧

    Esmeralda ArandaEsmeralda Aranda6 aylar önce
  • THIS IS IT!!!

    Empresh ShikEmpresh Shik6 aylar önce
  • Other member : missing you /cry/ Hyunwoo : /nom nom nom/

    antha 03antha 036 aylar önce
  • VEM HINOOO

    Andriele SaiuriAndriele Saiuri6 aylar önce
  • MEUS MENINOS ❤️❤️❤️

    Andriele SaiuriAndriele Saiuri6 aylar önce
  • MEU MOMENTO

    Andriele SaiuriAndriele Saiuri6 aylar önce
  • OMG!!!!!! I CAN'T WAIT, I MISSED THEM

    Rebeca GómezRebeca Gómez6 aylar önce
  • YO I JUST CAME ACROSS THIS I HAVENT HEARD OF THIS GROUP BEFORE BUT OMG THEY LOOK AMAZING I WILL BE WAITING FOR THIS

    Theosaurus _Theosaurus _6 aylar önce
  • this is the definition of beautiful

    Renata SchaeferRenata Schaefer6 aylar önce
  • Люблю этих малышей

    Пакет с картошкойПакет с картошкой6 aylar önce
  • Dance Colours!

    Alexander Foss BrændAlexander Foss Brænd6 aylar önce
  • So much happened in 39 sec.. but I am so happy seeing a comeback from them again :)

    Nal M1kNal M1k6 aylar önce
  • 🥺🥺🥺🥺

    Marissa NickellMarissa Nickell6 aylar önce
  • واووووووووووووووو يجننو 지짜 아ㅏㅏㅏㅏㅏㅏㅏㅏㅏㅏㅏㅏㅏㅏㅏㅏㅏㅏ 우 미안하다 우ㅜㅜ 정말 행복하다 ~♥

    EXO LoverEXO Lover6 aylar önce
  • IT'S BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN A WHILE WE MISS YOU SO MUCH

    Amina HarisAmina Haris6 aylar önce
  • yo lo sé, tú lo sabes, todos lo sabemos, que TRCNG se merece esto y más, son chicos súper talentosos, stan trcng bc this comeback is gonna be awesome !!!

    woolovelyeopwoolovelyeop6 aylar önce
  • lOS AMO

    moon sunmoon sun6 aylar önce
  • pOR FIN UNA BIEN TS LPM.

    moon sunmoon sun6 aylar önce
  • ESTOY: GRITANDOOOOOO

    moon sunmoon sun6 aylar önce
  • THEYRZ BACK AND BETTER THAN EVER. AJDJSNSNSNS

    rojdarojda6 aylar önce
  • JAJDJSJJS THEYRE BACK AJSKQKKQ ODMSJFLAS A

    rojdarojda6 aylar önce
  • Ого... впервые вижу их , а уже запали прям в душу...

    Malika KuanyshevaMalika Kuanysheva6 aylar önce
  • Why is TRCNG and Target so underrated

    LIAM. WATERMELON BOYLIAM. WATERMELON BOY6 aylar önce
[Teaser] TRCNG _ MISSING (Trailer)