Tek Yürek 13. Bölüm

#TekYürek On Üçüncü Bölüm Özeti
Alper’in gizemli patronunun mesajı açık bir şantajdır: Ekip bir an önce yenilerek ya hokeyi bırakacak, ya da minyatürü alırken kaydedilen görüntüleri polise verilecektir. Ekip şaşkın ve öfkelidir, maçlarda alacakları sonuç, hayatlarını etkileyecektir. Bu arada Oğuzhan baygındır, kimse ona ulaşamamaktadır. Gençler, onlara tuzak kuran adama ulaşmaya çabalarken, Halit başlarında bir dert olduğunu anlar. Öte yandan Orçun’un ortalığı karıştırmasıyla, Yusuf ve Aslı’nın arası açılır. Yiğit ise sevgisinin karşılıklı olduğunu bilse de, Deniz’in kendisini başka kalıplara sokma çabalarından rahatsız olacaktır. Oğuzhan hastanede ameliyatı için saatleri sayarken, ekip kendilerine tuzak kuran adamı bulmak için yola çıkacaktır. Ancak olayları çözen Halit Hoca, hepsinden önce harekete geçmiştir. Bütün bu oyunun arkasındaki esrarengiz adamla karşılaşma vakti gelmiştir.
======================================
Kanala abone olmak için : bit.ly/tekyurekaboneol
======================================
#TekYürek her Perşembe #TRT1'de!
======================================
Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
facebook.com/tekyurektrt/
twitter.com/tekyurektrt/
instagram.com/tekyurektrt/

Herunterladen

YORUMLAR

  • Bu gerilim şarkısı bana bi diziden tanıdık geliyor ama çıkaramadım ya

    Saime ÜcdalSaime Ücdal2 gün önce
  • Superdi

    Ramide ƏliquluzadəRamide Əliquluzadə2 gün önce
  • Bende buz hokeyi takiminda olmak istiyorum

    YTarda batcikYTarda batcik2 gün önce
  • 56:03

    H 6H 64 gün önce
    • 😂😂😂♥️♥️♥️♥️

      H 6H 64 gün önce
  • 16:00 birdaha bu acıyı yaşayamam dedi yusuf Aralarından biri ölmüş demek ki

    Buğra MusluBuğra Muslu4 gün önce
  • 1:20:58

    Nisanur ŞahinNisanur Şahin7 gün önce
  • 01:12:52 akifin aha demesii çok hoşş😅

    Neslihan KlçoğluNeslihan Klçoğlu9 gün önce
  • dizi cok iyii

    Ahmet AnaçAhmet Anaç15 gün önce
  • yusuf aklimizda birisi var diyince denizden bahsediyo sandim

    Ahmet AnaçAhmet Anaç15 gün önce
  • Bir sey sora bilir miyim. Men butun bolumlerine baktim ama galiba birsey atladim. Halit Ekremi nereden taniyo?

    Angel AhmedzadaAngel Ahmedzada16 gün önce
  • Amir nasil bas komserin ayağına gidiyor ?

    Quantum QQQuantum QQ21 gün önce
  • 1:22:36 da yihit ağzın açıkken konuşma hdhdhhdhdh O ağzında yemek varjen konuşma deyilmiydi lan dbdjjdjd

    Ömer Faruk ÇakmakÖmer Faruk Çakmak24 gün önce
  • 1:17:43 yiğiiiiiit Koptum Ben burada valla Mazlum ya 😂😂😂

    noor alnournoor alnour27 gün önce
  • Akif'in gözündeki makyajdır inşallah çok gerçekçi😏😏

    Burçin KulakBurçin Kulak28 gün önce
  • Baştaki müziğe aşık olan ben miyim?

    Beril özgülBeril özgül28 gün önce
  • 1:05:09

    MİDASMİDAS29 gün önce
  • Sait bazen tatli bazen kaba bazen kotu bazen yufka bazen komik oluyo annayamadim seveyyimmi sevmeyeyimmi

    beauty_korembeauty_koremAylar önce
  • Mazlumun ingilizcesi😂😂😂

    Alvida HaznedarAlvida HaznedarAylar önce
  • 2:04:15 böyle samimi bir sahne başka bir dizide yok be. Seviyorum lan bu diziyi

    TerziTerziAylar önce
    • terzi cıggk

      Konyasporlu1922 !Konyasporlu1922 !Aylar önce
  • Mazlumun almancasi on numara koptum ya 😁😁😁😁😁😁

    Kibos KibosKibos KibosAylar önce
  • Dizinin adını tam bulunmuşlar TEK YÜREK bintane düşmanım olsun böyle tek yürek dostum olsun

    Kibos KibosKibos KibosAylar önce
  • Arkadaşlar ben anlamadım neden tek yüreğin buz hokeyi oynamasını istemiyorlar

    Tuğçe KurtTuğçe KurtAylar önce
    • Tuğçe Kurt Yiğit Meşhur olursa babasını ve ailesini araştıracaklar ve babasını bulacaklar. Babası hayatta olduğunu bilinmesini istemiyor

      TerziTerziAylar önce
  • Если этот негодяй отец Йигит то пусть такой отец проподи пропадом ИншаАллах.

    Ranoxon SatimovnaRanoxon SatimovnaAylar önce
  • Что за большая дура идиотка эта Шенал. Режиссёр уберите пожалуйста эту дрянь.

    Ranoxon SatimovnaRanoxon SatimovnaAylar önce
  • Ulan en güzel dövüşenlerin ismi yiğit ve mazlum

    Yücel AltunYücel AltunAylar önce
  • İyiyki filim hakıında biraz geç öğrendim büssürü bölüm var

    samalov 95samalov 95Aylar önce
  • Hokey hiç brakılmazzzz

    Kedi KüçükKedi KüçükAylar önce
  • Hayatın gerçeklerini ve bütün zorluklarını anlatan bir dizi ama en çok ta sevgi, dostluk, arkadaşlık nasıl olur onu anlatıyor ♥️♥️♥️😍

    Benin BayraktarBenin BayraktarAylar önce
  • En güzel çift bence Oğuzhan ve Şenay

    sabina yusiflisabina yusifliAylar önce
  • Oğuzhan ın kaldığı hastane nerede bilen var mı?

    Siber ErfidanSiber ErfidanAylar önce
  • Çok güz

    hala nurhala nurAylar önce
  • 👏👏👏

    Tuba KuralTuba KuralAylar önce
  • yalnız Oğuzhan hastalandıığından beri annesinin ortada olmaması

    Siber ErfidanSiber ErfidanAylar önce
    • Annesi köydeymis dediler ya

      Kaje KaKaje KaAylar önce
  • Ben de ağladım lan Oğuzhan sahnesinde

    Sl GznSl GznAylar önce
  • Lütfen final yapmasinnnn

    Elif EElif EAylar önce
  • Bu Şenay hemşire acayip saçmalıyor... Hemşireler soğuk kanlı falan değil ayrıca böyle hayatla ilgili saçma sapan espriler yapmıyorlar... Burada saçmalamışlar... Gerçeği yansıtmıyor. BU arada hayatı Allah alır verir kul vesile olur... Birlik beraberlik vurgusu... Çok güzel. Bu yüzden izliyorum

    S. ÖS. ÖAylar önce
  • 45:16 sorunlarımdan kaçarken ben djdjdj Umut ❤️

    Aysegul ArslanoğluAysegul ArslanoğluAylar önce
  • 2:05:20😭😭😭 nasıl yakışmış başörtüsü 😍

    Minnie ChanelMinnie ChanelAylar önce
  • 1:19:24 birine yumuşak g'yi anlatmaya çalışınca ben ajkdhahsj

    Minnie ChanelMinnie ChanelAylar önce
  • Vay be

    Eren SarıcavdarEren SarıcavdarAylar önce
  • 👏👏

    m ym yAylar önce
  • Çok güzel arkadaş dizisi

    Ezra BozkurtEzra BozkurtAylar önce
  • Aaaah bu filmi çok sevdim ..... .😃😃😃😄

    esdms1975esdms1975Aylar önce
  • Çok etkilendim bu kiz olan hamşire

    Abdulahi MohamedAbdulahi MohamedAylar önce
  • Akif 'in ağlamasına bir tek benmi dayanamıyorum ?

    bir katil unicornbir katil unicornAylar önce
  • Bu ekrem ne kadar pislik biri ya. Evlatlarını canlı canlı görmüyor resmen yüz karası

    HediyeNur ÇEVİKHediyeNur ÇEVİKAylar önce
  • Akif ağlama la cok guzel agliyon be

    Basri Emir ÖzkaynakcıBasri Emir Özkaynakcı2 aylar önce
  • akif in gözüne ne oldu ???

    Recep ÖZTÜRKRecep ÖZTÜRK2 aylar önce
  • Büyla diziler hep olsün👏👏👏👏👍

    Sitora AzizovaSitora Azizova2 aylar önce
  • Her seferinde hem ağlatmayı hem güldürmeyi hem heyecanı hissettirmesi mükemmel... favori dizim uzun ömürlü olsun inş 🤲🏼

    MERYEM AKGÜNMERYEM AKGÜN2 aylar önce
  • 1:59:15 o beyazz sey ne ki?

    ReallyMaqaPvPxD closedReallyMaqaPvPxD closed2 aylar önce
  • Arkadaslar dizi 5 bolum sonra final yapiyo.TRT nin kendi sitesindr yaziyo Mesela yani

    MYSTER POWERMYSTER POWER2 aylar önce
    • @Mehmet Eren EROL hahahahajahshah

      Sonay MenekşeSonay Menekşe6 saatler önce
    • @Mehmet Eren EROL😂😂

      MYSTER POWERMYSTER POWERAylar önce
    • Kalbime mi indircen yavast

      Mehmet Eren EROLMehmet Eren EROLAylar önce
  • Bitmesin ya baya güzel dizi

    Naime GürbüzNaime Gürbüz2 aylar önce
    • Bitti mi ben izlemiyorum merak ettim?

      Vus AyVus AyAylar önce
  • 17:55 Şenay ya hahahq

    Minnie ChanelMinnie Chanel2 aylar önce
  • Əla 1 bölüm

    Asim NəcəfovAsim Nəcəfov2 aylar önce
  • Tesettürü güzel yapmışlar, baştan savma olmamış :)

    mehmet metinmehmet metin2 aylar önce
  • Hastasıyız TRT 👍

    Erol YasarErol Yasar2 aylar önce
  • 19:19 Umut 'a tilt aldum 😂

    Pronebi65 SUPronebi65 SU2 aylar önce
  • Guzelll

    HQ ÖmerHQ Ömer2 aylar önce
  • yok böyle dizi gelmez bir daha

    Ali IdrizAli Idriz2 aylar önce
  • amin

    Lionel MessiLionel Messi2 aylar önce
  • Bu dizinin erkekleri daha iyi ağlıyor ya kızları ağlama sahnelerini beceremiyor 😒👍

    Merve ÇalişirMerve Çalişir2 aylar önce
  • Sarki gunesin kizlarindaki sarki deyilmi ya?

    omrumden bir parcaomrumden bir parca2 aylar önce
  • Ya bu Yusuf mal o da sen de bana hasta olduğunu söylemedin deseydin Allah im ya

    Furkan YarkaçFurkan Yarkaç2 aylar önce
  • 1:21:00 en iyi sahne yaaa😂😂😂

    Nisanur BarbarosNisanur Barbaros2 aylar önce
  • 1:12:51 ulan akif senden beklemezdim lasjkdghfasjklghasjkghasj abi çok iyi yaa

    alperen kaymakalperen kaymak2 aylar önce
  • Bu diziye sahip çıkalım 😂😂😂😂😂😂😂😂

    Sarl EraaSarl Eraa2 aylar önce
  • TRT1 kanalı severim çünkü reytingler ne kadar kötü olursa olsun onlar yine işini devam ediyorlar 👏🏼

    Mr. SetMr. Set2 aylar önce
  • Deniz harbiden yiğitin kişiliği yok sayıyor. Sinirimi bozdu.

    özcan karakuşözcan karakuş2 aylar önce
  • Arkadaşlar yalnışlık var.Size vereceğim dakikalarda dikkatlice Üstünün ipine bakın .2:07 02:19 02:24 02:37 İp bazen yukarda bazen aşağıda

    Səmərəli TVSəmərəli TV2 aylar önce
Tek Yürek 13. Bölüm