The Final Goodbye.

SUBSCRIBE to BRAWADIS ▶ bit.ly/SubscribeToBrawadis

FOLLOW ME ON SOCIAL
▶ Twitter: twitter.com/Brawadis
▶ Instagram: instagram.com/brawadis/
▶ Snapchat: brawadis

Hi! I’m Brandon Awadis and I like to make dope vlogs, pranks, reactions, challenges and basketball videos. Don’t forget to subscribe and come be a part of the BrawadSquad!

Herunterladen

görünümler
812,370

YORUMLAR

  • I like how he starts the vlog with a splinter in his foot

    ssbeamssbeam10 gün önce
  • I hate splinters 😂😂😂

    Jamie Lee AshtonJamie Lee Ashton19 gün önce
  • Bruh this is the Ali Vaccine Game he made every shot those first few I was like mad props tho he got that vaccine for COVID but he still did very well but for real I didn't even know that Angry Grandpa died in 2017 I started watching him in like 2016-2017 and still in 2018 and when they were putting vids out my friends kept telling he was dead and I was like why are they putting vids out then and they told me they were pre recorded and I was like ohh

    Chase HaneyChase Haney22 gün önce
  • Brandon: you guys ready and then to Romel: U ready Romel: says something Me: like they say all the time SPEAK UP Romel

    Chase HaneyChase Haney22 gün önce
  • Omg I had a splinter on the same day and skin grow over there my same reaction

    Karen YbarboKaren Ybarbo23 gün önce
  • Why did rockin look exactly like faze kay 🤣

    Stacey WesterbyStacey Westerby29 gün önce
  • Gotta be the funniest shit I’ve watched in an year

    UmarabelUmarabel29 gün önce
  • Yoooo vaccine Ali vs June flight 😂

    Giovanni HernandezGiovanni Hernandez29 gün önce
  • Angry grandpa 🥲 thanks for the memories and Brandon saying the lines such a throw back 🤝

    King DevourKing DevourAylar önce
  • i love nour

    716 aiden716 aidenAylar önce
  • I love angry grandpa

    Capz fnCapz fnAylar önce
  • Brawadis idc what ever video you make but this have to go in your video show us how to play basket in your next video

    Yous WarriorYous WarriorAylar önce
  • Nice acting By Ali 🙄

    Meenakshi NivedithaMeenakshi NivedithaAylar önce
  • When they was tryna get that splinter out his foot that had me dying😂😂😂😆😆😆

    DJ Oreeyo GamingDJ Oreeyo GamingAylar önce
  • Dayum I really wanted to see when they pulled the splinter out im kinda pissed about that... now I’m gonna think for the rest of my life did they pull that splinter out ? Or did he leave it in his foot ? Maybe one day....

    OnewayQuezOnewayQuezAylar önce
  • 1:48 woah 2:21 he is actually a good guy 2:32 aaaaah oh sorry

    PixelgungamerPixelgungamerAylar önce
  • Love and support u brandon.

    Yaa-Koleki Gyasi-AdomYaa-Koleki Gyasi-AdomAylar önce
  • I remember it

    EMB x beastrugpieEMB x beastrugpieAylar önce
  • Nah bro I unsubbed i'm tired of watching him for 3 yrs and only clickbaits like he mad 10 of these videos and IT'S NOT GOODBYE LIKE BRO WHAT!

    Matthew JasonMatthew JasonAylar önce
  • Nobody wearing even a pair of gloves...??what is this??

    Emi OdyuoEmi OdyuoAylar önce
  • Love you Brandon 🔥😍❤

    Norma RivasNorma RivasAylar önce
  • Yo I’ve had that happen before when I was seven that shit hurt like a b**ch

    Sawyer RamageSawyer RamageAylar önce
  • First

    Efrain RojasEfrain RojasAylar önce
  • I just realized Ive been playing what do you meme the wrong way...

    memyprojects&Imemyprojects&IAylar önce
  • Yay more pain

    DreAmZ ToxicDreAmZ ToxicAylar önce
  • thank you MAAAAAAAAAAM brings back memories 😪

    Dominic EwingDominic EwingAylar önce
  • use a splinter out the are amasing they have sharp it to open your skin

    Redboy27x AhmedRedboy27x AhmedAylar önce
  • you played the meme game wrong

    I'm AwfulI'm AwfulAylar önce
  • 1. Clint no longer films your videos ???? 2. Shermans no longer in your videos ???? 3. Your no longer in shermans videos ???? 4. Sherman doesn't come to the house or nothing..... We want answers we don't wanna see the new house we've been asking the same question for one month..come on dude......

    Straight Punjabi VibezStraight Punjabi VibezAylar önce
  • What happens? I literally thaught you brought a house

    Gabriel MontoyaGabriel MontoyaAylar önce
    • He rented it. And blamed moving out on address being leaked.

      Bryan TaylorBryan TaylorAylar önce
  • lol Bodley in the making

    Darien FarmerDarien FarmerAylar önce
  • Dang bro who notices that booker got fat?😱

    Darien FarmerDarien FarmerAylar önce
  • The “thank you ma’am” caught on to me when you would always say it back in the day to your mom lol 🤣 keep up the great content bro!!! Hope everyone in the comments is having a great and amazing day!!! 🙏

    xRickayexRickayeAylar önce
  • LetsssGooo💪🏼💯

    Munchie BrittneeMunchie BrittneeAylar önce
  • If only you lived in Australia, just a little Australian Vegemite on a bandaid and it would draw that splinter out overnight, no pain!

    Ann GabrielAnn GabrielAylar önce
  • Why do y’all play the meme game in reverse?😂

    That's A RapThat's A RapAylar önce
  • Beard gang or what?? Rug needs to grow one now

    Dam D 210Dam D 210Aylar önce
  • I want to know what happened with u and Antony it’s like after that one video y’all don’t hang out no more I only see him with others

    Gigi S.RGigi S.RAylar önce
  • That happend to me and I had to get a sooing nedle and poke it of my foot

    bill gatesbill gatesAylar önce
  • I miss angry grandpa 😭

    Madie BestulMadie BestulAylar önce
  • dont wanna scare u but if a splinter gets into ur bloodstream and reaches ur heart u can die ;-;

    tasneem shakirtasneem shakirAylar önce
  • You are scaring the people about the vaccine now a lot of people might not take it we will be in this mess forever

    Melissa McGuireMelissa McGuireAylar önce
  • I loved this family but Brian and Brandon’s videos got to the point to where I never knew if I was gonna be clickbaited...

    Caden McGillCaden McGillAylar önce
  • How old is rocket

    Tenzin SangpoTenzin SangpoAylar önce
  • Ahh don’t touch my foot it tickles 😂😂

    Cristiano RonaldoCristiano RonaldoAylar önce
  • this nigga moves into a new house every 2 months

    Firstname LastnameFirstname LastnameAylar önce
  • Nour caught playing with brawadis feet. Use this information wiselym

    Donte SyrupDonte SyrupAylar önce
  • They’re always gonna end up moving back in watch 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

    Kenny MelgarKenny MelgarAylar önce
  • Am I the only one who’s mad they didn’t show Brandon getting the splinter out?

    Drip _Drip _Aylar önce
    • B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X-..❤️⤵️ livegirls19. com !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,.💖🖤 在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。.說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味食物煮的時候 1618822182

      Rj Jaman IslamRj Jaman Islam29 gün önce
    • B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X---❤️😘 ..👍 Clickhere : livegirls19. com !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候1 1618807731

      Aline CohenAline Cohen29 gün önce
    • 💋Best adult contact site💘👇 Click Here 》》 livegirls19. com 《《 Leurs états de santé respectifs les empêchent de s'approcher trop près l'un de l'autre. 在整個人類歷史上,強者, 富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市~sae和鄉村中的弱者,無力防守和貧窮成員。 然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其𝔻𝕅𝔸融入不斷發展的人類社會。 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。 他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木)來調味食物煮的時候 1618757348

      Herry KatanaHerry KatanaAylar önce
  • Lol my 8 yr old son didnt even act like that when he got glass deep in his foot 🤣

    Sabrina RuckSabrina RuckAylar önce
  • You'll be back with mom in a few months

    Mario GomezMario GomezAylar önce
  • I literally had to use warm salt water last night for my sprained ankle 😭😭

    CltRamos YtCltRamos YtAylar önce
  • this vid should be called: “another click-baited video”

    Leo ArrezolaLeo ArrezolaAylar önce
  • Bro u will not believe I also got splinter in my finger the day u got.

    Swastika Surve 9th G 52Swastika Surve 9th G 52Aylar önce
  • i ain’t no hater but seen this vid to many times mommy’s boy will be back when he gets his hart broke agen ig i’m starting to hate sorry not sorry

    JohnoBeSwavy OGJohnoBeSwavy OGAylar önce
  • Not a single second in the video contained you saying goodbye to his house lmao fucking clickbaiting shithead no wonder Jackie left you

    Yt_OperatorYt_OperatorAylar önce
  • Wtf. This video so dumb af what good bye 🤦‍♂️

    Joshua NeaveJoshua NeaveAylar önce
  • That happens to me once but with glass and it hurt soooooooooooooo bad

    Ethan NajeraEthan NajeraAylar önce
  • Can't wait to see the new house that you decide to move into! Hope it goes great.

    Boi iBoi iAylar önce
  • Brawadis has to stop playing basketball, all he’s got is an Explosive first step and a Bomb jump shot

    Angel OrtegaAngel OrtegaAylar önce
  • Thass one big feet xD

    RussWest44RussWest44Aylar önce
  • Nor was over the overreaction lol

    k Watkinsk WatkinsAylar önce
  • Angry grandpa go tooooo hard

    Sik_z _903Sik_z _903Aylar önce
  • Who saw his Instagram story

    ʝυѕт α ρєяѕσиʝυѕт α ρєяѕσиAylar önce
  • Nour 💕

    PorkchopPorkchopAylar önce
  • Rip Angry grandpa 💔

    russ Moneyruss MoneyAylar önce
  • Did chanel get her lips done?

    Junior VillanuevaJunior VillanuevaAylar önce
  • My dad was ran over by a bob cat like a year ago almost an he yelled at the begging but like 2minitea after he took his cigarette out and smoked one he was in the hospital for 2 almost 3 months

    otxfrizzleotxfrizzleAylar önce
  • she so valid she watches angry grandpa

    DRIZZY SEBADRIZZY SEBAAylar önce
  • Is it just me or does his crush look like faze adapts old girl. Ariana or some like that

    Jose RodriguezJose RodriguezAylar önce
The Final Goodbye.