tiktok kraliçesi röportajı #RSOT

100 TL ve üzeri alışverişlerde geçerli indirim kodu: BEGE20
TrendyolMan kombinim:
ty.gl/berkcanguven1405yt
Yepyeni bir seri ile karşınızdayım. Rising Stars Of Turkey sizlerle. Türkiye'nin yükselen yıldızlarının yer aldığı seri RSOT'un ilk videosu.
Zeynep Yatkın Instagram: instagram.com/zeynepyatkinofficial/

Berkcan Güven Facebook: facebook.com/BEGEGUVEN/
Berkcan Güven Twitter: twitter.com/berkcanguven
Berkcan Güven Instagram: instagram.com/berkcan/

Herunterladen

görünümler
4,520,149

YORUMLAR

  • Berkcan cxcfsdgsdgfddfhg

    BABA ÇOCUK TV Deniz'in kanalıBABA ÇOCUK TV Deniz'in kanalı2 gün önce
  • kadın coştu egodan

    Nehir ZeyrekNehir Zeyrek3 gün önce
  • komik kadın ama samimi en azından

    MrNiggaxMrNiggax8 gün önce
  • ınstıgram seven varmı xd

    Rüzgar AlagözRüzgar Alagöz9 gün önce
  • dişleri sosyal mesafeyi koruyo işte daha ne istiyonuz

    ata akınata akın10 gün önce
  • of dünyanın en iyi içeriğiydi :(

    beyzabeyza15 gün önce
  • Abla çok pozitiv

    Yusif QaraYusif Qara16 gün önce
  • Herkes berkcan'a bok atmış yok saygısız yok aşşağılamaya çalışmış diyor da Allah aşkına zeynep reis çok kafa bi insan berkcan'da kafa olduğundan eğlenmiş ki bu çok normal arkadaşı gibi bakıyor ve bence bu çok güzel

    Beril ErkanBeril Erkan23 gün önce
  • Çok samimi

    Muhammed veysel YoratMuhammed veysel Yorat23 gün önce
  • vallah cok sevdim bu ablayi

    Sneaker CenkSneaker Cenk25 gün önce
  • Çok iyi ya 😂

    DCADCAAylar önce
  • Çok saygısızsın ya izlerken senin yerine ben utandım

    Gamze E.Gamze E.Aylar önce
    • Gamze E. +11111

      - enderingamzesi- enderingamzesi29 gün önce
  • İstikram demesi çok şirin değil mi?

    ARZU ÖZTÜRKARZU ÖZTÜRKAylar önce
  • K

    BERSERKERBERSERKERAylar önce
  • Şaka mı Şaka

    sudesudeAylar önce
  • sennn

    Rana Nur DündarRana Nur DündarAylar önce
  • Vay be bu kadına ne oldu acaba

    Ricflop 55Ricflop 55Aylar önce
  • Herkes berkcana çok ve boş sallamış. İzleyin gitsin #İLERLE

    Süha ŞahsevarSüha ŞahsevarAylar önce
    • K. Vaspan BaydemirK. Vaspan Baydemir15 gün önce
  • trvision.net/detail/video-NB2mIYXO0Rw.html

    Beril'in DünyasıBeril'in DünyasıAylar önce
  • doğum günü hediyem

    Ezel ErdoğanEzel ErdoğanAylar önce
  • Berkcan da bokunu cikardii yeyeyyeyey

    nur knur kAylar önce
  • Teyze hic dusunmedin be cikarken

    mdtf demdtf deAylar önce
  • Bence böyle programlar yapmalı bege

    Seyfullah TanriverdiSeyfullah TanriverdiAylar önce
  • Bence giresunlu elemanla bunun 3.bölümünü çekebiliriz ya da atakan olabilir

    Tolunay'ın burnuTolunay'ın burnuAylar önce
  • berkcan beyaz showda resmen aq

    Can HarmaCan HarmaAylar önce
  • Berkcan resmen ezmek için çağırmış kadını ama kadın öyle iyi niyetliki hiç ezilmiyor

    jsjjsjs jsjsjjsjsjjsjs jsjsjjsAylar önce
  • Berkcanın sadece bu videosunu izleyip adama saygısız,terbiyesiz vb şeyler demişsiniz. Bir de gelmiş önyargıdan bashediyosunuz.

    Hilmi AltınovalıHilmi Altınovalı2 aylar önce
  • A

    Büyuk adam OlacamBüyuk adam Olacam2 aylar önce
  • Biraz bakın biraz CriNGe

    YagizKirnapci 67YagizKirnapci 672 aylar önce
  • berkcan seviyorum seni beyaağğğ

    Hilal GÜNEŞHilal GÜNEŞ2 aylar önce
  • allah aşkına bunun gibiler tesettürü kötülemeyin ya yeter doğru düzgün yapamıyorsanız TESETTÜR anlayışını farklı yöönlere çekmeyin

    Hilal GÜNEŞHilal GÜNEŞ2 aylar önce
  • kuran kursunda okumuşmuşmuş gerçekten okusaydın doğru bir şekilde anlasaydın oranın amacını bilseydin böyle çıkmazdın

    Hilal GÜNEŞHilal GÜNEŞ2 aylar önce
  • Çok tatlı ya

    zeRa ylmzzeRa ylmz2 aylar önce
  • Yaratmak Allah'a mahsustur

    zeRa ylmzzeRa ylmz2 aylar önce
  • 6 :49 lafi koymayı unutmamış jsjs

    Şevval YaşarŞevval Yaşar2 aylar önce
  • Berkcan alfadır yorumun yarısı boş.

    sıla sarıdumansıla sarıduman2 aylar önce
  • Kadin bbcye de ayni sekil röportaj vermisti ismailaga da yetistirildik bastirldik diye kadin aptal unlu olma cabasinda o kadar bastirilmis ki heralde yurek yedi de vidyoları cekiyor orda normal bir kadin yok başörtülü kadin var herkes de boyle görüyor boyle yargılıyor bir insan kendini daha da aşağılayamazdi

    Abel TesfayeAbel Tesfaye3 aylar önce
  • cok alaycı ayıp ediyorsun

    Emirhan TştnEmirhan Tştn3 aylar önce
  • Teyzecim senin yaşındakiler şeytan taşlıyor bu işler sana göre deil.

    Black FloodBlack Flood3 aylar önce
  • Büyük bir .... yemiş gibi konuşuyor

    seyyad quliyevseyyad quliyev3 aylar önce
  • Berkcan gercekten asiri ukala sımarik ve terbiyesiz

    Ceren CCeren C3 aylar önce
    • YA Boş yapma istersen

      Nacho YatchoNacho Yatcho3 aylar önce
  • Ota boka gülüyor bu mal Berkcan

    Mehmet KaradağMehmet Karadağ3 aylar önce
    • Gülebilir sanane kardeşim

      Nacho YatchoNacho Yatcho3 aylar önce
  • Berkcan ne kadar dalga geçsede normal bi şekilde karşılayan zeynep abla

    nilaynilay3 aylar önce
  • Neden yorumların çoğu ''Berkcan saygısız davranmış Berkcan'ın tavırllarına bak'' falan? Ben ortada saygısızlık görmüyorum açıkçası?.

    iremirem3 aylar önce
    • 14:30

      Şanışerin ŞalvarıŞanışerin ŞalvarıAylar önce
    • Aynen öyle

      Nacho YatchoNacho Yatcho3 aylar önce
  • çok iyi bence ya .D

    Bünyamin ÖlmezbaşBünyamin Ölmezbaş3 aylar önce
  • 14:30 kadın güzel bişey demek istiyor ama şımarık berkcan... Oynat Bakalım!

    I'm BayboraI'm Baybora3 aylar önce
  • Berkcan senin de dişlerin bir zamanlar öyleydi seni peltek konuşturuyordu hatırlatırım

    I'm BayboraI'm Baybora3 aylar önce
  • tavırların hiç hoş değil

    I'm BayboraI'm Baybora3 aylar önce
  • harbi bulmuş kjasdknkgsnlsak

    MayuiceMayuice3 aylar önce
  • Teyze berkcanı gt etmiş

    Sadece Mert EmirSadece Mert Emir3 aylar önce
  • Berkcan saygısızlık falan yapmadı o herzamanki taşak modu

    Özge BağcıÖzge Bağcı4 aylar önce
  • bir kas adam atasözü der ki; Kimin dişilerinin arasından tren geçer

    Mehmet InceMehmet Ince4 aylar önce
  • Rezillik fenomeni olmuş zavallı haberi yok ,

    Sumeyra UfakSumeyra Ufak4 aylar önce
  • BU OLMAMIŞ

    Melisa İcinMelisa İcin4 aylar önce
  • Kadın barana benziyo mk

    Emirhan KalEmirhan Kal4 aylar önce
  • Çok çabalamışsın Berkcan ama olmamış. Kadın gayet tatlı ve sevimli .

    Aleyna GetirenAleyna Getiren4 aylar önce
  • Berkcan gayet saygılıydı, bildiğin kaynatıyorlar, ben bir doz aşımı görmedim, gayet keyifliydi. Ve yorumlardan anladığım önyargı lı birçok kişi kadını Berkcan sayesinde gerçekten tanıdı.

    istanbulistanbul4 aylar önce
  • “Oooooo yakalandıııı” “Zeynep. Hanım.” Akshsıhshsgshsgshshgdgd

    Azura AzAzura Az4 aylar önce
  • Berkcan’ın “siz”den “sen”e geçişi benim notlarımın düşüşünden hızlıydı

    Azura AzAzura Az4 aylar önce
  • 3:30 YAWWW APTAL GERİZEKALI Bİ İNSAN BU KADAR MAL OLUR AMINAKOYİM AYNEN GENÇ MÜZİK KARDEŞİM 23-24 SONRASI DİNLEYEMİYOR KADINA HELAL OLSUN GÜZEL CEVAP VERMİŞ :)

    JackboysJackboys4 aylar önce
  • Bu sefer başaramadın Berkcan. Kadın zekasıyla mat etti seni.

    Maide KaderMaide Kader4 aylar önce
    • @Maide Kader Türkçe'n olsaydı anlardın

      Nacho YatchoNacho Yatcho3 aylar önce
    • @Nacho Yatcho ne diyon

      Maide KaderMaide Kader3 aylar önce
    • Sende kadın yazısı ile

      Nacho YatchoNacho Yatcho3 aylar önce
  • 11:11 efsane

    Murat Efe KarakuşMurat Efe Karakuş4 aylar önce
  • 08:44’te yarıldım.

    erq 12erq 124 aylar önce
  • abla dildo'nun ne demek olduğunu bilmiyor bence ahdkkröslejdkdöselmdd

    Haziran `Haziran `5 aylar önce
  • Bu kadın mal amp

    adam hızlıadam hızlı5 aylar önce
    • adam hızlı sen bunu olmayan beyninle mi söyledin ?

      Bora Mert ArslanBora Mert Arslan4 aylar önce
  • Bence bütün tiktokırları tek tek topla video çek dalga geç seri seri yapmalısın bence 😂😂❤

    Nurcan CinNurcan Cin5 aylar önce
  • o reklam ne lan gülme krizine girdim ıdojfv

    melisa riosmelisa rios5 aylar önce
  • Rap yeni felan degil biz cok eskilerden beri sago dinliyoruz siz yeni kesfettiniz.

    TheJiHyeeeTheJiHyeee5 aylar önce
  • BG niyeee bu kadarr seytansınn yaaaaa...!😡

    Gulay YanmazGulay Yanmaz5 aylar önce
  • Berkcan sen çok mu dolu bir insansın da dalga geçiyosun kadınla ?

    Agusto BellAgusto Bell5 aylar önce
tiktok kraliçesi röportajı #RSOT