TIR'DA YEMEK YAPMAK / RAMAZAN AYINDA TIRCILIK...!

Merhaba arkadaşlar ben Nizamettin Akbaş bu videomda tırımda iftar yemeği ve sahur yemeği yaptım.Bu mubarek ramazan ayında tırcılar ne yapar anlatmaya çalıştık umarım beğenirisiniz herkeze keyifli seyirler...
MÜZİK: DURAN TOKLUCA
trvision.net/pass/UCy5kE4Ovp5bvANvW7ShrSbg

görünümler
54,782

YORUMLAR

  • abi sen bu videoları nasıl montajliyon eve gitme vaktin oluyomu

    enes atilla btenes atilla btGün önce
  • oruç tutup görevlerini yapan arkadaşlara ALLAH yardımcısı olsun :)

    ferruh ulusdoyuranferruh ulusdoyuran4 gün önce
  • yaşım 24 reis seni az önce gördüm bi bakayım napıyor diye izleyiş o izleyiş anlıcan. harbi söylüyom aynı ben gibi hareketlerin tavırların seni görünce kendimi görmüş gibi hissediyorum . ayrıca ben ÇORUM luyum. yolunuz açık olsun iyilikler hepimiizi bulsun sıcak kanlı bi abimizsin saygılar sevgiler ALLAH kabul etsin

    TÜRKİYE'MTÜRKİYE'M6 gün önce
  • Ağır iş ortamında oruç tutman güzel ama bu kadar uzun videoyu kaç kişi seyrediyor ki

    Hüseyin YılmazHüseyin Yılmaz6 gün önce
  • Ramazan iui geçiyor

    Muhammet Mustafa BulutMuhammet Mustafa Bulut6 gün önce
  • Allah gönlünü ve bahtını açık etsin Rabbim orucunu kabuletsin hayırlı yolculuklar Tokattan selamlar.

    Mehmet BelgüzarMehmet Belgüzar7 gün önce
  • 46:47 vazgeçilmez.

    Eskiçarşı TvEskiçarşı Tv7 gün önce
  • İyi adamsın Seviliyosun Reis

    Ahmed Faruk KoçakAhmed Faruk Koçak7 gün önce
  • Rizeden Selam

    Osmanlı TorunuOsmanlı Torunu7 gün önce
  • Sen adamsın reisss

    Enes DağlıEnes Dağlı8 gün önce
  • Otobüsten tık tık ses geliyo one vites değiştirdiği içinmi

    toprak altunyaytoprak altunyay8 gün önce
  • Cogu tirci uzun yolda oldu icin tutmuyor oruc

    Velis GumusVelis Gumus8 gün önce
  • Ramadan mobarak

    Saad72 talbiSaad72 talbi8 gün önce
  • Usta diyanetin namaz vakti uygulamasını indir, konumu da aç, tamamdır..

    Feridun FeridunFeridun Feridun8 gün önce
  • Sağol abi

    Nursel IhtiyarNursel Ihtiyar9 gün önce
  • bize her yer Trabzon adamsınnn

    ibrahim aktaşibrahim aktaş9 gün önce
  • araklıyagel abi

    ibrahim aktaşibrahim aktaş9 gün önce
  • Yime eğlendirdin üstad bizi

    2520 00ali2520 00ali9 gün önce
  • ALLAH kabul etsin hayırlı yolculuklar güzel insan...

    engin şafakengin şafak9 gün önce
  • Helallll olsun sana kardeşim..

    Kekecemil AslanKekecemil Aslan9 gün önce
  • Ünvan YÖN DAYANIKLI TÜKETİM MAL.PAZ.SAN.VETİC.A.Ş. İyi Çalışmalar Ağabey :) Cansın

    Doğu EkspressDoğu Ekspress9 gün önce
  • Abi Espiye yi çekmişsin çok teşekür ederim :D

    Ersel ZIVALIErsel ZIVALI10 gün önce
  • helal beeee

    manyak oyuncumanyak oyuncu10 gün önce
  • Sen o zaman her gün farklı saatlerde iftar açıyondur

    Mr. Dalkılıç MotoVlogMr. Dalkılıç MotoVlog10 gün önce
  • Allah kabul etsin reis

    Yakup KİNGYakup KİNG10 gün önce
  • Kral yemek yapmayı senden öğreniyoruz vallahi maşallah

    GöktuğGöktuğ10 gün önce
  • 👊👊👊👊👊👊👊

    Ebubekir ŞahinEbubekir Şahin10 gün önce
  • Abi seni ilk defa izledim çok sevdim çok iyisin.Tam istediğim gibi uzun videolar yapıyorsun öğüt veriyosun ahilik yapıyorsun.Ben çok teşekkür ediyorum ki ülkemde böyle insanlar var.Kendine iyi bak Allah yardımcın olsun

    Youtube HocasıYoutube Hocası10 gün önce
  • Mesleği İle Bize Yemek Yapmayı öğreten kendinide sevdiren temiz NİZAMETTİM abimiz 😊

    EA went'oEA went'o10 gün önce
  • Abi arabanı atgo yap

    gülcan karatasgülcan karatas11 gün önce
  • Abi kral adamsın

    Samet Bayram YILDIZSamet Bayram YILDIZ11 gün önce
  • Afiyet olsun reis

    Emre KeskinEmre Keskin11 gün önce
  • abi hayat size güzel ya oturduğunuz yerden para kazanıyosunuz

    emre emreemreemre emreemre11 gün önce
  • Regis şoförolmasaymısın şef olurdun heralde

    Yaşar GülYaşar Gül11 gün önce
  • Ustam her şeyin güzel hoş ama her videoda her kıldığın namazı belirtiyosun. Gösterişe girer yazık edersin kendine de namazına da yapma

    Umut TopaktasUmut Topaktas11 gün önce
  • Allah Tuttuğumuz Oruçları Kabul Etsin. Yolun Açık Olsun Reis ⛟⛟

    Mustafa ÇetinMustafa Çetin12 gün önce
  • Abicim tamam güzel sohbetin var ama lütfen çoğunlukla yolu çek insanlar zaten seni duyuyor sadece gerek duyduğunda kamerayı kendine çevir çünkü yolu seyretmek isteyen insanlarda var. 1 dakikanı ayırıp yorumumu okursan sevinirim.

    Rajo SilveráRajo Silverá12 gün önce
  • Güzel insan 💕

    Muhammed KURTMuhammed KURT12 gün önce
  • Reis Sende Olmasan Zaman Geçmiyor

    Muhammet TopakMuhammet Topak12 gün önce
  • selamın aleyküm abi ellerine sağlik Allah kabul etsin inşallah

    Ali demirsoyAli demirsoy12 gün önce
  • reis sana acil durumlarda sahurluk söyleyeyim. ben 4 5 senedir bu şekilde tutuyorum hem çok rahatım hem hiç susamıyorum acıkmıyorum. 2 adet haşlanmış yumurta , 7-8 adet hurma, 2 bardak süt ... ekmek falan hiç yemiyorum. süper rahat oluyor. bunuda değerlendir Reis.

    Ahmet A2506Ahmet A250612 gün önce
  • Abi kralsın reyis abim senin elinden herşeyi yerim Yüzünü gören cennetlik

    Muzaffer KarlıtepeMuzaffer Karlıtepe12 gün önce
  • Reis harikabir video olmuş . ALLAH cc tekerine taş değirmesin kazadan beladan muhafaza eylesin. tuttugun oruçları ALAH kabul etsin. bu arada iftar yemegin çok güzeldi iftar sonrası göbektende anlaşılıyor reis. yolun açık olsun. ALLAH a emanet ol.

    Ahmet A2506Ahmet A250612 gün önce
  • Bir daki video bu olsun abim beğendim çok

    kayradurak 4444kayradurak 444412 gün önce
  • Şükür Reis Şükür Bu Halimizede Şükür Bizdende Kötüleri Var Mesela Gaziler Kolları Bacakları Yok Ama Onlar Şükür Diyo İnsan Evladı Ne Kadar Aç Bunu Anlamamız Lazım Oruç Olmuyanın halini anlatır bize bizim paramız var pulumuz var bir şükür etmiyoruz Allahım Affetsin Ne Diyeyim

    #THEMerTBey#THEMerTBey12 gün önce
  • REİS 41:41 de neden yere çop atıyorsun ?

    ardacan özdemirardacan özdemir12 gün önce
  • Traşa gerek yok boyle guzeldi

    ENES METİNENES METİN12 gün önce
  • Abi benim cesdiran iciyonn😀

    deyusss GRBdeyusss GRB12 gün önce
  • Dünyanın en SAMİMİ Kanalı

    Songül AksaçSongül Aksaç12 gün önce
  • Abi ezan pro diye bi uygulama var ezan vakti gelince ezan okuyor böyle zamanlarda işine yarayabilir saygılar

    gökhan akgünergökhan akgüner12 gün önce
  • Reis afiyet olsun gene iyi yaptın bizlerden 27:58

    Ercan ArslanErcan Arslan12 gün önce
  • Selamun Aleyküm Hayırlı Bereketli Ramazanlar Nizamettin Abi 👍

    Ali Kemal Aydoğan Game&MusicAli Kemal Aydoğan Game&Music12 gün önce
  • Abi o zorluklara ragmen bizim için video cekiyirsun Allah kolaylik versin

    Thanos - RobloxThanos - Roblox12 gün önce
  • hayırl ramaznlar abi seni tum kalbimle seviyorum allah kazasz bellasız yol versin videyoyu görmedim mersindeydim kusura bakma

    AhmetEfeAhmetEfe12 gün önce
  • Eline koluna emeğine sağlık abi baş tacısın

    Erdem BaranErdem Baran12 gün önce
  • Mayın döşer gibi reklam döşemişsin abi ara sıra aradan sen çıkınca baya şaşırıyorum :)

    Murat SemihMurat Semih12 gün önce
  • Rabbim kaza bela vermesin abim Allah kabul etsin oruçlarınızı tutanların sizlerinde ❤️

    Ahmet Furkan KapucuAhmet Furkan Kapucu12 gün önce
  • Dayı be harbiden kral adamsın. Rabbim tuttuğun orucu kabul etsin, yolun daima açık olsun, Allah kaza bela vermesin. Hayırlı ramazanlar

    Mustafa BaygülMustafa Baygül12 gün önce
  • Abi afiyet olsun

    yusuf tarikyusuf tarik12 gün önce
  • *Türk olmak çıkolata kutusunda pul biber veyatta pul biber çeşidi saklamaktır❤️🇹🇷*

    Hayırsız xdHayırsız xd12 gün önce
  • Eline sağlık Başkan afiyet bal şeker olsun

    D3fausep D3fausepD3fausep D3fausep12 gün önce
  • Hayırlı Ramazanlar allah tuttuğunuz oruçları kabul eylesin ve yolda kaza ve beladan korusun

    Mert ÇürükovaMert Çürükova12 gün önce
  • Sinek kaydı daha iyiydi Nizamettin hocam

    bayram demircibayram demirci12 gün önce
  • Allah kabul etsin abim

    Muhsin GürsoyMuhsin Gürsoy12 gün önce
  • hergun yukle hem ıftar hem sahur. ızlerız usta

    Doğan ŞahinDoğan Şahin12 gün önce
  • Reis videolarda kullandığın müziklerin isimlerini yazarmısın 😊

    Furkan TvFurkan Tv12 gün önce
  • senin canın sağolsu ya reiss

    talha ekrentalha ekren12 gün önce
  • 3340 kullanırmisin bir gün 3340 ile hafriyat ocağı beğenin üstte kalsin

    CG BURAKCG BURAK12 gün önce
  • Vidoearınız çok güzel Nizamettin abi ben malesef oruç tutamıyorum sıkça kullandığım ilacım var 2-3 yıl önce kalp operasyonu geçirmiştim bende tutmak isterim ama malum o ilaxı kullanmaya devam edicem.

    Halit AkyolHalit Akyol12 gün önce
  • Rabbim, kabul eylesin. Ramazan-ı Şerif, Ümmed-i Muhammed'e hayrlar getirsin İnşaAllah. Axor candır gerisi heyacandır. O kadarrrr :)

    Michael CorleoneMichael Corleone12 gün önce
  • Abi tuttuğumuz oruçları Allah kabul etsin afiyet olsun

    Pro Games 2003Pro Games 200312 gün önce
  • On numara adamsın reis

    Ersin GörenErsin Gören13 gün önce
  • Reis ben bi gun oruc tutmadım diye cocuk bana dinsiz imansiz ataist dedi. Saten gunah ona o yuzden umrumds deil ama cok şukur tutyorum orucumu

    oto incelemeoto inceleme13 gün önce
  • Abi herzaman sahur iftar videosu çek

    futbol bir tutkufutbol bir tutku13 gün önce
  • Abi senin sayende ramazan daha iyi oluyo Allah senin gibi insanları korusun

    oyun fanı ofoyun fanı of13 gün önce
  • Mükemmelsin reis ♥️💙

    Fatih AkyüzFatih Akyüz13 gün önce
  • Reis senin allahına kurban be rabbim tuttuğun oruçları kıldığın namazları makamında kabul eylesin. Oturduğu yerden klimanın karşısında oruç tutamayanlara gelsin bu video. Allahına kurban. Malatyda'dan selamlar.

    Bi baksan iyi olurBi baksan iyi olur13 gün önce
  • abi tahta kaşığın nerede tavayı çizdin :D

    OnurOnur13 gün önce
  • Abi tır otomatik vites mi?

    Mehmet Akif AcarMehmet Akif Acar13 gün önce
  • reis bişey sorucamda, videoda kamera açıları değişiyo ya onun montajını nasıl yapıyon ? (yani montaj yapmak zor olmuyormu)

    YayıncıTÜRKYayıncıTÜRK13 gün önce
  • Yap abi buluşmayı actroscu oguzhanda gelir

    V?NE ED?TV?NE ED?T13 gün önce
  • Abi helal olsun hem oruç tutuyorsun hem araba sürüyorsunuz

    çukur koçovalıçukur koçovalı13 gün önce
  • Nizamettin. Abi. İzmir. Yolculuk. Yap.

    Buğra Meşebüken.oyuncrBuğra Meşebüken.oyuncr13 gün önce
  • reis yengenin yemeklerinden yeseydin yorulmayaydın ❤❤❤

    Kerim Efe AbanozKerim Efe Abanoz13 gün önce
  • axorcu reis hayırlı ramazanlar Giresun Eynesil'den geçerken korna çalarmısın lütfen ?

    Hasan ali KuruHasan ali Kuru13 gün önce
  • Hayirli ramazanlar abi Güneysu yolu değil salarha yolu orası ondan ziyade abi geldiğinde haberimiz olmuyor ben sana numaramı vereyim gelince bir mesaj at abim ya bir ziyaret edelim seni seviliyorsun allaha emanet ol gorusuruz inşallah 0545 223 56 70 ismim mesut inşallah görüşürüz abi kendine iyi bak

    ADMİRABLEADMİRABLE13 gün önce
  • Abi eline emeğine sağlık. Allah tuttuğumuz oruçları kabul etsin. On numara video olmuş sonuna kadar izliyorum her zaman seviliyorsun. Malatya'yada beklerim

    Nova DesignTMNova DesignTM13 gün önce
  • Nizamettin abi inan ki oruç tutar ken çok güzel geldi video eline sağlık 🚛🚛

    Melih İslamMelih İslam13 gün önce
  • Los Angaras A çok benziyon.;D

    Can LordCan Lord13 gün önce
  • çok güzel videoydu

    SulahkarSulahkar13 gün önce
  • Reis gobek yapmissın...😇

    Eren UmutEren Umut13 gün önce
  • 👍🏻

    YUNus EMRE yenelYUNus EMRE yenel13 gün önce
  • Abi adamsın helal olsun

    Oreb 16Oreb 1613 gün önce
  • Tam yazıyordum kemeri taktın..😂

    Ugur Metin OdugetUgur Metin Oduget13 gün önce
  • Reis amma stres yaptın yav rahat ol iftara daha çok var

    Kemal BulutKemal Bulut13 gün önce
  • Büyüksün REİS

    Kemal BulutKemal Bulut13 gün önce
  • allah kabul etsin nizamttin abi

    gökdeniz bozdemirgökdeniz bozdemir13 gün önce
  • Hayirli ramazanlar tüm müslüman kardeşlerime nizamettin abi kolay gelsin yollarda dikkat et

    GoNCGoNC13 gün önce
  • Bir saat ne cabuk gecti. Unal melemene gittik tavsiyen uzere guzeldi. Hayirli ramazanlar, yolun acik olsun

    UmitDBUmitDB13 gün önce
  • Reis Trabzon'a bekleriz

    Muhammet ali UğurMuhammet ali Uğur13 gün önce
TIR'DA YEMEK YAPMAK / RAMAZAN AYINDA TIRCILIK...!