Tostçu Mahmut'ta Kahvaltı: ACI ATIYORUM ABİ - Adana

Herkese merhaba, Adana'da sabah kahvaltısını 24 saat Müslüm Gürses dinleyerek ve avuç avuç acı biber kullanmasıyla meşhur Tostçu Mahmut'ta yaptım. Her şey iyi güzeldi ta ki tostuma yorgan gibi acı biber atana kadar. Keyifli seyirler :)

ABONE OL VİDEOLARDAN HABERDAR OL :) goo.gl/nZKf6t
İlkay ZAMAN Uygulaması Apple Store: izl.sn/c36grz
İlkay ZAMAN Uygulaması Android Google Play: izl.sn/9z7f7d
Sosyal Medyada Beni Takip Edin:
Instagram: instagram.com/ilkayzaman
Facebook: facebook.com/ilkayzamanofficial
Twitter: twitter.com/ilkayzaman
TRvision: trvision.net/nameof-ilkayzaman
YouNow: www.younow.com/ilkayzaman

Herunterladen

görünümler
3,497,873

YORUMLAR

  • İlkay kardeşim yanlışlıkla da olsa istanbul silivriye bi gelsen bakimm ..!! Hayatında yemediğin bi bonfile videosu Offf diyorum .!! Lıke manyağı olursun Bonfile yeminle hayvanın yediği kekik kokuyo resmen .! Ne nusreti ? Ne pikanyası ? Harbi den ..

    Zehraömer TülüZehraömer TülüGün önce
  • Kel Mahmut kasar masar spagethhi peyniri kulanmasi lazim. . .

    Ali 62Ali 62Gün önce
  • Şu videoyu beğenmemin tek nedeni İlkay Abinin terbiyeli ve nazik konuşması.

    BozkurtBozkurtGün önce
  • Kalori bombasi 🤣🤣🤣🤣

    Belalim_cruz Umut GücerBelalim_cruz Umut Gücer2 gün önce
  • tostçu erol çözememiş

    Mehmetali AcikgozMehmetali Acikgoz2 gün önce
  • Kirli mahmut

    Woood ÇWoood Ç3 gün önce
  • Sucuğun içeriğini soylememesi ne kadar tuhaf değil mi. En azından yumurtalar tavuk yumurtası.

    Hyrule krallığıHyrule krallığı4 gün önce
  • Taşşak kokulu tostunuz hazı efendim

    Sıradan Oyuncu HDSıradan Oyuncu HD6 gün önce
  • Urfayı atsaydın abi

    Kadir TiryakiKadir Tiryaki6 gün önce
  • Nice india food

    lucian infazcılucian infazcı6 gün önce
  • Tek ilkay zamana güvendim videoda

    emre öztürkemre öztürk7 gün önce
  • Yemesi Güzel olurda Çıkışı ? :D

    Fatih yavuzFatih yavuz10 gün önce
  • Yuz yilardir mi? Allah allah adam mcdonalds'tan once acmis :D

    PaysoPayso10 gün önce
  • 11yılda bide takanı elden geçireydin mekan hindistanda oto sanayi gibi

    Bahadir toluçBahadir toluç11 gün önce
  • Bu genç, bir youtuber'ın çekim isteğini kabaca geri çevirmişti. Gel gör ki Hazer Amani çekim yapmak istediğinde adamın ayağına paspas olmadığı kaldı. Şefim şöyle şefim böyle deyip el pençe divan oldu. Lan insan bu kadar zavallılaşmamalı.

    SurveyorSurveyor11 gün önce
  • Benim pul biberin yumurtası az olsun usta

    kilimcinin körükilimcinin körü13 gün önce
  • acı atıyımmı abi dedi amel defteri kapandı

    Facebook BildirimFacebook Bildirim13 gün önce
  • sucuğun rengı ne bılıyım güzel değil bence

    berkay mesciberkay mesci13 gün önce
  • Adanada oturuyom bi gidemedim

    Sümeyye SürücüSümeyye Sürücü13 gün önce
  • Abi adanalıyım bi gidemedim

    Sümeyye SürücüSümeyye Sürücü13 gün önce
  • İftara 10 dk var ve bunu izliyorum ğağdğfğgğh

    Azat TensiAzat Tensi14 gün önce
  • Acı atiyimi abi at yorgan atmış gibi oldu

    sefer Endeckesefer Endecke14 gün önce
  • TOSTÇU GÖKHANA GITTT

    Izzoly GTIzzoly GT14 gün önce
  • 8:00 ben soyleyim sucuga ne koydugunu ? kasaptan kalmis et ivir zivir ne varsa kilosu 8 tlden aliyor. Les gibi pis biyer. Ceyrek.istedi onu bile yemedi . Adamin kendi pis tostu ne olsun. Resmen mikrop yuvasi. yede 2 dk sonra agzin yara olsun

    Game OverGame Over14 gün önce
  • Dikkatimi çekti de Ender mutfakta ile aynı anda video çekmişsiniz ama muhtemelen birbirinizi tanımadığınız için ( varsayım ) aynı karede olmanıza rağmen , birbirinizi fsrketmemissiniz

    Afatsum GökbörüAfatsum Gökbörü15 gün önce
  • Arkdslar bu arkadaşın babasinın umumi tuvaaaaleti var tuvaaaalete girip çikmayin büyük yapın diye böyle acı koyuuyor

    CykaBlyat ElBlyatusCykaBlyat ElBlyatus15 gün önce
  • Çok guzel emeginize ellerinize saglik Allah razi olsun...yanliş anlaşilmasin bu kadar muşterisi var iyi para kazaniyo...biraz iş yerige baksa iyi olurdu bance....meselan 2 gun yeter şu yan tarafdeki duvarlari boya yapib biraz temiz tutarsa daha iyi yinede guzel olurdu....

    Dildora AbduganiyevnnaDildora Abduganiyevnna15 gün önce
  • Kardeşim yıllardır oradasın bence güzelde para kazanıyorsun Allah daha çok versin ama dükkâna biraz bakım yapsan biraz değiştirsen daha da güzel olur

    by tekby tek16 gün önce
  • Lezzet ıvır zıvır konu her ne olursa olsun böyle pislik kabul edilemez

    Mustafa KemalMustafa Kemal16 gün önce
  • Abi Adana da sucuk yiyosun bide ne sucuğu diyosun tabi ki de nallı kuzu

    Berkay 58Berkay 5817 gün önce
  • O değilde Müslüm Baba nın mezarı Adana da olsaydı yeminle türbe olurdu

    Hudai OzcanHudai Ozcan17 gün önce
  • Law sıçarsın vallaha😆😆

    ÖNER GÖKÇEÖNER GÖKÇE18 gün önce
  • müslüm abi öldü

    Arda MorkoçArda Morkoç19 gün önce
  • At essek karisimi sucik

    Aim MisaliAim Misali20 gün önce
  • Bol taşşşak kokulu tostunuz hazır

    Fikret AkçekoceFikret Akçekoce20 gün önce
  • o acı az adanayı atsaydın

    BenRosOyuncusuBenRosOyuncusu21 gün önce
  • o kadar isteksiz yedi ki bide ayak yapıyor hepsini yiyemem fln madem tiksincen gitme o zaman yalandan numara yapmaya ne gerek var

    aslan parçasıaslan parçası21 gün önce
  • Biber tarlası var kesin

    Yunus Egemen GüleçYunus Egemen Güleç21 gün önce
  • Kardeşim hadi anladik malzemeler sıkıntılı,bari şu ortamı biraz hijyenik yapmaya gayret etseniz olmazmı?

    Beyaz atletli prensBeyaz atletli prens22 gün önce
  • Tostçu Mahmut bu yorumları okuduğunda ne hissetmiştir acaba

    Mehmet Emir İlhanlıMehmet Emir İlhanlı22 gün önce
  • Arkadaşlar mahmut bey'i yakından taniyorum, mahmut bey hijyene cok onem verir

    oceanpolatoceanpolat22 gün önce
  • Pul biberli tost oldu o.

    Kadir YiğitKadir Yiğit23 gün önce
  • Yolum düşerse giderim acısını attırmam alttarafı. SUCUĞU kendi tarifi olduğu için söylemek istemiyor gayet Normal yani!! (👈🏻İçi fesatlıktan ölenlere :D ) Ve adam çok efendi işinide güzel yapıyor bence. İlkay abide gitmiş gerçekten kötü olduğunu düşünse tadına bile bakmazdı bende acı yiyemem ama canım istediyse azcık bi tırtıklarım iyi yapmışsın ilkay abi ima falan yok. Yiyenler bizim yerimizede yiyin şimdilik afiyet olsun *-*

    LCH BLMLCH BLM24 gün önce
  • Ucuz etin yahnisi yavan olurmuş Ucuz et yenmez 5-10 tl ye sucukmu yenir

    serdar kayaserdar kaya24 gün önce
  • Hocam bizi ejderha sandı herhalde😂

    serdar kayaserdar kaya24 gün önce
  • Bol nikel aliminyum ve burun boku 10 numara😂

    M.T EM.T E24 gün önce
  • İnsan bir dukkanı duzeltir

    mehmet çubanmehmet çuban24 gün önce
  • Ağam Amerikaya alışmışsın tabi yiyemezsin Adanadaki tostu

    Amaçsız Videolar MerkeziAmaçsız Videolar Merkezi24 gün önce
  • Gresledim abi %85 demir %10mikrop

    Yusuf KafesYusuf Kafes25 gün önce
  • Ayran Halep ayranı

    YuuhTvYuuhTv25 gün önce
  • Lan sirf şu yorumlar için 5.felan vidyosu kim ne derse desin millet olarak taşşak geçme konusunda üstümüze yok haykırıyorum yorumlara ya

    kane666kane66626 gün önce
  • O değilde hijyenden bahis edenlere sesleniyorum . En lüks lokantada calişdim ankarada oralarda bile hijyen namina birsey bulamiyosun . Kaldiki bu adam ufak tezgahinda riskini cikarmaya calişan delikanli ne yani 10 tlye tost yapiyo gidip 500 tl ik bicak kullanmicak . Suan marketlerden aldiğimiz meyveler sebzeler cokmu hijyenik yada etler .

    Murat GökmenMurat Gökmen26 gün önce
  • tostcu mahmut bence tam delikanli efendi bi adam . ilkay abi biraz kültür farkliliğindan cok soru yağmuruna tutunca adami anilda pek ilgilenmek istememiş.

    Murat GökmenMurat Gökmen26 gün önce
  • Meksika sokaklarında tost keyfi abi

    Atakan SavaşAtakan Savaş26 gün önce
  • 2:52 Tostçu Mahmut sözü : Tuvalette sıçan zaman makatınızdan lav düşerse ' Tostçu Mahmut ' sorumlu değildir ! Afiyet olsun her zaman bekleriz . . .Saygılar

    A r i s t o c r a TA r i s t o c r a T26 gün önce
  • Bakteri atıyorum abi

    Eyup KurkluEyup Kurklu27 gün önce
  • Dizanteri amiplimi olsun abi ???tmm bol amipli abi

    Mre KarakusMre Karakus27 gün önce
  • İstanbul'daki basıboş atlar vardı noldu arkadaslar onlara kayboldular bir anda :)

    Rıza BABARıza BABA27 gün önce
  • daha sucugun ne eti oldugu belli degil birak senin esnafligina tüküreyim

    Tıp KazanacağımTıp Kazanacağım27 gün önce
  • Arada bir gariban sofrasından yemen hoş olmuş.

    ahmed aksuahmed aksu28 gün önce
  • Allahima büyük laf etmiyeyim ben bunlardan agzima koymam

    Achmet EkAchmet Ek28 gün önce
  • Adana da tostcu gökhani tek geçerim %100 dana kullanıyor

    Kuzandonoz TVKuzandonoz TV28 gün önce
  • Good

    moonseamoonsea29 gün önce
  • Malzemeleri biri bana söylesin

    Furkan GÜNFurkan GÜN29 gün önce
  • Tostcu gokhan dan şasmam

    Paramedic112Paramedic11229 gün önce
  • O acıyı fukişimaya atsaydın reis ne radyasyon ne de sızıntı Türkiye de yapılan nükleer santrallerin sigortası tostçu Mahmut

    Mustafa akbaşMustafa akbaş29 gün önce
  • abi o tostcunun işi bildiğinden eminmisin domatesleri çiğ çiğ yedirdi sana :) bide tostcu gökhan varmış ilerisinde bide onu deneseydin

    tayfun çeliktayfun çelik29 gün önce
  • Leş

    Serdar AkmanSerdar Akman29 gün önce
  • Tavuk sucuk : meslek sirri dedigi sey

    Murat DuganMurat DuganAylar önce
    • at sucuk olmasın

      özgür isteközgür istek28 gün önce
  • Abartacak ne var altı üstü yumurtalı sucuk

    Captain DeadPoolCaptain DeadPoolAylar önce
  • Ben söyleyim Sucuğun icinde eşek eti bulunmaktadır onun icin okadar lezzetli

    Eyyub GücenEyyub GücenAylar önce
  • Zavallı kibirli FoscuMamut

    KuantumcuKuantumcuAylar önce
    • At eşek ürünlerinde ilk tercihiniz.

      KuantumcuKuantumcuAylar önce
  • Buranın hiçte hijyenik olmayan ortamında plastik yoğurt kovasının içinden ne eti olduğu belli olmayan sucuk diye orada pişirilen et. İllaki video çekeceğim diye gidip onu yemek ve öve öve bitirememek de ne bileyim yani...

    Bad CatBad CatAylar önce
  • 😋

    R HeleniusR HeleniusAylar önce
  • Emek 👏🏻

    TR -TR -Aylar önce
  • Abi bi temiz seyyar satıcı yokmu abi hijjen sifirin altının altında

    Note 3Note 3Aylar önce
  • abi yiyeceksen soğmasını bekle hem sıcak hem acı yakıyo

    Tek Atan BambiTek Atan BambiAylar önce
  • 30 yıldır adanadayım son 10 yıl içerisinde piyasada at kalmadı.

    Hshs YaysyHshs YaysyAylar önce
    • Atsa at biz memnunuz adanalı olarak 😂

      biri sibiri si10 gün önce
    • Et'e bu kadar Abanan Bir Şehrin Tefrikaları bir hayli Çok olur😆 At'ta kalmaz Essek'te😂 Adana'da bu Normal

      Kılıçlarımızdır Çakan ŞimşeklerKılıçlarımızdır Çakan Şimşekler17 gün önce
  • Wow amazing indian food guy.

    Ramazan KahramanRamazan KahramanAylar önce
  • Ee tostumuz hepatit a b c d tifo dizanteri demir krom at eti at yarrağı maynun kolu eşsek başı

    Hasan BokaBasanHasan BokaBasanAylar önce
  • Hindistan street food

    Hasan BokaBasanHasan BokaBasanAylar önce
  • Böyle kaçak göçek hijyen sıfır yerleri çek de kapatsınlar insanlar da zehirlenmesin

    Burak xdBurak xdAylar önce
  • Bakteri atıyorum abi

    Rigorz KingmanRigorz KingmanAylar önce
  • bu şimdi acılı tost mu yoksa tostlu acı mı ?

    TumeTumeAylar önce
  • Tostçu mahmut insanları pek sevmiyor gibi

    İsmail Kİsmail KAylar önce
  • Yanlız adamı övüyolar afam çok seviniyo

    Furkan ÇELİKFurkan ÇELİKAylar önce
  • Sucuğun ne eti olduğu belli değil ama, ne eti olduğunu söylemedıgine göre içinde olanlar düzgün bir şey değil ve içine çok margarin attı margarin zararlı Bir şey göbek yapar ve ortam hakikaten çok hijyensiz ne elinde eldiven var nede malzemen belli

    Ozgj HhOzgj HhAylar önce
  • abi izlerken 2 damarım tıkandı bypassa giriyorum

    Mert Ünver'le Öğrenci EviMert Ünver'le Öğrenci EviAylar önce
  • Ramazan?

    AkritAkritAylar önce
  • Incredible Indian street foods my favvv

    SenaSenaAylar önce
  • pislik içinde her yer millette gidip burdan yemek yiyiyor

    Pala Remzi KermesPala Remzi KermesAylar önce
  • Evet metal tozu ( bıcakla kazıya kazıya) + tost + acı = kan sıçması

    Ramazan KarademirRamazan KarademirAylar önce
  • İş

    Ömer Faruk AslantaşÖmer Faruk AslantaşAylar önce
  • Tost çuluk çok güzel

    Ömer Faruk AslantaşÖmer Faruk AslantaşAylar önce
  • Adam ısrarla ne sucuğu olduğunu 3 defa sormasina rağmen bıyık altı gülüşler yapıp geçiştirdi bence yenmez temizlik hijyen 0

    Ahmet turanAhmet turanAylar önce
  • Bunu yesen tuvalette uzun hava çekersin

    Alparslan TürkAlparslan TürkAylar önce
  • Ya Sen Ne Deişmişsin be Abi Şakalarin Kiafetin hahahah Yüzün yoksa Sen Herzaman Böyleydi e biz Tanamamişiz hahaah Amerikali

    Visar XhemaVisar XhemaAylar önce
  • Bizede göndersene başkan canımız çekti oruçlu oruçlu

    Alperen UzunAlperen UzunAylar önce
  • hijyen ağladı

    Kadir AydınKadir AydınAylar önce
  • Pislik yuvası

    Halilmike Tyson35Halilmike Tyson35Aylar önce
Tostçu Mahmut'ta Kahvaltı: ACI ATIYORUM ABİ - Adana