TURNED MY GIRLFRIEND INTO A RAPPER! (CANT BELIEVE THIS)

I TURNED MY GIRLFRIEND INTO A RAPPER!
Subscribe: bit.ly/SubMJFamily | Enable ALL push notifications 🔔
Watch the NEWEST videos: trvision.net/wow-PLTWYVILxTLIbL4XB6VIpB85de85wDZ1Uc&playnext=1&index=2
[I TURNED MY GIRLFRIEND INTO A RAPPER!]
Come and check out our merch: stoopidflyclothing.com
Subscribe to our other channels:
FunnyMike: bit.ly/SubFunnyMike
FunnyMike Gaming: bit.ly/FMGaming
FunnyMike Mom: bit.ly/SubMikesMom
FunnyCam: bit.ly/SubFunnyCam
Follow The MJ Family:
FUNNYMIKE:
Instagram: instagram.com/funnymike
Facebook: facebook.com/1funnymike
Twitter: twitter.com/1funnymike
JALIYAH:
Instagram: instagram.com/jaliyahma
Twitter: twitter.com/lifeof_jaliyah
Find our music here:
Apple: bit.ly/1FunnyMike
Spotify: bit.ly/FunnyMikeSpotify
Watch more of The MJ Family:
PRANKS: trvision.net/wow-PLTWYVILxTLIba2RjepuGRvv6dENfL-M0l&playnext=1
VLOGS: trvision.net/wow-PLTWYVILxTLIaApSHO79dc5pIbKIpeaMM5&playnext=1
CHALLENGES: trvision.net/wow-PLTWYVILxTLIZen95HoWATWF5UFHlNnN5k&playnext=1
Newest Videos: trvision.net/wow-PLTWYVILxTLIbL4XB6VIpB85de85wDZ1Uc&playnext=1&index=2
Most Popular: trvision.net/wow-PLTWYVILxTLIaxcy891LwFqB-5OW38SmI3&playnext=1
About The MJ Family:
Welcome to The MJ Family TRvision channel, featuring your favorite guy online, FunnyMike! On this channel, you’ll find my girlfriend Jaliyah and I doing crazy pranks, vlogs, challenges, collabs with our friends, and SO much more. Make sure to subscribe and enable ALL notifications so you don’t ever miss out on any of our lit fun!

Herunterladen

YORUMLAR

  • North Americas only rap about money,waste of time,los verdaderos negros están en sud América,negro

    Syn4Syn42 saatler önce
  • Make and another song by her

    Yonnie’s ProductionYonnie’s ProductionGün önce
  • Do the sick prank on your girlfriend 😂😠😡😠😡

    Avonni FloydAvonni Floyd2 gün önce
  • Do some Mo pranks

    Avonni FloydAvonni Floyd2 gün önce
  • Julius good cursive first song was amazing

    Avonni FloydAvonni Floyd2 gün önce
  • plz plz plz plz plz plz plz p;zplz plz plz

    Living with KennedyLiving with Kennedy3 gün önce
  • can you make a new song jaylaiah

    Living with KennedyLiving with Kennedy3 gün önce
  • Go Subscribe to CeCe and Mike kids

    Junior longtimeJunior longtime4 gün önce
  • Mike needs to drop some heat. Been a minute mane. U gotta rap more. YT ain’t consistent.

    Fatemah MohamedFatemah Mohamed5 gün önce
  • She one of the Bad’s it’s a hit no cat it’s ur girl Lee lee👌🏾👌🏾

    Casanova MusicCasanova Music5 gün önce
  • M but h

    Chriatopher PullamChriatopher Pullam7 gün önce
    • I Like that song😘😘😘😘

      Chriatopher PullamChriatopher Pullam7 gün önce
  • i like her song 😍😁😍👌😍😁👌

    Chriatopher PullamChriatopher Pullam7 gün önce
  • Is it me or does mike have crazy bars💯⚡️

    GeudexxGeudexx7 gün önce
  • When it drop tho!!!!

    isssaNK 4LisssaNK 4L8 gün önce
  • That was extra 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    Destiny HartsfieldDestiny Hartsfield9 gün önce
  • ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🙏🙏

    Sheree RobinsonSheree Robinson10 gün önce
  • yall should do one with just the video..so i can put it on my playlist

    Jordan RialsJordan Rials10 gün önce
  • Jaliah is good at raping I never heard her rap before

    Malaysha YoumanMalaysha Youman10 gün önce
  • I love her accent 😂😍😍😍

    niyah littleniyah little11 gün önce
  • I love this.... He did well with her some

    Stick ManStick Man11 gün önce
  • Love you

    Jaylan BettisJaylan Bettis11 gün önce
  • so funto wacht so good jayleha😱😃

    Frxity BananaFrxity Banana11 gün önce
  • She talking bout "cringey", song ended up being a whole bopppp!

    Latesha ReneeLatesha Renee14 gün önce
  • It’s good no cap

    Melinda CobbsMelinda Cobbs14 gün önce
  • 🤣🤣🤣 mannn dis shii hard asf on god he hard for dis one on god dey kilt dis shii hea 😂 She 2 raw on god 🗣🔥🔥💰🦍💯 dats crazy

    Elijah SteeleElijah Steele16 gün önce
  • Hey

    Kevin LandryKevin Landry16 gün önce
  • I watch the music video it was fire plus the song

    Philes WilliamsPhiles Williams16 gün önce
  • Are you okay funnymike and jaliyah and London

    Caress MathewsCaress Mathews17 gün önce
  • I'm so impressed y'all,, she need to make more music I'm liking what I see

    icsis Greeneicsis Greene17 gün önce
  • You should ask her to marry you

    Ashley AtkinsAshley Atkins17 gün önce
  • Mike a real one💞 they should have more men like him that put ya girl on💸💜

    Braceface Savage AngelBraceface Savage Angel18 gün önce
  • Y’all subscribe to me please 🖤

    Dea&Drey KingdomDea&Drey Kingdom18 gün önce
  • He a genius hahaha

    Dan TDan T19 gün önce
  • Ok

    Latora BeardLatora Beard19 gün önce
  • i watched this video like boocoo times, love y’all manee❤️❤️

    Titiana CelestinTitiana Celestin19 gün önce
  • They song is out

    LaTavia JacksonLaTavia Jackson20 gün önce
  • If you fw funny mike and Jaliyah fw with me

    TrappyjaygamingTrappyjaygaming20 gün önce
  • 👍

    Gabriele MGabriele M21 gün önce
  • she shouldve said "tje" in the end

    MOE’S NO SAINTMOE’S NO SAINT21 gün önce
  • ILOVE I LOVE you

    Isaiah ClarkIsaiah Clark21 gün önce
  • Im movin wkit sum steppas yu move thkey bklow yo chkess in🔥🔥🔥

    Christopher DelgadoChristopher Delgado21 gün önce
  • Keep they ass in the place dang

    Aniyah MorrowAniyah Morrow23 gün önce
  • Next turn her up into a man

    Carlina PhillipsCarlina Phillips23 gün önce
  • She got it on beat period????

    Kaleyha MullinsKaleyha Mullins24 gün önce
  • do a part 2 !!

    neriaisfunny tvneriaisfunny tv24 gün önce
  • I love how mike really got serious lol, he was like “you got this bae”

    tayjanee'tayjanee'24 gün önce
  • 10101001. Like

    Cynthia WrightCynthia Wright24 gün önce
  • She. Trash and funny Mike you no you can't do this she is trash and first you are the a dome person do you no that don't do it if you all give this a thumps down so you better not ok are you are ready no what it is going to happen

    Daja ClaytonDaja Clayton24 gün önce
  • Dang that was nice as f***. I'm proud you guys

    Bryan CleggBryan Clegg24 gün önce
  • 🔥

    Bryan CleggBryan Clegg24 gün önce
  • Fire 🔥🔥that going platinum

    Xay XayXay Xay25 gün önce
  • Can I be a bad kid 🙏🏾🙏🏾

    Suite Talk. the podcastSuite Talk. the podcast25 gün önce
  • Go follower me on ig guys @blue_rose_42

    amelia keyarahamelia keyarah25 gün önce
  • She should make more song 🔥🔥🔥🔥

    amelia keyarahamelia keyarah25 gün önce
  • I love it!

    Almond JoyAlmond Joy25 gün önce
  • If that song a hit like it 👇🏾

    Pnb PLAYZPnb PLAYZ26 gün önce
  • this rawwww

    Acee GeigerAcee Geiger26 gün önce
  • This hard!

    Daniel WilsonDaniel Wilson26 gün önce
  • yor are just now loking at this vido wowowooooooowoo lol

    Gidget DowningGidget Downing26 gün önce
  • Good song

    Cleveland ShulerCleveland Shuler27 gün önce
  • This was lit🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑

    Az BanguraAz Bangura27 gün önce
  • U smell that somethin burning that mixtape

    Jeremiah CeaserJeremiah Ceaser27 gün önce
  • Will runki find him a girlfriend

    Bernhard WilsonmcclainBernhard Wilsonmcclain27 gün önce
  • He. Look like r scary

    Oreo SOreo S28 gün önce
  • I love y’all and you are The good TRvision or’s in the whole world better than anybody

    DENETREA GATESDENETREA GATES28 gün önce
    • Her flight is the best on Falik.

      DENETREA GATESDENETREA GATES28 gün önce
  • She a good rapper

    ty whitety white29 gün önce
  • I want to be a bad kid ciearra

    Alphonso GainesAlphonso Gaines29 gün önce
  • Can you stop telling behind because they gave me the hype🤯🤯🤯🤯🤯🤯

    David CuretonDavid Cureton29 gün önce
  • Delirium music is fine

    Khamani PolkKhamani Polk29 gün önce
  • I think my sister

    Chino MccoyChino Mccoy29 gün önce
TURNED MY GIRLFRIEND INTO A RAPPER! (CANT BELIEVE THIS)