Ücretsiz Green Card Başvurusu Nasıl Yapılır? Green Card Başvuru Tarihleri 2020

Green Card Başvuru Formu İçin:
www.dvlottery.state.gov
E-Ticaret Semineri Katılım İçin:
www.eticaretsemineri.com
Herkese merhaba, Green Card çekiliş başvuruları konusunda kafalar karışık tabi. Birçok takipçimden parayla başvurular konusunda çok e-posta ve mesaj alınca bu videoyu çekmek istedim. Ücretsiz Green Card başvurunuzu nasıl ücretsiz ve ne kadar kısa bir sürede yapacağınızı videoda detaylı şekilde anlattım. Keyifli seyirler :)

ABONE OL VİDEOLARDAN HABERDAR OL :) goo.gl/nZKf6t
İlkay ZAMAN Uygulaması Apple Store: izl.sn/c36grz
İlkay ZAMAN Uygulaması Android Google Play: izl.sn/9z7f7d
Sosyal Medyada Beni Takip Edin:
Instagram: instagram.com/ilkayzaman
Facebook: facebook.com/ilkayzamanofficial
Twitter: twitter.com/ilkayzaman
TRvision: trvision.net/nameof-ilkayzaman
YouNow: www.younow.com/ilkayzaman

Herunterladen

görünümler
273,873

YORUMLAR

  • Mərhəba kardes çox təşəkkür ederim insanlara çox yaxşı izah ediyorsun

    Az TelekomAz Telekom15 saatler önce
  • Pasaport istiyor Abi

    Hacı BaydakHacı BaydakGün önce
  • Yurtdisinda (abd) master yapmis olmanin greencard olasiligini yukselttigi bilgisi dogru mu? Tesekkurler

    Aycan BasarAycan Basar3 gün önce
  • Video da duymadım ama pasaport kesin gerekiyor mu ? Bilen var mı

    EYÜP USEYÜP US5 gün önce
  • Abi o değilde başvurduğum siteden 75$ dolar istediler ücretsizi yok mu bunun...🤣🤣🤣

    Ömer ŞahinÖmer Şahin6 gün önce
  • Pasaport çıkartılması gerekiyor mu??

    Songül AltanSongül Altan9 gün önce
  • Abi selam, pasaportumun geçerliliği 2020'nin temmuz ayına kadar. Pasaportumu yenileyip mi başvuru yapmam gerekiyor bilginiz var mı ? Şimdiden teşekkürler

    barış elerbarış eler9 gün önce
  • hepsini yapıyorum confirm dıyorum "bu siteye ulaşılamıyor" diyor . sorun nedir ki?

    Arizalı amk delisiArizalı amk delisi10 gün önce
  • abi herkes hatayı google green card başvuru yazıyor orda ki official diye düşündüğü siteye giriyor ama hiç biri bu sizin verdiğiniz site değil. yani asıl başvuru yapılan site google tarafından saklanıyor diyebilirim.. çünkü bu siteler google a para veriyorlar ki bizim gibi bilmeden başvuru yapacak olanların paralarını alabilsinler...

    MystiChakraMystiChakra11 gün önce
  • Selam Greencard 2 dafa kayıt yapılsa sonuç iptal mı olur?

    Sanan AghakarimovSanan Aghakarimov11 gün önce
  • ilkay bey merhaba green card için verdiğiniz bilgilere teşekkür ederim.Bir sorum olacaktı? Şöyle ki ilk sayfayı eksiksiz bir şekilde doldurmama rağmen 2 sayfaya geçiş yapamıyorum hata veriyor sayfa bu yoğunluktan kaynaklanıyor olabilirmi ?

    Muharremgunduzz GunduzMuharremgunduzz Gunduz12 gün önce
  • Arkadaşlar 50 liraya greencard çıkartılır. Adınıza bütün işlemleri yapılır. Boşuna riske atmayın greencard hakkınızı. Profesyonellerle çalışın.

    Army 2122Army 212213 gün önce
  • Abi açıklamada verdiğin linkte vize başvuru formu diyo ve pasaport bilgileri istiyo.benim pasaportum yokki.benmi yanlış yapıyorum acaba yardımcı olurmusun

    Tayfun ÖzçınarTayfun Özçınar15 gün önce
  • Bü türlü olmuyo ya off soy ismi doğru yazıyorum

    Tutu MalikTutu Malik15 gün önce
  • ilkay abi posta adresi ne oluyor eposta adresimi oluyor abi ???

    Mert SağırMert Sağır16 gün önce
  • Ekimin başında dedidiniz başvuru yapılmıyor

    Batmayan güneşBatmayan güneş16 gün önce
  • Usadugrrenkard diye bir siteye başvurdum yanlışlıkla bu site hakkında bilgi verirmisin

    Ferhat BingölFerhat Bingöl17 gün önce
  • İlkay abi ben çifte vatandaşıyım abd türkiye ama eşim türk vatandaşı biz yaklaşık 5 yıldır evliyiz ve bi oğlumuz var eşimle birlikte gitmek için napmamız lazim teşekkür ederim şimdiden

    Emrah AyEmrah Ay17 gün önce
    • @Andrew Berkant şuan türkiye deyiz 😀

      Emrah AyEmrah Ay2 gün önce
    • Amerika'daki konsoloslugu arayip ogrenebilirsin.

      Andrew BerkantAndrew Berkant15 gün önce
  • Ne zaman açıklanır sonuçlar ?

    Melike AyvereMelike Ayvere18 gün önce
  • Ilkay bey bnm nüfusta doğum yeri ilçe ismi yazıyor bi sıkıntı olurmu illa sehir adı mı yazmalıyız

    MekMek18 gün önce
  • Meraba lutfen bana siz yardem edemezmisiniz gren kart doldurmaya

    Nargiza IhlasovaNargiza Ihlasova22 gün önce
  • Teşekürler abi

    Huseyin TurkmenHuseyin Turkmen22 gün önce
  • ilkay bey almanyada yasıyorum alman vatandasıyım..amerıka yerlesım imkanı varmı

    kuvaii milliyekuvaii milliye26 gün önce
  • Linke tıkladığımızda başvuru olmuyor. 2018 için yazilan yazı var başka bisey yok.

    Melek YurtMelek Yurt26 gün önce
  • Ilkaybey size ulaşmami imkani varmi

    Zeynep ShukurovaZeynep Shukurova29 gün önce
  • Hangi dilda yazmamiz fark edarmi

    Zeynep ShukurovaZeynep Shukurova29 gün önce
  • Basvuruyu telefondan yapabilirmiyim

    Hetam AllahverdiyevHetam AllahverdiyevAylar önce
  • green card başvurusu ne zaman acaba? 2019 için olanı 30 eylül e kadar açık kalıyor peki 2020 ?

    Kerem DönmezKerem DönmezAylar önce
  • Abi çalışma izni ve oturma izni nasıl alınır? İle ilgili video çeker misin?

    EmekEmekAylar önce
  • ya yesilkart kazananlarla tanıssak acaba onlarla evlensek biz de gidebilir miyiz:)

    mjukos ureyjoxmjukos ureyjoxAylar önce
  • ilkay bey benim kzım ABD de yaşıyor vatandaş oldu.Bana green card çıkarması için yine aynı şekilde buradan mı müracaat ediyorum .Bilgilendirirmisinz lütfen...teşekkürler..

    Aysel taşAysel taşAylar önce
  • Bir greencard başvurusunu bile tek başına gerçekleştiremeyen insanlar var. Bunlar Amerika'ya gidecek de orada bir sürü ıvır zıvırı halledecek, iş arayacak, iş bulacak, yeni bir hayat kuracak...

    Burak KaratekeliBurak KaratekeliAylar önce
  • 2019 EKİMDE BAŞVURU BAŞLIYOR DİYE BİLİYORUM 2020 NİSANDA İSE ÇIKIP ÇIKMAYACAĞI BELLİ OLACAK

    CRA102CRA102Aylar önce
  • Şuan 2019 eylül olduğunu goz önüne alarak bir sonraki çekiliş ne zaman başlar acaba ve hangi yıl için olur bilginiz var mı? Ya da en azından nerden öğrenebilirim?

    Ayşe Nur YıldırımAyşe Nur YıldırımAylar önce
    • @CRA102 bende bilmiyorum ki nasıl takip edebilirim ah bi öğrensem

      Ayşe Nur YıldırımAyşe Nur YıldırımAylar önce
    • ŞU AN VAR MI?

      CRA102CRA102Aylar önce
  • Arkadaşlar bir sorum olacaktı yardımcı olursanız sevinirim. Bu green card ne kadar süreliğine kullanılıyor mesela ben önümüzdeki 4-5 yıl gitmeyi düşünmüyorum ama ondan sonra mutlaka gideceğim. Şimdi başvursam alsam 4-5 yıl sonra da kullanabilir miyim ? ve Pasaport gerekli mi greencard almak için ?

    Just SoulJust SoulAylar önce
    • @Alper Öztürk aynen öyleymiş :/ yinede sağol

      Just SoulJust SoulAylar önce
    • Emre Akıncı gidemezsin. Eğer başvurursan ve çıkıp vizeni alırsan 6 ay içinde gitmen lazım. Yani kısaca gidemezsin

      Alper ÖztürkAlper ÖztürkAylar önce
  • yeni başvurular ne zaman açılacak bilen var mı ?

    Tarihin SesiTarihin SesiAylar önce
  • Arkadaşlar bilgilerde eksiklik var abimizin söylediklerine göre başvurursanız başvurunuz geçersiz sayılacaktır. Trump'ın çıkardığı yeni yasayla birlikte göçmenlere sıfır taviz şeklinde yasa onaylandı. Yani ne kadar çok paranız var o kadar çok green card ın size çıkması olası yeni dönemde. Geçen dönem dv 19 başvurularında hesabında 10k $ dolar arkadaşıma çıkmadı. Hesabında 100k $ arkadaşıma çıktı. Belki bu bir şanstır bilemeyiz ama Trump amcamızın yeni çıkarttığı yasa bunun üzerine kurulu ve geldik zurnanın zırt dediği en önemli yere. Bu sene dv 2021 başvurularında başvuruyu yaparken sisteme pasaport numaranız girmesi istenicek. Yani elinizde pasaportunuz yoksa başvurunuz geçersiz sayılacak. Bu çok önemli ilk defa yeni çıkan bu yasayla pasaport numarası başvuruya eklenicek. Yani trump amcamızın amacı şu paranız varsa gelin benim ülkeme çatır çatır harcayın bende size vize vereyim. Amaç bu bi de bekar olup green card çıktıktan sonra hemen evlenenler vardı. O zaman eşine çıkmasa bile onu da Amerika'ya götürüp vize alabiliyordun. Şimdi bunu İspatlaman gerekiyor. Yani geçmiş sene boyunca ki whatsaapp konuşmaların, ınstagram da ki geçmiş tarihli eşin olarak nitelendirdiğin kişiyle paylaştığın fotoğraflar bunları konsoloslukta ki kişiye ispatlaman gerekiyor. Çünkü ben bekarım green card çıktı bana hop birisiyle anlaştım para karşılığında hemen formaliteden bir evlilik yaptım ve eskiden olsa evlendiğim kişiye de vize çok rahat verilebiliyordu. Trump amcamız bununda önüne geçebilmek için konsolosluklara tam yetki verip, bunun detaylı araştırılmasını istiyor. 18 yılında beri dv21 başvurularıyla alakalı bütün paylaşımları amerikan hükümetinin kendi sitesinden, yapılan doğru videolardan izliyorum, bilgiler öğrenip hazırlanıyorum. Sorusu olanlara çok rahat bu başlık altında cevaplayabilirim. Eğer söylediklerimde de eksik ya da hatalı bilgi varsa bilen biri de düzeltebilirse herkese daha sağlıklı bilgiler vermiş oluruz. Çünkü piyasada çok bilgi kirliliği var bunun önüne geçeriz bi nebze de olsa. Herkese sevgiler.

    Alper YıldırımAlper YıldırımAylar önce
    • Alper Yıldırım merhaba başvuru tarihinden önce 6 aylık pasaport çıkarırsak sonuçlar açıklanana kadar pasaport süresi geçerse başvuru geçersiz mı sayılır yoksa yeniden pasaport çıkarıp numarayı güncellemek mi gerek

      Ece YıldızEce YıldızAylar önce
  • Yeni çekiliş ne zaman bilen var mı ?

    Andrew Raul WitcheardAndrew Raul WitcheardAylar önce
  • Selam ben evliyim şu an biz beraber değiliz eşim nerde bilmiyorum yani biz ayrıldık ama bana eşimin fotoğraf ve pasaportu lazım diyorlar malesef bende yok evlilik cüzdanı var sadece lütfen bana cevab yazın tek başıma başvuru yapabilirmiyim teşekkürler

    fattum fattumfattum fattumAylar önce
  • Ala senden razy olsun abi

    Myrat AtayewMyrat AtayewAylar önce
  • Agbey uzbeklerda buyla baş ursa ulurmi

    Mobilochka MobilochkaMobilochka MobilochkaAylar önce
  • Selam ben usa vatandaşıyım ve erkek arkadasimi amerikaya getirtmek istiyorum. Nişanlılık vizesi cok uzun bi surec, en cabuk nasil amerikaya gelebilir kendisi? Turist vizesi haricinde bi opsiyonumuz olabilir mi? Bu konuda bi bilginiz varsa paylaşabilir misiniz? Teşekkürler şimdiden.

    Ozlem Melissa ServerenOzlem Melissa ServerenAylar önce
  • Siteye girdiğimde başvuru formu görünmüyor ? Başvuru tarihleri ne zaman

    Emir EmreEmir EmreAylar önce
  • Birçok kez başvurdum cikmadi, abim ABD de yaşıyordu oturumu vardi vatandaş olmak üzereydi ancak ömrü yetmedi halı sahada kalp krizi gecirdi bende sonra basvurmaktan vazgeçtim eğer ki zamanında çıksaydı abimin düzensiz yaşantısına belki düzen getirmeyi basarabilirdim, kendisi çok duygusal ailesine bağlıydı ailesinden biri olsaydi belkide halen yaşıyor olabilirdi..😞

    kurtuluş aydemirkurtuluş aydemirAylar önce
    • @CRA102 Allah razı olsun.evet ABD de yasiyordu

      kurtuluş aydemirkurtuluş aydemirAylar önce
    • BAŞIN SAĞOLSUN KARDEŞİM , AMERİKADA MI OLDU BU OLANLAR

      CRA102CRA102Aylar önce
  • Selamun aleykum siteye girdimde basvuru formu gozukmuyor gec mi kaldim ?

    Ahmet ÇakarAhmet ÇakarAylar önce
  • abicim onay numarasi istiyor

    Mehmet Burak AslanMehmet Burak AslanAylar önce
  • Bu yil ekimde tekrar olacak degil mi

    Eylül KEylül KAylar önce
    • VALLA BEDE ÖYLE BİLİYORUM TAKİPTEYİM EKİMDE OLACAK

      CRA102CRA102Aylar önce
  • teşekkürler

    nxnxAylar önce
  • Ben başvurdum beni arayıp formu gönderecekler eşim ve çocuklarım içinde form dolduracam sadece 85 tl bir evrak parası veriyoruz

    uğur Reisuğur ReisAylar önce
    • Niye iptal etiniz

      Mustafa GökMustafa Gök2 gün önce
    • @Ted Mosby yok hiçbir cezasıyok

      uğur Reisuğur ReisAylar önce
    • uğur Reis cezası falan var mı acaba

      Ted MosbyTed MosbyAylar önce
    • @Ted Mosby eğer kargon gelmediyse müşteri hizmetlerini ara iptal etmek istediğini söyle

      uğur Reisuğur ReisAylar önce
    • uğur Reis nasıl iptal ettiriliyo kargo gelmeden ettirsem bende.

      Ted MosbyTed MosbyAylar önce
  • Kazandık diyelim ne kadar süre geçerli oluyor hemen gitmemiz mi gerekli

    yolcu yolunda gerekyolcu yolunda gerekAylar önce
    • 5 sene içerisinde amerika'ya giriş yapmanız gerekiyor

      Earl KraugenEarl KraugenAylar önce
  • YENİ BAŞVURU NE ZAMAN KRAL

    Yalçın ErtürkYalçın ErtürkAylar önce
  • Ben şimdi green cart için geç kaldım dimi

    ahmet salbacakahmet salbacak2 aylar önce
  • merhaba kardesim qırın kart qeydiyati hangi aydan basliyor

    Qibleli MəmmədovQibleli Məmmədov2 aylar önce
  • Bravo İlkay abi güzel bir konuya açıklık getirmişsin

    Capped ManCapped Man2 aylar önce
    • sefa şimşek heryerdeyiz bro 👊🤑

      Capped ManCapped ManAylar önce
    • Capped Man seni buralarda görmek ne güzel dostum 👊🏻👊🏻

      sefa şimşeksefa şimşekAylar önce
  • 2018 i kaçırdık yeni başvuru nezaman?

    can Toprakcan Toprak2 aylar önce
    • bahar nnur evet bu yıl ki başvurular için zaten sitesinde yazdığı için çevirebilirsiniz sizde

      Ali Aydın KiziAli Aydın KiziAylar önce
    • @Ali Aydın Kizi yeni bu yıl kı basvurular degılmı bende bakıyorum bulamıyorum ne zaman dıye

      bahar nnurbahar nnurAylar önce
    • can toktürk sitesinde heralde 30 eylülden sonra başlayacak yazıyordu.

      Ali Aydın KiziAli Aydın KiziAylar önce
  • Ya arkadaşlar saçma sapan yorumlar yazmayın. O site güvenilir diyorsun değil mi kardeşim...

    Burak Korkmaz ALİBurak Korkmaz ALİ2 aylar önce
  • yeni başvuru tarihleri ne zaman başvurmak istiyorum internette bulamadım başvuru tarihlerini

    AYFER KAYAAYFER KAYA2 aylar önce
  • Abi kazanıp gitmekten bu sene ki seçim kafilesi içinde gitmekten vazgeçerde başka hiçbir işlem yapmaz ve bu seneki hakkımı kaybedersem seneye yada ondan sonraki senelerdeki gerçekten gitmek için yaptığım başvuruya bir sıkıntı yaratırmı, yada başvurularım grçersiz sayılırmı

    belki bir günbelki bir gün2 aylar önce
  • adam kel bunca şey biliyor acaba saçı olsa ne yapar aqmk

    Prim MenPrim Men2 aylar önce
  • Yeni link ilkay abi? şu an bu greencard link iş görmüyor

    AHMED ÖNDERAHMED ÖNDER2 aylar önce
  • Yakın tarih de başvuru varmı? Bilen acil cevaplayabilirmi?

    Emre SolakEmre Solak2 aylar önce
    • @Çağlar Güngör tam tarihi belli mı?

      Emre SolakEmre Solak2 aylar önce
    • 2 ay sonra başlayacak

      Çağlar GüngörÇağlar Güngör2 aylar önce
  • Bende Başvuru yeri yok sadece Check status bölümü var

    İncele Bakalımİncele Bakalım2 aylar önce
    • @Prim Men öğrendiğim bilgiye göre artk çekiliş olmayacakmış

      İncele Bakalımİncele Bakalım2 aylar önce
    • +1

      Prim MenPrim Men2 aylar önce
  • Babanın hayrına yapmiyon bide kelime yapion özüne gir işinin boş boş konuşma

    Gkhn ÇavuşoğluGkhn Çavuşoğlu2 aylar önce
  • Boş yapma anlat

    Yekta AgçeYekta Agçe2 aylar önce
  • Başkalarına para vermeyin derken o kadar haklısınız ki. Çünkü ben o parayı vermiş olan mağdurlardan birisiyim. ATLANTİK adında şubesi istanbul da olan bir şirket var. Instagramda karşıma çıkmış ve bu şekilde iletişime geçmiştik. Ne kadar bu konularda bilgili dahi olsak ikna etmeyi çok iyi biliyor ve sürekli para istiyorlardı. Sürekli bu son diyip tekrardan istiyor ve eğer 2 saat içinde yatimrazsaniz 2 katını ödemek zorunda kalırsınız biz size ayrıcalık yapıyoruz deniliyordu. Ablamla başvurduğum için ben yatirmasam bile ablam o parayı yatiriyordu bu yüzden de malesef bir çok para kaybına uğradık. Bundan dolayı ben yandım siz yanmayin diye anlatıyorum bunu. Tabi şimdi bunada laf eden olacaktır vermeseydin yatirmasaydin o parayı cahil misin diye. Hayır efendim cahil değilim aksine bilinçli bir kişi olmama rağmen bunlar geldi başıma. Bundan dolayı da naçizane bir uyarıdır bu size. Çünkü kimin başına ne geleceği hiç belli olmuyor malesef.

    betül ipekbetül ipek2 aylar önce
  • Meraba Green karta başvurdum sonucunu göremiyorum meden

    Mehmet AkkurtMehmet Akkurt2 aylar önce
    • Açıklandi mı

      QabnesuQabnesu2 aylar önce
  • abi lütfen bursaya geldiğinden haberim olsun

    hanife akbuluthanife akbulut2 aylar önce
  • Bitanesin

    Jigsaw LegendJigsaw Legend2 aylar önce
  • Bu adam harika biriymiş abim be

    Rahman AgamyradowRahman Agamyradow2 aylar önce
  • Gren card başvurusu ne zaman başlayacak bu linkteki başvuru bitmiş bilenler yanıt verebilirler mi?

    Semih IsikSemih Isik2 aylar önce
Ücretsiz Green Card Başvurusu Nasıl Yapılır? Green Card Başvuru Tarihleri 2020