Ücretsiz Green Card Başvurusu Nasıl Yapılır? Green Card Başvuru Tarihleri 2020

Green Card Başvuru Formu İçin:
www.dvlottery.state.gov
E-Ticaret Semineri Katılım İçin:
www.eticaretsemineri.com
Herkese merhaba, Green Card çekiliş başvuruları konusunda kafalar karışık tabi. Birçok takipçimden parayla başvurular konusunda çok e-posta ve mesaj alınca bu videoyu çekmek istedim. Ücretsiz Green Card başvurunuzu nasıl ücretsiz ve ne kadar kısa bir sürede yapacağınızı videoda detaylı şekilde anlattım. Keyifli seyirler :)

ABONE OL VİDEOLARDAN HABERDAR OL :) goo.gl/nZKf6t
İlkay ZAMAN Uygulaması Apple Store: izl.sn/c36grz
İlkay ZAMAN Uygulaması Android Google Play: izl.sn/9z7f7d
Sosyal Medyada Beni Takip Edin:
Instagram: instagram.com/ilkayzaman
Facebook: facebook.com/ilkayzamanofficial
Twitter: twitter.com/ilkayzaman
TRvision: trvision.net/nameof-ilkayzaman
YouNow: www.younow.com/ilkayzaman

Herunterladen

görünümler
211,923

YORUMLAR

  • ŞU ANDA GEÇERLIMI BU UYGULAMA ?

    Okan DüzloğluOkan Düzloğlu6 gün önce
  • abi açıklamadaki link sadece başvuranların sorgulamalarına yönlendiriyor yani başvuru yapamadım lütfen bilgilendir :(

    S ALİOĞLUS ALİOĞLU10 gün önce
    • @S ALİOĞLU +1

      Burak AvcıBurak Avcı7 gün önce
    • abdullah temellioğlu bu sene ne zaman çekilecek

      S ALİOĞLUS ALİOĞLU7 gün önce
    • Başvuru tarihi geçti çünkü.

      abdullah temellioğluabdullah temellioğlu7 gün önce
  • tamamda para istiyolar bu sitede

    Onur Can SüngerOnur Can Sünger13 gün önce
  • 💋

    FoX FoXFoX FoX15 gün önce
  • Evrak işlerini anlatır mısın?

    Yemliha DUMANYemliha DUMAN16 gün önce
    • Hocam başvurular kapalı mı ?

      Bomba KomutanBomba Komutan14 gün önce
  • Acenteler diss atmış

    Arslan ArabacıArslan Arabacı17 gün önce
  • PUSSİ yes mi abi?

    Vüqar SəfərzadəVüqar Səfərzadə18 gün önce
  • İlkay abim ben kaçırmışım 2020 için başvuru tarihlerini.2021 için ne zaman başvuru yapmalıyım.Şimdi başvuru yapsam 2021 için aday olur muyum?İlkay abim bu yazdıklarımı gördüysen cevaplar mısın?

    Twitch's ProphetTwitch's Prophet19 gün önce
    • bende kaçırdım

      Tarih değil hatalar tekerrür ediyorTarih değil hatalar tekerrür ediyor2 gün önce
    • ​@Anonim Adam 2021 başvurusu büyük ihtimal bu sene ekimde olabilir.

      TchiboTchibo17 gün önce
    • Evet

      Anonim AdamAnonim Adam19 gün önce
  • Ben başvuru yaptım 95 lira ödedim

    Aise KaraAise Kara19 gün önce
  • green card linki acılıyor ama onay numarası felan istiyor yoksa benmi yanlış yapıyorum anlamadım abi:)))

    Efendi ÜNLÜEfendi ÜNLÜ19 gün önce
    • başvuru tarihleri içersinde değiliz galiba ben de baktım

      mustafa yucelmustafa yucel18 gün önce
    • Sanırım su an yok kardeşim bende baktım

      Eagle Of AnatoliaEagle Of Anatolia19 gün önce
  • Yaş sınırı var demi

    haktan1s herehaktan1s here21 gün önce
  • onay numarası soruyor arkadaşlar nedir nasıl alırım yardımcı olabilirmisiniz.

    barış açıkgözbarış açıkgöz21 gün önce
    • Bende bunu arıyoruum

      Öykü Elçin ÖzbeyÖykü Elçin Özbey20 gün önce
  • 2020-2021 GREEN CARD çekilişi için başvuru konusunda ve ilerleyen durumlarda yardımcı olabilirim isteyene.

    Tuhaf bi kanalTuhaf bi kanal22 gün önce
    • Bana yardımcı olabilir misiniz

      Mehmet ÖzelMehmet Özel5 gün önce
    • Durum nedir

      Enes TokEnes Tok21 gün önce
  • Merhaba 👋 hocam Ben Mehmet özkan creencart başvurusu yapmak istiyorum hocam şimdi başvuru yapabilirmi yiz tıkladım ama başvuru formu doldurmak için sayfa açılmadı günü mü var acaba hocam başvuru formu için hocam

    Mehmet ÖzkanMehmet Özkan23 gün önce
  • Abi benimde sana bi sorum olucak cevap verirsen çok teşekkür ederim yada yorum yapan arkadaşlar sizinde bi bilginiz varsa sizde yardımcı olursanız sevinirim, green card başvurusu kaç yılda bir yapılıyor yada her yıl yapılıyor mu?

    Ceyhun AtalayCeyhun Atalay24 gün önce
  • Çocuklar duymasındaki meltemin pskoloğu değilmi bu adam

    Hadidaaa 55Hadidaaa 5524 gün önce
  • 2019 greencard basvurulari nezaaman

    Mert gurayMert guray24 gün önce
  • Abi beni arıyorlar kart bilgilerimi istiyorlar

    Veysi TekuyanVeysi Tekuyan25 gün önce
  • İlkay usta yorum silinmiş sanırım ben bu başvuruda yanlışlıkla soyadımı türkçe karakterle yazdım sonuçlara bakamıyorum sonuçları öğrenmenin başka bir yolu var mı ??

    Taylan uğurTaylan uğur26 gün önce
  • greencard çıktı diyelim en az ne kaç dolar gerekli. ve verdiğiniz linkte başvuru yapılmıyor. sonuçları gösteren link

    Levent ÖzdemirLevent ÖzdemirAylar önce
    • Çünkü bitti. Dinlemiyo musun adam söyledi o kadar.

      Borga KasapoğluBorga Kasapoğlu27 gün önce
  • adamsın sen ya

    Diablo FarukDiablo FarukAylar önce
  • ben MBGROUP dvgreencardlottery sitesinden başvuru yaptım ve bugün aradılar ev adresime başvuru formu gelecek ve sadece 95 TL ucret ödeyeceğimi başka bir ücret ödemeyeceğimi söyledi. Doğru mudur değilse saat 17:00'a kadar iptal etme imkanım var.. emin değilim bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim..

    orbay akdoğanorbay akdoğanAylar önce
  • Diyelim ki çıktı ama o sene gidemedik. Ne kadar süre daha hakkımız oluyor? O imkanı ne zamana kadar kullanabiliriz?

    Kaan AktaşoğluKaan AktaşoğluAylar önce
  • Abi 16 yaşındayım ben de başvurabilir miyim?

    Dünya KafasıDünya KafasıAylar önce
  • Vayy be İlkay abim bundan 7 ay önce bu videoyu izleyip hemen abimi aramıştım başvurular başlamış diye ve 5 gün önce öğrendim ki green carda hak kazanmışım sana teşekkür etme ihtiyacı duydum bir an 🙏🏻

    Ali KıyaAli KıyaAylar önce
    • @Ceyda Küçük sen kaç kişisin... !

      Tuhaf bi kanalTuhaf bi kanal22 gün önce
    • Ceyda Küçük her sene 50-55 bin kişi arası alıyorlar diye biliyorum.

      Ali KıyaAli Kıya28 gün önce
    • Kaç kişi seçiyorlar anlatır mısın

      Ceyda KüçükCeyda Küçük28 gün önce
  • 1. Confirmation Number: kısmında ne kullanıcaz :)

    Şahin SatarŞahin SatarAylar önce
    • @Adnan Göze Anladım. Açsalarda bizim gibi insanlarda başvuruyu bassalar :D

      Şahin SatarŞahin SatarAylar önce
    • buldum ne olduğunu o numara greencard çekilişi için verilen numaraları kayıt yok o sitede heralde henüz açık değil

      Adnan GözeAdnan GözeAylar önce
    • @Adnan Göze o kadar uzun olmaz ama mantıken yani cevap verse ilkay abimiz çok güzel olucak :)

      Şahin SatarŞahin SatarAylar önce
    • onu bende anlamadım telefon numarası mı acaba diye düşünüyorum

      Adnan GözeAdnan GözeAylar önce
  • merhaba verdiğiniz linke tıkladım. ancak sadece başvuru sonuçlarının kontrolü ile ilgili giriş sağlanabiliyor. baş vuru için belli bir tarihi beklemek mi lazım.

    Serpil TagarSerpil TagarAylar önce
  • Bak melih şuan uçuyosun bak 😁

    Haluk Can Marl'eyHaluk Can Marl'eyAylar önce
  • Kankan Nazım köşeyi döndü. Adam Lamborghniye biniyor.Sende tık yok.

    Erdem kaplanErdem kaplanAylar önce
  • Merhaba İlkay Abi, Bu videona denk geldikten sonra başvuru yaptım ve dün kazandım :) Bir şekilde dokundun hayatıma. Çok teşekkürler.

    Can AlibaliCan AlibaliAylar önce
    • Cidden mi?

      Burak AvcıBurak Avcı7 gün önce
  • confurmation number nasıl alınır ben bulamadım

    Tunahan TekerTunahan TekerAylar önce
  • Green CARD Sonuçları açıklandı fakat linke girilmiyor bilgi olan yardımcı olabilirmi

    ibrahim aydınibrahim aydınAylar önce
  • Site açılmıyor maalesef ilkay bey

    sinan yılkıcısinan yılkıcıAylar önce
    • Aynen site açılmıyor google'de başka siteler çıkıyor ama orjinalmi belli değil

      mickey cohenmickey cohenAylar önce
  • Green CARD Sonuçları açıklandı fakat linke girilmiyor bilgi olan yardımcı olabilirmi

    Alican AkbulutAlican AkbulutAylar önce
  • Turkıyede bu sıteye gırılemıyor mu?

    Mirmehdi MemmedzadeMirmehdi MemmedzadeAylar önce
  • Aradan 6 ay geçti ve bu akşam yani 7 mayıs salı saa 20.00'da green card 2020'liler için sonuçlar açıklanacak..Teşekkürler İlkay hocam..

    Mustafa SütMustafa SütAylar önce
    • Birdaha ki başvuru ne zaman

      EmirEmirAylar önce
    • Sonuçlar nasıl arkadaşlar

      Mustafa SütMustafa SütAylar önce
    • Evet bende başvuru yapmıştım bugün açıklanıyor

      Future PolesFuture PolesAylar önce
    • Gercekten bu gunmi nerde yazıyor link atabilirmisin

      Bilim SungatBilim SungatAylar önce
  • Abi confirmation number ı kaybettim ve öğrenmek için bir form dolduruyorum bitün bilgiler doğru ama kabul etmiyo.Ben kontrol etmesem bile eğer çıkarsa ararlar mı beni

    nevermindnevermindAylar önce
    • Kayıt Tarihi geçeli çok oldu 2018 sonlarında yaptım bende

      Burak CaykaraBurak CaykaraAylar önce
    • Ben baktım yok kayıt

      LEOVISTLEOVISTAylar önce
    • Sen nasıl ve ne zaman kayıt oldun

      LEOVISTLEOVISTAylar önce
  • tesekkur

    EIJA VisionEIJA VisionAylar önce
  • 2021 İÇİN NE ZAMAN OLACAK ABİ?????????????????????????????????????****

    Cem 24Cem 24Aylar önce
    • @Emircan Çelik teşekkür ederim

      Cem 24Cem 24Aylar önce
    • @suicide teşekkür ederim pek anlayamadım sayfa ingilizceye yarım yamalak dönüyordu

      Cem 24Cem 24Aylar önce
    • Ben de onu kontrol ettim October - November 2019 diyor Aynı vakitte olacak yine.

      suicidesuicideAylar önce
  • Kardes kimse green card meraklısı değil abd meraklisida değil SENIN MERAKLIN HIC DEGIL amaç biran önce umuda yolculuk 1 kilo domates 9 tl , şuanki kur ile dolar 6 tl burda kalıp ne yapacagiz 3 kişiden biri işsiz biri Suriyeli diğer kişide bizim gibi umud arıyor. Video için teşekkürler eline sağlık bide senin videoya bu şekilde olumsuz yorum bıraktığım için özür dilerim ama burdaki durum bu

    ERTAN CEVİKERTAN CEVİKAylar önce
  • 2020 yılı için boşvuru tarihini kaçırdım sanirim... peki 2021 yılı için başvuru tarihi ne zaman belli olur? . Teşekkür ederim

    Kerem KAÇMAZKerem KAÇMAZAylar önce
    • @Kerem KAÇMAZ onu tam olarak bilmiyorumk okan yeni video atınca altına yorum at ve beğenin üstte kalsın yaz ona sor

      Cem 24Cem 24Aylar önce
    • Cevap verdiğiniz teşekkür ederim fakat siteye girdiğimde kayıt butonu yok sadece sorgulama alanı için buton var

      Kerem KAÇMAZKerem KAÇMAZAylar önce
    • 2020 iöin son tarih 7 mayıs değil mi

      Cem 24Cem 24Aylar önce
  • Uçuyorsun melihhhhhhh

    Halil ibrahim ÇavgaHalil ibrahim ÇavgaAylar önce
  • Yav şimdi biz o fotoğrafı telefonla nasıl ayarlayalım ,?????

    Murat ParlamışMurat ParlamışAylar önce
  • Ahh abi 1200 TL vermistim 4 sene önce. Neredeydin abi

    Gürgin BayramGürgin BayramAylar önce
  • Abi dediğin sitede şuan başvuru yok

    İnşaat DerSlerimİnşaat DerSlerimAylar önce
    • basvurular bitti aciklandi

      Yusuf GünanaYusuf GünanaAylar önce
  • merhaba abi. ben confirm şifremi kayb etdi. yardımcı ola bilirmisiniz?

    Vüqar VeliyevVüqar VeliyevAylar önce
  • Kayıt tarihleri hakkında ne kadar sürede bir yapılıyor ne kadar sürede açıklanıyor bilgi verebilir misiniz

    Vesile ErtasVesile ErtasAylar önce
    • 3 Ekimden 6 Kasima kadar basvurular yapiliyor Mayis ayinda aciklaniyor.

      Alaaddin Asim-USAAlaaddin Asim-USAAylar önce
  • Green card kod kayb etim yardici olurmsinz

    Shuhrat TashpolatovShuhrat TashpolatovAylar önce
  • 2019 green kart basvurusu yokmu

    Gamze ErtürkGamze Ertürk2 aylar önce
  • Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler

    ŞAHSENŞAHSEN2 aylar önce
  • Benim green kart için aradılar beni dolandirdilar paramı alamıyorum

    Ferhat SoyerFerhat Soyer2 aylar önce
  • Bırak kartı martı.sen eti anlat.

    ekrem erkekrem erk2 aylar önce
  • Soyadımı sistem oto düzeltme ile yanlış kaydetti.Sıkıntı olur mu ?

    CelduinCelduin2 aylar önce
  • Azerbaycan selamlar.Gelmistiniz zaten Bakuye.Seve seve izliyoruz Sizi. Gömmeye devam abi))

    Cop CopineCop Copine2 aylar önce
  • abi ben instagramdan bi reklama tikladim green kart diyordu aradilar 216 lira para istiyor simdi vermessen 4 sene daha basvuramassin diyor

    ERTUĞRUL ÇILDIRERTUĞRUL ÇILDIR2 aylar önce
  • Merhaba abi nasilsin. Bu green card la ilgili video yi şimdi gördüm daha önce görmemişim. Sana bizahmet 2019 un greeencard çekilime nasil katila bilirim bilgi verirsen sevinirim.

    MUHAMMED KARKASMUHAMMED KARKAS2 aylar önce
  • Merhaba Ben su an bekarım sevgilimle birlikte basvurucam birlikte gitmek istiyoruz .seneye yaza da evlenmeyi düşünüyoruz nasıl olur diye düşünmeden edemiyor insan ne yapıyım sizce evlendikten sonra mı deniyim?

    BurcuBurcu2 aylar önce
  • Ben oraya gelemeye yardam edermsin abi

    Yoldas SoyunowYoldas Soyunow2 aylar önce
  • Abi ya bir sonraki yine 2019 Ekimde mi ?

    mehmet 22mehmet 222 aylar önce
    • @Halenur Hocaoğlu bu ne ki

      mehmet 22mehmet 222 aylar önce
    • Õ

      Halenur HocaoğluHalenur Hocaoğlu2 aylar önce
  • Kazandınız iki yıl vs vs şu kadar para dediler bu ne oluyor usafis diye site var verdiler bide

    yan çaryan çar2 aylar önce
  • başvuru kodumu girdiğim hade sonuç çıkmıyor. The information entered is not valid. diyor

    Mustafa AteşMustafa Ateş2 aylar önce
  • 2021 için başvurular ne zaman açılacak

    Muhammed şamil DemirMuhammed şamil Demir2 aylar önce
  • Green card kazanan bekar bayanlar bize ulaşsınlar kendilerine basit bir teklif karşılığında 10 bin dolar vereceğiz

    Nazmi SalihoğluNazmi Salihoğlu2 aylar önce
    • Anan ulaşsın

      Serhat aSerhat a2 aylar önce
  • J

    Babaniyaz HojiyewBabaniyaz Hojiyew2 aylar önce
  • Boş konusmaktan başka birsey yok ..

    UGUR YILDZUGUR YILDZ2 aylar önce
  • olmuyo ben 6 yıldı yapıyom ama boş

    emir erolemir erol2 aylar önce
  • abi ben sanfıranciscoya gitmek istiyom

    emir erolemir erol2 aylar önce
  • Ben başvurmadaım ya

    Melis CanfieldMelis Canfield2 aylar önce
  • İlkay Abi mesela başvuru da bulundum ve kısmet oldu da çıktı fakat bir türlü resmi işlemlerimi yapmadım ve hakkımın yandığını varsayalım bir sonra ki çekilişe kayıt olma hakkını kaybedermiyim?

    Nur YILDIZNur YILDIZ3 aylar önce
  • ne var bu green cardda diyip green card alıp abd ye gitmiş birinin videosu he ? kalsın ego

    Yarkın SARıZEYBEKYarkın SARıZEYBEK3 aylar önce
  • İlkay abicim 2019 ne zaman başlıyor acaba bilgin var mı yada aynı tarihler mi

    kürşad karacabeylerkürşad karacabeyler3 aylar önce
  • Hohoho green card huseyin yazdım olum çok komik yaaa

    Anc LeatherAnc Leather3 aylar önce
  • IZ' Süpersin. 2023'de ordayım. Allahın izniyle. Tutmayın geliyoomm layyn.

    Samet YazıcıSamet Yazıcı3 aylar önce
  • Keyfli ve anlaşılır bir video olmuş ilkay abi.

    Alperen YükselAlperen Yüksel3 aylar önce
  • sifremi unuttum teyit numarasını nasıl bulabilirim

    ALİ CANTALİ CANT3 aylar önce
  • Abi greencard çekilişinde kimlik kartındaki din bölümünün boş olması avantaj sağlar mı? Cevap verirseniz çok sevinirim

    BeyefendiBeyefendi3 aylar önce
  • abi ücretlimi 18 yaşından küçükler başvuru yapabiliyormu

    GözGöz NetGözGöz Net3 aylar önce
  • bende almanyada vidio cekiyorum destek lerseniz sevinirim

    ozan akgulozan akgul3 aylar önce
  • İlkay abi şuan bokunu yiyebilirim

    Jeff SeidJeff Seid3 aylar önce
  • Bu cekilisi kaciranlar icin diger cekilis hangi yilda ne zaman yapiliyor?

    Monster CrewMonster Crew3 aylar önce
  • şuan nasıl başvuru yapabiliriz şuan açık değil sanırım bilgi verirmisiniz

    Emre YıldızEmre Yıldız3 aylar önce
  • Buraya bir yorum bırakalım , Bakalım mayıs da bize çıkacak mı .... :)

    Samet ÇAKIRSamet ÇAKIR3 aylar önce
  • Keşke seni dah önce izlemiş olsaydım. Çünkü bende Ben de boşu boşuna işimi halletsinler diye para verenlerdenim. Neyse sağlık olsun Bu da bana tercüme oldu

    Ali ÖztürkAli Öztürk3 aylar önce
  • Merhaba ben gren cart için vaşvuru yapmak istiyorum ama lise diplomam yok hangi meslek ivin 2 senelik ic evraki almam gerekiyor ve nasil bir evrak olucak

    turkiyede yasayan azerbaycanliturkiyede yasayan azerbaycanli3 aylar önce
  • ilkay abi onay numarası soruyor o nedir

    Bekir DiricanBekir Dirican3 aylar önce
  • Başvuru için Confirmation Number istiyor kodu gönderiyorum e maile gelmiyor nasıl olcak bu iş

    yigitckrll 661yigitckrll 6613 aylar önce
  • İlkay abim çocukların fotoğrafını kayıt için istiyorlarmı

    yahya çelikyahya çelik3 aylar önce
  • Azerbaycanda yasiyorum kazanma sansim ne bile bilirmiyim?

    Daniel SmithDaniel Smith3 aylar önce
  • Şimdi benim birkaç sorum olacak 1 . Soru grendkart dediģimiz şey sınırsız oturma ve çalışma izni mi 2.soru diyelim grendkart kazandım amerikaya vizesizmi giriş yapıyorum yoksa aynı vize falan şartmı 3 . Soru grendkart için lise mezunu olmak şart mı ben değil diye biliyorum yani ilkay bey öyle demişti geçen videosunda ama tabiki bilmiyorum o yüzden bilen varsa cevaplayabilirse çok makbule geçer ve son soru bankada kaç para gerekiyor? ?? Şimdiden teşekkürler.

    barbaros Barbarosbarbaros Barbaros3 aylar önce
  • Çay içeeeeeee? :P

    Ayşe Yabangülü ÇUHADARAyşe Yabangülü ÇUHADAR3 aylar önce
  • Abi evli çocuklu aile için. Fotoğraflar istiyorlarmı

    yahya çelikyahya çelik3 aylar önce
  • 18 yaş altı katılabiliyor mu ? Abiciğim

    OğuzhanOğuzhan3 aylar önce
  • Confirmation Number istiyor ve bende onu unuttum diyip almaya çalışınca soyadınız geçersiz diyo wtf

    Mehmet EminMehmet Emin4 aylar önce
  • ilkay abi 2021 green kart başvuruları ne zaman başlayacak bilginiz var mı

    Bulut ÇakırBulut Çakır4 aylar önce
  • Şuan greencard basvurusu yapabiliyomuyuz

    Ahtapot TubeAhtapot Tube4 aylar önce
  • İlkay abi videon çok güzel anlatmışsın green card başvurusunu 2018 de yapılanı kaçırdım bidaha ki ne zaman yapılacak abi?

    OnrOnr4 aylar önce
    • +1

      Ahtapot TubeAhtapot Tube4 aylar önce
  • 🙃👍

    Hakan KayaHakan Kaya4 aylar önce
  • Ben hasta bakim formu doldurmus adamim bunu mu dolduramicam

    Mr. Ney-SenMr. Ney-Sen4 aylar önce
  • İlkay hayat sana güzel kardeşim

    Erdoğan DönmezErdoğan Dönmez4 aylar önce
  • abi sen mükemmel bir adamsın yaaaaaaaaaaa saa çay ısmarlayacam :)))

    monica gellermonica geller4 aylar önce
Ücretsiz Green Card Başvurusu Nasıl Yapılır? Green Card Başvuru Tarihleri 2020