Vahşi Batılı Kovboyların Evi: TEKSAS - 1 Bölüm

Herkese merhaba, bugün sizleri eski vahşi batı kasabası olarak geçen şimdi ise Amerika'nın en popüler şehirlerinden biri olan Teksas'a götürüyorum. Festivalleri, sakin ve uygun yaşam şartları ile Teksas güzel bir hayat vaat ediyor. Gezi rehberi niteliğinde hazırladığım Teksas videosunun ilk bölümü karşınızda. Keyifli seyirler :)
ABONE OL VİDEOLARDAN HABERDAR OL :) goo.gl/nZKf6t
İlkay ZAMAN Uygulaması Apple Store: izl.sn/c36grz
İlkay ZAMAN Uygulaması Android Google Play: izl.sn/9z7f7d
Sosyal Medyada Beni Takip Edin:
Instagram: instagram.com/ilkayzaman
Facebook: facebook.com/ilkayzamanofficial
Twitter: twitter.com/ilkayzaman
TRvision: trvision.net/nameof-ilkayzaman
YouNow: www.younow.com/ilkayzaman

Herunterladen

görünümler
83,898

YORUMLAR

  • Vidiyoların çok güzel omuş

    Muhammet metehan YürekMuhammet metehan YürekAylar önce
  • Abi şu üzerindeki ceketin markası nedir çok hoşuma gitti acaip merak ettim :)

    Mert Samet YazarelMert Samet Yazarel2 aylar önce
  • ilkay bey vegas diyoruz baska bisey demiyoruz bide artı 18 üstü özel göstrimler olsa clubler ve barlar mesala

    KINAY MEDIKALKINAY MEDIKAL2 aylar önce
  • bunu alırsam at da lazım

    Şimal BaykurtŞimal Baykurt3 aylar önce
  • Merhabalar. Austin,TX’den selamlar. Sayfanızı Antep tanıtım videosu vesilesiyle izledim. Ben yemek aşığıyım. Antep videonuzu çok zevkle izledim. Sizlere eşlik eden şefle Texas’a geldiğinizi bahsettiğiniz için bu videoyu da izlemek istedim. Tr’de gazeteciydim. Yaklaşık 5 yıldır Austin’de yaşıyorum. Şuan Amerika’da en hızlı büyüyen ve en çok talep gören Austin’e sanırım SXSW için geldiniz. Aslında bu videonuz, emeğiniz için saygı gösteriyorum fakat eksiklikleri çok fazla var. Austin müzik, film, inovasyon, teknoloji beraberinde aynı zamanda bir yemek şehridir. İnanılmaz yemek çeşitliliği ve kaliteli restoranları vardır. Yemek yediğiniz yer zenginlerin ve genelde şehir merkezinden ayrılmak istemeyenlerin yemeyi tercih ettiği bir yerdir. Yani Cooper’s (Old Time Pit) BBQ. Austin’e gelip Franklin BBQ’de brisket yemediyseniz bence üzücü bir deneyim olmuş. Ya da LA BBQ. Eğer zamanınız varsa Salt Lick BBQ, City Market BBQ. Çok fazla alternatif bulunmakta. Dünya mutfakları da çok iyi temsil ediliyor. Amerika’nın en iyi sushi restoranlarından Uchi ve Uchiko’da burada. Ayrıca iyi restoranlarının yanında food-truck’larıyla da ünlü bir şehir. Eğer yolunuz bir daha düşerse sizleri gezdirebiliriz. Çok selamlar. Ayrıca Antep’e gezmeye gittiğimde programınıza uyacağım. Çok iyi önerilerdi. Diğer tanıtım videolarında göremediğim yerler mevcut. Teşekkürler! Selamlar.

    Murat KarakusMurat Karakus7 aylar önce
  • Abi başkan Johnson,kendi ülkesi için iyi bir insan olabilir çünkü kendi ülkesi için başkan seçilen,hizmet etmek zorunda olan biriydi.Lakin bu zat İsrail lobisi için çalışan ve onların sözünden çıkmayan bir senatördü.Bir önceki başkan J.F.Kennedy'i İsrail'in nükleer çalışmalarına karşı çıktığı için CIA'in de içinde olduğu İsrail derin güçleri tarafından suikastle öldürülmeden önce bile Johnson'ın başkan olacağı belliydi. Kennedy öldü ve İsrail'in desteklediği Johnson başkan oldu.Kısacası hiç de iyi biri değildi...

    Ilyas KurtIlyas Kurt9 aylar önce
  • 2:55 teki limuzine Cadillac demişsin İlkay abi ama o arabanın markası Lincoln Continental.

    Muhammed M. BozkurtMuhammed M. Bozkurt10 aylar önce
  • İKİNCİ BÖLÜM YOK NEDEN

    kayra özhankayra özhan10 aylar önce
  • Ya tx eyalet değilmi ne şehir?

    BBC NetworksBBC NetworksYıl önce
  • İLKAY ABİ SEN Bİ KUĞULLAŞMIŞSIN ESKİ ENERJİNİ İSTİYORUZ SENİ SEVİYORUZ KIRŞEHİRDEN

    Aaaa AaaaAaaa AaaaYıl önce
  • Ilkay bey Texas serisinin diger bolumleri ne zaman yuklenir? Unuttunuz mu acaba?

    ilter çağınilter çağınYıl önce
  • Devamı ne zaman gelecek ?

    serdar yıldıranserdar yıldıranYıl önce
  • Ulan Texas'a gittim muhteşemdi ama vahşi batı kasabalarını hiç görmedim..

    SWC GRSWC GRYıl önce
  • İNADINA TEKSAS TEKSAS!

    Radical BoysRadical BoysYıl önce
  • Istersen dugunde havaya skariz😂😂

    koyden kovulankoyden kovulanYıl önce
  • Abi Kenedy in kafası patlayınca o araba normal tabii :)

    AbdulcabbarAbdulcabbarYıl önce
  • Teksas bir şehir midir????

    PoyrazPoyrazYıl önce
  • Her başkanın kütüphanesi var ne alaka

    Fatih AcarFatih AcarYıl önce
  • Etler iğrenç gözüküyor

    Sefa CuhadarSefa CuhadarYıl önce
  • Amerikanın en popüler "şehirlerinden" biri olan Teksas.Hmmmmmmmmmmmm

    Azer ÖzbekAzer ÖzbekYıl önce
  • Texas videolarınızın devamını bekliyoruz...İYİ ÇALIŞMALAR

    Nail AŞKINNail AŞKINYıl önce
  • Texas ın başkenti dallas değilmi yaa

    emmanuel macronemmanuel macronYıl önce
  • Kennedymi johnsonmu sizce

    Sr WvSr WvYıl önce
  • Abi video çok güzel olmuş emeğine sağlık

    Necati BezirciNecati BezirciYıl önce
  • cuma ve cumartesi geceleri 6. caddeyi görmelisin. birde adını hatırlayamadığım bir dağ vardı gün batımı harika

    Kadircan DemirtaşKadircan DemirtaşYıl önce
  • Gaziantep belediye başkanımız Fatma Şahinin kızı Merve Şahin büyük başarı tebrikler....

    Deniz ArisanDeniz ArisanYıl önce
  • kardeşim ev videolarını çok iyi beceriyorsun.

    lord mobile gameslord mobile gamesYıl önce
  • God bless America

    X MenX MenYıl önce
  • Ucuz diye sıra oluyor

    Tai KenTai KenYıl önce
  • Et kötü gözüküyor

    Tai KenTai KenYıl önce
  • Ilkay abi teksas ve vahsi bati

    Ozen Mehmet OzenOzen Mehmet OzenYıl önce
  • Seneye mars gideriz.... 30 sene sonra teksasa gitmişsek mars daha yakınnn

    Ender ÇalışEnder ÇalışYıl önce
  • Adam etten bahsedince bi ağzı sulanıyor ya türk gibi türk ilkay reis :D

    ExodusNGExodusNGYıl önce
  • Thank you so much for this video.

    CHRİST. 66CHRİST. 66Yıl önce
  • Johnsonun bir hatasi da Vietnama buyuk ordu gondermisi

    Orkhan EyvazliOrkhan EyvazliYıl önce
  • ilkay abi texas'ın dana çiftliklerine gitsene giy kovboy şapkasını bin ata eline halatı al çevir.

    Nurettin ÇetinkayaNurettin ÇetinkayaYıl önce
  • Ilkay bey güzel bir video olmuş. Elinize, ağzınıza sağlık. Johnson mektubuna da değindiniz bu arada.

    Muhammet KoşarcaMuhammet KoşarcaYıl önce
  • 😲😲😲😲😲😡😡😡😡😡😠😠😠😠😠😈😈😈😈😒😒😒😒😐😐😐😞😞😞😛😛😛😄😃😂😀😊

    adil akkoyunadil akkoyunYıl önce
  • polonya lasdjlasdakjashadha

    Serbay KaracakSerbay KaracakYıl önce
  • Bunu alırsam at da lazım. 😂

    Kazım DemirdenKazım DemirdenYıl önce
  • 8. Dakika da başkanın mektubunu Türkiye ti ye almadı 😂 rahmetli Karaoğlan Nur içinde uyu ambargo uyguladılar ambargo yu da deldik ekimi de yaptık satışı da 😂 Kıbrıs’ı da aldık elhamdulillah

    mehmet can çilentimehmet can çilentiYıl önce
  • Austine gitmisken formula 1 zamani gitseydin keske ilkay reis :) hem yaris hem tanitim iyi olurdu

    Okan BağcıvanOkan BağcıvanYıl önce
  • Austin'e gidip Franklin Bbq'ya gitmedim dersen düşüp bayılırım valla.Senin gibi bir et hastası orayı es geçmez diye düşünüyorum.

    Evren ÜlgenEvren ÜlgenYıl önce
  • Abi video da sorun oldu sanırım yarıda kalmış gibi bitti video çünkü konuşma şeklinden böyle anlaşılıyor

    Osman ŞenOsman ŞenYıl önce
  • Keşke o meshur texas kasabalarinida gorebilseydik..yemegi napcz ilkay abi..monument valley tarzi yerler bekledim ama göremedim

    Erkan ErkanErkan ErkanYıl önce
  • Abi ingilizceni nasıl bu seviyeye getirdiginle olgili video çekermisin?

    AnonimAnonimYıl önce
  • Daha fazla video beklıoruz

    Hey 123Hey 123Yıl önce
  • Yalnız bardayken arkada Muse çalıyor :)

    Şahin ÇENEŞahin ÇENEYıl önce
  • LIMUZIN LINCOLN DEGILMI HOCAM

    ahmetgkrableahmetgkrableYıl önce
  • ...

    malik çalıkmalik çalıkYıl önce
  • Texas eyalet şehir değil eyalette bir kaç şehir var

    GhostbustersGhostbustersYıl önce
  • ilkay abi teşekkür ederim senin sayende bizde geziyoruz...

    mehmetmehmetYıl önce
  • Abi bi elektronik mağazası gezer misin oturup ağlayalım gene 🙃🙃🙃

    WE ARE VENOMWE ARE VENOMYıl önce
  • abi Bmw surus videosu yap +1

    Hans KelsenHans KelsenYıl önce
  • nusrete git :)

    patates patatespatates patatesYıl önce
  • Cow : İnek Boy : Çocuk Cowboy : İnek Çocuk

    Atacan YıldırımAtacan YıldırımYıl önce
  • Abi los angeles da yollar beyaza boyanıyomuş bununla alakalı vido çeker misin?

    Arif Ekrem YilmazArif Ekrem YilmazYıl önce
  • Gerçekten çok kaliteli bir video hazırlamış İlkay zaman. Tebrikler

    Murat TatarMurat TatarYıl önce
  • ilkay hcm ramazanı şerif gelmeden etleri ye nasibi de bize olsun.. regaib ayın ramazan ayın mubarak olsun..

    ilhan özkulilhan özkulYıl önce
  • fast foot lar deniz macerası amerikan evleri olabilir ilkay hocam en iyi like lar sana gelecek..

    ilhan özkulilhan özkulYıl önce
  • daha çok göl gezintileri veya alışveriş merkezlerini çekersen iyi olur hayvanat bahçeleri ,,, olabilir..

    ilhan özkulilhan özkulYıl önce
  • ilkay abi keşke üniversiteyide gosterseydin futbol sahasında gosterseydin tabi vaktin olursa

    Bedircan akbalBedircan akbalYıl önce
  • yaşa be ilkay hocam gene ekranlar dasın vloglar devam etsin seni yoruyoruz ama kusura bakma kardeş her şey için şükran abicim ... iyi çalışmalar..

    ilhan özkulilhan özkulYıl önce
  • Abi çok uyuz oldum Amerikalıların hal hareket ve tavırlarına demekki bundan öncede Türk düşmanlığı yapıyorlarmış görünen o ki şimdi de bundan sonrada bunlar Türk düşmanlığı yapacaklar amerika milletini sevmemekle çok haklıyım bunu görmüş oldum .

    OĞUZ KHAN OĞUŞOĞUZ KHAN OĞUŞYıl önce
  • izlemeden beğenmek alışkanlığım oldu

    blue jeansblue jeansYıl önce
  • Favori şehrim teksas 🖒🖒👍

    kışla lı 15kışla lı 15Yıl önce
  • 2.bölüm ne zaman yayınlanıcak İlkay reis 😉

    Mert SolmazMert SolmazYıl önce
  • Harika bir video olmuş 👏👏

    LozernLozernYıl önce
  • Kennedy'yi amerikan yada israil derin devletinin oldurdugunu dusunuyorum.onadan sonra gelen baskan bence amerika halki hayrina bisey yapmaz.

    high damagehigh damageYıl önce
  • Beklediğim video 😏👍

    Cem YalçınCem YalçınYıl önce
  • slm abi vloglarını hep izliyorum.Bütün vlogların flim tadında.

    Eren NasırEren NasırYıl önce
  • Huaweı Mate 10 Pro ne zaman gelecek 1 ay oldu

    Mehmet Mert UğurMehmet Mert UğurYıl önce
  • abi büyük feedlot larıda çeksene

    ahmet çetinahmet çetinYıl önce
  • Alexis Texas in gördün mü?

    Hakan DemirHakan DemirYıl önce
  • Ben ne bileyim teksastamı doğduk abi

    EREN EMİREREN EMİRYıl önce
  • Hojdır

    Zangwpro TMZangwpro TMYıl önce
  • abi araba çek be, mis gibi audi aldın video çekmedin, kütüphaneyi ne yapalım biz, audiyle yol hikayeleri istiyoruz.

    T BGNT BGNYıl önce
  • Türkler orada olsa o konuşan balmumu heykelin ağzına parmak sokar

    Amatör İşsizAmatör İşsizYıl önce
  • ilkay abi şapkan hayırlı olsun güle güle kullan

    Semih CimenSemih CimenYıl önce
  • Kralsın abi

    Necati SoyerNecati SoyerYıl önce
  • Abi çağla ile video çekicekmisin :)

    Özgün Ozan KüçükÖzgün Ozan KüçükYıl önce
  • Yeni seri mi bu?

    Yekta Ulaş KesikYekta Ulaş KesikYıl önce
  • abi buritto videosu gelecek mi?

    umut arda yılmazumut arda yılmazYıl önce
  • Sapka cok yakisti iyiki aldin gule gule kullan

    hayriye caparhayriye caparYıl önce
  • Teksas'taa 3-5 tur atarım

    Görkem YıldırımGörkem YıldırımYıl önce
  • Biz de Texası hep vurdulu kırdılı bir yer diye biiliyoduk.

    Serhat VarliSerhat VarliYıl önce
  • amerika'lıların bu yakın tarihine gösterdiği özeni biz türkler kendi tarihimize gösterseydik Şuan her şey çok daha farklı olurdu.

    Utku OzUtku OzYıl önce
  • 👍👍👍👍👍

    Can CanCan CanYıl önce
  • Şehir , Texas , eyalet ??

    asyadangelenadamasyadangelenadamYıl önce
  • Daha video başlamadan like atanlar burdamı abi adamsın

    Ali DolapcıAli DolapcıYıl önce
  • TÜRKİYE YE GELİRSENİZ TANIŞALIM.BAŞARILAR.

    cem özdemir keşancem özdemir keşanYıl önce
  • başkan Alamo Kalesi ne git istersen bunlar sonradan usa ya katıyorlar baya baya mexico ular katlediyorlar kalede usa larılar general cortez :)

    Ates EmrahAtes EmrahYıl önce
  • Vahşi Batı değil mi orası?

    YUNUS CIKMAZYUNUS CIKMAZYıl önce
  • ev vlogu yap

    Cimri Panda TVCimri Panda TVYıl önce
  • reizzz yine bomba bi vidyo olmuş ellerine sağlık devamını bekliyoruz

    ALATURKAAALATURKAAYıl önce
  • Arkadaslar like atalim destek olalim Ilkay abimize

    TheDoublebloodTheDoublebloodYıl önce
  • artık izlemeden LIKE atmaya başladım videolarına.. Biri beni durdursun yahu.. :)

    VedegoVedegoYıl önce
  • Araba videosu gelsin Abi

    Ümit ŞenÜmit ŞenYıl önce
  • Limuzinin markası lincoln değilmi abi

    Süleyman MeralSüleyman MeralYıl önce
  • “Vahsi batili kovboylarin sehri : Teksas” yanlis bir baslik olmus. Teksas, eyalet adidir, Teksas diye bir sehir yok. Duzeltmek istedim.

    DenisDenisYıl önce
Vahşi Batılı Kovboyların Evi: TEKSAS  - 1  Bölüm