VİRÜSÜN KAYNAĞI ! | DAYS GONE TÜRKÇE BÖLÜM 33

Kaynağının bilinmediği bir zombi salgını sonrası sevgilisi Sarah ve arkadaşı Boozer ile hayatta kalma mücadelesi veren Deacon'ın korku ve gerilim dolu hikayesi başlıyor.İyi seyirler ...
Beni instagram,twitter ve twitch sayfalarımdan takip ederek destek olabilirsiniz.
Instagram ►goo.gl/DvMBXN
Twitter ► goo.gl/vKrsBg
Twitch ► goo.gl/Ldfz2p
Videoyu Beğendiyseniz ;
Kanalı takip etmeyi , videoyu beğenmeyi ve yorumlarınızı bizimle paylaşmayı lütfen ihmal etmeyiniz.İyi Seyirler ...
Merhaba Ben Mete Özbey , TRvision Türkiye oyun videoları, bur da dev gibi bir aile için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Destek için beğenmeyi ve abone olmayı unutmayın !
PS4 Days Gone Gameplay Walkthrough Part 1 of the Days Gone Full Game Story Campaign including a Review, Intro and Mission 1 for PS4 Pro. My 2019 PS4 Days Gone Gameplay Walkthrough will feature all Full Game Storylines for Deacon, Sarah and Boozer. This Days Gone Gameplay Walkthrough includes a Review, Story Missions, Campaign Chapters, Single Player, Cinematics, Cut Scenes, Storylines, Collectibles, Characters, Trophies, Nero Intel, Radio Free Oregon, Tourism, Historical Markers, Herbology, DLC, Survival Mode and more until the Ending of the Single Player Story. Thanks Sony for giving me Days Gone!
Days Gone is an action-adventure survival horror video game developed by SIE Bend Studio and published by Sony Interactive Entertainment for PlayStation 4. Days Gone is set in a post-apocalyptic open world, played from a third-person perspective. The player controls Deacon St. John (Sam Witwer), a former outlaw-turned-drifter and bounty hunter who prefers life on the road to wilderness encampments. The game takes place two years after a global pandemic occurred almost wiping all of humanity, and transformed millions of others into "Freakers", mindless zombie-like creatures that are quickly evolving.
Deacon St. John, a member of Mongrel MC, is among the survivors of the epidemic. Deacon drifts through the wasteland of the Pacific Northwest, never staying in one place for too long. Deacon often takes work as a Bounty Hunter/Mercenary, offering his services in exchange for supplies. However, Deacon learns that there is a price on his head adding to his list of enemies. Deacon and his friend Boozer plan to head north but their plans are put on hold when Boozer is injured and Deacon's bike is destroyed.
Characters include: Sarah St. John, Manny, Mark Copeland, Iron Mike, Addison Walker and Rikki Patil. -- Watch live at www.twitch.tv/eastergamerstv

görünümler
39,445

YORUMLAR

  • 44.20 resident evil 3 ten bir sahneyi andirdi

    Bilgi Ve Oyun KanalıBilgi Ve Oyun KanalıGün önce
  • Ya kadın motorda arkaya binerken sanki değerse radyasyon kapıcakmış gibi tereddüt ederek biniyor motora bu ne.Nerdeyse motoru ben süreyim sen yanımda yayan gel diyecek.Bişeyler oluyor.

    Mukan KaanMukan KaanGün önce
  • 41:20 tahta belirli bir elektrik watından sonrasını iletiyordu diye okumuştum.

    Fatih YeşilFatih Yeşil4 gün önce
  • vürüşe gülenler +1

    ibrahim yıldızibrahim yıldız5 gün önce
  • Abi yok artık yaa bana bildirim gelmiyo ya!!

    DogeDoge5 gün önce
  • 👍👍👍👍

    Eren YılmazEren Yılmaz5 gün önce
  • Abi en

    Kaan PulatKaan Pulat6 gün önce
  • motorsikletin ön tekeri çap dönüyo eğrilik var jantta dakika 38 suları

    İbrahim Karabulutİbrahim Karabulut6 gün önce
  • 31:08 de bissürü hurda yi almadan geçtin

    Azat PolatAzat Polat7 gün önce
  • Senin kadar terbiyeli, kültürlü, nazik ve samimi bir insan görmedim Süpersin be mete abi 👌👊🏽🔥

    EGHL eeEGHL ee7 gün önce
  • abi eyer elektilk akimi yeterince guç lu olor sa pilastik den bile geçe bilir😀 elektilik okiyom da

    TormozTormoz7 gün önce
  • 13:27. Cocuk katliyamı ;)

    Vahid QuloyevVahid Quloyev7 gün önce
  • Hurda diyorsun sadece cesetlere masalara bakıyorsun sağı solu iyice araştırmıyorsun be dostum

    Burak GültekinBurak Gültekin7 gün önce
  • youtube twitch den daha güzel oluyor izleme keyfi ve kalite bakımından yoksa twitch daha samimi ve içten.

    VENOMVENOM7 gün önce
  • Ya kardeşim çok seviyoruz seni ancak biraz hızlı ay lütfen bak ramazan tek vakit geçirme eğlencemiz sensin lütfen ya azıcık dikkate al

    Turgut ÖzalTurgut Özal7 gün önce
  • Şu sarah'ı sevmeyen bi tek benmiyim

    MY FRİENDMY FRİEND7 gün önce
  • Reis yargı dağıtıyor

    Emirhan BartınlıEmirhan Bartınlı7 gün önce
  • 53:35 gelince dvm

    Furkan SsSFurkan SsS7 gün önce
  • Virüsün kaynağı ne?

    Ahmet BatuhanAhmet Batuhan7 gün önce
  • O generale sen sıkacaksin

    Barbaros GüneşBarbaros Güneş7 gün önce
  • Yeter artık wwz gelsin bıktık bu oyundan

    talha polattalha polat7 gün önce
  • sokrates fizikçi mi aq

    MehmetCan KızkapanMehmetCan Kızkapan7 gün önce
  • Abi motor zaten kendi motorun değil mi

    Yağız DündarYağız Dündar7 gün önce
  • Deek kızı öptü valla

    ceddikaratürk Çarkacıceddikaratürk Çarkacı7 gün önce
  • Yeni bölüm gelmeli bence, hızlıca bitirelim şunu yoksa senin Life is Strange 2 ye başlayacağın yok, hayır bari LiS 2 episode 3 ile ilgili ne yapacağını söyle yani.

    Hakan KösebaşHakan Kösebaş7 gün önce
  • selam aleyküm mete sen saat kacta canlı yayın yapıyorsun hiç denk getiremiyorum ayrıca oyun oynayısına hayranım :D

    sezer güçlüsezer güçlü7 gün önce
  • Galiba oyunun en iyi bölümlerinden biriydi.

    KümülüsKümülüs7 gün önce
  • adamsın abi pubg oyna

    Mtehan ozgrMtehan ozgr7 gün önce
  • Beyler bisey fark ettinizmi days gonenin dinamikleri oynanis tarzi ve ozellikleri last of usla ayni nisan almasi olsun

    Utku KaracaUtku Karaca7 gün önce
  • IABİ

    titan ligititan ligi8 gün önce
  • Virüsün kaynağı ne Kayseri gıybeti

    İkİz KaRdEşLeRİkİz KaRdEşLeR8 gün önce
  • Doktor albay couple çıkacak #rez

    The ExrealThe Exreal8 gün önce
  • Abi veletlere dalarken gaza geliyorsun

    Ada bora TülüoğluAda bora Tülüoğlu8 gün önce
  • Fırında ekmek sırasında 1 saat duranların anısına saygı duruşu

    Umur Burak ZırhlıUmur Burak Zırhlı8 gün önce
  • Abi Word War Z Serisi gelsin kalp at abi 😘

    Ayhan BabayevAyhan Babayev8 gün önce
  • Abi mikrofonu kasadan uzaklaştır

    Hasan BalHasan Bal8 gün önce
  • Haydi artık Life is Strange 2 episode 3 gelsin ARTIK

    Hakan KösebaşHakan Kösebaş8 gün önce
  • Deacon nın şu anki gibi bi motor olsaydı sizde ismi ne olurdu yorumalara yazalım

    altTR.altTR.8 gün önce
  • Bide dolls paper oyunu var korku oynar mısın Mete abi

    İpek Eylülİpek Eylül8 gün önce
  • Yazılar çok küçük abi lütfen bişey yap

    İpek Eylülİpek Eylül8 gün önce
  • adamsın abimmm

    Yasin Mert SalıYasin Mert Salı8 gün önce
  • World of war videosu çek pls

    Kerimcan BerkKerimcan Berk8 gün önce
  • Abi life in strange 2 episode 3 çekermisin (ARKADAŞLAR BEĞENİN GÖRSÜN)

    Adolf HitlerAdolf Hitler8 gün önce
    • Aynen

      Hakan KösebaşHakan Kösebaş8 gün önce
  • SssSlenderman WolfSssSlenderman Wolf8 gün önce
  • yayın ne zaman abi

    BDO ÇelikyumruklarBDO Çelikyumruklar8 gün önce
    • +Hakan Kösebaş anladım

      BDO ÇelikyumruklarBDO Çelikyumruklar7 gün önce
    • +BDO Çelikyumruklar yok aga, günlerce video atmıyor adam mı atacak, anca ağzımızı açıp easter video atacak diye bekliyoz, yanı bu adamdan asla geri dönüş alamazsın

      Hakan KösebaşHakan Kösebaş8 gün önce
    • +Hakan Kösebaş ayip ediyon belki verir cevap

      BDO ÇelikyumruklarBDO Çelikyumruklar8 gün önce
    • O da cevap verecekti sana q ;_D

      Hakan KösebaşHakan Kösebaş8 gün önce
  • gencler days gone itmesine ya 6 7 bolum yada 3 4 bolum var

    YoungDagger12YoungDagger128 gün önce
  • ne bitmez oyunmus 33 bölüm oldu mubarek:::D

    Bora SaraçBora Saraç8 gün önce
  • Abi ilerleyen bölümlerde sana bazı sürüleri tek başına yok etmeni isteyecek

    Talip PolatTalip Polat8 gün önce
  • Adamsın

    Tall TreesTall Trees8 gün önce
  • 1

    titan ligititan ligi8 gün önce
  • Abi sürülerle kapışmak için tomi gun ve rpd lazım molotof bomba dikkat dağtıcı bunlarsız yapamazsın

    Serkan KAYASerkan KAYA8 gün önce
  • ABİ tamda 32. Bölümü bitirmiştim

    Yusuf İslam TopalYusuf İslam Topal8 gün önce
  • 35 ıncı bolummm lazım abiiii

    Nurullah MemişNurullah Memiş8 gün önce
  • 2:47 yi dikatlice izleyin orda pust diyo xd :D

    DaLe4sTTDaLe4sTT8 gün önce
  • Abi bolumler bir az tez gelirmi

    Valeh QasimovValeh Qasimov8 gün önce
  • Adone oldum

    arda aygençarda aygenç8 gün önce
    • Adone mi oydun şen

      Hakan KösebaşHakan Kösebaş8 gün önce
  • Life is strange 2 ep 3 çek abiiiii

    Eray ÜrünEray Ürün8 gün önce
    • +1

      Hakan KösebaşHakan Kösebaş8 gün önce
  • Böyle bişey var mıdır ya geçen taş gibiydim dün yani şimdi yataktan zor kalkıyom bacaklarım tutmuyo bu nedir ya? Abi sana teşekürler valla acıyı dindiriyon ne kadar izleyemesemde

    FallenReaperFallenReaper8 gün önce
  • Okul kampusu dediginde aklima clem geldi

    brawls stars'cı genclikbrawls stars'cı genclik8 gün önce
  • Abi Adamsın 123.879 Abonenin 123.878 beri takip ediyorum

    Yusuf arda ÜnalYusuf arda Ünal8 gün önce
  • Abi ses kayması olmuş like atarsanız abim daha çabuk görür

    YİĞİT İSTEYENLERE İNTRO YAPILIR GÖNDERİLİRYİĞİT İSTEYENLERE İNTRO YAPILIR GÖNDERİLİR8 gün önce
  • abi life is strange 2 yeni episode geldi Allah rizasi icin cek 3 aydir bekliyorum

    Emirhan KuyumcuEmirhan Kuyumcu8 gün önce
    • +1

      Hakan KösebaşHakan Kösebaş8 gün önce
  • Mete abi.görüntü kalitesi çok düşük en fazla 750p vardı nolduda böyle oldu mete abi

    Melih AkceşmeMelih Akceşme8 gün önce
  • Abi 1 saatlik bölümün tadını çıkarıcam diye girdim ama zevkinin içine 360p eti

    josan asdasdasdjosan asdasdasd8 gün önce
  • Süper sin 👏👏👍👍👍

    Ayşegül AktaşAyşegül Aktaş8 gün önce
  • Abi yeni oyun ne zaman gelecek

    Aynur GüvenAynur Güven8 gün önce
  • DAYS GONE NEDİR 1 assassin's creed kartal göz yetenegi 2 far cry dikkat dagıtma taş yani 3 Dying Light tüneller 4 PlayerUnknown's Battlegrounds bandaj 5 mad max deki benzer insanlar 6 Ben Efsaneyim film deki zombiler 7 gta 5 deki michael ın yavaşlatma yetenegi 8 the Tomb Raider nesneleri itekleme VE DAYS GONE SORUNLARI 1 OYUNCUYA SEÇENEK SUNMAMASI 2 YÜKLEME EKRANI BAYA UZUN

    arıf kuliyevarıf kuliyev8 gün önce
    • +arıf kuliyev bence bazı Buglar olmasa Senaryosu Dinamikleri ve Grafikleri cok iyi

      Murad MeherremovMurad Meherremov2 gün önce
    • +Murad Meherremov oyun berbat mete reis videosu olmasa izlemem

      arıf kuliyevarıf kuliyev2 gün önce
    • en önemlisi iyi oyun.

      Murad MeherremovMurad Meherremov3 gün önce
  • Abi bu bir 480 hp cekde abi

    Valeh QasimovValeh Qasimov8 gün önce
  • Hem yayında bölümler çekilirken izleriz hem de youtube da tekrarını Mete abim ^-^

    BincelemeBinceleme8 gün önce
  • Oyunu bitirdi mete abi yakinda final var

    EMİR PgMEMİR PgM8 gün önce
  • Hah şoyle ya .Hizli yukle abicim

    Adolf HitlerAdolf Hitler8 gün önce
  • Mete abi 360 p düzeltirmisin like

    CSGO ManyağıCSGO Manyağı8 gün önce
  • Twichte final diyodun 5 saat çektin sonra sahur yapicam dedin gelmedin biseymi oldu mete abi

    Mustafa DayıbaşıMustafa Dayıbaşı8 gün önce
    • Elektrikler gitmiş instadan söyledi

      Kayahan yıldızKayahan yıldız7 gün önce
  • 27. Yimmm

    ibrahim BAYUTMUŞibrahim BAYUTMUŞ8 gün önce
  • Abi serii devam edoyoo bitmesiin obrain zat3n zombi olacak 😏

    bordobereli TCbordobereli TC8 gün önce
  • abiya keşke oyunda enbaştan hikayeyi en başından dinleseydi

    Ahmet ÇelikAhmet Çelik8 gün önce
  • 360 çözünürlük çok düşük

    Umut GürkanUmut Gürkan8 gün önce
  • Dostum görüntüyü düzeltir misin. 360 nedir ya.

    Erkan KüçükErkan Küçük8 gün önce
  • Oyunun sonunda biri kacık oluyo

    Çağdaş kavcıÇağdaş kavcı8 gün önce
    • eline ne geçti şuan bunu söylemekle ?

      By MusicBy Music8 gün önce
    • Bide spoiler verme bak ben biliyorum ama yazmıyorum insanların zevki kaçmasın

      Taha PınarbaşıTaha Pınarbaşı8 gün önce
    • Bu arada o o brian bağışıklı bir kaçı tabi biz sonradan öğreniyoruz

      Taha PınarbaşıTaha Pınarbaşı8 gün önce
    • 3 son var o özel son %100 bitirirsen açılıyor .

      Taha PınarbaşıTaha Pınarbaşı8 gün önce
  • Kazak güzel çaktınnn 😎

    Taha PınarbaşıTaha Pınarbaşı8 gün önce
  • Goruntu nıye sıkıntılı abı twıctw bıtıydı en son

    SERHAT YAŞARSERHAT YAŞAR8 gün önce
  • Abi neden 360 yaptın

    Batuhan KaralarBatuhan Karalar8 gün önce
  • 360p :/ TRvision işleyemedi heralde neyse ellerine sağlık

    Musa KurcanMusa Kurcan8 gün önce
    • +Taha Pınarbaşı o konuda haklısın .d gec atıyor videoları 2 gün aralıksız yeniledim sayfayı atmadı maalesef. Umarım daha çabuk atar videoları

      By MusicBy Music8 gün önce
    • +By Music ama heyecanı kaçıyo o yandan bakmak lazım .hem videolar gelesiye ooooooo 😉

      Taha PınarbaşıTaha Pınarbaşı8 gün önce
    • +Taha Pınarbaşı izleme sonra izlersin yani hem 2. bölümüde atar beklemiş olmazsın :)

      By MusicBy Music8 gün önce
    • +By Music ama ilk izleyip de kalitesiz olunca moral -1500

      Taha PınarbaşıTaha Pınarbaşı8 gün önce
    • Israrla hala 360p diyorsunuz 10 15 dk ya yenile düzelsin niye anlamıyorsunuz acaba ?

      By MusicBy Music8 gün önce
  • Abi 360 p ne

    YAĞIZ TorunYAĞIZ Torun8 gün önce
  • sa ab,

    zelfo zelfozelfo zelfo8 gün önce
  • Abi bence bir korku oyunu serisi yap çünkü senin korku oyunlarında korkmakdan çok kahkaha atıyoruz be . Vakti geldi bence

    Aybike SelcenAybike Selcen8 gün önce
  • ohaaa bi actım youtube karşımda bu bölüm var ama 360p :/

    mert orenmert oren8 gün önce
    • +mert oren tamam bekliyoruz 🙋

      Taha PınarbaşıTaha Pınarbaşı8 gün önce
    • +Taha Pınarbaşı bekliyorum zaten 1080 gelmesini oda yarım saat içinde gelir heralde

      mert orenmert oren8 gün önce
    • Kaliteli olsun iyi izleyelim dimi

      Taha PınarbaşıTaha Pınarbaşı8 gün önce
    • Tek sıkıntı o ilk izlemenin sevinsi kalitenin verdiği üzüntü .😏

      Taha PınarbaşıTaha Pınarbaşı8 gün önce
  • Oyunun yapımcıları şaşkına dönmüştür bu oyundan nasıl 33 bölüm çıkardın diye. :)

    Onur Altuğ SeverOnur Altuğ Sever8 gün önce
    • 80 blüm yapan var

      Bahokral 35Bahokral 357 gün önce
    • +Vancy açık dünya oyun, birbirinin kopyası yan görevleri yapıp sağda solda zombi keserek 100 bölüm de çekersin dert değil. :)

      Onur Altuğ SeverOnur Altuğ Sever7 gün önce
    • *58. bölümde olan youtuber var knkm bilip bilmeden konuşma teey dulo teey :)*

      VancyVancy7 gün önce
    • Kankam oyun uzun zaten

      Yigit UcuncuogluYigit Ucuncuoglu8 gün önce
  • Finale az kaldi🔱

    Vahab CabbarovVahab Cabbarov8 gün önce
  • Tamda neden sürekli iftar vaktinde atıyorsun vakit geçiremiyoruz diye sitem edecektim.Neyse toparladın aferin :D

    Yasin gündüzYasin gündüz8 gün önce
  • 66 like benim

    Çağdaş kavcıÇağdaş kavcı8 gün önce
  • Hayırlı videolar abi seni nerdeyse kanalı açtığından beri ediyorum ileride büyüyecek bir kanal olucak. İnşallah 1 milyon olursun abi day gone serisine devam!

    YİĞİT USLUYİĞİT USLU8 gün önce
    • Day gone

      Mert KiratlıMert Kiratlı6 gün önce
    • Şaka şaka yanlış yazdığını biliyorum

      gizli daha gizliigizli daha gizlii8 gün önce
    • Kanal açıldıktan beri ediyomusun skbxvxjsbshxbsvx

      gizli daha gizliigizli daha gizlii8 gün önce
  • Galp

    Mustafa AksoyakMustafa Aksoyak8 gün önce
  • abi ögleden sonra yayında bitiricektik

    şükrü dutucuşükrü dutucu8 gün önce
  • GENE 360P QOYUB 480 DA GOZELIDIR

    ramil eliyevramil eliyev8 gün önce
    • SORADAN NE GEREKIDIR KI

      ramil eliyevramil eliyev8 gün önce
    • sonradan yükleniyo kalite

      önder yılmazönder yılmaz8 gün önce
  • Days gone mete abiden izlenir

    Emirhan ArdaEmirhan Arda8 gün önce
  • Işık Hızı +1

    Boran KablanBoran Kablan8 gün önce
  • Oooo days gone 33. Bölüm oldu ellerine sağlık mete abi seri harika devam ediyor.

    Ece SOYLUEce SOYLU8 gün önce
  • Güzel bir seri, indirimde alınabilir

    Yusuf KilicYusuf Kilic8 gün önce
  • Life is Strange 2 episode 3

    Hakan KösebaşHakan Kösebaş8 gün önce
VİRÜSÜN KAYNAĞI ! | DAYS GONE TÜRKÇE BÖLÜM 33