Weki Meki 위키미키 - Crush M/V TEASER #1 SNEAKY ATTACK!

#WekiMeki 1ST SINGLE ALBUM 'KISS, KICKS'
#Crush M/V TEASER #1 SNEAKY ATTACK!
▷ Album Release 2018.10.11 18:00
▶ Twitter : twitter.com/WekiMeki
▶ Facebook : facebook.com/WekiMeki
▶ Instagram : instagram.com/weki_meki
▶ Weibo : weibo.com/WekiMeki
▶ Fancafe : cafe.daum.net/WekiMeki

Herunterladen

YORUMLAR

  • Awesome 💓💟💗

    Actually thrice love twiceActually thrice love twiceAylar önce
  • WHO CAME HERE AFTER PICKY PICKY TEASER 2??

    kpop stanTM 1m pR0uD 0f mYs3lFkpop stanTM 1m pR0uD 0f mYs3lF2 aylar önce
  • I thought PUBG.

    KDW1209KDW12097 aylar önce
  • Im so gay for doyeon wtf

    enajih liaoenajih liao7 aylar önce
  • 가즈아

    SoonCheon KwonSoonCheon Kwon8 aylar önce
  • CANT MOVE ON *help me*

    agnes •agnes •8 aylar önce
  • damn she's really hot 😮

    Jenn FerleyJenn Ferley9 aylar önce
  • 0:03 Sounds like Gangnam Style.

    Lisa MinLisa Min9 aylar önce
  • So good 👍

    Sang VoSang Vo9 aylar önce
  • Doyeon is so captivating

    RuribunnyRuribunny9 aylar önce
  • Doyeon wow

    Shaza jiminShaza jimin9 aylar önce
  • doyeon could be a model

    Laura BDrewLaura BDrew9 aylar önce
  • I think I've watched this 1425263893737 times now

    Bp Sf9Bp Sf99 aylar önce
  • She looks like a litterly not a Asian girl but AMERICA she damm Hot! She on fireeeeee You slay gurl :3

    Love BirdsLove Birds9 aylar önce
  • Meki adalah *"#$%+&+%(# meki adalah :!%!+$($(*((#""

    aera ahmadaera ahmad9 aylar önce
  • Yassss, I'm ready!

    Rubi SandriaRubi Sandria9 aylar önce
  • 김도연 미모 실화냐...

    천서연천서연9 aylar önce
  • less than 2 hours y’all I can’t wait 😍😍

    cesleigh brookecesleigh brooke9 aylar önce
  • MY POOR WIGSSSSS

    Misal RanaMisal Rana9 aylar önce
  • Tomorrow guys!! I'm here everyday

    Dieguin GarcíaDieguin García9 aylar önce
  • Are Weki Meki and EXO going for sexy biker concepts?

    Jana ClevelandJana Cleveland9 aylar önce
  • Doyeon omg gurl those abs!

    Sally UnderwoodSally Underwood9 aylar önce
  • My bias just snatched my weave

    Mikallie JonesMikallie Jones9 aylar önce
  • Gimme a video of Doyeon just walking and I will watch 24 hours of it!

    Kateřina KyselováKateřina Kyselová9 aylar önce
    • 😂

      Esra bEsra b9 aylar önce
  • They say she's Jun ji Hyun, there is no resemblance at all.

    Kpop JanggoKpop Janggo9 aylar önce
  • Tomorrow 😍😍😍😍

    Giorgia SchitoGiorgia Schito9 aylar önce
  • 미쳤다...

    리엘리엘9 aylar önce
  • Excuse me, who are their?

    piravisuth mapiravisuth ma9 aylar önce
    • Doyeon,Sei and YooJung participated produce 101 season 1

      Clara YeoClara Yeo9 aylar önce
    • piravisuth ma 0.07(Rina)

      Clara YeoClara Yeo9 aylar önce
    • piravisuth ma 0.19(suyeon)

      Clara YeoClara Yeo9 aylar önce
    • piravisuth ma 0.13(YooJung,short hair girl)

      Clara YeoClara Yeo9 aylar önce
    • I mean where are they from? produce 101?

      piravisuth mapiravisuth ma9 aylar önce
  • *my ladies are back thoo♡*

    wth luvwth luv9 aylar önce
  • Why this concept is similar gfriend fingertip???

    Ghaza SantosoGhaza Santoso9 aylar önce
  • KIM DOYEON OMG ❤❤❤

    squishy squishysquishy squishy9 aylar önce
  • To be honest this is the first time I appreciate Doyeon's visual. I'm sorry fans for being outdated. 😅 But she's really look so *DAMN HOT* 🔥🔥🔥🔥🔥

    Bernie BlinkBernie Blink9 aylar önce
  • Doyeon will slay this mv

    Cass Yuan_10Cass Yuan_109 aylar önce
  • MBA DOYON SARANGEK

    sOmE miLk jusEyOoOsOmE miLk jusEyOoO9 aylar önce
  • Doyeon can punch me in the face and I would say "Thank you"

    RachelStewartA.R.M.YRachelStewartA.R.M.Y9 aylar önce
  • OMG I'M ATTACK

    saorisaori9 aylar önce
  • TRUE BEAUTIES . can’t wait ¡¡

    gabygaby9 aylar önce
  • Gilllaaakkk doyeon so girl crush n sexy

    Loviana SugiantoLoviana Sugianto9 aylar önce
  • DAYUM DOYEON

    toutelanuittoutelanuit9 aylar önce
  • Im new. I saw Doyeon. I fell in love. I never heard of them till 10 minutes ago. I stan now. Im gonna go have a Weki Meki marathon now. Byee!!♥♥♥

    토끼Krissy토끼Krissy9 aylar önce
    • Ok!! thnx♥

      토끼Krissy토끼Krissy9 aylar önce
    • Welcome to weki meki's crazy world. Fandom name ki-ling and you should watching weki meki reality show mohae,Weekly idol weki meki episode, and idol room

      Esra bEsra b9 aylar önce
  • OMG Doyeon 😍😍😍

    juan zapatajuan zapata9 aylar önce
  • Someone send out a search party for my wig please, I can’t find it. Weki Meki please I’m in to too many groups X( lol

    Namjoon KimNamjoon Kim9 aylar önce
    • İf you will be stan they will never disappoint you

      Esra bEsra b9 aylar önce
  • Sooooo... we just gonna ignore the fact that she was gone crash into the garage door?💀

    DatJetFuel !.!.!DatJetFuel !.!.!9 aylar önce
  • WHO IS THE FIRST GIRL?!!!??!!??!

    Debbie BahrychukDebbie Bahrychuk9 aylar önce
  • Still can’t get over Doyeon’s hair omg goals af 😍👌

    xMinzxMinz9 aylar önce
  • DOYEON,RINA E YOOJUNG SÃO MINHAS PRINCESAS AAAAAAAAAAA

    Choi YoonaChoi Yoona9 aylar önce
  • The team crush concept is coming

    no no I/n nono no I/n no9 aylar önce
  • Oh boi

    LuiNieLuiNie9 aylar önce
  • This is gonna be a bop!

    Denise DeniseDenise Denise9 aylar önce
  • THANKS GOD

    Monse EscobedoMonse Escobedo9 aylar önce
  • 도연이 미모 아우라 지리네 암만 봐도 미모 클라쓰가 탈 아이돌 급인데

    김수민김수민9 aylar önce
  • I don't like short hair of yoojung -.-

    Van NgôVan Ngô9 aylar önce
  • OMYGAD MY BIAS DOYEON ❤

    Hyunjin slay them with your visualHyunjin slay them with your visual9 aylar önce
  • すごく少女時代のBAD GIRL感すごい

    엠아AROHA엠아AROHA9 aylar önce
  • This song is BOB 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    ภาณุพล ทองดีภาณุพล ทองดี9 aylar önce
  • *First win for Weki meki*

    PJ PaulPJ Paul9 aylar önce
  • Everyone doyeon has a faquing piercing!

    SharwengSharweng9 aylar önce
  • Doyeon Slayyyy!! Slayyyyy!!

    Lexie BerongoyLexie Berongoy9 aylar önce
  • Doyeon Slayyyy!! Slayyyyy!!

    Lexie BerongoyLexie Berongoy9 aylar önce
  • Slay Doyeon 😍

    Riza SuacilloRiza Suacillo9 aylar önce
  • *doyeooon*

    Hallyuvator CHHallyuvator CH9 aylar önce
  • Doyeonie!!!😭💕💕💕

    TrxVvTrxVv9 aylar önce
  • *gritos internos* va a ser muy buena!!!

    yo soy isabella multifandomyo soy isabella multifandom9 aylar önce
  • Doyeon aaaaaAa

    Kpop EverydayKpop Everyday9 aylar önce
  • doyeon's hair is a masterpiece i am in love

    etherealwonwooetherealwonwoo9 aylar önce
  • Holy shit I’m gay for that first girl with highlights

    Tulip TulipTulip Tulip9 aylar önce
    • doyeon

      staeng beautystaeng beauty9 aylar önce
    • Kim Doyeon! ❤

      Multifandom is LoveMultifandom is Love9 aylar önce
  • CARALHO BLUE IVY

    Kaiky CyrusKaiky Cyrus9 aylar önce
  • Doyeon is so beautifullll

    CY Park JsCY Park Js9 aylar önce
  • ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ아 내가 나이가 들었나; 멋지다기보단 귀엽네 ㅋㅋㅋ

    Attacker LoveAttacker Love9 aylar önce
  • Woow loved it 👍🔥

    queen_o_o_rosequeen_o_o_rose9 aylar önce
Weki Meki 위키미키 - Crush M/V TEASER #1 SNEAKY ATTACK!