Yener Çevik - Çöktü Gece

SOKAK KAFASI
twitter.com/sokakkafasi

Herunterladen

YORUMLAR

  • 0:20 falan filan dan geldim

    Demirkan DemirDemirkan DemirAylar önce
  • Bütün sözleri ezbere biliyorum yıl 2020 :) yaşım olmuş hala gidiyor ve işsizim :) değişen birşey olmamış

    Rabia BulunRabia BulunAylar önce
  • ne zamanlar dı be

    Blood ShineBlood ShineAylar önce
  • biz bunlarla büyüdük garib ve yoksul kardeş

    Murat ŞimşekMurat ŞimşekAylar önce
  • şarkıyı dinlerken 3 lü sarıyosun

    Emrah ERTAŞEmrah ERTAŞAylar önce
  • Yüzyüze seninle yarım saatte olsa muhabbet etme şansım olduğu için kendimi çok özel hissediyorum yener baba ✌️🙂

    Kual OfficialKual OfficialAylar önce
  • yine döndük çocukluğumuza:)

    esirinesirinAylar önce
  • 2005 askerde dinlerdik

    Kadri KınıkKadri KınıkAylar önce
  • 2020 de burda olanlar????

    ComedyBratComedyBratAylar önce
  • 84lüyüm olm ben bunu lisede dinliyordum. Kaç yılında çıktı bu şarkı. Benmi yanlış hatırlıyorum acaba. Efso şarkı ibonun şarkısı karşıma çıksa bu aklıma gelir

    Murat ArslanMurat ArslanAylar önce
  • 2020 selam olsun hala yener ✌️

    Ahmet YükselAhmet YükselAylar önce
  • Ağlicam abi ya 8 ya da 9 yaşındaydım sadece... ezbere hala :(

    Aleyna Nur DeneciAleyna Nur DeneciAylar önce
  • Yıllar geçsede eskimiyosun.Çok büyüksün babaa

    Sefa IşıkSefa IşıkAylar önce
  • eski toprakkkkkkkkkkkkkkkkk

    Can MuharremoğluCan Muharremoğlu2 aylar önce
  • 2007 2008 yılında yerel bir radyoda yayın yaparken 2 saat rap yapıyordum. Ne güzel yıllardı.

    Samet KocatepeSamet Kocatepe2 aylar önce
  • Vaybe ilk kez sene 2008 de giresunda öğrenci yurdunda dinlemiştim yıllar darma dağın edip geçmiş

    Serdar ArıSerdar Arı2 aylar önce
  • 2020 korona dunyayı bıtırmeden once dınlemek istedim saygılar sevgıler

    byvedat46byvedat462 aylar önce
  • o yağmurlu gecede gençliğimizi bitirdik

    Yüce ALKANYüce ALKAN2 aylar önce
  • 🔥🔥🔥

    Murat GüldüMurat Güldü2 aylar önce
  • 2020 den Sa

    Mert ÜnerMert Üner2 aylar önce
  • Küçükken bali çekip bu şarkıyı dinlerdim, yener baba her anımda yanımdaydın. Radyoda bu şarkıyı beklerdim ah ah ah...

    Murat ACARMurat ACAR2 aylar önce
  • Yener Çevik rapin Müslüm babasıdır.

    ismail ertürkismail ertürk2 aylar önce
  • King senden başka kralmi var be 30 yassında evli barklı adamım kimse yokken seni dinliyorum kafama göre tribe giriyorum

    Eray YildizhanEray Yildizhan2 aylar önce
  • 2020

    Ahmet Eren SarıAhmet Eren Sarı2 aylar önce
  • Yeniler bilmez :)

    Enes KaymakEnes Kaymak2 aylar önce
  • ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    ZeynepZeynep9 aylar önce
  • Bu şarkı çalarken karanlık sokaklarda ne sigaralar döndü be yener baba 🙃

    Davut YÖRÜRDavut YÖRÜR9 aylar önce
  • Sene 2003 bana türkçe rap i sevdiren şarkı.. Seviliyosun büyük üstad.

    Hilal D.Hilal D.9 aylar önce
  • *YENER USTA*

    Ayaz EfeAyaz Efe9 aylar önce
  • Bu şarkı benden başkumandan Jon snow ve Gece nöbetçilerine gelsin

    Xborg TriballXborg Triball9 aylar önce
  • 25 yaşındayım 13 senedir rep dinliyorum ve yeni fark ettim o kadar mutluyum ki daha önce dinleyip eskitmediğim için şimdi eskitecem

    Ali AltınelAli Altınel10 aylar önce
  • Olum eskileri dinleyim diye her seferinde yanlis yere geliyorum amk . Not:o siktirgit yerini kapatmaya hicmi utanmadiniz amk

    Yusuf ÖzkanYusuf Özkan10 aylar önce
  • Offff

    Baran RendeBaran Rende10 aylar önce
  • Yıl 2019 - 2020 hala burada olanlar

    Rasim EmülRasim EmülYıl önce
  • Çöktü Gece 2 Gelse Efsane olurdu.

    Burak KOÇBurak KOÇYıl önce
  • 5-Temmuz 17:40 2019

    noskomink readynoskomink readyYıl önce
  • hayyattın anlatan en iyi RAP

    BOŞ YAPMABOŞ YAPMAYıl önce
  • Asyap falan filan dan gelenler belli etsinler kendilerini

    UgUr YlDrMUgUr YlDrMYıl önce
  • yıl 2025 olsun yıne dınleyeceğiz yener baba ey gidi cocuklugum :)))

    olcay kahveciolcay kahveciYıl önce
  • Beter cümleleri yazan “yener”

    Batuhan UğurBatuhan UğurYıl önce
  • Yener ne yaptın ustam sen "zor zamanların sözlerini yazmışsın" .. 1981

    BARIŞ BLRBARIŞ BLRYıl önce
  • 1:38'de tiktokçulara yapmak istediğim🤣

    Umutsuz UmutsuzUmutsuz UmutsuzYıl önce
  • Kral Adamsın be Yener. 👏

    OzanOzanYıl önce
  • YAM TARYAM TARYıl önce
  • Yener cevik ayrıntılarda saklı bir devdir bilin istedim

    BARAN DURANBARAN DURANYıl önce
  • As yapdan gelenler +1

    ANIL AKTANANIL AKTANYıl önce
  • 2019

    Mustafa PALTAMustafa PALTAYıl önce
  • 2019 dinleyen var mı ?

    metehan karamanmetehan karamanYıl önce
  • "As yap" tan geliyorum

    god's bossgod's bossYıl önce
  • BEN BEDENEN GENCIM AMA BEYNIM CURUK

    Gokhan GencGokhan GencYıl önce
  • Yıllar geçsede 1 dinlemeyle bağımlı oluyosunuz :) varmı hâla dinleyen (19.06.2019)

    Batuhan TaşdemirBatuhan TaşdemirYıl önce
  • Selam 2019

    Fcommando TFcommando TYıl önce
  • Hey gidi yıllar ...

    JOHN RAMBOJOHN RAMBOYıl önce
  • Sene 2014 lise bitmiş iş arar iken bu şarkıyı dinliyorimdur

    Video DünyamVideo DünyamYıl önce
  • Falan filandan gelenler autotune çöplüğünden kurtulduğunuz için tebrikler...

    Can YalçınkayaCan YalçınkayaYıl önce
  • bu tarzdan asla vaz gecemem

    lindberg matveylindberg matveyYıl önce
  • vayy bee yılların eskimeyen şarkılarından adamın dibi gençlik yıllarım geldi aklıma ..

    Angaralı MessiAngaralı MessiYıl önce
  • eskiler ahh

    Emre SarıyıldızEmre SarıyıldızYıl önce
  • Bu sarkiyi 16-17 yasindayken dinledim hep Acayip bir parca Yeni sarkilarinda iyi abi Daha fazla cikar böyle sarkilari Slmlar almanyadan / stuttgart Unikat

    UNIKAT Photography deUNIKAT Photography deYıl önce
  • as yap tan gelenler 1+ leyin

    Söyle YapalımSöyle YapalımYıl önce
  • 2007 yada 2008 yılında dinliyordum bunu. çocuk aklımla kimin söylediğini dahi bilmiyordum. 😄 Bugün öğrendim. Yener Çevik'i taa o zamanlardan dinliyormuşum meğer. Çocukluğum...

    Onur GültekinOnur GültekinYıl önce
  • As yap tan geldim falan filan

    Ömer DoğanÖmer DoğanYıl önce
  • 09.06.2019 BUDA BURADA KALSIN

    enes gurbuzenes gurbuzYıl önce
  • Falan filandan gelenler +1

    Ali Kemal ErkökAli Kemal ErkökYıl önce
  • yıl 2019 oldu ama biz hala bu şarkıdan vazgeçemedik çünkü diğer şarkıcılar gibi değil mesela ben fero zenci kas falan diyor ama yener çevik hayatı anlatıyor bu anlatıkları hayatın gerçekleri

    Last BulletLast BulletYıl önce
  • Tartışmasız yenerin en iyi bi şarkısı

    Umut YağcıUmut YağcıYıl önce
  • bebeyken cok dinlerdim.o yener bu yener miydi😕

    Müziq DelisiMüziq DelisiYıl önce
  • Coktu gece ustume off

    Nuri VolkanNuri VolkanYıl önce
  • FALAN FİLANDAN GELDİM BAGIMLILIK YAPTI :d

    Recep ŞahinRecep ŞahinYıl önce
  • falan filandan gelenler...............

    Neytullah KeleşNeytullah KeleşYıl önce
Yener Çevik - Çöktü Gece