Yener Çevik - Dikkat İnat ( Prod. Nasihat )

Sokak Dili Ve Edebiyatı - Albüme Ulaşmak İçin: smarturl.it/YenerCevik
Lyrics: Yener Çevik twitter.com/sokakkafasi
Producer (Beat&Arrange): Nasihat twitter.com/nasihatofficial
Kayıt&Mix&Mastering: Melihcan Çetinkaya
twitter.com/sarkopenya
Scratch: Dj Flash
SAYFA YÖNETİCİLER KULLANMAKTA facebook.com/YenerOfficial35/
© 2016 ILS Vision Music

SÖZLER
Üşütmeyi öksürükle sökersin
Yalnızken illakide içersin
Soğukta çay sıcakta buz
Kaşıma yaramı ben ona bastım tuz
Anlamıycaklar veya hor bakcaklar
Yerin dibinde iyiler, üstündede alçaklar
Belki umudunu çalcaklar, belkide şarkını
Terkedilip gidenler desinler bu bizim şarkımız
Gizlimiz saklımız olcak elbette herkesten
Kötü, çirkin, adi, pislik soğutur meslekten
İçinden küfür etme yüzüne yansıyo
İçindeki dışına vursa harbi çıkar tansiyon
Kesmeli iki bakış yan yan süzerek
Ölmezsin, öğrenirsin bi çok şeyi düşerek
İyiler kötüye, çirkinler güzele denk
Boş ver sen selfie yap kameracı çek çek
NAKARAT
Noluyo orda bi dakka ya
Olmaz dediğin oluverir dikkat dikkat
Kaybettiren ne varsa inat inat
Yokluk varını satar fiyat fiyat
-----------------------------------------------------------
İster herkes kendi isteği olsun
İstediği olmayınca sana kötü olumsuz
Cümleler konuşmaya başlarsa hint kumaşı
Kaybeden anlamaz kazandım sandıysa yarışı
Dalışı uykuya geceden kalmaysa
Vurgun yiyeceğini bilipte dibe daldıysa
İki tatlı söze mecnun olup yandıysa
İllaki gözü dolucak hatırasıysa...
Kalmadıysa yoku sevcen nabcan
Aradığın ben değilim başkası başkan
Cümle sonu virgül saha dışı taçta
Kırmızı kart yiyenlere selam olsun maçtan
Saatin kaçta akrep, yelkovan
Mahalle roman havası, halay ve balkan
Biz MÜSLÜM dinliyoz yok demet, tarkan
Olamaz sevdiğime 1 tane sarkan.
NAKARAT
Noluyo orda bi dakka ya
Olmaz dediğin oluverir dikkat dikkat
Kaybettiren ne varsa inat inat
Yokluk varını satar fiyat fiyat

Herunterladen

YORUMLAR

  • 2019 Eylül Dinleyenleri Görelim.

    Ömer ArasÖmer Aras2 gün önce
  • Bu şarkıları kimse anlamaz

    Emirhan SarıEmirhan Sarı2 aylar önce
  • Garson kapıyı getir çıkcam

    Sedat CelebiSedat Celebi2 aylar önce
  • Seviyorum seni

    Abdullh JamshidiAbdullh Jamshidi2 aylar önce
  • Klip çıkar yakında biz has tayfayız Yener BABA

    Hidayet UyarHidayet Uyar2 aylar önce
  • Hayatın sillesini yemiş kitleye hitap eden adam. Yener ÇEVİK.

    KUBİLAY DURANKUBİLAY DURAN2 aylar önce
  • abi nasihatle daha fazla çalış

    arda yilmazarda yilmaz2 aylar önce
  • Sendeki bu beatler bizi bitircej yüreğine sesine saglık

    TRend Oto UygulamaTRend Oto Uygulama2 aylar önce
  • Baba son sarkindan sonra burda bulduk kendimizi😭😭😭

    Erdem DemirkıskaçErdem Demirkıskaç3 aylar önce
  • Ulan bak yine karşıma çıktı unutulmaya maalesef ki yüz tutmakta olan bir parça

    emre Kayaemre Kaya3 aylar önce
  • Savaş satıştan gelenler burda mı!

    Brky KBrky K3 aylar önce
  • BİZ YENER DİNLIYOZ YOK DEMET TARKAN 👊👊👊

    Umut GölUmut Göl3 aylar önce
  • Yener çevik ♥️

    Zalim ÖmerZalim Ömer3 aylar önce
  • güllü unutulann

    emre coşkunemre coşkun3 aylar önce
  • Biz yener dinliyoz yok demet tarkan

    Sedat DombayciSedat Dombayci3 aylar önce
  • Beat güllü 🌹

    Ercan UlukayaErcan Ulukaya3 aylar önce
  • #efsane olmuş be. adamsın reis

    A. EsenA. Esen3 aylar önce
  • 2019. 20.Mayız hala hastasıyım aga bunun.

    WingChungMuroWingChungMuro3 aylar önce
  • Güllü Kopamam senden...💪🏼💪🏼💪🏼👏🏼👏🏼👏🏼✌🏼✌🏼✌🏼✌🏼

    Oli SOli S4 aylar önce
  • 2:26

    Che GuevaraChe Guevara4 aylar önce
  • Sigarayı bırakmaya çalışıyordum ama Yener baba nakarata başlayınca yaktım bir tane.

    Samet ÇınarSamet Çınar4 aylar önce
  • Yener Çevik Üşütmeyi öksürükle sökersin Yalnızken illa ki de içersin Soğukta çay, sıcakta buz Kaşıma yaramı, ben ona bastım tuz Anlamayacaklar veya zor batacaklar Yerin dibinde iyiler üstünde de alçaklar Belki umudunu çalacaklar, belki de şarkımı Terkedilip gidenlere desinler "Bu bizim şarkımız!" Gizlimiz saklımız ol'cak elbette herkesten Kötü, çirkin, adi, pislik soğutur meslekten İçinden küfretme, yüzüne yansıyo' İçindeki dışına vursa harbi çıkar tansiyon Kesmeli iki bakış yan yan süzerek Ölmezsin, öğrenirsin birçok şeyi düşerek İyiler kötüye, çirkinler güzele denk Boşver sen selfie yap, kameracı çek çek! N'oluyo' or'da bi' dak'ka ya? Olmaz dediğin oluverir, dikkat, dikkat! Kaybettiren ne varsa inat, inat Yokluklarını satar fiyat, fiyat İster herkes… İster herkes kendi isteği olsun İstediği olmayınca sana kötü olumsuz Cümleler konuşmaya başlarsa hint kumaşı Kaybeden anlamaz kazandım sandıysa yarışı Dalış uykuya geceden kalmaysa Vurgun yiyeceğini bilip de dibe daldıysa İki tatlı söze mecnun olup yandıysa İlla ki gözü dolacak hatırasıysa Kalmadıysa yoku sev'ce'n n'ap'ca'n Aradığın ben değilim (başkası başkan) Cümle sonu virgülü saha dışı, taçta Kırmızı kart yiyenlere selam olsun maçtan Saatin kaçta: Akrep, yelkovan? Mahalle roman havası: Halay ve Balkan Biz Müslüm dinliyo'z, yok Demet, Tarkan Olamaz sevdiğime bir tane sarkan

    Azize AzizeAzize Azize4 aylar önce
  • 👤

    İsmail Ferzeliyevİsmail Ferzeliyev4 aylar önce
  • 👀

    İsmail Ferzeliyevİsmail Ferzeliyev4 aylar önce
  • Abi sana arabesk tipi daha çok yakışıyor Desteklerimiz seninle.

    Ekrem Bakır HDEkrem Bakır HD4 aylar önce
  • Bir daka yaa 👍😎👌

    Gucci GermanecaGucci Germaneca5 aylar önce
  • Adammmmmm Allahinaa kurbannn ✌👌👍😭

    Berat YTBerat YT5 aylar önce
  • Harbiden terkedilip gittim geçen gün baktım evlenmiş. Zaten nişanlanıcam diye ayrılmıştı benden. O yüzden yener ağabey dediğin gibi diyorum, BU BİZİM ŞARKIMIZ .

    TнєGσdŠкy 夂TнєGσdŠкy 夂5 aylar önce
  • Şarkıda güllünün kopamam senden altyapısı kullanılmış

    Furkan AvcıFurkan Avcı5 aylar önce
  • Diriliş Yener

    Bora KILICBora KILIC6 aylar önce
  • Türkce rap in profesörü YENER BABA

    ORHAYDNORHAYDN6 aylar önce
  • sa

    GAMER JOKERGAMER JOKER6 aylar önce
  • Abi sigarayı bırakmaya çalışıyorum şarkın izin vermiyor

    FıratFırat7 aylar önce
  • Yalnızken illakidee içeriz...

    Berkay ÖztürkBerkay Öztürk7 aylar önce
  • baamm baaamm .... fenaaa

    Jdm TonyJdm Tony7 aylar önce
  • NOLUYO ORDA Bİ DAKKA YA

    Burçağ VetoBurçağ Veto7 aylar önce
  • bu adam 1 milyon olmayı hakediyor

    doğan ali kanberdoğan ali kanber7 aylar önce
  • Aradığın ben değilim başkası BAŞKAN

    salih babayiğitsalih babayiğit7 aylar önce
  • 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🙏🙏🙏

    Selvi OfficialSelvi Official7 aylar önce
  • Üşütmeyi öksürükle sökersin Yalnızken illa ki de içersin Soğukta çay, sıcakta buz Kaşıma yaramı, ben ona bastım tuz Anlamıycaklar veya hor bak'caklar Yerin dibinde iyiler, üstünde de alçaklar Belki umudunu çalacaklar, belki de şarkını Terkedilip gidenler desinler bu bizim şarkımız Gizlimiz saklımız ol'cak elbette herkesten Kötü, çirkin, adi, pislik soğutur meslekten İçinden küfretme, yüzüne yansıyo' İçindeki dışına vursa harbi çıkar tansiyon Kesmeli iki bakış yan yan süzerek Ölmezsin, öğrenirsin bi'çok şeyi düşerek İyiler kötüye, çirkinler güzele denk Boşver sen selfie yap, kameracı çek çek! [Hook](x2) N'oluyo' or'da bi' dak'ka ya? Olmaz dediğin oluverir, dikkat, dikkat! Kaybettiren ne varsa inat, inat Yokluk varını satar fiyat, fiyat 1, 'u-xx_large_top_margin': $height > 0}" style="box-sizing: border-box; display: block;"> [Verse 2] İster herkes kendi isteği olsun İstediği olmayınca sana kötü olumsuz Cümleler konuşmaya başlarsa hint kumaşı Kaybeden anlamaz kazandım sandıysa yarışı Dalışı uykuya geceden kalmaysa Vurgun yiyeceğini bilip de dibe daldıysa İki tatlı söze mecnun olup yandıysa İlla ki gözü dolacak hatırasıysa Kalmadıysa yoku sev'ce'n n'ap'ca'n Aradığın ben değilim (başkası başkan) Cümle sonu virgül saha dışı, taçta Kırmızı kart yiyenlere selam olsun maçtan Saatin kaçta: Akrep, yelkovan? Mahalle roman havası: Halay ve Balkan Biz Müslüm dinliyo'z, yok Demet, Tarkan Olamaz sevdiğime bir tane sarkan

    Memik FilikerMemik Filiker8 aylar önce
  • şu beatleri çok seviyom hoca ya ..

    RAMİZ KARAESKİRAMİZ KARAESKİ8 aylar önce
  • Paris ten selamlar. Helal yener

    LE TURC DU 93LE TURC DU 938 aylar önce
  • Yenir çevir iyi ki varsın!

    Mustafa ZENGİNMustafa ZENGİN8 aylar önce
  • icip dinleyin...

    Котята TvКотята Tv8 aylar önce
  • kullandıgı fon müzügi neye ait

    mustafa ocalmustafa ocal9 aylar önce
  • Belki umudunu çalacaklar belki de şarkını

    SoLo TÜRKSoLo TÜRK9 aylar önce
  • ulan bu şarkının yeri bende ayrı , tüm şarkılar bi yana bu şarkı bi yana öyle bişey

    İsmail Özdemirİsmail Özdemir9 aylar önce
  • 08.12.2018

    Özgür MandevÖzgür Mandev9 aylar önce
  • Yener çevik de olmasa günümüz parçalarinin hiçbirinde kendimizi bulamayacagiz

    Volkan HazırVolkan Hazır10 aylar önce
  • biz müslüm dinliyoz yok demet tarkan

    Adam SmithAdam Smith10 aylar önce
  • İster Her kez kendi isteği olsun istediği olmayınca sana kötü olumsuzzzz

    Cem TunckayaCem Tunckaya10 aylar önce
  • BU PARÇA DAHA KEŞFEDİLMEMİŞ 5 MİLYONDA GÖRÜŞÜRÜZ...

    Kendime zarar verecem korkuyorumKendime zarar verecem korkuyorum10 aylar önce
  • Dinlemedim parçadan kalmadi yener babaaaaaaa

    Clash günlükleriClash günlükleri10 aylar önce
  • böyle efsane asla unutulmicak parçalara klip çekmiyonda pop' a kayan parçalara klip çekiyon üzüyon bizi reis.

    Murat BoyaalıcıMurat Boyaalıcı10 aylar önce
  • NOLUYO ORDA BİDAKKA YA HIMM DOĞRU YA BU BENİM KARDEŞİM DİKKAT DİKKAT YENER ÇEVİK ADAMIN AKLINI ALIR ADAM OLMAYANA EDEBİYATIYLA SAYDIRIR KARRRRRDEŞİM YAAAAAAA

    Bayram KurtBayram Kurt11 aylar önce
  • müslüm gürses in hangi şarkısının müziği bubilen varmı

    Şafak KaymazŞafak Kaymaz11 aylar önce
  • güzel olmuşş..

    Hakan YilmazHakan Yilmaz11 aylar önce
  • Çok iyi beat

    Gökhan KoçGökhan Koç11 aylar önce
  • Rakı yener geçmiş

    eser ekereser eker11 aylar önce
  • Aradığın ben değilim başkası başkan

    sertan gültekinsertan gültekinYıl önce
  • bu muydu bizim bitmez aşkımız :D

    Burçağ VetoBurçağ VetoYıl önce
  • Arabayı sürerken Gaza gelip evin balkonuna dalacam .

    memoo Altnatmzmemoo AltnatmzYıl önce
  • yener baba

    kütük adamkütük adamYıl önce
  • Reis bi an, bumuydu bizim bitmez aşkımız diceksin sandım

    Turk OgluTurk OgluYıl önce
  • Şarkının ruhuna ek bir taraftanda içinde “Unut demek çok kolay gelde bana sor birde” sözlerinin yankılanmasını yaşayan yalnız ben miyim ?

    Hilal ÇalğınHilal ÇalğınYıl önce
  • Rap ayrimi yapmiyorum ama bu adam efsane..

    ოεنյنռ名人ოεنյنռ名人Yıl önce
  • Bu muydu bizim bitmez aşkımııız

    batununbiribatununbiriYıl önce
  • Bu ülkede hep sonradan bilindi değerler. Umarım senin için böyle olmaz güzel insan 🤗 @yenerçevik

    yusuf baki özdemiryusuf baki özdemirYıl önce
  • Abi en sevdiğim rapin bu ama neden bu tutmuyor ya 😞😞

    Atilla Berk ÇoksoyluAtilla Berk ÇoksoyluYıl önce
  • Ahh güllü ahhhh

    Mr ShelbyMr ShelbyYıl önce
Yener Çevik - Dikkat İnat ( Prod. Nasihat )