YKS Müfredatı Yine mi Değişti? Bazı Konular Kazanımlarda Neden Yok?

2020 YKS Planlama Koçluğu Serisi ► bit.ly/2Ynx6gN
2020 YKS Motivasyon Koçluğu Serisi ► bit.ly/30z2DN8
2020 YKS Mücadele Öyküleri► bit.ly/2mTntrG
Verimli ve Düzenli Çalışma Taktikleri ► bit.ly/2mLMyVz
Keşif Öyküleri Serisi ► bit.ly/2leCwvG

Videomuz hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" unutmayın!
Yeni videoları kaçırmamak için ►bit.ly/2g9Afzf tıklayarak abone olabilirsiniz!
Merhaba güzel insan ben Gri Koç. TRvision kanalımda yaklaşık 5 yıldır sizlere motivasyon ve planlama koçluğu üzerine içerikler üretiyorum. Genellikle her hafta 3 yeni video kanalımda sizlerle oluyor. Videolarımı beğendiyseniz ve aramıza katılmak isterseniz kanalımıza abone olabilirsiniz. Sevgiler!

Herunterladen

görünümler
68,449

YORUMLAR

  • Hocam hocalarımız çıkan konuları derleyerek bize sunarlarsa çok güzel olur...

    Enes Bilal AYDINEnes Bilal AYDIN2 gün önce
  • Gencler mol kalkmis herhalde kimyanin yarisi gitmis yani

    fhhdfh fhjnvderfhhdfh fhjnvder3 gün önce
  • Tarihte çağdaş geri eklendi bilginize. Geçen sene sorulmadı bu sene sorulur sözel kısımda.

    SERKAN DÖRTKAŞSERKAN DÖRTKAŞ5 gün önce
  • OKU* 2017de senesinde sistem yine sürekli değişiyordu çok basit şey gibi yapıyolar bunu oyuncak haline geldi.Ne zaman bisey ciksa olmasa gri koçun videolarını izlerdim. Mezuna kalan biri ve istediğim üni ve bölümü kazanmış biri olarak söylüyorum, hiç biseyi kafaya takmayın rakipleriniz çok fazla elinizden gelenin en iyisini hatta en çoğunu yapın.Benim o dönemde herşeyim üst üstte gelmişti ama kafamdan asla kazanamam düşüncesi içinde olmadım.Basari değil aslında kendinize olan motiveniz önemi.O sayede ayakta kalıyor ve direniyorsunuz.Biz de insanız sıkılıyoruz ağladığım günler de kitapları attigim günde ama asla vazgeçmedim.Biliyorum sizde yapabilirsiniz vazgeçmeyen kazanıyor bu sınavı Senden hic bi bok olmaz hic bi halta yaramaz diyen yakinimdaki insanlarda oldu etrafımda.Gulup gectim, kazandim sustular bu sefer yapar dediler. Hayallerinize tutunun başka şansınız yok

    Esra ÇınarEsra Çınar8 gün önce
  • Hocam fende yeni nesil soru pek yok

    Medeniyet üniversitesi Diş hekimliği fakültesiMedeniyet üniversitesi Diş hekimliği fakültesi8 gün önce
  • Yok dediklerine çalış mis

    Beyza Nur AydoğanBeyza Nur Aydoğan9 gün önce
  • TYT hakkında video gelsin lütfen daha başlardayım ne yapacağım bilmiyorum bir konuya çok fazla mı zaman ayırıyorum ama anlamadan grçmiyorum bu yüzden uzun sürüyor boşluğa düştüm sanki ne yapacağım bilmiyorum

    ders çalışanders çalışan9 gün önce
  • 12. Sınıfım mantık konusu hiçbir zaman yoktu bu yüzden çıkmaz

    Halante TronteHalante Tronte9 gün önce
  • Hoca daha bize soruyor anlatıp anlatmayacağını

    selentermen kalenselentermen kalen9 gün önce
  • niye bu kadar şikayet ettiğinizi anlamadım çalışacak daha az konu kalıyor

    Diana HecoxDiana Hecox10 gün önce
  • Sınava 3 Kez.Giricem İstediğim Üniversite İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Gastronomi Bölümü İnşallah O Sene 2020 Senesi Olacak Hepimize Kolay Gelsin Arkadaşlar İnşallah Allahın İzniyle İstediğimiz Üniversiteye Kazanırız Ve Gideriz 😊

    Onur YürütkenOnur Yürütken10 gün önce
  • Afedersiniz ama sıçtılar iyice içine. Denek miyiz biz ya? Bu n arkadaş? Bir öyle, bir böyle. Tövbe estağfurullaaaah🤦🏻‍♀️

    Black BlackBlack Black10 gün önce
  • Hocam ben 12. Sınıfım ve ne 9 da ne 10 da ne de 11 de hiç mantık görmedik 🤔

    Sadrettin UmmanSadrettin Umman10 gün önce
  • Denek gibi kullanıyorlar nefret ediyorum ve korkuyorum artık

    MirayMiray10 gün önce
  • ITU muhendislik Bekle bizi ..

    Sidika S.Sidika S.10 gün önce
  • Kafka bile böyle dönüşmedi

    Gül ArslanGül Arslan11 gün önce
  • Hocam kimyada büyük deisiklilik var yarışı kaldirilmis resmen 6.5. ünite kaldirilmis resmen

    Fahriye DurmuşFahriye Durmuş11 gün önce
  • Arı gibisiniz hocam sarı siyah

    nermin Abiyevanermin Abiyeva11 gün önce
  • Her yıl değişiyor

    Talha AktaşTalha Aktaş11 gün önce
  • Abi yüzünde şaka gözlüğü vat sanki

    HI I AM CEMHI I AM CEM11 gün önce
  • Arkadaşlar her türlü ihtimale hazırlıklı olmalıyız çok çalışmakla bir kaybımız yok zaten başarının tek kaynağı değil mi çok çalışmak 📚📚

    Nur Tuana DursunNur Tuana Dursun11 gün önce
  • Gökhan hocam bugün denemeye girdim türkçeden 3 soru boş bıraktım çok yanlışım çıktı boş bırakmayı bilmiyorum. Ne yapmalıyım boş bırakamıyorum. Böyle bir video gelebilir mi?

    Betül BalkanBetül Balkan11 gün önce
  • yaw valla hocam bu ösym de mebde ne yapacağını bilmiyor amaçları öğrenciye zarar vermekten başka bişey değil bu eğitim sistemi almış başını gidiyor kimse kalkıp bir el atalım demiyor allah bunlara sebep olanları yanına bırakmasn noluyorsa hep biz öğrencilere oluyor oku oku oku nereye kadar yaşlanacaz hala okuyacz e meslek nerde yok neden çünkü hep sistemleri yüzünden

    Ekin MertEkin Mert11 gün önce
  • Hocam kimyada MOL kavramı kaldırılmış ve AYT kimyanın hemen hemen her konusu molle ilgili (biz işledik molü) (mezunum) ama AYT de mollü soru sormazlarsa ne soracaklar merak ediyorum

    doktor hanimdoktor hanim11 gün önce
  • Hayır anlamıyorum başta değiştirinsenize kardeşim nedir bu öğrencinin çektiği anlamıyorum bu kadar insanı mağdur ediyorsunuz

    Stalin ReisStalin Reis11 gün önce
    • Denek gibi kullanıyorlar

      MirayMiray10 gün önce
  • Hoçam yanlış mı baktım yoksa gerçekmi fonksiyonlar ve integral mi göreçeiyiz tyt de 😣

    fatih ulufatih ulu11 gün önce
    • FONKSİYONLAR TYTDE ZATEN VAR.

      SERKAN DÖRTKAŞSERKAN DÖRTKAŞ5 gün önce
    • Fonksiyonlar vardı zaten tyt de ama integral olmaz zaten ayt he giriyor başka ayt deki konularla bağlantılı olduğu icin olmaz yani tyt de

      Gamze BalabanGamze Balaban11 gün önce
  • Bu ÖSYM çok kancık bir kurum

    ATA TÜRKÇÜATA TÜRKÇÜ11 gün önce
  • Ya en basidi mantıktı niye kaldırdılar ya😔

    Eda EceEda Ece11 gün önce
  • Hocam gerçekten kaliteli videolar var youtube önce konu öğrenmek amaçlı izleyip sonra tyt tarzında yayınlanan yeni nesil videolara baksak olmaz mı?😇

    Gamze BalabanGamze Balaban11 gün önce
  • Hocam hız konusunda bi video çekseniz

    helllop shelllop s11 gün önce
  • Ya konularin yetismeyecegini tek ben dusunuyor olamam sanirim

    Yaren GürYaren Gür11 gün önce
  • Mantık zaten biz 11'e geçtiğimizde 9.sınıfa alınan konuydu. O yüzden kazanımlarda olmaması normal bence.

    Hayrunnisa KandemirHayrunnisa Kandemir11 gün önce
    • @Hayrunnisa Kandemir aynen ben 11 e geçtim ama siz bu konulari 9 da ve 11 de görmediniz zaten o yüzden olmaması gayet bu konuların ama biz 9 sınıfta mantık bölünebilme ebob ekok gördüğümüz için seneye tekrar mufredat a koyarlar

      Bora HacıoğluBora Hacıoğlu10 gün önce
  • Bölünebilme kazanımlarda var okumadan yorum yapmak yalnış sadece ebob ekok yok ve mantık yok

    yusuf aksakalyusuf aksakal11 gün önce
    • @SERKAN DÖRTKAŞ kazanımları indir oku var

      yusuf aksakalyusuf aksakal5 gün önce
    • Bölme bölünebilme de kazanımlarda yok

      SERKAN DÖRTKAŞSERKAN DÖRTKAŞ5 gün önce
  • Seneye NKÜ tıpta görüşmek üzere, önce inanmak :)

    ACAC11 gün önce
  • Bu müfredatın bizimle alıp veremediği şey ne acaba konuya çalışıyoruz bu konu kalktı diyorlar valla ne yapacağımızı şaşırdık ama boş verin çalışmaya devam😉😉

    Algül AlgülAlgül Algül12 gün önce
  • Mezunlar olarak psikolojimiz yerlerde... Motivasyon videosu gelsin gri koç 🙏🏼

    Şeyda ZelŞeyda Zel12 gün önce
  • Karşındaki ösym

    Yusuf PekerYusuf Peker12 gün önce
  • Ne olursa olsun çalışmaya devam seneye o valizler dolacak inşallah

    beyaz siyahbeyaz siyah12 gün önce
  • Edebiyat çok degişmiş hocam

    soner şahinsoner şahin12 gün önce
    • @soner şahin zaten hep öyle çıkıyor.

      SERKAN DÖRTKAŞSERKAN DÖRTKAŞ4 gün önce
    • SERKAN DÖRTKAŞ bize hoca dediki sadece meb in kitaplarında olan yazarlar çıkıcakmış dedi

      soner şahinsoner şahin5 gün önce
    • Edebiyatta değişiklik yok

      SERKAN DÖRTKAŞSERKAN DÖRTKAŞ5 gün önce
    • biyoloji kimya hocalar dedi bilmiyom bende

      soner şahinsoner şahin12 gün önce
    • Nerden bulacağım kaldırılan konuları

      biyoloji kimyabiyoloji kimya12 gün önce
  • Altiyuz kusur sayfalik bi link yayinlamislar bilgisi olan var mi

    Merve NurMerve Nur12 gün önce
  • Ömrümüzü yedin ösym

    eylul kokeneylul koken12 gün önce
  • Ya anlamıyorum zaten böyleydi net soru gelmiyordu ki meb çok akıllılık yapıyormuş gibi dönemin ortasında gönderiyor kafa karışsın öğrenci secelim gibi bi düşünce resmen sistemi bi düzgün oturtsalar öğrencinin konu kalktı mı kalkmadı mı gibi sıkıntıya düşmez bu Türkiyenin eğitim sistemi bizi bitirdi.

    semanur baysalsemanur baysal12 gün önce
  • Hocam 10.sınıfım 9.sınıftan eksiklerim var ayni zamanda universite sinavina yonelik calismalrda yapacagiz ne yapmaliyim cevaplarsaniz sevinirim

    HUSEYIN IPEKHUSEYIN IPEK12 gün önce
  • Hocam mezunuz ve yavaştan kopukluklar oluyor careeeeeee +1 görsün

    Yakup BilenYakup Bilen12 gün önce
  • Boşuna çalışmayın çıkarıldı onlar zamanı bol olan çalışsın valla. Ben almıyım. Müfredat değişti. Daha da değişecek kitap falan almayın paranıza yazık. Ya bi hoca tutun özel ders alın ya da para yoksa hocanın dediği gibi youtube videoları izleyin. Kitapların hepsi baştan aşağı değişecek. Sorular ve soru tipleri de değişecek. Artık her yıl değiştirecekler müfredatı. Kitaba para vermeyin valla paranıza yazık hepsi çöp olur patlar elinizde

    Marcus AureliusMarcus Aurelius12 gün önce
    • Nerden bulacağım kaldırılan konuları

      biyoloji kimyabiyoloji kimya12 gün önce
  • Hocam mat 2 konuları ne zaman bitmeli ve 15 tatilde branş denemelere geçsek nasıl olur sizce

    Gbes KözGbes Köz12 gün önce
  • yeter be yeter aptallar ya boşa o kadar kafa patlattık biyoloji konularına

    Emir SarıEmir Sarı12 gün önce
  • Tam olarak hangi konu geldi ya da gitti bilen var mı?

    Yağmur DeğirmencioğluYağmur Değirmencioğlu12 gün önce
  • Gri koç bir isteksizli,garip duygu içerisindeyim,üniversite neden okumalıyız bize ne katkıları olucak hakkında video olursa sevinirim çünkü hep üniversite hayali yüksekmiş gibi kabul aldık neden yüksek almalıyız işsizlik oranları yüksek üniversite zor neden gri koç neden ? (Çıkarsa ismim okunmazsa sevinirim)

    TheLexusGamingTheLexusGaming12 gün önce
    • İsteksizlik, mutsuzluk,tekrar başarısız hissetme duygusu hepsini bize yaşattıkları için denek gibi kullandıkları için gerçekten öfke ve nefret doluyum.

      MirayMiray10 gün önce
  • Hocam sınıfta sizin öğrenciniz olduğum hemen belli ettim hoca tamam sizin anlatacağınız anlatacaktı ben ondan önce problemlerin içinde çıkar dedim o da aynen dedi "Bir gri koç sözü der ki "eski nesil soru bilmeden yeni nesil çözülmez..Bizim bir hocamız 4 işlem bilin problemleri yaparsınız dedi ama öyle olmuyor ilk 14 konu bitmeden siz aekdaşlarıma o öneriyorum

    Elvan KaracaElvan Karaca12 gün önce
  • Hocam balıkesire gelin

    Bilge ErkekBilge Erkek12 gün önce
  • Hocam kimyada nasıl değişiklik pek fazla yok. Bize hocamız kimyasal tepkimeler, kimyanın temel kanunları, mol kalktı dedi bunlar temel ve çok önemli konular bilgilendirir misiniz bizi

    M TM T12 gün önce
  • Ben:tamamdır tüm düzenimi kurdum çalışmaya hazırım ÖSYM:merhabalar aq

    Hakan'ın Video KütüphanesiHakan'ın Video Kütüphanesi12 gün önce
  • Gri koç denemelerde netlerim bir iyi bir kötü nasıl iyileştirebilirim.

    Mennan ÖztürkMennan Öztürk12 gün önce
  • İyi ki açıklama yaptığınız hocam iki gündür icimizi yiyorduj çok sağolun 🙏

    Nefes Onur AtarNefes Onur Atar12 gün önce
  • sağolun hocam hiçbirşey anlamadim

    alparslan alaaddinalparslan alaaddin12 gün önce
  • hocam videolarınızı beğenerek takip ediyorum ama son zamanlarda bu ''kaynak'' lafını çok duyar olduk videolarını izlediğim bütün youtube hocaları kitabımı alın diyor kısacası artık sanki herkes kitabını bize satma amacındaymış gibi hissediyorum lütfen bu konuyla ilgili bir video yaparmısınız teşekkürler.

    Umut KCMZUmut KCMZ12 gün önce
  • gençler hepiniz sıralamada benim arkamda olacaksınız boşuna kasmayın :D

    FatihFatih12 gün önce
    • Kendini beğenmiş

      Gamze BalabanGamze Balaban11 gün önce
  • Arkadaşlar kisaca tyt Matematik te problem ağırlıklı dimi

    Enes ÇkrEnes Çkr12 gün önce
  • Sınava çalışırken kendimi atomu parcaliyormus gibi hissediyorum bu sınavları o kadar büyük bi şekilde hayatin parçası yapiyorlarki sanki kendimi dunyanin butun kaderi elimdeymis gibi ders calisiyorum

    Şeyma TenayŞeyma Tenay12 gün önce
    • Hayat bundan ibaret değil ama gelde bunu ailene anlat derslerde başarılı olamayınca zeki olmadığını düşünüyorlar içten içe cahillik dolu, pskolojik baskı dan daha kötü bir şey yok.En kötüsü de en büyük yargının en yakınlarından gelmesi.

      MirayMiray10 gün önce
  • Sistem çorba olmuş

    EflatunEflatun12 gün önce
  • GRIKOC 22 KASIMDA SANLIURFA DA KITAP FUARI VAR LUTFEN SANLIURFA YA GEL

    Gülsüm AişeogluGülsüm Aişeoglu12 gün önce
  • Hocam müfredat bile dayanamıyor sürekli değişiyor biz ne yapıcaaaz ya

    Zehra kalkanZehra kalkan12 gün önce
  • Bu sene kesin kazanacağım çünkü çobanlığa yazıldım.

    Speed RidersSpeed Riders12 gün önce
  • Kobay mıyız biz 😩😞😞😞

    bir poncikbir poncik12 gün önce
  • Deneme tahtası olduk yeter artık

    Ahmet Egemen KanburoğluAhmet Egemen Kanburoğlu12 gün önce
  • Matematik ne ilginç bi şe adı bile deterjan markası gibi mateMATİK

    Sude AtilaSude Atila12 gün önce
  • Hocam yetenek sınavina giricek bizler içinde uzun ayrintili video çekermisiniz Meslek lisesine gidiyorum staj vs yorulmam önemli değil sadece nasıl çalışmalıyım neler yapmalıyım tam bilmiyorum, iYiki VARSINIZ💌💌

    Bangtan ForeverBangtan Forever12 gün önce
  • bu müfredata nereden ulaşabiliriz?

    beyzaaa Demirbeyzaaa Demir12 gün önce
  • Hocam evde çalışan bi mezunum ve suan AYT çalışıyorum ama youtube da yeni atılan AYT videoları yok napiyim şimdi eskileri izliyorum mecbur

    Kardelen AldemirKardelen Aldemir12 gün önce
YKS Müfredatı Yine mi Değişti? Bazı Konular Kazanımlarda Neden Yok?