ZAKKUM // Al Gece Yarılarımı Benden (Powertürk Akustik)

ZAKKUM // Al Gece Yarılarımı Benden
Powertürk Akustik (2018)
-
Söz: Cem Senyücel
Müzik: Yusuf Demirkol
-
www.zakkumonline.com
instagram.com/zakkumonline
trvision.net/nameof-zakkumonline
facebook.com/zakkumonline
twitter.com/zakkumonline

Herunterladen

YORUMLAR

  • Ne gecelerimi ne gündüzlerimi bıraktın. Bir de sen yaşa hepsini. Beni benden alan zakkum o nasıl ses alıp sürükledi beni taa en acıtan yıllara 😐😐

    Havva YıldızHavva Yıldız2 saatler önce
  • Beğenmeyenler Aleyna tilki, Reynmen, ben Fero dinlemiyorsa ben de birsey bilmiyorum

    muzaffer dumanmuzaffer duman3 saatler önce
  • Hyatımı S*k*i Durduk yere hiç birşey yokken

    Serkan İpekSerkan İpek12 saatler önce
  • Bu adamın şarkıları beni dinlendiriyor başarılar diliyorum

    Yeşim SarıYeşim Sarı15 saatler önce
  • Vicdansız nasıl hissederek söylüyorsun öyle yaralarımın kabuklarını kaldırdın bi anda 🤐

    Hasan Hüseyin YolluHasan Hüseyin Yollu18 saatler önce
  • ses tonuna hastayım senin

    ay yıldız #ay yıldız #Gün önce
  • All aslan sütü akşamlarımı ??🤔🧐🤐

    Günay BekarGünay BekarGün önce
  • erol evgin sandım amk vokali

    Ozan IsyanOzan Isyan2 gün önce
  • herşey yalan tek gerçek olan seni yaradan

    Serdar KarataşSerdar Karataş2 gün önce
  • abi naptın sen be yüreğimden vurdun darmaduman ettin içimi paramparça ettin..

    Nazmi BeyazNazmi Beyaz3 gün önce
  • Bana bi akıl verin bu profilden nasıl çıkcam

    Selman sönmezSelman sönmez3 gün önce
  • Al gece yarılarımı benden al çıkmaz sokaklarımı al hepsini senin olsun birde senn tad onları..

    Büşra ŞimşekBüşra Şimşek3 gün önce
  • Sen sen sen.... Bileğimde akan zaman Kapımı anahtarsız açan İsmi ağzımı yakan Buldukça kaybettiğim,yürüdükçe uzayan yol Yağmurumu taşıyan bulut Ayazını beklediğim sabah Salıncak kurduğum ağaç Hayatımın dip sesi Yanağımı acıtan soğuk Dalgın yürüyüşlerim Canlı çıktığım yangın Ertelediğim acelem İçtikçe susadığım Düşersem açılan kanat Yazdıkça uzayan şarkım Dört mevsimin melezi Perdemi delen güneş Kayığımı besleyen dalga.... SEN HERŞEYİM.

    AYTAÇAYTAÇ4 gün önce
  • Bilir miisin gözünü tavan dikip saatlerce bakmayi 🌼🐞Sen bileğimde akan zaman Sen kapımı anahtarsız açan Sen buldukça kaybettiğim

    Erdal ÖzenErdal Özen4 gün önce
  • iyi ki varsınız..

    ebru buketebru buket4 gün önce
  • Al hepsini senin olsun...

    ZEKİYE ÖZBEYZEKİYE ÖZBEY5 gün önce
  • Yalnızlığın tadına bakarken Yuttum Galiba.

    Batuhan KaracamBatuhan Karacam5 gün önce
  • p.ç e bak yaa nasıl güzel söylüyor o çirkin sese rağmen... :)

    Taner TANTaner TAN5 gün önce
  • Bilir misin kağıt para ambalajlı kalpleri. Al hepsini senin olsun.

    Unal AriUnal Ari6 gün önce
  • Zakkum grubu on numara adamlarsınız 👌

    Lale KarlıLale Karlı6 gün önce
  • youtubenınde tvden farkı kalmamıs 5 dakkareklammı olur

    Emrah BulutEmrah Bulut6 gün önce
  • Bilir misin kağıt parayla paketlenmiş kalpleri. Al hepsi senin olsun...

    ÜnalÜnal6 gün önce
  • 😢😢😢😢

    Öznur OruçÖznur Oruç7 gün önce
  • 😥👌👌

    Leyla DincLeyla Dinc7 gün önce
  • 🙊🙊🙊🙊🙊🙊

    Oya DoganayOya Doganay8 gün önce
  • Insanın içini sızlatiyor şarkı sözleri canını çok yakiyor

    Gülay YıldırımGülay Yıldırım8 gün önce
  • Sesin yüreğimi parçalıyor kardeş. Bilir misin Derbeder gezen kalbe ilaç oluyorsunuz...

    ATESOGLU7979 797979ATESOGLU7979 7979799 gün önce
  • Yormayan huzurlu ses🤗

    emel Gundememel Gundem9 gün önce
  • :(

    Ömer Ege YıldırımÖmer Ege Yıldırım9 gün önce
  • Bu adam terapist gibi sesi ruha detoks yapıyo yeniliyo

    cengiz aycengiz ay9 gün önce
  • Nerden bilecekler ki ? var mı onlarda o yürek ?

    Ayşegül YetişAyşegül Yetiş10 gün önce
  • Hay anani avradini yaa..

    PELENNPELENN10 gün önce
  • İçimize dokunuyorsun be ZAKKUM

    Herşey DahilHerşey Dahil10 gün önce
  • evde şöminemiz yok belki ama zakkum bize kalorifer gibi geliyor

    Ezer TasEzer Tas10 gün önce
  • Tüm zamanların en iyi grubu Zakkum👍👍👍

    Üstün KayaÜstün Kaya11 gün önce
  • Aaah sen C

    Hülya ilbeyiHülya ilbeyi11 gün önce
  • Birde sen tat onları 😥💔C

    Hülya ilbeyiHülya ilbeyi11 gün önce
  • Rakının adı ne ara aslan sütü oldu 🕊

    Sıdıka GencSıdıka Genc11 gün önce
  • bilir misin takvim nedir mevsim nedir unutmayı bu acının tarifi yok

    Ali ToprakoğluAli Toprakoğlu12 gün önce
  • Yorgun ve sinirlili oldum da dinlendim sancılarda bir şarkılar ve sözler çok güzel yolun açık olsuninşallah kardeşim

    Ömer ZerenÖmer Zeren13 gün önce
  • Zakkum harbiye açık hava salonunda konser vermiyorsa yakın orayı

    Fuat KandemirFuat Kandemir13 gün önce
  • Ne yaptın be kemanci😭😭😭

    ELİF VURALELİF VURAL14 gün önce
  • . İnsanın içine işliyor.

    Kader HepbenliKader Hepbenli14 gün önce
  • Diğer şarkılar reymen gazapizim gibi şarkılar 90 milyon izleniyor Zakkum okadar güzel şarkıları war Az izleniyor buna üzülüyorum yazık Yada şarkıdan anlamıyorlar Rock Olsun zakkum olsun Biz Bize yeteriz

    Radio AkarsuRadio Akarsu14 gün önce
    • onların çoğu sahte izlenmeler parayı basan trendlere girebiliyor

      Adige AdigabzeAdige Adigabze10 gün önce
  • Adamlar yaşıyor resmen.

    Fatma sude taşdelenFatma sude taşdelen14 gün önce
  • al hepsi senin olsun

    Yuksel ArslanYuksel Arslan14 gün önce
  • Bilirmisin nerden bileceksin kiii

    hakan akdenizhakan akdeniz15 gün önce
  • Nerden bilsin acaba onsuz geceleri 😔 Eylül sen nasıl hüzünlü bi ay'sın.

    Saliha CobanSaliha Coban15 gün önce
  • Al hepsini senin olsun...

    özden kepenekogluözden kepenekoglu15 gün önce
  • 💓💓

    Seyhan KirmiziSeyhan Kirmizi15 gün önce
  • Ve ben bütün yapraklarımı döküyorken şimdi, eylül diyorsun, tam da orada başlıyor ayrılık.

    Murat BiçiciMurat Biçici16 gün önce
  • Yüzüne seni seviyorum diyememek kdr acı bişey yok.yinede yanımda ol razıyım

    ecem ecemecem ecem16 gün önce
  • Bilir misin?takvim nedir?mevsim nedir? Unutmayı.....👌👌

    Canan DurmuşCanan Durmuş16 gün önce
  • Sen salıncak kurduğum ağaç.....

    Zeynep bZeynep b16 gün önce
  • Kalp cerrahı mısınız siz tıkalı damarlara tampon falanda olabilirsiniz o sondaki şiir sonum olur yeminle garip bir sonsunuz.daha ne yazılır ya da yeni başlangıç

    yeşim MECOyeşim MECO16 gün önce
  • Ölüyorum sana zakkum Yusuf sana aşığım

    Hitler BaBaHitler BaBa16 gün önce
  • Lütfen bu şekilde devam edin.Emin olun simdi 80 ler 90 lar dinliyoruz ya ,20 yil sonrada 2010 lar 20 lerdede sizler olcaksınız ve sizleri dinlemeye devam edecegiz.

    Tayyar AtayTayyar Atay17 gün önce
  • Keman sesine bayiliyorum keske bende calabilsem

    Ayse GulAyse Gul17 gün önce
    • Bence eğitime başla istiyorsan ben gitarla başladım 6 yaşımda piano öğrendim sonra da Keman 🎻

      Zaur CeferzadeZaur Ceferzade8 gün önce
  • Tek kelimeyle muhteşem

    Emre YılmazEmre Yılmaz18 gün önce
  • şarkı bu, müzik bu, sözler bu, yorum bu, emeği geçen kim varsa teşekkürler...Al aslan sütü akşamlarımı benden....

    yılmaz Verityılmaz Verit18 gün önce
  • Şu davulcu jake gyllenhaal a ne kadar benziyor yaa

    xxxxxx18 gün önce
  • Nasi bi yorum nasi bi ses nasi güzel bi orkestra tek kelime ile müthişsiniz ağzınıza yüreğinize sağlık cookkkk seviyorum seni zakkummmmm😘

    Derya UnrDerya Unr19 gün önce
  • SEN NASIL BIR KRALSIN

    veg megveg meg19 gün önce
  • harika olmuş

    şenol küçükdurmuşşenol küçükdurmuş19 gün önce
  • Kemancı kendi dilinde söylemiş şarkıyı.

    emanuel kerevizemanuel kereviz20 gün önce
  • 😔😭👏👏👏👏👏👏💓

    Nuray ÖzgünNuray Özgün22 gün önce
  • Zakkum gecemi zıkkım ettin uyu uyuya bilirsen... geceye bir not eden ettiğini bulacak elbet

    Ferhat TümtürkFerhat Tümtürk22 gün önce
  • Sondaki şiir kemanla olan kısmı muazzam

    ömer pkdlömer pkdl22 gün önce
  • Son nefesime kadar dinleyebilirim seni bıkmadan usanmadan.

    Melisa SoyyiğitMelisa Soyyiğit22 gün önce
    • Bende

      Serhat KocSerhat Koc17 gün önce
  • Yağmurlu havada battaniye gibi...

    Asena İşAsena İş22 gün önce
    • @Serhat Koc bizde oyle diyorduk 6 sene olmuş :)

      doğuş nativitydoğuş nativity5 gün önce
    • @doğuş nativity kardeşim ben kuzey ıraktayım hergün havan, atıyorlar

      Serhat KocSerhat Koc5 gün önce
    • @Serhat Koc merak etme guzell kardeşim herkes geçti o yoldan siirt Pervari de bile geçtiyse gecerde biterde bugunleri çok ararsın demedi deme

      doğuş nativitydoğuş nativity5 gün önce
    • Deniz kenarında ne dinlerdim bir zamanlar tek başıma . İlaç gibi geliyordu .

      Uğur KürkcüUğur Kürkcü11 gün önce
    • Askerdeyim şuan, dinlerken sanki şafak Bi anda 1 düşecek gibi hissediyorum, şarkı bittikten sonra şafağın 139 olduğunu Fark ediyorum öyle dokunuyor bana, :(

      Serhat KocSerhat Koc17 gün önce
ZAKKUM // Al Gece Yarılarımı Benden (Powertürk Akustik)